Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 11 z 26 PierwszyPierwszy ... 78910111213141521 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 252

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #101

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Reklama:
    ok. wysłać do sklepu? czy na adres ze strony RESTO?


    chyba powinienem wysłać do siedziby firmy tak?
    Resto Design Production Sp. z o.o.
    ul. Starogardzka 3
    83-200 Rywałd
    Starogard Gdański
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 12-06-2016 o 00:12

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #102

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,334(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Na adres firmy RESTO, bo de facto ta firma jest Sprzedawcą i to ona ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (12-06-2016)

  • #103

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    "Witam,
    nawiązując do reklamacji informujemy, iż mając na uwadze dobro i zadowolenie klienta decyzja jest taka, że może Pan zmienić tkaninę na inną. W związku z powyższym proszę podejść do salonu sprzedaży i wybrać z tej samej grupy lub wyższej. Zostanie wykonany nowy narożnik więc termin realizacji będzie standardowy dla nowego zamówienia.
    Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację i długi proces reklamacji."
    Zobacz już mi odpisali w e-mailu....lecz to jest tylko częściowe rozwiązanie moich roszczeń.....mam napisać, że w związku z tym, że odpowiedz nie odpowiada w pełni na stawiane przeze mnie żądania? i proszę o pełne ustosunkowanie się co do spełnienia warunków ugody zawartych w e-mailu?
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 13-06-2016 o 18:19

  • #104

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,334(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Masz zapewnienie ( wiesz kto to napisał?), że wykonają nowy narożnik i z materiału, który Ty wybierzesz. Rozumiem, że przy składaniu zamówienia w sklepie, będziesz mógł zażądać obicia w tym samym kolorze na cały narożnik. Z przestawionych warunków, nie ma żadnej wzmianki o zmianie wypełnienia. Z uwagi na to, że dotychczasowe wypełnienie było w główniej mierze podstawą reklamacji, wydaje się istotnym jego zmiana na wypełnienie lepszej jakości. Uważam, że to trzeba wyjaśnić i uściślić. Ponadto, trzeba zapytać, komu dokładnie masz złożyć zamówienie na nowy narożnik ( kierownik, pracownik sklepu) i w jakiej formie.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (13-06-2016)

  • #105

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    1.) Odpowiedz dostałem z e-maila [email protected] nikt się pod tym nie podpisał więc nie wiem kto to napisał.
    2.) Napisali aby udać się do salonu sprzedaży aby wybrać nowe tkaniny czyli tam gdzie kupowałem narożnik
    3.)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Rozumiem, że przy składaniu zamówienia w sklepie, będziesz mógł zażądać obicia w tym samym kolorze na cały narożnik.
    na cały narożnik na pewno, lecz ta funkcja spania nie była obita tymi materiałami tylko jakimś nie wiadomo czym a w żądaniach opisałem aby było w takim samym materiale jak narożnik i tego nie jestem pewny bo nie odnieśli się o tym w e-mailu.
    4.)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Uważam, że to trzeba wyjaśnić i uściślić. Ponadto, trzeba zapytać, komu dokładnie masz złożyć zamówienie na nowy narożnik ( kierownik, pracownik sklepu) i w jakiej formie.
    Takie zamówienia z założenia przyjmuje pracownik sklepu, myślę mimo to, że powinni mi to napisać w e-mailu...

    5.) a jeśli chodzi o tą gąbkę i resztę warunków mam napisać do nich, że czekam na odpowiedź uwzględniającą spełnienie wszystkich roszczeń a nie tylko jednego z nich?? oraz proszę wyjaśnić mi dokładną procedurę wymiany narożnika na nowy, kompletny bez wad. Czyli gdzie i dokładnie komu, mam złożyć zamówienie oraz w jakiej formie je złożyć. Ponadto jak dla mnie ta ich odpowiedź jest nie wystarczalna. Jak dla mnie napisał to ktoś kto w ogóle nie ma wyobraźni, bądź strasznie chciał zwęzić warunki z e-maila do 1 punktu

  • #106

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,334(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Ja bym się już o inne warunki nie czepiała, za wyjątkiem zmiany wypełnienia.
    Może zróbmy tak: udaj się do sklepu z wydrukiem tej wiadomości i zażądaj rozmowy z kierownikiem. Po rozmowie, będziesz wiedział, czy możesz w ramach nowego zamówienia zażądać zmiany wypełnienia i obicia na cały narożnik. Nie rozmawiaj z pracownikiem, bo on niewiele może. Gdy kierownik nie będzie miał ochoty na rozmowę, wówczas ponownie napiszemy do firmy. Dobrze?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (21-06-2016)

  • #107

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    ok podjadę jutro do sklepu i zobaczę czy taka rozmowa będzie w ogóle osiągalna, wcześniej przecież nie chcieli nawet odebrać telefonu....dam znać jak wrócę do domu co z tego wyszło

  • #108

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,334(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Jest to chyba najlepsze/najszybsze rozwiązanie, ażeby się przekonać, czy to co napisał Sprzedawca/firma jest prawdą.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (14-06-2016)

  • #109

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    więc tak:

    1.) Sprawą dalej zajmuję się pani Agnieszka Szyszko i to ona napisała tego e-maila nie podpisując się.
    (Mam do niej zadzwonić jutro? bo pani pracuje od 8-15 ale coś czuje, że odpowiedź tej pani będzie wyglądać jak ostatnio, tj."muszę porozmawiać z szefem"

    2.) byłem w sklepie:
    - Pani sprzedawczyni na wejściu poprosiła mnie o paragon i umowę sprzedaży, jak to tłumaczyła będzie to nowe zamówienie na nowy narożnik i te stare papiery mam im oddać przy składaniu zamówienia na nowy narożnik przy czym mogę wybrać nowe kolory i tyle...
    (trochę mi się nie podoba, że przed odebraniem nowego narożnika mam oddać papiery świadczące o zakupie, i właściwie co oni chcą przez to zrobić...dostanę nowy paragon bez płacenia za narożnik?? szkoda w ogóle, że nie wytłumaczyli w e-mailu jak ma wyglądać ta procedura, z tego co zrozumiałem ma to wyglądać tak jakbym kupił nowy narożnik a nie został mi on wymieniony na nowy, pani sprzedawczyni nie potrafiła tego uściślić.)

    - przy zapytaniu o obicie funkcji spania dowiedziałem się, że musiałbym za to dopłacić 400 zł.
    (to był jeden z moich warunków opisanych w e-mailu)
    - przy zapytaniu o możliwość zlecenia w zamówieniu lepszego typu gąbki, pani odpowiedziała że nie mają w ofercie takiego wyboru i wszystkie narożniki mają takie samo wypełnienie.
    (w sprawie tej gąbki ma zadzwonić i jeszcze się dowiedzieć bo pierwszy raz była o to pytana)



    Aż mnie kusi żeby im odpisać że ta odpowiedź nie w pełni odnosi się do żądanych roszczeń....co o tym sądzisz?

  • #110

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,334(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    (trochę mi się nie podoba, że przed odebraniem nowego narożnika mam oddać papiery świadczące o zakupie, i właściwie co oni chcą przez to zrobić...dostanę nowy paragon bez płacenia za narożnik?? szkoda w ogóle, że nie wytłumaczyli w e-mailu jak ma wyglądać ta procedura, z tego co zrozumiałem ma to wyglądać tak jakbym kupił nowy narożnik a nie został mi on wymieniony na nowy, pani sprzedawczyni nie potrafiła tego uściślić.)
    Zrób sobie kopię starego paragonu i zamówienia, a następnie możesz im oddać. Tak, dostaniesz nowy paragon bez płacenia. Czyli na nowo rozpocznie się bieg gwarancji i rękojmi. To jest najbardziej korzystna dla klienta sytuacja. W nowym zamówieniu będziesz mógł podać swoje nowe wymagania.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    przy zapytaniu o obicie funkcji spania dowiedziałem się, że musiałbym za to dopłacić 400 zł.
    Wytłumacz mi proszę, czy obicie funkcji spania jest wykonane z gorszego jakościowo materiału? Dotychczas myślałam, że tylko innego koloru.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    przy zapytaniu o możliwość zlecenia w zamówieniu lepszego typu gąbki, pani odpowiedziała że nie mają w ofercie takiego wyboru i wszystkie narożniki mają takie samo wypełnienie.
    Jeżeli mają w ofercie tylko tego typu wypełnienie, to tego nie przeskoczymy. Chyba, że sprzedawczyni nie wie wszystkiego?

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Aż mnie kusi żeby im odpisać że ta odpowiedź nie w pełni odnosi się do żądanych roszczeń....co o tym sądzisz?
    Co jesteś taki podatny na kuszenie? Spokojnie, postaramy się to wyjaśnić.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (21-06-2016)

    Strona 11 z 26 PierwszyPierwszy ... 78910111213141521 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas