Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 15 z 26 PierwszyPierwszy ... 511121314151617181925 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #141

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,311
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,132(730)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    No właśnie, trzeba zaakcentować to, że Twoje reklamacje były rozpatrywane w ramach gwarancji. Pomimo tego, że roszczenia miałeś do Sprzedawcy. Wprawdzie mamy tylko regulamin sklepu internetowego, ale już na podstawie jego zapisów można zauważyć, że zasadą jest rozpatrywanie reklamacji głównie w procedurze gwarancyjnej.


    "..Reklamacje i Gwarancja

    Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 2-letnią gwarancją producenta.

    W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wad fizycznych w nabytych towarach, Kupujący może skorzystać z roszczeń reklamacyjnych przysługujących mu z mocy prawa w stosunku do Sprzedawcy lub z roszczeń wynikających z gwarancji. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu rzeczy od Sprzedawcy. W przypadku skorzystania z roszczeń gwarancyjnych, podstawą ich rozpatrzenia przez producenta jest Karta Gwarancyjna wydana Kupującemu przy zakupie towaru.

    W momencie odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt przewoźnikowi oraz zażądać od niego sporządzenia protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i przewoźnika. W przypadku dokonania wyboru przewoźnika przez Kupującego, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie transportu. Odbierając przesyłkę bez zastrzeżeń Kupujący oświadcza , że nie wnosi uwag co do jakości, stanu technicznego oraz zgodności z zamówieniem odbieranego/dostarczonego towaru.

    Gwarancji nie podlega towar uszkodzony przy montażu lub złym użytkowaniu.

    Wady fizyczne towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych od zgłoszenia roszczeń z tytułu gwarancji, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

    W przypadku wad nie wynikających z winy producenta kosztami naprawy obciążony zostanie Kupujący.

    ....W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014. Poz. 827); oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego..."

    O takiej polityce Sprzedawcy świadczy również fakt, że protokoły przyjęcia reklamacji, nie były sporządzane w obecności reklamującego ( brak podpisu klienta - # 5 i #7 ) i to, że Sprzedawca sam ustalał tryb rozpatrywania reklamacji w procedurze gwarancji oraz w jej ramach działał (zlecenia naprawy producentowi).

    Muszę to wszystko jeszcze raz ogarnąć...

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (18-06-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #142

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    dasz radę do jutra wieczór to ogarnąć? Ja jutro siadam przed drukarką a te zrzuty z sms oraz rozmów telefonicznych chyba wrzucę na płytkę CD myślisz, że tak może być? i w poniedziałek postaram się to ogarnąć....pytanie czy do jutra ze względu na to, że i tak chciałem to wysłać do niej na e-mail też w całości tyle, że ze zdjęciami. Będzie miała wgląd wcześniej niż ja tam dojadę...a poza tym wygodniej mieć wszystko na komputerze a papiery swoją drogą


    w sumie patrząc na godzinę to będzie już dziś heheh.....kładę się bo jutro i tak długi dzień przede mną
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 19-06-2016 o 00:55

  • #143

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,311
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,132(730)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, postaram się.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    a te zrzuty z sms oraz rozmów telefonicznych chyba wrzucę na płytkę CD myślisz, że tak może być?
    Nagrywałeś rozmowy telefoniczne, rozmówca o tym wiedział?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (19-06-2016)

  • #144

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    nie nagrywałem bo gdybym to robił musiałbym poinformować o tym rozmówce....bo gdybym miał nagrania bez informacji dla rozmówcy o nagrywaniu rozmowy, to jest przestępstwo prawda ? mam czasy rozmów z danymi numerami w danych dniach i godzinach - myślałem o tym

    ale to wszystko co jest opisane to prawda i nie powinni się tego wypierać z resztą po części potwierdza to korespondencja z nimi przez e-mail.
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 19-06-2016 o 10:01

  • #145

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,311
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,132(730)
    Wpisów na blogu
    36

    Email do Rzecznika Konsumentów

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 19-06-2016 o 23:25

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (19-06-2016)

  • #146

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    A zarzuty które miały być na końcu?

    ja myślałem o:

    Sprzedawcy zarzucam:
    - niewłaściwą procedurę przyjęcia wadliwego sprzętu do reklamacji,
    - brak jakiejkolwiek reakcji na pierwszą reklamację od pierwszego dnia posiadania narożnika, aż do wydania narożnika.
    - bierność w procedurze "rękojmi"
    - bierność w procedurze "wezwania do wydania rzeczy"
    - bierność w procedurze "odstąpienia od umowy sprzedaży"
    - nie spełnienie warunków ugody
    - Sprzedawca nie uznaje obowiązującego odstąpienia od umowy sprzedaży.


    nie wiem to takie przykłady od ręki nie wiem czy to wystarczy czy trzeba coś więcej napisać albo inaczej to ująć jak sądzisz?

  • #147

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,311
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,132(730)
    Wpisów na blogu
    36
    Przecież napisałam, że dokończę późnym wieczorem

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (19-06-2016)

  • #148

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wiem czytałem chodziło mi o to że myślałem jak je napisać i chciałem podać kilka przykładów nie spinam się jakby coś

  • #149

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,311
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,132(730)
    Wpisów na blogu
    36
    Możesz już przeczytać całość i składać protesty

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (20-06-2016)

  • #150

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Możesz już przeczytać całość i składać protesty
    no e-mail poszedł ze wszystkimi załącznikami co nie miałem wydrukowane to zrobiłem zdjęcie i wysłałem.....teraz czas na dodrukowanie tego czego brakuje i złożyć teczkę....jutro mimo chęci mogę nie zdążyć....zobaczymy najważniejsze to się dodzwonić....pani Rzecznik przyjmuje także w środę więc jak się nie uda to pozostaje środa


    ładnie to wyglądało takie długie chronologicznie napisane zgłoszenie jak należy łącznie z tymi 17 załącznikami i ze względu na to że robiłem zdjęcia e-maili aby była data i godzina wysłania i wszystko z tym związane - to później dopisałem 18 załącznik a dokładnie to mój dopisek:

    PS: ze względu na to, że wysłałem to na e-mail spisałem wiadomości e-mailowe w jeden dokument w kolejności wg. daty - 18 załącznik jako: Korespondencja e-mailowa wg. kolejności, gdyby którekolwiek zdjęcie e-maila było dla pani nie czytelne. Oczywiście jeśli zdołam się do pani dodzwonić i umówić na spotkanie postaram się wszystko wydrukować i porobić kserokopie dokumentów jeśli zajdzie taka potrzeba.

    mam nadzieję że Pani Rzecznik nie będzie bardzo wybrzydzała jeśli chodzi o papierkologię w danej chwili gdyż jak już dojadę będzie wszystko miała na tip top....ważne aby zapoznała się z tematem i umówiła się ze mną na spotkanie prawda

    Dziękuje bardzo za całą pomoc przy tym
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 20-06-2016 o 01:29

  • Strona 15 z 26 PierwszyPierwszy ... 511121314151617181925 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 19:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 08:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 02:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 20:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 13:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas