Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 14 z 26 PierwszyPierwszy ... 410111213141516171824 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #131

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Przykro mi, ale na dzień dzisiejszy, po wysłaniu ostatniego maila, masz związane ręce. Albo Sprzedawca odpowie i będzie to odpowiedź satysfakcjonująca Ciebie, albo przedsądowe wezwanie do zapłaty i dalsze potyczki ( Rzecznik Konsumentów, sąd) ze Sprzedawcą.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (17-06-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #132

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    no i w sumie dobrze zobaczymy co odpowiedzą no to czekamy

  • #133

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    dostałem odpowiedź....

    oto ona:
    Witam,
    po przeanalizowaniu korespondencji odnośnie Pana reklamacji wraz z chęcią odstąpienie od umowy z żądaniem zwrotu gotówki, informuję, iż:
    - utrzymujemy nasze stanowisko z pisma z dnia 01.06.2016 r.
    Wyrażamy chęć wymiany przedmiotowego mebla na nowy wolny od wad. Biorąc pod uwagę wyrażoną chęć przez Pana zmiany tkaniny, również dopuszczamy taką możliwość. Tkanina, którą będzie Pan wybierał powinna być z tej samej grupy cenowej a jeżeli wybierze Pan w wyższej grupy cenowej będzie musiał Pan pokryć dodatkowe koszty. Dotyczy to również dodatkowej usługi - obicia funkcji spania. Jest to dodatkowa usługa, za którą trzeba dopłacić. Nie ma możliwości aby zostało to wykonane w ramach gratisu. Odnośnie zapadającego się siedziska możemy zaświadczyć o zastosowaniu dodatkowych gąbek wypełnienia aby wyeliminować deformację i zapadanie się.
    Jeżeli nadaj nie zdecyduje się Pan na złożenie nowego zamówienia uwzględniając dopłatę za obicie funkcji spania, sprawa zostanie przekazana do kancelarii adwokackiej działającej w imieniu naszej firmy, która dalej będzie prowadziła tą sprawę.
    Reasumując: żądanie zwrotu gotówki za zakupiony mebel uznajemy za bezzasadne jednocześnie wyrażamy chęć wyprodukowania nowego narożnika w tkaninach wskazanych przez Pana (uwzględniając dopłatę za tkaninę z wyższej grupy cenowej oraz dopłatę za obicie dodatkowo funkcji spania).
    Pozdrawiam,


    co o tym sądzisz?? moje odstąpienie od umowy sprzedaży jest niezasadne?? i co może oznaczać "sprawa zostanie przekazana do kancelarii adwokackiej działającej w imieniu naszej firmy, która dalej będzie prowadziła tą sprawę." ???

    --- Post Połączono 16:48 --- Poprzedni Post napisano 16:26 ---

    dzwoniłem na infolinie konsumentów i powiedzieli mi, że te moje odstąpienie nie ma mocy prawnej ze względu na to że: dopiero od dostarczenia towaru sprzedawcy zostaje uznana rękojmia i dopiero od tego liczymy 14 czy tam 7 dni (nie pamietam jak mówiła) do wezwania do wydania rzeczy i dopiero odstąpienie.....jeszcze coś mówiła, że mogę się powołać na datę złożenia pisma ale....coś tam..

    --- Post Połączono 17:35 --- Poprzedni Post napisano 16:26 ---

    jak wyjdzie na to, że już nic nie można zrobić i że jestem w kropce i dajmy na to wezmę go....to w internecie kosztuje on 3.936,00 zł na ich stronie (niby w promocyjnej cenie) ja zapłaciłem 4180 [ta sama grupa tkanin i reszta]
    Jeszcze dopytam się w sklepie jaką mają cenę na miejscu, ale jeśli mają też taką w sklepie, to powinni mi wypisać te nowe zamówienie na taką kwotę tak? czy po starej kwocie?

    --- Post Połączono 17:45 --- Poprzedni Post napisano 16:26 ---

    I jeszcze jedno powiedz mi czy jeśli jak bym złożył zamówienie na ten nowy narożnik i sytuacja się powtórzy, czy wtedy całą procedurę będę musiał powtarzać od nowa czy jako, że towar był wymieniony na nowy i ponownie wadliwy będę mógł złożyć od razu odstąpienie od umowy?

    --- Post Połączono 17:46 --- Poprzedni Post napisano 16:26 ---

    za dużo pytań hehe....nic nie będę pisał do puki nie odpiszesz

  • #134

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    po przeanalizowaniu korespondencji odnośnie Pana reklamacji wraz z chęcią odstąpienie od umowy z żądaniem zwrotu gotówki
    Po pierwsze, Ty nie wyraziłeś chęci, tylko złożyłeś skutecznie odstąpienie od umowy sprzedaży (oświadczenie woli). Oświadczenie woli, jest złożone z chwilą gdy doszło do osoby której ma być złożone w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią (art.61 § 1 KC)
    Sprzedawca może się uchylić od skutków takiego oświadczenia jedynie gdy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
    Ale, nie może tego zrobić, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. W Twoim przypadku rzecz była wydana w stanie niekompletnym i Sprzedawca nie usunął wady / już przy pierwszej reklamacji/- § 1. art.560 Kc.


    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Jeżeli nadaj nie zdecyduje się Pan na złożenie nowego zamówienia uwzględniając dopłatę za obicie funkcji spania, sprawa zostanie przekazana do kancelarii adwokackiej działającej w imieniu naszej firmy, która dalej będzie prowadziła tą sprawę.
    ... co może oznaczać "sprawa zostanie przekazana do kancelarii adwokackiej działającej w imieniu naszej firmy, która dalej będzie prowadziła tą sprawę
    Widocznie Sprzedawca uznaje, że sobie nie poradzi i przekazuje sprawę profesjonalistom. Ma do tego prawo, tak samo jak Ty. Istnieje jednakże ryzyko, że w przypadku przegranego procesu, dodatkowo zostaną zasądzone koszty pełnomocnictwa.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    moje odstąpienie od umowy sprzedaży jest niezasadne??
    Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
    Złożyłeś reklamację z tytułu rękojmi( a właściwie to dwie), a z uwagi na uchylanie się od odpowiedzialności Sprzedawcy, złożyłeś wezwanie do wydania nowego narożnika. Ponieważ w dalszym ciągu Sprzedawca ignorował swój obowiązek, złożyłeś odstąpienie od umowy sprzedaży. Ja, nie dopatruję się tu żadnej bezzasadności.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    dzwoniłem na infolinie konsumentów i powiedzieli mi, że te moje odstąpienie nie ma mocy prawnej ze względu na to że: dopiero od dostarczenia towaru sprzedawcy zostaje uznana rękojmia i dopiero od tego liczymy 14 czy tam 7 dni
    Muszę przyznać, że tego nie rozumiem. Sprzedawca wszedł w posiadanie narożnika w tym samym dniu, w którym złożyłeś oświadczenie i od tego dnia liczony był termin. Co to znaczy, że dopiero od dostarczenia towaru sprzedawcy zostaje uznana rękojmia? Kto uznaje tę rękojmię i co to oznacza?
    Rozmowa na infolinii nie jest najlepszym źródłem; nie wiadomo kto udzielał porady, a także, czy dobrze zrozumiał stan faktyczny.
    Przed podjęciem ostatecznej decyzji, powinieneś jednaki udać się do Rzecznika Konsumentów i poprosić go/ją o interwencję.


    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    jak wyjdzie na to, że już nic nie można zrobić i że jestem w kropce i dajmy na to wezmę go....to w internecie kosztuje on 3.936,00 zł na ich stronie (niby w promocyjnej cenie) ja zapłaciłem 4180 [ta sama grupa tkanin i reszta
    Jeszcze dopytam się w sklepie jaką mają cenę na miejscu, ale jeśli mają też taką w sklepie, to powinni mi wypisać te nowe zamówienie na taką kwotę tak? czy po starej kwocie?
    Kwota zamówienia będzie opiewała na starą kwotę. Promocja dotyczy aktualnych nabywców, Ciebie obowiązuje cena z dnia Twojego zakupu. Podobnie, gdyby cena wzrosła, to ona by Ciebie również nie obowiązywała.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    I jeszcze jedno powiedz mi czy jeśli jak bym złożył zamówienie na ten nowy narożnik i sytuacja się powtórzy, czy wtedy całą procedurę będę musiał powtarzać od nowa czy jako, że towar był wymieniony na nowy i ponownie wadliwy będę mógł złożyć od razu odstąpienie od umowy?
    Zawsze możesz od razu złożyć odstąpienie od umowy sprzedaży, albo żądać obniżenia ceny gdy zakupiony towar ma wady.
    Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Tobie jako kupującemu/konsumentowi przysługują alternatywnie cztery żądania: naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (17-06-2016)

  • #135

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    zrobie jak mówisz....w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumentów....mam nadzieję, że uda się w miarę szybko umówić na spotkanie, myślisz że mógłbym już dziś wysłać udokumentowaną swoją historię na e-maila [email protected] ?? żeby pani rzecznik mogła się zapoznać w tym wcześniej a po prostu później jej dowieźć kserokopie tych dokumentów na umówione spotkanie?

    --- Post Połączono 19:33 --- Poprzedni Post napisano 19:26 ---

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Zawsze możesz od razu złożyć odstąpienie od umowy sprzedaży, albo żądać obniżenia ceny gdy zakupiony towar ma wady.
    Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Tobie jako kupującemu/konsumentowi przysługują alternatywnie cztery żądania: naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
    tak to już wiem....chodzi mi o to że powiedzmy znów po 3 miesiącach powstanie jakaś wada....ze względu na to że to był już raz wymieniany narożnik z wadami, czy najpierw muszę składać rękojmię czy wtedy od razu mogę złożyć odstąpienie od umowy? bo po wymianie chyba te procedury są już szybsze tak?

  • #136

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Myślę, że powinieneś się przygotować przez weekend. A zatem, przygotuj chronologicznie opis całej sytuacji: od zakupu do dnia dzisiejszego ( podobne przygotowanie jak w#176 z tematu Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji )
    Jeżeli w danym zdarzeniu występuje dowód ( możesz przytoczyć również np. rozmowę, ale musisz podać datę i kto był rozmówcą), to podajesz go jako kolejny załącznik. Opis powinien być zwięzły i czytelny - najlepiej w punktach. Gdy to przygotujesz, wrzuć na forum. Im najlepiej to przedstawimy, tym sprawa będzie czytelniejsza dla Rzeczniczki i łatwiej będzie przebiegała późniejsza rozmowa. OK?

    W jakimś temacie chyba to już przygotowywałam, jak znajdę, to wrzucę link.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    czy najpierw muszę składać rękojmię czy wtedy od razu mogę złożyć odstąpienie od umowy? bo po wymianie chyba te procedury są już szybsze tak?
    Odstąpienie jest w ramach rękojmi Tak, możesz. O tym mówi zdanie drugie § 1. art. 560 Kodeksu cywilnego. Nie wiem tylko, jak odpowie na to rzeczywistość - nie mam tu jeszcze doświadczenia

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (17-06-2016)

  • #137

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Chronologiczny opis stanu faktycznego
    Tu masz przykład: #130 w temacie Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (17-06-2016)

  • #138

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    pomogłabyś mi napisać zarzuty??? nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłem ale tak zacząłem....na razie to wersja robocza


    1.) 08.11.2015 roku nabyłem, jako konsument i kredytobiorca, w sklepie RESTO DESIGN PRODUCTION W ŁOMIANKACH, UL.BRUKOWA 25 w ramach umowy sprzedaży nr. 14/11/AŁ/15 z warunkiem zawieszającym, narożnik : : Belweder narożnik GR3 tkanina Vienna. 15(dół.nar.boki.tył),A tk.PEPE ITAL VELLUTI 101 PRAWY za kwotę 4180 PLN Oraz koszt kredytu 60 PLN z terminem dostarczenia zakupionego towaru do 6 tygodni od dnia zakupu. W ramach tej umowy sprzedaży zawarłem Umowę o kredyt na zakup towarów z usług nr 825972160081 z Santander Consumer Bank S.A.

    Załącznik nr 1 Kopia umowy, zawartej dnia 08.11.2015 roku (Umowa sprzedaży Nr 14/11/AŁ/15)
    Załącznik nr 2 Kopia paragonu fiskalnego

    2. Umowa została wykonana 19 grudnia 2015 roku poprzez dostarczenie przez Sprzedawcę przedmiotu umowy. Do dostarczonego narożnika nie dołączono żadnych dokumentów, nie podpisywałem również żadnego pokwitowania odbioru.
    Po otrzymaniu przedmiotowego narożnika, stwierdziłem brak poduszek, które miały stanowić zestaw z narożnikiem. Niezwłocznie, tego samego dnia poinformowałem telefonicznie i osobiście Sprzedawcę o braku poduszek składając reklamację.

    Załącznik nr 3 Kopia zgłoszenia reklamacyjnego u sprzedawcy.

    3. 07 marca 2016 roku złożyłem osobiście, za pokwitowaniem przez Sprzedawcę odbioru pisma, pisemną reklamację z tytułu rękojmi w oparciu o art. 561 Kodeksu cywilnego, w której szczegółowo opisałem wadę fizyczną zapadającego się siedziska i wystąpienie dwóch poziomów jego wysokości, złą jakość materiału wypełniającego siedzisko oraz nieprawidłowe obszycie boków narożnika.
    W reklamacji tej zażądałem wymiany na nowy kompletny narożnik bez wad.

    Załącznik nr 4 Kopia pisma „Reklamacja z tytułu rękojmi” z dnia 07 marca 2016 roku.


    4. W ósmym dniu od złożenia reklamacji otrzymałem telefonicznie informację, że została ona uznana.

    5. 22 marca zostały przeprowadzone oględziny zlecone przez Sprzedawcę oraz sporządzono protokół, którego kopii nie otrzymałem..
    6. 05 kwietnia zostałem poinformowany telefonicznie, że narożnik zostanie zabrany do naprawy.
    Narożnik nie został skutecznie odebrany. Wprawdzie, były próby podejmowane przez Sprzedawcę, ale bez wcześniejszego uzgodnienia terminu z reklamującym, okazały się nieudolnymi.

    7.) 9 kwietnia 2016r. złożyłem osobiście w punkcie sprzedaży Sprzedawcy, za pokwitowaniem odbioru, pisemne wezwanie RESTO DESIGN PRODUCTION SP. Z.O.O do wydania nowego kompletnego narożnika bez wad, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania tego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy sprzedaży z dnia 08 listopada 2015 roku.

    Załącznik nr 5 Kopia pisma „Wezwanie do wydania rzeczy” z dnia 09.04.2016

    8.) 25 kwietnia 2016 roku bezskutecznie upłynął termin wydania nowego narożnika bez wad, a zatem z uwagi na bierność Sprzedawcy, odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej 8 listopada 2015 roku jest uzasadnione

    9.) Ponieważ umowa sprzedaży została zawarta z zastrzeżeniem prawa własności, a zatem jako posiadacz zależny zakupionego narożnika, wydałem w dniu 18 maja 2016 roku o godz. 17:00 przez FABRYKA MEBLI BENIX KACZOROWSCY sp. j. ,pracownika firmy Konrad Adamek i według informacji tegoż pracownika został on przewieziony na zlecenie Sprzedawcy do siedziby firmy w Baranów 63-604, Mroczeń 29A, i w tym miejscu jest do dyspozycji Sprzedawcy.

    Załącznik nr 6 kopia „pokwitowanie odbioru rzeczy” z dnia 18.05.2016

    10.) Dnia 18,05,2016 złożyłem odstąpienie od umowy sprzedaży osobiście przez poręczenie pisma przez sprzedawcę, pismo było wykonane w 2-ch egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron w którym żądałem zwrotu świadczenia wzajemnego, którego nie otrzymałem do dnia dzisiejszego, oraz nie uzyskałem żadnej informacji od sprzedawcy.

    Załącznik nr 7 kopia pisma „odstąpienie od umowy sprzedaży” z dnia 18.05.2016

    11.)Dnia 30.05.2016 roku dostałem sms od kierownika Serwisu Fabryki Mebli Benix z numeru telefonu 537400037, mający na celu przywiezienie mi narożnika, oddzwoniłem z zapytaniem o co dokładnie chodzi, dnia 31.05.2016 o godzinie 8:39 w rozmowie telefonicznej kierownik serwisu twierdził, że dostał informację od Resto design production, że mają dostarczyć mi naprawiony narożnik.

    Załącznik 8 zrzut ekranu: sms od numeru 537 400 037
    Załącznik 9 zrzut ekranu: rozmowa telefoniczna z dnia 31,05,2016 o godzinie 8:39

    12.) W reakcji na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zaproponowano mi polubowne rozpatrzenie sprawy i poproszono o przedstawienie warunków ugody.
    31 maja na adres [email protected] wysłałem email'a, w którym przedstawiłem warunki, od których uzależniłem rezygnację ze złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży . Korespondencję w tej sprawie prowadziłem z p. Dorotą Buniek, a następnie , z tego co mi jest wiadomo, moją sprawą zajmowała się p. Agnieszka Szyszko.

    Załącznik nr 10 wydruk komputerowy do resto design production z e-maila z dnia 31.05.2016

    13.) 08.06.2016 roku, drogą pocztową otrzymałem pismo w sprawie polubownego załatwienia sprawy tj. wymianie narożnika na nowy wolny od wad i kompletny, podpisane przez pracownika do spraw reklamacji Dorotę Buniek

    Załącznik nr 11 kopia pisma od Resto Design production z dnia 08.06.2016

    14.) W dniu 09.06.2016 o godzinie. 13:03 w rozmowie telefonicznej z pracownikiem sklepu w Łomiankach, ul. Brukowa 25 (numer telefonu: 728831375) dowiedziałem się, że dojedzie do mnie narożnik z wymienionymi gąbkami ale materiały będą ze starego narożnika.

    W wyniku sprzecznych informacji uzyskiwanych od pracowników sklepu w Łomiankach oraz pracowników RESTO, o tym, że nie otrzymam nowego narożnika, tylko zostanie do mnie wysyłany narożnik po naprawie, zrodziły się moje obawy, że Sprzedawca uchyla się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz ignoruje podjętą przez siebie decyzję o polubownym zakończeniu sporu.

    Załącznik nr 12 zrzut ekranu telefonu z rozmowy telefonicznej dnia 09,06,2016 o godzinie 13:03

    15.) W dniu 11.06.2016 wysłałem e-maila do firmy resto design production na e-mail [email protected] w związku z tym, że nikt ze sklepu w Łomiankach ani pracowników obsługujących w firmie RESTO numer telefonu 583495559, nie był w stanie udzielić informacji w jaki sposób i kiedy określą wymianę przedmiotowego narożnika zakupionego przeze mnie w dniu 19.12.2015 roku,
    wielokrotnie reklamowanego, na nowy bez wad, zostanie zrealizowana, oczywiście, z zastrzeżeniem warunków określonych w e-mailu wysłanym przeze mnie z dnia 31.05.2016r..

    Załącznik nr 13 wydruk komputerowy e-maila z dnia 11.06.2016 do firmy Resto design production

    16.)W dniu 13.06.2016 dostałem odpowiedź od firmy resto design production: "nawiązując do reklamacji informujemy, iż mając na uwadze dobro i zadowolenie klienta decyzja jest taka, że może Pan zmienić tkaninę na inną. W związku z powyższym proszę podejść do salonu sprzedaży i wybrać z tej samej grupy lub wyższej. Zostanie wykonany nowy narożnik więc termin realizacji będzie standardowy dla nowego zamówienia.
    Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację i długi proces reklamacji."

    Załącznik nr 14 wydruk komputerowy wiadomości e-mail od sprzedawcy Resto design production
    Z dnia 13,06,2016

    17.) 14 czerwca 2016 roku, udałem się do salonu w Łomiankach, w którym uzyskałem informację o tym, że zostanie przyjęte zamówienie na nowy narożnik i, że mogę wybrać nowe kolory obicia. Na moje pytanie o obicie tym samym materiałem części rozkładanej narożnika ( przeznaczonej do spania), uzyskałem odpowiedź, że musiałbym za to dopłacić 400 zł. A był to był jeden z warunków, od których uzależniłem wycofanie się ze złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

    18.) Ze względu na brak ustosunkowania się sprzedawcy co do moich żądań polubownego rozwiązania sprawy W dniu 16 czerwca 2016 wysłałem e-maila na adres [email protected] z Prośbą o pilną, definitywną i pełną odpowiedź, czy moje warunki zostaną spełnione.
    W przypadku braku odpowiedzi, bądź ponownej propozycji złożenia nowego zamówienia bez przyjęcia moich warunków, podtrzymuję moje oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży narożnika z 18 maja 2016 roku, z żądaniem zwrotu świadczenia wzajemnego oraz kosztów zawarcia tej umowy.
    Załącznik nr 15 wydruk komputerowy wiadomości e-mail do sprzedawcy Resto design production z dnia 16,06,2016

    19.) dnia 16.06.2016 dostałem odpowiedź od sprzedawcy z informacją, że żądanie zwrotu gotówki za zakupiony mebel uznają za bezzasadne, jednocześnie wyrażają chęć wyprodukowania nowego narożnika w tkaninach wskazanych przeze mnie (uwzględniając dopłatę za tkaninę z wyższej grupy cenowej oraz dopłatę za obicie dodatkowo funkcji spania).

    Załącznik nr 16 wydruk komputerowy wiadomości e-mail od sprzedawcy Resto design production z dnia 16,06,2016

  • Jeden użytkownik podziękował figlik za ten post:

    ali_cja (17-06-2016)

  • #139

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Powiedzmy, że są to "zarzuty" Oczywiście, że pomogę, tylko jeszcze nie dziś. Dobrze? Muszę najpierw dobrze przeczytać Twój projekt. Nie masz wrażenia, że teraz wszystko jest czytelniejsze i łatwiej będzie Rzecznikowi zrozumieć całą sytuację?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (17-06-2016)

  • #140

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    jest elegancko zastanawiam się tylko czy nie za mało o tych problemach związanymi z tą rękojmią...ale i tak jak będę musiał drukować te załączniki to wyjdzie stos papierów....

    jestem ciekawy odpowiedzi pani Rzecznik praw konsumentów....czy będzie związana bardziej z wymianą narożnika czy ze zwrotem pieniążków....a może w ogóle uzna, że skoro chcą wymienić to że powinienem brać...

  • Strona 14 z 26 PierwszyPierwszy ... 410111213141516171824 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas