Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 19 z 26 PierwszyPierwszy ... 9151617181920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #181

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Jeszcze nie wiem, ale wydaje mi się, że nie dopiszemy, tylko zmodyfikujemy treść. W taki sposób, żeby wykazać oczywistość reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku poduszek i "bierność" sprzedawcy w obydwu reklamacjach. Postaram się zachować ciągłość/kolejność, tak jak w pierwszym piśmie, tylko ograniczymy się w każdym punkcie do wskazania samych numerów załączników. A ich pełną treść (zgodnie z numeracją ) wstawimy w pozycję wniosku, dotyczącą załączników.


    Edit: wyślij mi na prywatny adres email załączniki ( z pełnymi danymi) - te, które wysłałeś do Rzecznik. Rozumiem, że są one ponumerowane zgodnie z treścią emaila do Rzecznik.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 22-06-2016 o 22:53

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (23-06-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #182

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    A jeżeli Z modyfikujemy zamiast dopisać to pani Rzecznik po czytaniu pism w których było napisane ze 8 dnia odpowiedzieli na moja rękojmie nie pogubi się w tym? Czy masz pomysł jak to zmodyfikować na tyle aby ktoś kto nie zna tematu przeczytał i zrozumiał? Nie chce tobie też namieszać w głowie, wierzę że napiszesz to bezbłędnie.

  • #183

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Zachowam kolejność tak, żeby to było czytelne z pierwszym pismem.
    Muszę jednak uwzględnić to, że w ósmym dniu nie zostałeś poinformowany przez sprzedawcą o ustosunkowaniu się do żądania , a w szczególności położyć akcent w całym piśmie na nie stosowanie procedury rękojmi.
    Oprócz tego, chciałabym zwrócić uwagę Rzecznika, na to co jest obok Twojego żądania, ale leży w kompetencji Rzecznika (UOKiK), czyli na stosowanie nieuczciwej praktyki handlowej przez Sprzedawcę/przedsiębiorcę (USTAWA z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym),
    - poprzez wprowadzanie w błąd dotyczący obowiązków przedsiębiorcy związanych z produktem, w tym usług serwisowych i procedury reklamacyjnej, dostawy, niezbędnych usług i części oraz praw konsumenta, w szczególności prawa do naprawy lub wymiany produktu na nowy albo prawa do obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy.

    Nie zapominając oczywiście o stosowaniu przez Sprzedawcę niedozwolonych postanowień umowy, zawartych w jej warunkach, mogących stanowić tzw. niedozwolone klauzule umowne. Niedozwolonymi postanowieniami umownymi /art. 385(1) Kodeksu cywilnego/ są te treści umowy zawieranej z konsumentem, które:

    - nie zostały uzgodnione indywidualnie z nim (czyli zostały przedstawione mu we wzorcu umownym),

    - kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami,

    - rażąco naruszają jego interesy.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (23-06-2016)

  • #184

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    A jeżeli Z modyfikujemy zamiast dopisać
    Próbuję tak kombinować, żeby na pierwszym miejscu zwrócić uwagę pani Rzecznik na niedozwolone praktyki handlowe i klauzule z warunków umowy, ażeby w pierwszej kolejności podjęła, jeżeli oczywiście tak uzna, działania w tym kierunku. Ułatwiłoby to nam późniejsze dochodzenie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (23-06-2016)

  • #185

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    ok to już nie pytam tylko grzecznie czekam jakbyś jeszcze czegoś potrzebowała to napisz postaram się jak najczęściej zaglądać i uzupełniać to o co poprosisz

    a e-mail już wysłany z załącznikami. Tak późno ze względu na to, że załączników nie miałem w telefonie tylko w domu na kompie...

  • Jeden użytkownik podziękował figlik za ten post:

    ali_cja (23-06-2016)

  • #186

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Twoja "Prośba o interwencję" wygląda trochę inaczej niż "Wniosek o interwencję " np. z Gdańska http://bip.gdansk.pl/urzad-miejski/M...umentow,a,1564
    Dla mnie gdański wniosek jest czytelniejszy w odbiorze.

  • #187

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Dodam też ze narożnik był brany na 10 rat z czego już 6 jest spłaconych
    Do kiedy musiałeś zapłacić pierwszą ratę za narożnik?

    W jaki sposób dokonałeś wyboru narożnika w chwili zawierania umowy sprzedaży na raty ( wybierając pośród towarów ekspozycyjnych czy z katalogu)?

    Edit; już znam odpowiedź na pytanie drugie.
    Narożnik ten był kupowany w państwa sklepie na wzór narożnika znajdującego się na ekspozycji sklepowej który zapewniał komfort zarówno siedzenia jak i leżenia bez żadnych uwag.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**


    Firma Benix, to jest producent narożnika/gwarant, czy jakiś pośrednik?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 24-06-2016 o 07:03

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (24-06-2016)

  • #188

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    spokjnie to była kopia dla mnie i podpisałem ja później, ksero mam z podpisem najważniejsze że podpisałem się na ich piśmie :-)

    Pierwsza ratę miałem do zapłacenia zanim odebrałem narożnik tj.08.12.2015

    A co do wyboru narożnika pojechałem tam bo spodobał mi się w katalogu ale na żywo widziałem go dopiero w salonie i tak naprawdę po wypróbowania go na miejscu dokonałem zakupu by jak to mówią nie kupować kota w worku.

  • #189

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    spokjnie to była kopia dla mnie i podpisałem ja później, ksero mam z podpisem najważniejsze że podpisałem się na ich piśmie :-)
    Kamień z serca
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Pierwsza ratę miałem do zapłacenia zanim odebrałem narożnik tj.08.12.2015
    OK

    Jeszcze tylko odpowiedz na ostatnie pytanie.

  • #190

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Sklep resto na stronie benix a jest opisany jako jeden z ich dystrybutorów, ponad to nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej tylko przez właśnie tych dystrybutorów wpisanych na ich stronie wiec zakładam ze jest producentem tych mebli. I chyba jednocześnie gwarantem tak?.

  • Strona 19 z 26 PierwszyPierwszy ... 9151617181920212223 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas