Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 26 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)

    Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

    Reklama:
    OTO MOJA HISTORIA DO DNIA DZISIEJSZEGO co najgorsze do tej pory nic się nie zmieniło a zacznę od tego że wszystkie wzory i to co do tej pory wykonałem zawdzięczam wpisom użytkownika tego forum: ali_cja
    w wątkach innych użytkowników którym pomagała, mam cichą nadzieję że poradzi coś także mi w mojej sprawie gdyż stanąłem w miejscu.

    POCZĄTEK:
    witam.

    Temat nowy ale problem na pewno znany.
    Zakupiłem Narożnik wszystko było fajnie aż po kilku miesiącach zaczęły się z nim problemy.
    Postanowiłem nie czekać i złożyłem Rękojmie.


    Reklamacja z tytułu rękojmi (złożona 07.03.16)

    W dniu 08.11.2015 roku nabyłem w ramach umowy sprzedaży (Umowa sprzedaży (NR umowy), narożnik : (Nazwa Narożnika
    Narożnik został nam dostarczony dnia 18.12.2015 (data dostawy/Wykonania usługi)

    Narożnik ten był kupowany w państwa sklepie na wzór narożnika znajdującego się na ekspozycji sklepowej który zapewniał komfort zarówno siedzenia jak i leżenia bez żadnych uwag.

    W dniu (15.02.2016 wykrycia wady) stwierdziłem wadę fizyczną zakupionego narożnika, polegającą na braku przez zakupiony narożnik właściwości, które powinien mieć tj. Siadając na siedzisku, siedzisko w jednym miejscu zapada się na tyle głęboko że wyczuwalny jest stelaż narożnika a osoba siedząca obok siedzi dużo wyżej na samym stelażu (co jest przeciwieństwem przeznaczenia tego mebla) gdyż w miejscu łączenia gąbki z siedzisk jest ona na tyle cienka bądź słabej jakości że dłuższe siedzenie może sprawić ból od siedzenia na kantach desek. Jeśli zaś chodzi o funkcje spania posiadaną przez narożnik to: 1.) leżąc na części nie rozkładanej narożnika gąbka zapada się w miejscach siedzisk zaś na łączeniach siedzisk stelaże wbijają się w części ciała znajdujących się na tej wysokości podczas leżenia co powoduje wielki dyskomfort i uniemożliwia spełnienie tej funkcji przez ten właśnie narożnik. 2.) Rozkładana część narożnika z gąbką znajduje się wyżej niż szczyt gąbki na siedziskach co powoduje iż na powierzchni spania robią się 2 poziomy wysokości i leżąc na ich łączeniu odczuwalna jest płyta rozkładanej części narożnika co również nie pozwoli korzystać z funkcji spania tego narożnika. Dodatkowo jeśli chodzi o gąbki to po braku komfortu po zakupie narożnika pojawiłem się w sklepie sprawdzić ten typ narożnika znajdującego się w sklepie z którego korzystałem jako wzór przed zakupem stwierdziłem że w tamtym narożniku znajduje się po pierwsze wyższa gąbka a po drugie innej jakości to znaczy; była twardsza na narożniku siedziało się równo bez różnic wysokości niezależnie od miejsca w którym się usiądzie czy to łączenie siedzisk czy same siedzisko co właściwie jest największym mankamentem Tamten narożnik także nie posiadał reszty opisanych przeze mnie wad. Ostatnim mankamentem jest obszycie boków narożnika: materiał jest źle ponaciągany przez co widoczne są liczne marszczenia oraz bąble z powietrzem zamiast jednolitej powierzchni spasowanej do kształtu tych elementów co naraża je na szybkie zużycie.

    Poza mankamentami opisanymi powyżej zgłosiłem także brak poduszek w dniu dostawy tj. 18.12.2015 mających być w zestawie z narożnikiem których nie otrzymałem do dnia dzisiejszego także tak naprawdę dostałem niekompletny towar który przez okres od 18.12.2015 do 07.03.2016 nie został dostarczony przez co nie mogłem w pełni korzystać z zakupionego towaru.



    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), żądam wymiany na fabrycznie nowy narożnik kompletny bez wad.

    O sposobie rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi, proszę mnie zawiadomić na piśmie, na wskazany wyżej adres.



    Wykonano w 2 egzemplarzach; po jednym dla stron.

    -Powyżej macie państwo do wglądu moją rękojmie (oczywiście dane osobowe swoje jak i firmy oraz dane produktu i umowy sprzedaży były ale je wykreśliłem gdyż są w tym wpisie bez znaczenia.

    Problem natomiast polega na tym że:
    1. Zadzwonił do mnie ktoś i powiedział że rękojmia jest uznana 8 dnia od czasu złożenia pisma (w którym czekałem na pismo o które prosiłem w rękojmi o dostarczenie na adres podany w piśmie z lewej strony w górnym rogu) i powiedział że rękojmia jest uznana i że ktoś z serwisu przyjedzie sprawdzić faktycznie czy te wady się pokrywają. Przyjechali panowie dopiero 22.03.16 i opisywali sobie wady po czym żona podpisała im protokół bo mnie oczywiście nie było w domu.
    2. 05.04.16 zadzwonił do mnie pan z serwisu i powiedział że za tydzień przyjadą i zabiorą narożnik do naprawy i wymienią to co jest opisane w protokole bądź spróbują naprawić.



    NASTĘPNIE: WEZWANIE DO WYDANIA RZECZY:

    Twoje dane:
    miejscowość, data

    Nazwa sprzedawcy/operatora


    adres siedziby



    Dot. zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi z dnia 07.03.2016.


    WEZWANIE DO WYDANIA RZECZY

    Działając w imieniu własnym, niniejszym


    WZYWAM
    (NAZWA FIRMY) do wydania fabrycznie nowego narożnika kompletnego bez wad, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy sprzedaży z dnia 08.11.2015, nr. paragonu: (numer) ze względu na istotne wady opisane poniżej.

    W dniu 07.03.2016 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi konsumenckiej z powodu wady zakupionego narożnika w dniu 08.11.2015 a dostarczonego do mnie w dniu 18.12.2015 w ramach umowy sprzedaży (Umowa sprzedaży Nr), Narożnikanazwa)., działając zgodnie z art. 560 § 2 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121).

    Wadę fizyczną zakupionego narożnika stwierdziłam w dniu 15.02.2016 polega ona na tym, że:

    W dniu (15.02.2016 wykrycia wady) stwierdziłem wadę fizyczną zakupionego narożnika, polegającą na braku przez zakupiony narożnik właściwości, które powinien mieć tj. Siadając na siedzisku, siedzisko w jednym miejscu zapada się na tyle głęboko że wyczuwalny jest stelaż narożnika a osoba siedząca obok siedzi dużo wyżej na samym stelażu (co jest przeciwieństwem przeznaczenia tego mebla) gdyż w miejscu łączenia gąbki z siedzisk jest ona na tyle cienka bądź słabej jakości że dłuższe siedzenie może sprawić ból od siedzenia na kantach desek. Jeśli zaś chodzi o funkcje spania posiadaną przez narożnik to: 1.) leżąc na części nie rozkładanej narożnika gąbka zapada się w miejscach siedzisk zaś na łączeniach siedzisk stelaże wbijają się w części ciała znajdujących się na tej wysokości podczas leżenia co powoduje wielki dyskomfort i uniemożliwia spełnienie tej funkcji przez ten właśnie narożnik. 2.) Rozkładana część narożnika z gąbką znajduje się wyżej niż szczyt gąbki na siedziskach co powoduje iż na powierzchni spania robią się 2 poziomy wysokości i leżąc na ich łączeniu odczuwalna jest płyta rozkładanej części narożnika co również nie pozwoli korzystać z funkcji spania tego narożnika. Dodatkowo jeśli chodzi o gąbki to po braku komfortu po zakupie narożnika pojawiłem się w sklepie sprawdzić ten typ narożnika znajdującego się w sklepie z którego korzystałem jako wzór przed zakupem stwierdziłem że w tamtym narożniku znajduje się po pierwsze wyższa gąbka a po drugie innej jakości to znaczy; była twardsza na narożniku siedziało się równo bez różnic wysokości niezależnie od miejsca w którym się usiądzie czy to łączenie siedzisk czy same siedzisko co właściwie jest największym mankamentem Tamten narożnik także nie posiadał reszty opisanych przeze mnie wad. Ostatnim mankamentem jest obszycie boków narożnika: materiał jest źle ponaciągany przez co widoczne są liczne marszczenia oraz bąble z powietrzem zamiast jednolitej powierzchni spasowanej do kształtu tych elementów co naraża je na szybkie zużycie.
    Poza mankamentami opisanymi powyżej zgłosiłem także brak poduszek w dniu dostawy tj. 18.12.2015 mających być w zestawie z narożnikiem których nie otrzymałem do dnia dzisiejszego także tak naprawdę dostałem niekompletny towar który przez okres od 18.12.2015 do 09.04.2016 nie został dostarczony przez co nie mogłem w pełni korzystać z zakupionego towaru.



    Składając reklamację żądałem wymiany na fabrycznie nowy narożnik kompletny bez wad i nie wyraziłam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

    Reklamacja została odebrana przez Sprzedawcę w dniu 07.03.2016 ( dowód: Rękojmie Wydrukowano w 2-ch egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron, podpisane przez sprzedawcę w dniu zgłoszenia)

    21.03.2016 roku upłynęło czternaście dni od dnia zgłoszenia mojego żądania. W terminie tym, Sprzedawca telefonicznie ustosunkował się do mojego żądania i stwierdził, że rękojmia została uznana, czyli zgodnie z reklamacją uwzględnioną w rękojmi do wymiany reklamowanego narożnika na narożnik kompletny fabrycznie nowy bez wad.





    Wykonano w 2 egzemplarzach; po jednym dla stron.


    Załączniki:
    -Kopia umowy sprzedaży
    -Kopia paragonu fiskalnego


    Wysłałem wezwanie do wydania rzeczy dnia 09.04.16



    Ali_cja: Poniżej dodałam treść z bloga http://www.windowsmania.pl/blogs/fig...o-rekojmi-166/



    już do końca majówki narożnika nie odbiorą, minął miesiąc liczyłem na to że jednak przyjadą i przywiozą ten nowy narożnik dlatego trochę zwlekałem z odstąpieniem od umowy lecz teraz jak już miałem zamiar ją napisać to jednak uznałem że do końca nie będę wiedział jak....

    dodam jeszcze jedno:
    do tej pory nikt się z tej firmy ze mną nie kontaktował, dzwonili 2x do mnie panowie ponoć z ich serwisu twierdząc że ich kierownik ich umówił na odbiór narożnika do naprawy lecz bez umawiania się wcześniejszego ze mną, przyjeżdzali i pytali się czy jestem w domu bo czekają pod ogrodzeniem, kiedy byłem w pracy a dziś przyjechali jacyś serwisanci i stwierdzili że ich kierownik umawiał się ze mną na godzine 17:00 że przyjadą i zabiorą narożnik do naprawy ?!?!....heh....oczywiście ich odesłałem bo nikt do mnie nie dzwonił nie umawiał się a musiałem właśnie wyjechać z domu po córkę do żłobka poza tym powiedziałem tym serwisantom że oczywiście mogą go zabrać po uzgodnieniu telefonicznym dnia i godziny zaraz po majówce, ale nie do naprawy ale wymiany na nowe, choć termin już minął a oni na to, że mają status że ten narożnik idzie do naprawy.

    wziąłem telefon do ich kierownika i nie wiem czy mam zadzwonić i zapytać się o co chodzi i że jeśli chce odebrać narożnik należy to ustalić ze mną telefonicznie dowolnego dnia o konkretnej godzinie nie kolidującej mi z pracą bądź innymi czynnościami. a pytając serwis w jakich godzinach pracuje odpowiedzieli że od 8 rano do 20:00 i czy takie rzeczy powinno się dodatkowo opisać w tym odstąpieniu od umowy?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 01-05-2016 o 17:56 Powód: Uzupełnienie treści

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Spróbuję w skrócie to ułożyć:
    - 08.11.2015 roku nabyłem .......
    -18.12.2015 (data dostawy/Wykonania usługi)
    - zgłosiłem także brak poduszek w dniu dostawy tj. 18.12.2015
    - 15.02.2016 wykrycia wady
    - Reklamacja z tytułu rękojmi (złożona 07.03.16)
    - Zadzwonił do mnie ktoś i powiedział że rękojmia jest uznana 8 dnia od czasu złożenia pisma
    - Przyjechali panowie dopiero 22.03.16 i opisywali sobie wady po czym żona podpisała im protokół bo mnie oczywiście nie było w domu.
    - 05.04.16 zadzwonił do mnie pan z serwisu i powiedział że za tydzień przyjadą i zabiorą narożnik do naprawy i wymienią to co jest opisane w protokole bądź spróbują naprawić.
    - Wysłałem wezwanie do wydania rzeczy dnia 09.04.16



    2.Dziś tj. 05.04.16 zadzwonił do mnie pan z serwisu i powiedział że za tydzień przyjadą i zabiorą narożnik do naprawy i wymienią to co jest opisane w protokole bądź spróbują naprawić. Co to jest za data?
    Dzisiaj jest 29 kwietnia.


    1. Zadzwonił do mnie ktoś i powiedział że rękojmia jest uznana 8 dnia od czasu złożenia pisma (w którym czekałem na pismo o które prosiłem w rękojmi o dostarczenie na adres podany w piśmie z lewej strony w górnym rogu) i powiedział że rękojmia jest uznana i że ktoś z serwisu przyjedzie sprawdzić faktycznie czy te wady się pokrywają. Przyjechali panowie dopiero 22.03.16 i opisywali sobie wady po czym żona podpisała im protokół bo mnie oczywiście nie było w domu.

    W ósmym dniu od złożenia reklamacji ustosunkowali się do niej, czyli wywiązali się w terminie, pod ryzykiem zadziałania domniemania uznania zgodnie z żądaniem. Ty, w reklamacji żądałeś " wymiany na fabrycznie nowy narożnik kompletny bez wad." Gdyby do Ciebie nie zadzwonili, sprawa byłaby klarowniejsza.


    21.03.2016 roku upłynęło czternaście dni od dnia zgłoszenia mojego żądania. W terminie tym, Sprzedawca telefonicznie ustosunkował się do mojego żądania i stwierdził, że rękojmia została uznana, czyli zgodnie z reklamacją uwzględnioną w rękojmi do wymiany reklamowanego narożnika na narożnik kompletny fabrycznie nowy bez wad.
    Muszę to przemyśleć, obawiam się że to nie jest tak oczywiste.


    Odpowiedź użytkownika figlik na treść powyżej:
    Co to jest za data? Dzisiaj jest 29 kwietnia.


    zapędziłem się przy pisaniu....powinno być tak: 2.) 05.04.16 zadzwonił do mnie pan z serwisu i powiedział że za tydzień przyjadą i zabiorą narożnik do naprawy i wymienią to co jest opisane w protokole bądź spróbują naprawić.

    dodatkowo powiem że w sklepie zgłaszałem zaraz po odebraniu narożnika a potem byłem u sprzedawcy i prosiłem o wysłanie jakiegoś ponaglenia reklamacje z powodu braku poduszek profilujących kąt prosty w kanapie ponieważ są w zestawie a nie dokupowane oddzielnie...czyli powinny być integralną częścią kanapy. - do tej pory nie dostałem informacji zwrotnej od sprzedawcy co z tym dalej a minęło już pół roku.

    mogę spróbować pojechać do sprzedawcy i poprosić o podpisanie oświadczenia że taka reklamacja była zgłaszana i potwierdzenie że wysyłała to pismo do działu reklamacji,...

    pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie się moją sprawą

    To, że dostałeś narożnik bez poduszek stanowi podstawę do rękojmi ( art. 556¹ pkt. 4 Kc.) ). Oznacza to, że sprzedawca wydał rzecz kupującemu w stanie niezupełnym, czyli rzecz sprzedana miała wadę fizyczną za którą to wadę Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. I tu już powinna zostać złożona reklamacja z tytułu rękojmi.
    Złożyłeś ją ustnie, lecz nie masz na to aktualnie dowodu.
    Dobra, może zacznijmy od tego, że spróbujesz w jakiś sposób uzyskać potwierdzenie złożenia reklamacji i dowód na to, że poduszki stanowiły przynależność do narożnika w chwili zawierania umowy sprzedaży. Dasz radę to zrobić?

    Taki powinien być początek, jeżeli nie dasz rady, weźmiemy się za reklamację, którą złożyłeś 7 marca 206 roku. Na razie wstrzymaj się od złożenia odstąpienia, dobrze?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    jutro pojadę do sklepu w którym dokonałem zakupu i gdzie składałem tą reklamację i poproszę o potwierdzenie złożenia reklamacji na brak poduszek oraz dowód że poduszki stanowiły przynależność do kanapy.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Sprawdź wcześniej czy sklep będzie w poniedziałek otwarty.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Reklamacja narożnika (poduszki).jpg

    i tak miałem tam jechać więc wcześniej pytałem czy będą mieli otwarte
    to dostałem wystarczy???

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Składałeś tę reklamację z tytułu gwarancji?


    Edit: Potrzebuję warunków gwarancji, może są w Karcie Gwarancyjnej?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 02-05-2016 o 20:14

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    wiesz co dzwoniłem do nich z informacją dnia kiedy dostałem narożnik a następnie byłem w sklepie żeby to zgłosić wtedy nie zastanawiałem się z jakiego tytułu...a poza tym tą moją rękojmię oni sobie opisali tak:

    Reklamacja narożnika ( całość).jpg

    (oczywiście sam się zdziwiłem, że tak w skrócie wygląda wg. nich moje zgłoszenie)
    a widziałaś co ja im wysłałem więc nie wiem jak oni sobie to opisują...

    a warunki umowy wrzuce jutro (w sumie to dziś) postaram się odrazu jak wstanę bo dopiero wróciłem z pracy i padam z nóg a żeby to znaleźć muszę poprzeglądać papiery....

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    W jaki sposób złożyłeś reklamację z tytułu rękojmi, masz potwierdzenie na kopii otrzymania pisma przez Sprzedawcę?

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    a poza tym tą moją rękojmię oni sobie opisali tak:
    Oni powinni wpisywać to, czego żąda klient, a jeżeli wpisują inną podstawę żądania, to należy zwracać uwagę przed podpisaniem Zgłoszenia Reklamacyjnego i odmówić podpisania takiego dokumentu, albo dopisać odręcznie notkę o złożeniu pisma.

    Edit: Ty nie podpisałeś tego Zgłoszenia?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 03-05-2016 o 09:09

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    jasne że nic nie podpisywałem, jeśli chodzi o te ich formularze.

    Jedyne co dostali odemnie to rękojmia i wezwanie do wydania towaru, co opisałem wyżej i to mam podpisane przez sprzedawce w 2-ch oddzielnych dokumentach (dokumenty były wydrukowane w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla strony)

    Jeśli zaś chodzi o poduszki zgłaszałem im to ustnie a sprzedawca miał wysłać formularz który to właśnie wczoraj byłem wyciągnąć i wstawiłem w tym zdjęciu dodatkowo dostałem jeszcze ten drugi egzemplarz który wstawiłem później żebyś zobaczyła...ani jednego ani drugiego im nie podpisałem.



    co do gwarancji to znalazłem na ich stronie: bo umowe sprzedaży zostawiłem w samochodzie służbowym a dopiero jutro będę miał do niego dostęp.


    Regulamin
    Regulamin Sklepu


    Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez firmę RESTO DESIGN PRODUCTION sp. z o.o, Rywałd ul. Starogardzka 3, 80-200 Starogard Gdański, posiadającej numer REGON 221629729 oraz numer NIP 957-106-45-12 KRS: 0000414343).

    Postanowienia Ogólne


    Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

    Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

    Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

    Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta, która wynosi dwa lata.

    Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzona paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do przesyłek.

    Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.


    Zamówienia


    Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

    Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

    Ustalony w zamówieniu termin realizacji jest terminem przybliżonym i może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od producenta (np. wydłużony czas oczekiwania na materiały potrzebne do produkcji).

    Wpłacony przez Kupującego zadatek na poczet zamawianego towaru przeznaczony jest na częściowe sfinansowanie zakupu materiałów produkcyjnych potrzebnych do wyprodukowania zamawianego artykułu zgodnie z konkretnym wymogiem określonym przez Kupującego. W przypadku nieuzasadnionego odstąpienia przez Kupującego od złożonego zamówienia (żądanie anulowania zamówienia), Sprzedawca ma prawo zatrzymać wpłacony zadatek.

    Sprzedawane towary kompletowane są wg indywidualnie określonej specyfikacji zamówienia. Przy wybranych modelach istnieje możliwość określenia rodzaju i koloru materiału. W związku z tym odcień materiałów obiciowych oraz kolorów drewna może finalnie różnić się przykładu w próbniku nawet o kilkanaście procent. Tylko wyraźne różnice w kolorystyce między zamawianym kolorem, a otrzymanym, stanowią podstawę do zgłoszenia reklamacyjnego.

    Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.


    Płatności



    Sposób płatności ustalany jest indywidualnie z Kupującym po ustaleniu szczegółów zamówienia.

    Możliwe formy płatności: gotówka, za pobraniem lub przelew na konto bankowe prowadzone przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa: 62 1030 0019 0109 8530 0044 7244.

    Przy realizacji zamówienia pobierany jest zadatek ustalany indywidualnie w zależności od wartości zamówienia. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje od zaksięgowania wpłaty zadatku na konto firmy Resto Design Production.

    Sprzedawca wprowadza tzw. klauzulę sprzedaży z zastrzeżeniem prawa własności, co oznacza, że towar dostarczony Kupującemu jest własnością Sprzedawcy do momentu uregulowania całej należności, określonej w niniejszej umowie (zapłata ceny), przez Kupującego.


    Realizacje zamówienia


    Transport firmy Resto Design Production jest płatny poniżej ustalonej odgórnie kwoty zakupu i zależny od miejsca, do którego towar ma być dostarczony. Odrębną usługą transportową jest wniesienie towaru do domu Kupującego – zawsze odpłatnie. Kwotę wniesienia ustala się w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i jest ona uzależniona m.in. od ilości mebli, stopnia trudności podczas wnoszenia i wysokości na jaką mają być wniesione.

    Towar składający się z części i pakowany w paczki (z produkcji taśmowej), przeznaczony jest do samodzielnego montażu przez Kupującego. Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczania tego rodzaju towaru w całości oraz do dokonywania jego montażu u Kupującego.

    Spóźnienie realizacji przekraczające 2 tygodnie licząc od dnia ustalonego terminu realizacji, upoważnia Kupującego do żądania rekompensaty w wysokości 1 % od kwoty zakupionego towaru, za każde skończone 2 tygodnie zwłoki.

    W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.

    Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014. Poz. 827)

    Szczegóły warunków gwarancyjnych zawarte są w Karcie Gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru.


    Ochrona danych osobowych


    Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia.

    Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym firmy Resto Design, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim.

    Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.


    Reklamacje i Gwarancja


    Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 2-letnią gwarancją producenta.

    W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wad fizycznych w nabytych towarach, Kupujący może skorzystać z roszczeń reklamacyjnych przysługujących mu z mocy prawa w stosunku do Sprzedawcy lub z roszczeń wynikających z gwarancji. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu rzeczy od Sprzedawcy. W przypadku skorzystania z roszczeń gwarancyjnych, podstawą ich rozpatrzenia przez producenta jest Karta Gwarancyjna wydana Kupującemu przy zakupie towaru.

    W momencie odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt przewoźnikowi oraz zażądać od niego sporządzenia protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i przewoźnika. W przypadku dokonania wyboru przewoźnika przez Kupującego, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie transportu. Odbierając przesyłkę bez zastrzeżeń Kupujący oświadcza , że nie wnosi uwag co do jakości, stanu technicznego oraz zgodności z zamówieniem odbieranego/dostarczonego towaru.

    Gwarancji nie podlega towar uszkodzony przy montażu lub złym użytkowaniu.

    Wady fizyczne towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych od zgłoszenia roszczeń z tytułu gwarancji, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

    W przypadku wad nie wynikających z winy producenta kosztami naprawy obciążony zostanie Kupujący.


    Zwrot Towaru


    Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014. Poz. 827) Kupujący może odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko pod warunkiem, gdy towar nie jest uszkodzony i został należycie opakowany, najlepiej w oryginalne nieuszkodzone opakowanie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim z dowodem sprzedaży zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Rozliczenie za zwrócony towar Sklep zobowiązuje się dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to winno zostać złożone w formie pisemnej zgodnie z załączonym do Umowy Sprzedaży formularzem. Zwrotowi nie podlega koszt odesłania towaru przez Kupującego.



    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, czyli towaru stworzonego według indywidualnego zamówienia kupującego np .meble zrobione według projektu kupującego na określony wymiar oraz w określonym kolorze i rodzaju obicia, oraz wybarwieniu drewna.


    Postanowienia końcowe


    Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

    Kupujący przyjmuje do wiadomości, że niektóre z oferowanych produktów wykonywane są ręcznie, co nie daje możliwości wiernego powielania ich wyglądu. Różnice te mogą dotyczyć jedynie w niewielkim stopniu koloru, kształtu lub wymiaru.

    Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać polubownie a w sytuacji, gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, spór rozstrzygać będzie właściwy sąd.

    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014. Poz. 827); oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

    Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.


    Z poważaniem

    firma Resto Design
    Powrót

  • Jeden użytkownik podziękował figlik za ten post:

    ali_cja (03-05-2016)

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Rzeczywiście, sprawa dojrzała do odstąpienia od umowy sprzedaży. Przygotuję Ci pismo, tylko nie wiem, czy zdążę na jutro.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

    Strona 1 z 26 1234511 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas