Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 18 z 26 PierwszyPierwszy ... 8141516171819202122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #171

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Reklama:
    Alicja w wielu sytuacjach przy tej reklamacji załamywałem ręce, nie wiedząc co dalej robić i czy w ogóle da się coś zrobić. Od kiedy zgodziłaś się pomóc mi z tym problemem, wszystko zrobiło się łatwiejsze, żeby nie powiedzieć proste i nie umniejszyć twoich zasług . Ponieważ bez ciebie utkwił bym w martwym punkcie i był zdany na łaskę sprzedawcy :P. Poza tym w życiu nie pomyślałbym, że sprzedawca tak będzie starał się zamotać sprawę aby konsument nie wiedział o co chodzi. Wcześniej nie bardzo rozumiałem nawet czym różni się gwarancja od rękojmi choć znałem te pojęcia, przy tobie wiele spraw zrozumiałem lepiej, choć część z nich całkowicie mnie zaskoczyła. Tak wiele wiedzy jak przez ostatnie kilka miesięcy w zakresie praw konsumenta nie dowiedziałem się przez całe życie ( prawdopodobnie dlatego, że te problemy wcześniej mnie nie dotykały bezpośrednio). Podczas tej reklamacji gdy ja traciłem wiarę w rozstrzygnięcie tego sporu po rozmowie czy ze sprzedawcą czy z działem reklamacji, zawsze wyciągałaś królika z kapelusza i od razu moja pewność siebie wracała . Prawdopodobnie gdyby nie TY z nerwów bym osiwiał . Za to wszystko co dla mnie zrobiłaś do tej pory BARDZO DZIĘKUJĘ dodam jeszcze, że robiłaś to bezinteresownie, poświęcałaś swój czas i w ogóle o wiele więcej . Mimo że do finału tej sprawy prawdopodobnie jeszcze daleko, chciałbym abyś wiedziała, jak wiele twoja pomoc dla mnie znaczy i jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJE

    --- Post Połączono 22:10 --- Poprzedni Post napisano 22:01 ---

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Skąd wiedziałeś, że istnieją dowody złożenia pism dot. gwarancji do serwisu przez RESTO i to w przypadku dwóch reklamacji (ustna reklamacja dot. braku poduszek i pisemna reklamacja z rękojmi)?
    Czy dobrze rozumiem, że te dwa dokumenty zostały w Twojej obecności wydrukowane i podpisane przez pracownika Sprzedawcy dopiero w dniu, gdy tego zażądałeś /poprosiłeś grzecznie?
    Wiesz co....to też w sumie przypadek...podszedłem do pani sprzedawczyni, ponieważ wpadałem się skarżyć na serwis (wtedy myślałem jeszcze że to jest ich serwis a nie producenta bo o tym dowiedziałem się przy odbiorze narożnika).
    i mówiłem, że mam problem z tym kierownikiem serwisu ponieważ wysyła do mnie ludzi po odbiór narożnika bez skontaktowania się ze mną i bez ustalenia terminu i godziny, oraz że chciałem od nich potwierdzenie odbioru narożnika. Wtedy mówiłem pani sprzedawczyni o tym, że dzwoniłem do nich z zapytaniem o poduszki i wtedy coś wspomnieli, że nie mieli tego zgłoszonego (co dziś niby znów mi potwierdzono przez telefon), więc w związku z tym chciałbym prosić o formularz reklamacyjny który pani do nich wysłała po zgłoszeniu mojej reklamacji to przy odbiorze narożnika przez nich im go przekaże żeby nie odbijali piłeczki....to pani wydrukowała mi obydwa heheh...no i mam

    a odpowiedź to tak. wydrukowała je przy mnie i podpisała oraz dopisała (poduszki w standardzie) odręcznie
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 21-06-2016 o 21:12

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #172

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    A ja i tak musze złożyć wniosek o interwencję u Rzecznika, w dodatku nie ma pani Rzecznik w środę wiec w tym tyg raczej tego nie załatwię
    Dostałeś do wypełnienia wniosek o interwencję? Czy masz możliwość pobrania go ze strony internetowej?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (22-06-2016)

  • #173

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Dostałem wzór, ale mam wysłać w takiej formie jak pisaliśmy razem tyle ze z dopiskiem do pani Rzecznik z wzoru wniosku który dostałem, a wzór różni się od naszego pisma; tytułem prosząc o interwencję, informacja do kogo jest kierowany wniosek, oraz tym ze w tym wniosku najpierw jest opis i załączniki są pod nim. Pani Rzecznik uznała ze forma która dostała jest ok także nic bym nie zmieniał. A wszystko co miałem zaczerpnąć ze wzoru było dodane w tym wydruku który mam. :-) jak wrócę z pracy wstawię ten wzór jeśli chcesz.

  • #174

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)

  • Jeden użytkownik podziękował figlik za ten post:

    ali_cja (22-06-2016)

  • #175

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    I co masz dalej z tym wnioskiem zrobić; wysłać czy donieść?
    Rozmawiała Rzecznik z Tobą o udzieleniu jej pełnomocnictwa?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (22-06-2016)

  • #176

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    powiedziała, że najpierw musi się zapoznać dokładnie ze sprawą i po doniesieniu wszystkich dokumentów wraz z tą prośbą o interwencje będziemy dalej rozmawiać. Puki co potwierdziła, że w tej sprawie podejmie się interwencji, ale mam jej w rozsądnym terminie dosłać te papiery ogólnie chodziło o ten tydzień. Dziś już jest środa a trzeba to czego ostatnio się dowiedziałem, ująć jeszcze w tym piśmie i w tym zdaję się na ciebie.


    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Rozmawiała Rzecznik z Tobą o udzieleniu jej pełnomocnictwa?
    nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tym pełnomocnictwem. Przedstawiłem jej temat punkt po punkcie wraz z załącznikami i spytałem czy wystąpi w mojej sprawie, poza tym tylko powiedziała o szybszym wykonaniu tego (3 tyg.-zamiast 6 tyg.) tylko uwarunkowała to szybkim dosłaniem dokumentacji. Mogę zadzwonić i się spytać, ale pani Rzecznik powiedziała, że rozwiniemy rozmowę w sprawie po tym jak będzie miała papiery.

    Jeśli rzeczywiście musisz na to spojrzeć z szerszej perspektywy i to jeszcze trochę zajmie aby to dobrze ująć, mogę ewentualnie pojechać tam w piątek po pracy i zawieźć to osobiście, aby było szybciej tylko, i tak nie zastanę pani Rzecznik tyle co złoże papiery pani Rzecznik przyjmuje w poniedziałki i środy z tym, że dziś miała akurat wolne. dodatkowo jakoś od połowy lipca ma urlop i dlatego ten termin 7 lipca (jakoś przed samym jej wyjazdem) jest tak istotny ponieważ jeśli do tego czasu nie złoży interwencji do sklepu, to złoży go dopiero po powrocie czyli najprawdopodobniej jakoś na przełomie lipiec/ sierpień
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 22-06-2016 o 19:49

  • #177

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Wiedziałam, że Rzecznik dzisiaj nie będzie, stąd uznałam, że mam trochę czasu. Wczoraj nie mogłam wiele zrobić, bo byłam solenizantką
    Nie znaczy to jednak, że nie próbuję tego ugryźć tak, żeby przyniosło skutek.
    Czy Rzecznik coś powiedziała na temat niedozwolonej klauzuli umownej, zawartej w Warunkach umowy i niestosowania przez Sprzedawcę procedury rękojmi?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (22-06-2016)

  • #178

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    To Wszystkiego najlepszego i 100 lat

    nie wczytywała się dokładnie we wszystko gdyż nie było za wiele czasu bo tylko godzina ale powiedziała, że będzie musiała jeszcze na spokojnie sobie usiąść i to wszystko przeanalizować ponieważ to strasznie dużo materiału do ogarnięcia i rzadko się zdarza, żeby ktoś tak składnie i przestronnie to opisał, w związku z tym to będzie wymagało wiele jej skupienia i o klauzuli albo nie doczytała albo po prostu nie wiedziała jak ma się do niej odnieść bez dokładnego wglądu w papiery bo nawet nie poruszyła tego tematu....ale jak pisałem, na samo przedstawienie sprawy od początku do końca, bez zastanawiania się co i jak, było bardzo mało czasu

    a co do pisma i tak nie odbiera go pani Rzecznik tylko ktoś kto tam urzęduje i oni je pani Rzecznik przekazują (nie wiem na jakiej zasadzie bo o tym już nie wspomniała). Więc mogę pismo zawieźć osobiście od poniedziałku do piątku od 8-16 na miejscu bądź wysłać pocztą polską poleconym
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 22-06-2016 o 21:08

  • #179

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    dziękuję.

    Muszę przyznać, że mnie trochę podbudowałeś. Dobrze, że pociągnęłam Ciebie za język
    Cały czas myślę, jak wybrnąć z tej pierwszej reklamacji (poduszki) i jak ubrać tą drugą, żeby to miało ręce i nogi. Nie mogę Ci obiecać, że przygotuję na piątek ale i wykluczyć tego nie mogę. Proszę o cierpliwość.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (22-06-2016)

  • #180

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Ok. Czekam
    Powiedz mi tylko czy w związku z tym co ostatnio napisałem będziesz zmieniać całość tego pisma do pani Rzecznik czy dopiszemy kolejne punkty do tego co wcześniej było napisane? i przedstawimy to w całości ? tak tylko z ciekawości pytam

  • Strona 18 z 26 PierwszyPierwszy ... 8141516171819202122 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas