Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 23 z 26 PierwszyPierwszy ... 131920212223242526 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 254

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #221

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Czy kredyt za tamten już masz spłacony?
    Poinformuj proszę, jakie dokumenty dostaniesz i czy otrzymasz zaświadczenie o wymianie z dopłatą, czy też nowy dowód zakupu.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (01-12-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #222

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Hej

    Wracam do wątku....

    Ja nie wiem czy to ta firma jest tak nieogarnięta czy ja mam takiego pecha....Mam problem z nowym zestawem mebli i zastanawiam się czy mogłabyś mi coś podpowiedzieć.



    Więc może od początku... Zamówiłem ten nowy zestaw i czekałem. Termin dostarczenia wg. zamówienia tj. 4 tygodnie i dobiegł końca 15.10.16r. no i dokładnie 08.11.16r. zadzwoniła do mnie pani ze sklepu twierdząc że narożnik dziś już będzie do odbioru, to pojechałem do sklepu uregulowałem rachunek i oczywiście dostałem za spóźnienie 1% zwrotu za zwłokę.(musiałem się o to kłucić w sklepie bo nie chcieli dać a nazywali to RABATEM i musieli konsultować z SZEFEM firmy czy mogą dać....!!

    (pkt.19 Regulaminu na ich stronie:Spóźnienie realizacji przekraczające 2 tygodnie licząc od dnia ustalonego terminu realizacji, upoważnia Kupującego do żądania rekompensaty w wysokości 1 % od kwoty zakupionego towaru, za każde skończone 2 tygodnie zwłoki

    Załącznik: Regulamin - Resto Design

    Po wszystkim wziąłem paragon i pojechałem do domu czekając na transport, przywieźli wypakowali a ja zapłaciłem znajomemu za wniesienie i złożenie (bo nie chciałem płacić obcym) no i jak się przyjrzałem to oczywiście wydawało mi się, że zamawiałem inny kolor ale poczekałem na żonę aby to potwierdzić....no i zadzwoniłem do sklepu to zgłosić (oczywiście kolor był inny ale też jak się okazało ten zestaw był w ogóle inny - nie taki jaki zamawiałem) no i firma stwierdziła, że to ich wina (coś źle wysłali z magazynu) i mam sobie użytkować ten zestaw do czasu aż nie przyjedzie mój który zamawiałem....i tak czas leciał aż do 16.11.16r. Zadzwonił do mnie pan z Gdańska o godzinie 10:00 ale się nie przedstawił... powiedział że jest z Serwisu Resto i zapytał mnie czy będę dziś w domu między 16-17 na co odpowiedziałem, że nie ale będę dostępny jutro lub pojutrze jeśli ustalenimy termin transportu tego zestawu mebli do mnie. Pan powiedział tylko, że w takim razie zadzwoni w przyszłym tygodniu. Więc zadzwoniłem do sklepu i powiedziałem, że i tak już bardzo długo czekam i niech oni się jakoś dogadają i przywiozą ten zestaw na sklep i ze sklepu później do mnie żeby przyśpieszyć ten transport.
    Pani ze sklepu zadzwoniła do mnie 22,11,2016r. o godzinie 10:00 i powiedziała, że dziś mogą mi przywieźć te meble. Ze względu na pracę nie byłem tego dnia dostępny do późnych godzin. i powiedziałem tej pani, że dziś nie mogę i że szkoda że nie zadzwoniła dzień wcześniej to bym najwyżej wziął dzień wolny. no i tyle z rozmowy. minęło oczywiście jeszcze trochę no i mamy 30.11.1r. dzwoni do mnie pan z transportu i pyta się czy możemy się umówić na jutro w godzinach 18-19 to jak najbardziej się zgodziłem. no i zaczyna się tutaj:

    1.Dziś pojechałem do sklepu z paragonem który mi wcześniej wystawili z datą 08.11.16r. i chciałem aby ta pani mi anulowała ten paragon i dziś wydała prawidłowy z dzisiejszą datą, ponieważ to dziś chcieli zrealizować te zamówienie, ale oczywiście z należnym rabatem (z terminu wychodziło że 1% już odebrałem a powinni mi wypłacić jeszcze 2% do dnia dzisiejszego bo minęło pełne 3x 2tygodnie) pani wpadła w szał i stwierdziła że mogą dać tylko 1% a nie 2% bo w zeszłym tygodniu oni chcieli dostarczyć zestaw ale ja nie mogłem odebrać bo byłem w pracy więc nie dadzą 2%.
    - Na co ja starałem się wytłumaczyć, że jeśli by umówili się ze mną telefonicznie na dany dzień i godzinę a mnie by nie było w domu bądź zmieniał bym termin odbioru to wina tego że nie odebrałem tego w odpowiednim terminie leży po mojej stronie i nie żądałbym rekompensaty ja zaś podczas rozmowy telefonicznej która się odbyła 22.11.16r. w której pani zaproponowała mi tylko dzisiejszy termin w późniejszych godzinach podczas gdy ja byłem w pracy tak jakby chciała mnie postawić przed faktem dokonanym, zaś tak nie było...powiedziałem za to że w dniach następnych nie ma problemu tylko proszę zadzwonić dzień wcześniej i się umówić bo nie będę czekał cały czas w domu aż przyjedziecie. Na co dostałem oczywiście odpowiedź (dzwonili do szefa i koordynatorki) odpowiedź brzmi NIE.

    - Czego wynikiem było to, że stwierdziłem: skoro nie dostane odpowiedniego paragonu, pomniejszonego o zwrot 2% wartości mebla wynikające z treści waszego regulaminu - oczywiście pani powiedziała, że takiego mi nie wydrukuje, czyli oczywiście także nie anuluje starego paragonu. Więc ja powiedziałem, że nie odbiorę dziś swojego zestawu skoro pani odmawia mi wystawienia paragonu pomniejszonego o zwrot 2% wartości zestawu, gdyż nie będę miał dowodu zakupu. Panowie z firmy transportowej byli akurat w sklepie i słyszeli rozmowę więc się zapytali " to co nie jedziemy" na co ja powiedziałem " no nie bo nie dostałem potwierdzenia zakupu mebla. (mam za to paragon z 8,11,16r.)
    - Chciałem od pani sprzedawczyni oświadczenia, że dostałem nie swój mebel i został mi na niego wystawiony paragon, straszyłem ich w sklepie, że im odeśle zestaw na ich koszt firmą transportową. nic nie daje...




    Alicja....Ja stworzyłem problem ponieważ:
    1.)Jak mają swój regulamin to niech go respektują tak?? powinni się z tego wywiązać. ten 1% w moim przypadku wychodzi 1%=60zł.
    1% mi już obniżyli a powinni jeszcze 2%=120 zł a po tej sobocie będzie już 3%=180 zł
    Problem polega na tym, że ja nie widzę w tym że tego nie odebrałem swojej winy a oni swojej. dla mnie to były nieudolne próby ustalenia terminu z ich strony ponieważ ja mówiłem im kiedy mogę odebrać a oni proponowali mi tylko ten dzień w którym dzwonili nie dając szansy mi się przygotować(oczywiście poza ostatnim telefonem na którym termin i godzina padły ale nie dostałem paragonu).
    2.)Po tym jak odebrałem nie swój zestaw pojechałem i chciałem wycofać paragon razem z dopłatą po zaliczce to było 1750 zł (zaliczka to wartość poprzedniego mebla czyli 4180zł) no i pani mi odmówiła...więc dałem sobie spokój ale teraz tak myślę, oni mają papiery na których podpisałem, że odebrałem swój prawidłowy zestaw bez naniesionych zmian.
    -JA też nie dostałem od nich żadnego papieru potwierdzającego, że wysłano mi nie to co zamawiałem i to u mnie się znajduję..



    POMOŻESZ? heheh....głównie jeśli chodzi o pismo jakie mógłbym do nich sformułować jeśli chodzi o ten regulamin. I czy jest to czym poprzeć z K.C.? i w sprawie tego paragonu....czemu mi wystawili paragon na towar którego nie dostałem. Chyba że zauważyłaś więcej nieprawidłowości w tym co napisałem

    --- Post Połączono 21:12 --- Poprzedni Post napisano 20:51 ---

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Czy kredyt za tamten już masz spłacony?
    Poinformuj proszę, jakie dokumenty dostaniesz i czy otrzymasz zaświadczenie o wymianie z dopłatą, czy też nowy dowód zakupu.
    Wszystko co dostałem do tej pory to tylko to:20161201_205410.jpg20161201_205355.jpg

    z góry przepraszam, że tak późno ale caly czas sprawdzałem na poprzedniej stronie czy czegoś nie dopisałaś bo jej otwieranie było zapisane w przeglądarce i nie lukałem czy doszła nowa strona a teraz jak dodałem nowy post to mi przeskoczyło i wyszło na to, że olałem twój ostatni wpis wybacz

  • #223

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Muszę mieć trochę czasu na "przetrawienie" tej sytuacji i dopiero się wypowiem, OK?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (01-12-2016)

  • #224

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    spokojnie lepiej powoli niż wcale

  • #225

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Pismo o wymianie reklamacyjnej nie jest podpisane ani opatrzone datą?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (02-12-2016)

  • #226

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    przy odbiorze 8.11.16 podpisałem chyba taki sam papier jak mam w domu że odebrałem z datą...tylko jak się później okazało to nie to....a ten papier który wstawiłem dostałem składając zamówienie to był wrzesień. musiałbym iść tam do sklepu i sprawdzić czy tam nie podpisałem bo nie pamiętam.

  • #227

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Mnie chodzi o podpis pracownika/kierownika sklepu. Bez podpisu ( i bez daty), to ten kwit o wymianie jest niewiele wart. Czy z jakiegokolwiek dokumentu wynika, że nowy komplet otrzymałeś w wyniku wymiany z tytułu rękojmi (reklamacji)? Dlaczego w umowie sprzedaży jest wpisany kredyt, skoro to była wymiana z dopłatą? Nie płaciłeś dopłaty gotówką, a stary kredyt nie został jeszcze spłacony?
    Rabat, to jest jedna sprawa. Ważniejszą, wg. mnie, jest klarowna sytuacja prawna.

  • #228

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Napisałem już ze mam tylko to co wstawiłem na zdjęciu. Nic po za tym.(a czy podpisane to jest na sklepie sprawdzę może dziś jak do nich podjadę na wieczór, jeśli uważasz że to dla mnie będzie istotne. A co do tego że jest napisane kredyt na zamówieniu, to informowałem w sklepie że kredyt jest spłacone w całości jak zamawiałem ten zestaw,ale pani stwierdziła że tamto było brane na kredyt i tak musi to wpisać w zamówieniu, bo inaczej nie może. A że tamtych pieniędzy nigdy mi nie oddali to wpisali ta kwotę jako zaliczka, a resztę dopłaciłem gotówką 8.11.16r.
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 02-12-2016 o 10:06

  • #229

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie wybieraj się na razie do sklepu, nie jest nam teraz potrzebne wykłócanie się że sprzedawcą bez wcześniejszego udokumentowana terminów.
    Na dziś mamy datę zawarcia umowy i termin zobowiązania się producenta/ sprzedawcy do jego wykonania oraz uznanie dwutygodniowej zwłoki.
    Potrzebne jest nam jeszcze udokumentowanie pierwszej dostawy i powiadomienia sprzedawcy o dostarczeniu innego towaru, niż ten który był przedmiotem zamówienia z 20 września.
    Regulamin, do którego odesłałeś, obowiązuje przy sprzedaży internetowej. Czy przy zawieraniu umowy 20 września dostałeś wydruk regulaminu sklepu czy "Warunki umowy"?
    W Twoim #22 ( Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji ), przez awarię systemu, zaginęły załączniki:
    oto umowa kredytowa ostatnie 2 strony: Strona 2:Załącznik 12167 Strona 3:Załącznik 12168
    Chodzi tu o dodatkowe strony umowy: strona 2.jpg (1.68 MB) i strona 3.jpg (1.79 MB)

    Możesz je wstawić ponownie?

  • #230

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Jasne mam je w domu na komputerze jak wrócę to wstawię. To jest ogólny regulamin na stronie internetowej sprzedawcy. Samo to że uznali ten 1% przemawia za tym że dotyczy wszystkich zamówień. Nie ma tam wyszczególnienia że dotyczy zamówień internetowych. A ze sklepu nie dostałem nawet warunków umowy. Tylko te zamówienie i paragony.

    Jeśli chodzi o zgłoszenie tego że przyszło coś innego to było to tego samego dnia czyli 08.11.16r.
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 02-12-2016 o 13:03

  • Strona 23 z 26 PierwszyPierwszy ... 131920212223242526 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 19:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 08:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 02:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 20:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 13:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas