Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 19 z 26 PierwszyPierwszy ... 9151617181920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #181

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,014(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Jeszcze nie wiem, ale wydaje mi się, że nie dopiszemy, tylko zmodyfikujemy treść. W taki sposób, żeby wykazać oczywistość reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku poduszek i "bierność" sprzedawcy w obydwu reklamacjach. Postaram się zachować ciągłość/kolejność, tak jak w pierwszym piśmie, tylko ograniczymy się w każdym punkcie do wskazania samych numerów załączników. A ich pełną treść (zgodnie z numeracją ) wstawimy w pozycję wniosku, dotyczącą załączników.


    Edit: wyślij mi na prywatny adres email załączniki ( z pełnymi danymi) - te, które wysłałeś do Rzecznik. Rozumiem, że są one ponumerowane zgodnie z treścią emaila do Rzecznik.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 22-06-2016 o 23:53

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (23-06-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #182

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wpisów na blogu
    1
    A jeżeli Z modyfikujemy zamiast dopisać to pani Rzecznik po czytaniu pism w których było napisane ze 8 dnia odpowiedzieli na moja rękojmie nie pogubi się w tym? Czy masz pomysł jak to zmodyfikować na tyle aby ktoś kto nie zna tematu przeczytał i zrozumiał? Nie chce tobie też namieszać w głowie, wierzę że napiszesz to bezbłędnie.

  • #183

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,014(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Zachowam kolejność tak, żeby to było czytelne z pierwszym pismem.
    Muszę jednak uwzględnić to, że w ósmym dniu nie zostałeś poinformowany przez sprzedawcą o ustosunkowaniu się do żądania , a w szczególności położyć akcent w całym piśmie na nie stosowanie procedury rękojmi.
    Oprócz tego, chciałabym zwrócić uwagę Rzecznika, na to co jest obok Twojego żądania, ale leży w kompetencji Rzecznika (UOKiK), czyli na stosowanie nieuczciwej praktyki handlowej przez Sprzedawcę/przedsiębiorcę (USTAWA z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym),
    - poprzez wprowadzanie w błąd dotyczący obowiązków przedsiębiorcy związanych z produktem, w tym usług serwisowych i procedury reklamacyjnej, dostawy, niezbędnych usług i części oraz praw konsumenta, w szczególności prawa do naprawy lub wymiany produktu na nowy albo prawa do obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy.

    Nie zapominając oczywiście o stosowaniu przez Sprzedawcę niedozwolonych postanowień umowy, zawartych w jej warunkach, mogących stanowić tzw. niedozwolone klauzule umowne. Niedozwolonymi postanowieniami umownymi /art. 385(1) Kodeksu cywilnego/ są te treści umowy zawieranej z konsumentem, które:

    - nie zostały uzgodnione indywidualnie z nim (czyli zostały przedstawione mu we wzorcu umownym),

    - kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami,

    - rażąco naruszają jego interesy.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (23-06-2016)

  • #184

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,014(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    A jeżeli Z modyfikujemy zamiast dopisać
    Próbuję tak kombinować, żeby na pierwszym miejscu zwrócić uwagę pani Rzecznik na niedozwolone praktyki handlowe i klauzule z warunków umowy, ażeby w pierwszej kolejności podjęła, jeżeli oczywiście tak uzna, działania w tym kierunku. Ułatwiłoby to nam późniejsze dochodzenie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (23-06-2016)

  • #185

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wpisów na blogu
    1
    ok to już nie pytam tylko grzecznie czekam jakbyś jeszcze czegoś potrzebowała to napisz postaram się jak najczęściej zaglądać i uzupełniać to o co poprosisz

    a e-mail już wysłany z załącznikami. Tak późno ze względu na to, że załączników nie miałem w telefonie tylko w domu na kompie...

  • Jeden użytkownik podziękował figlik za ten post:

    ali_cja (23-06-2016)

  • #186

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,014(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Twoja "Prośba o interwencję" wygląda trochę inaczej niż "Wniosek o interwencję " np. z Gdańska http://bip.gdansk.pl/urzad-miejski/M...umentow,a,1564
    Dla mnie gdański wniosek jest czytelniejszy w odbiorze.

  • #187

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,014(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Dodam też ze narożnik był brany na 10 rat z czego już 6 jest spłaconych
    Do kiedy musiałeś zapłacić pierwszą ratę za narożnik?

    W jaki sposób dokonałeś wyboru narożnika w chwili zawierania umowy sprzedaży na raty ( wybierając pośród towarów ekspozycyjnych czy z katalogu)?

    Edit; już znam odpowiedź na pytanie drugie.
    Narożnik ten był kupowany w państwa sklepie na wzór narożnika znajdującego się na ekspozycji sklepowej który zapewniał komfort zarówno siedzenia jak i leżenia bez żadnych uwag.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**


    Firma Benix, to jest producent narożnika/gwarant, czy jakiś pośrednik?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 24-06-2016 o 08:03

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (24-06-2016)

  • #188

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wpisów na blogu
    1
    spokjnie to była kopia dla mnie i podpisałem ja później, ksero mam z podpisem najważniejsze że podpisałem się na ich piśmie :-)

    Pierwsza ratę miałem do zapłacenia zanim odebrałem narożnik tj.08.12.2015

    A co do wyboru narożnika pojechałem tam bo spodobał mi się w katalogu ale na żywo widziałem go dopiero w salonie i tak naprawdę po wypróbowania go na miejscu dokonałem zakupu by jak to mówią nie kupować kota w worku.

  • #189

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,014(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    spokjnie to była kopia dla mnie i podpisałem ja później, ksero mam z podpisem najważniejsze że podpisałem się na ich piśmie :-)
    Kamień z serca
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Pierwsza ratę miałem do zapłacenia zanim odebrałem narożnik tj.08.12.2015
    OK

    Jeszcze tylko odpowiedz na ostatnie pytanie.

  • #190

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wpisów na blogu
    1
    Sklep resto na stronie benix a jest opisany jako jeden z ich dystrybutorów, ponad to nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej tylko przez właśnie tych dystrybutorów wpisanych na ich stronie wiec zakładam ze jest producentem tych mebli. I chyba jednocześnie gwarantem tak?.

  • Strona 19 z 26 PierwszyPierwszy ... 9151617181920212223 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 19:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 08:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 02:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 20:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 13:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas