Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 26 PierwszyPierwszy 12345678915 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #41

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,328
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    570
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Zmień w piśmie to zdanie:

    Ponieważ umowa sprzedaży została zawarta z zastrzeżeniem prawa własności, a zatem jako posiadacz zależny zakupionego narożnika, wydam niezwłocznie na żądanie Sprzedawcy, po uzgodnieniu szczegółowej daty i godziny jego wydania.
    na:

    "...Ponieważ umowa sprzedaży została zawarta z zastrzeżeniem prawa własności, a zatem jako posiadacz zależny zakupionego narożnika, wydałem w dniu 18 maja 2016 roku o godz.... przedmiotowy narożnik upoważnionej przez Sprzedawcę firmie przewozowej......., a pokwitowanie odbioru zostało podpisane przez ......
    I w ostatnim :

    Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, to znaczy, gdy żądana kwota nie wpłynie na wskazany rachunek bankowy w wyznaczonym terminie oraz nie nastąpi rozliczenie z kredytodawcą Santander Consumer Bank S.A., wystąpię na drogę procesu cywilnego.
    zmień końcówkę:
    Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, to znaczy, gdy żądana kwota nie wpłynie na wskazany rachunek bankowy w wyznaczonym terminie oraz nie nastąpi rozliczenie z kredytodawcą Santander Consumer Bank S.A., wyczerpię wszelkie dostępne prawem środki dochodzenia od Sprzedawcy odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (17-05-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    jeszcze zastanawiam się jak mam wpisać żądanie zwrotu świadczenia wzajemnego, to znaczy kosztu narożnika na umowie sprzedaży czy kosztu łącznego z odsetkami za raty, które spłacam i zostały do spłacenia czyli mój całkowity koszt? różnica nie jest wielka ale wole się zapytać...a za chwile wyśle tobie na prv. gotowe pismo oczywiście bez godziny wydania oraz nazwy firmy transportowej bo to dopiero jutro

  • #43

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,328
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    570
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Wpisujesz wszystkie koszty, które poniosłeś w związku z zawarciem tej umowy. Nie musisz tego robić, ale masz takie prawo.
    Z drugiej strony, gdyby Sprzedawca upierał się tylko przy zwrocie za sam narożnik, to masz pole do negocjacji.
    Odpowiedź na priv wysłałam.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #44

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wysłałem tobie na email wszystko co mam....dodatkowo wysłałem to odstąpienie żebyś sprawdziła fachowym okiem może zgubiłem gdzieś coś co nadaje się jeszcze do poprawki bądź coś źle zrozumiałem i źle napisałem i idę drukować i składać pismo za chwile dla innych wrzucę na forum po zakryciu danych osobowych itp.

    --- Post Połączono 18:32 --- Poprzedni Post napisano 18:05 ---


    teraz wydaje mi się że jest to trochę źle sformułowane ze względu na to, że narożnik odbierał producent mebla i to on podbijał pieczątkę oraz dlatego, że narożnik nie pojechał do sprzedawcy tylko od razu do producenta na pewno w celu naprawy narożnika...

    ale ogólnie potwierdzenie odbioru jest także teraz czekam jak zawsze na pomoc Ali_cja jak to zapisać w odstąpieniu od umowy

    potwierdzenie odebrania narożnika.jpg
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 18-05-2016 o 17:35

  • #45

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,328
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    570
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Co kombinujesz z miniaturami, że nie można ich otworzyć? Zdążyłam tylko przeczytać pierwsze pismo i z treści dowiedziałam się, że zabierają narożnik do Sprzedawcy. a nie do magazynu producenta. Nie stawiał pan kierowca oporu przy sporządzaniu tego pisma?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #46

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,328
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    570
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Mamy wszystko, działaj, bo zamkną sklep

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #47

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    dobra poprawione idę drukować mam nadzieję że zdążę to dziś ogarnąć

    hehehe......a kierowca mówił że to w sumie wszystko jedno bo na zlecenie sklepu to tak jakby sklep im go wydał...

  • #48

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    odstąpienie od umowy sprzedaży złożone dziś 18,05,2016 pani sprzedawczyni ze sklepu znająca moją historie wcale nie była zdziwiona lecz widziałem zawód na jej twarzy, powiedziała "nie mogę nic załatwić z obecnym serwisem z działu reklamacji w żadnej sprawie" czyli prawdopodobnie mój problem nie jest jedynym w ostatnim czasie...a podobno od kilku miesięcy jest jakiś nowy kierownik działu reklamacji i sobie nie radzi....ja powiedziałem jej na to krótko....po takim okresie czasu załatwiania mojej reklamacji oraz rękojmi mam dość....proszę podpisać pismo podbić pieczątkę i wysłać w eter....

    pani się zarzekła,że kiedy cokolwiek będzie wiadomo odnośnie mojego odstąpienia od umowy od razu mnie poinformuje albo telefonicznie albo przez e-mail.

    i teraz znowu 2 tyg oczekiwania....najgorsze jest to że pewnie na euro 2016 nie będę miał narożnika w salonie przed TV bo zanim tego do końca nie rozwiąże nic innego nie kupie....a następny zakup na pewno będzie bardziej przemyślany pod każdym względem....chyba że ten sprzedawca będzie postępował tak jak do tej pory....to może się trochę przeciągnąć w czasie

    --- Post Połączono 21:48 --- Poprzedni Post napisano 21:23 ---

    zdjęcie odstąpienie od umowy sprzedaży str 1.jpg

    --- Post Połączono 21:51 --- Poprzedni Post napisano 21:23 ---

    odstąpienie od umowy sprzedaży cz.2.jpg druga strona

    --- Post Połączono 22:04 --- Poprzedni Post napisano 21:23 ---

    już widzę że z tej prędkości nie zauważyłem w pierwszej linijce uzasadnienia wpisać nazwy sklepu ulicy i miejscowości chyba będę musiał jutro podjechać jeszcze do sklepu to przekreślić i napisać ręcznie na tym odstąpieniu....mogę tak zrobić? kurcze a czytałem to wcześniej i mi musiało umknąć :/
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 18-05-2016 o 20:55

  • #49

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,328
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    570
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Ja też zupełnie na to nie zwróciłam uwagi, tym bardziej, że takie dane mnie nie interesują. Trochę to źle wygląda Zrób tak: wydrukuj poprawnie dwa egzemplarze i spróbuj wymienić w sklepie. A gdyby to nie wyszło, to może uda się dopisać ręcznie. Ostatecznie, możesz przygotować nowe pismo i zatytułować je jako "Uzupełnienie treści Odstąpienia od umowy sprzedaży, złożonego na piśmie w dniu...., poprzez wskazanie miejsca zawarcia umowy sprzedaży .....itd.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    najgorsze jest to że pewnie na euro 2016 nie będę miał narożnika w salonie przed TV
    Będziesz oglądał na dywanie To zdecydowanie wygodniejsze niż zapadający się narożnik.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    i teraz znowu 2 tyg oczekiwania
    W tym czasie przygotuj projekt Wezwania do zapłaty i rozglądaj się za właściwym miejscowo Rzecznikiem Konsumentów ( kiedy i gdzie przyjmuje osobiście, a także wygoogluj coś o jego aktywności w ochronie praw konsumentów itd.)

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #50

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Widać że za naprawę wzięli się ekspresowo.... właśnie dostałem sms od kierownika działu reklamacji:
    "Dzień dobry z tej strony kierownik Serwisu Fabryki Mebli Benix.
    Chciałem umówić wizytę pracowników na 24,05,2016r. wtorek między godz. 18:00 a 19:00 proszę o potwierdzenie. Pozdrawiam"

    odebrałem też telefon od tego pana i powiedziałem, że złożyłem odstąpienie od umowy sprzedaży i aby skontaktował się w tej sprawie ze sklepem.

    dobrze zrobiłem?

    --- Post Połączono 09:47 --- Poprzedni Post napisano 09:44 ---

    dziś po pracy jadę do sklepu i zobaczę czy uda mi się nanieść zmiany na te odstąpienie ze sprzedawczynią.... jak nie to zrobie jak napisałaś napiszę "Uzupełnienie treści Odstąpienia od umowy sprzedaży, złożonego na piśmie w dniu...., poprzez wskazanie miejsca zawarcia umowy sprzedaży .....itd.

  • Strona 5 z 26 PierwszyPierwszy 12345678915 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas