Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 10 z 26 PierwszyPierwszy ... 6789101112131420 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 252

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #91

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    e-mail z którym pisałem: [email protected]
    Też się nad tym adresem zastanawiałam, ale miałam wrażenie, że jest to adres do reklamacji zakupu ze sklepu internetowego ( ze strony www: sklep.restodesign.pl).
    Ja bym raczej wybrała kontakt z tej strony:RestoDesign - Kontakt

    Musimy chyba ustalić, kto dostał Twojego emaila i dlaczego sprawa Twojej reklamacji tak wygląda, a nie inaczej.

    Napiszemy do biura na adres Email: [email protected] lub [email protected] z krótkim opisem, że otrzymałeś pismo o....., podpisane przez..... i do dnia dzisiejszego nikt ze sklepu w Łomiankach ani pracowników obsługujących w firmie RESTO numer telefonu 563495559 nie jest w stanie udzielić informacji w jaki sposób i kiedy wymiana narożnika zakupionego w dniu..., wielokrotnie reklamowanego, na nowy bez wad ( z zastrzeżeniem warunków określonych w emailu z dnia, wysłanym na adres....., zastanie zrealizowana.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (10-06-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #92

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Dorota Buniek, Stanowisko: pracownik działu reklamacji. - to ta pani której wysłałem e-mail i która mi przysłała to pismo....oczywiście już nie pracuje w RESTO desing....

    --- Post Połączono 20:39 --- Poprzedni Post napisano 20:34 ---

    pomożesz mi napisać takie pismo? hehe....jak ty to opisujesz to brzmi składnie, rzeczowo i na temat

    --- Post Połączono 21:09 --- Poprzedni Post napisano 20:34 ---

    Drogą pocztową otrzymałem od państwa pismo w sprawie polubownego załatwienia sprawy tj. wymianie narożnika na nowy wolny od wad i kompletny, podpisane przez pracownika do spraw reklamacji Dorotę Buniek i do dnia dzisiejszego nikt ze sklepu w Łomiankach ani pracowników obsługujących w firmie RESTO numer telefonu 583495559 nie jest w stanie udzielić informacji w jaki sposób i kiedy określą państwo wymianę przedmiotowego narożnika zakupionego przeze mnie w dniu 19.12.2015 roku, wielokrotnie reklamowanego, na nowy bez wad, zostanie zrealizowana. ( z zastrzeżeniem warunków określonych w e-mailu wysłanym przeze mnie z dnia 31.05.2016 o godzinie: 01:22 na adres [email protected] do działu reklamacji którym zajmowała się Dorota Buniek, po której odejściu sprawę przejęła pani Agnieszka Szyszko.)

    Ten e-mail opisuje wszelkie wcześniejsze ustalenia odnośnie wymiany przedmiotowego narożnika na nowy wolny od wad i kompletny, żadnych więcej ustaleń ani telefonicznych ani żadnego innego rodzaju nie było, więc jeśli państwo zaproponowaliście wymianę na nowy kompletny narożnik bez wad, oczywistym jest zastosowanie się do warunków określonych w poniższym e-mailu w całości,


    Oto e-mail z dnia 31.05.2016 do wglądu:
    "Po rozmowie z panią w sprawie załatwienia sprawy inaczej niż w obecnie obowiązującym strony odstąpieniem od umowy sprzedaży.
    Aby załatwiając sprawę ugodowo wymienić ten narożnik na fabrycznie nowy, kompletny bez wad:
    - Interesują mnie inne kolory narożnika (zarówno siedzisk jak i boków skrzyni mogę podjechać do sklepu i wybrać -oczywiście tej samej grupy za którą dopłacałem)
    - dodatkowo chciałbym aby część rozkładana tj. funkcja spania także była pokryta takim samym materiałem jak wnętrze narożnika.
    1- potwierdzenie użycia lepszej jakości gąbek wypełniających siedziska oraz oparcia (żeby sytuacja znowu się nie powtórzyła)
    2-pisemne oświadczenie z państwa strony, że narożnik jest fabrycznie nowy, nie używany oraz, że nie będzie składał się z żadnych używanych części tz. że do produkcji nowego nie użyto żadnych części z używanego narożnika.
    3- od daty dostawy nowego narożnika naturalnie zacznie się od nowa okres gwarancji gdyż to będzie nowy towar.
    4- (jakiś mały bonus od was byłby mile widziany - ale niekonieczny)


    Bądź wymiany na inny narożnik w tej samej cenie:
    - przy ewentualnej różnicy cenowej albo dopłacę albo państwo zwrócą różnicę w cenie.


    Proszę o odpowiedź od państwa o ustosunkowaniu się co do mojej odpowiedzi, sądzę że sprawa jest bardzo prosta poprostu nie chciałbym byście państwo starali się mi wysłać jeszcze raz ten sam narożnik w razie anulowania odstąpienia od umowy sprzedaży gdyż w rozmowie telefonicznej tłumaczyłem pani, że czas na naprawę ponad 3 miesiące to zbyt długo, w dodatku po w pełni uznanej rękojmi z żądaniem wymiany na fabrycznie nowy, kompletny bez wad.

    PS: Szkoda że państwo kontakują się dopiero pod koniec wam przysługującego 14 dniowego terminu, szczególnie dlatego iż byłem zapewniany przez panią sprzedawczynie, że ktoś napewno skontaktuje się na dniach żeby zaproponować inne rozwiązanie sprawy.

    w zależności od państwa odpowiedzi ustosunkuje się odnoście odstąpienia od umowy sprzedaży.

    Pozdrawiam"







    I jak to wygląda twoim zdaniem??? czekam na twoją opinię i dopiero wyślę
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 10-06-2016 o 21:51

  • #93

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Michale, dopiero w nocy albo jutro przyłożę się do tego pisma, dobrze. Teraz nie mam do niego już głowy. Myślę, że krótko trzeba zacząć od tego, że złożyłeś odstąpienie od umowy sprzedaży ( data) i w wyniku uzgodnień ze Sprzedawcą drogą mailową ( treść maila przedstawiona poniżej), ......( dnia)otrzymałeś pismo ...itd.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (10-06-2016)

  • #94

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    ok mi się nie śpieszy bo czy dostaną to jutro czy dziś to nie ma różnicy i tak już dziś nikt do tego nie usiądzie od nich poczekam aż będziesz miała chwile bo rzeczywiście trzeba by było wziąć pod uwagę resztę okoliczności

  • #95

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Masz rację, maila powinni mieć w poniedziałek rano. Na dobry początek dnia

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #96

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36

    E-mail do firmy RESTO

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #97

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Nic dodać nic ujac ja bym sam na pewno tego tak nie napisał

    I myślę że 7 dni to oni mieli już od daty wysłania przez tego pisma...czyli od 1 czerwca poza tym to jest bardzo prosta odpowiedz jeśli się nie kombinuje na czyjąś niekorzyść. ..

  • #98

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Napiszemy do biura na adres Email: [email protected] lub [email protected]
    Podjąłeś decyzję na jaki adres wysyłasz email, ten - [email protected] , chyba sobie odpuścimy?

    Pod treścią pisma wpisz swoje imię, nazwisko i adres zamieszkania.

    Może wyślesz też poleconym, za zwotnym poświadczeniem odbioru ( i powiadomieniem SMS o dostarczeniu)? Mielibyśmy wówczas tzw. datę pewną.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (21-06-2016)

  • #99

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    183
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    magnific....!!! :P jak czytam twój składny i złożony w wspólną całość opis mojej sytuacji z góry wiem, że sam bym tego tak nie napisał podoba mi się dziekuję bardzo kolejny raz bez ciebie już dawno bym załamał ręce i nie wiedział w co je mam wsadzić hehe...teraz nawet do nich nie zadzwonie, zobaczymy kiedy się sami odezwą i co powiedzą

    --- Post Połączono 20:54 --- Poprzedni Post napisano 20:46 ---

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Podjąłeś decyzję na jaki adres wysyłasz email, ten - [email protected] , chyba sobie odpuścimy?

    Pod treścią pisma wpisz swoje imię, nazwisko i adres zamieszkania.

    Może wyślesz też poleconym, za zwotnym poświadczeniem odbioru ( i powiadomieniem SMS o dostarczeniu)? Mielibyśmy wówczas tzw. datę pewną.
    Wysłałem pod kilka e-maili żeby mieć pewność że odbiorą tz.:
    [email protected] - sklep w którym kupowałem czyli sprzedawca
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    mogę w poniedziałek podjechać z tym do miejsca gdzie kupowałem narożnik czyli do sklepu żeby mi podpisali...i dopisałbym, że wydrukowano w 2-ch egzemplarzach. bo zanim odbiorą to ta data może się wydłużyć... może być?

  • #100

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Wolałabym, żeby to szło tylko do jednego źródła i to formalną drogą. Gdybyś w poniedziałek raniutko wysłał polecony, to we wtorek pewnie miałbyś już wiadomość SMS o dostarczeniu. Zwrotka niechby sobie wracała nawet i dwa tygodnie, dla nas datą pewną odbioru pisma byłby wtorek. W następny wtorek, z upływem dnia, minąłby 7-o dniowy termin. Sklep omijałabym szerokim łukiem.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (12-06-2016)

    Strona 10 z 26 PierwszyPierwszy ... 6789101112131420 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 19:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 08:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 02:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 20:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 13:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas