Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Blog konsultanta sieci komórkowej - zapraszam

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.08.2014
    Posty
    6
    Telefon
    Nokia
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    5(2)

    Blog konsultanta sieci komórkowej - zapraszam

    Reklama:
    Zainteresowanych kuluarami pracy u Operatora komórkowego zapraszam na nowo stworzonego bloga, prowadzonego przez pracownika z 4-letnim stażem
    Raport sprzedaży Konsultanta

    Blog jest w etapie tworzenia - na razie ogarniam tematy, jakie na początek należałoby poruszyć - pomysłów jest dużo, bo każdy dzień przynosi coś nowego, z czym można śmiało się podzielić z Czytelnikami.
    Planuję dużo ciekawostek od kuchni, oczywiście w ramach tego, co można wprost napisać O wszystkim innym będzie "owinięte w bawełnę"

    Co w nim będzie:

    codzienność - czyli sprzedawanie i ciśnienie, jakie wciąż jest odczuwalne

    sytuacje z życia wzięte - czyli Pan Klient który miesza Cię z błotem

    humor - czyli "jestem abonamentem od 15 lat"

    płacz - jak Twój plan jest na czerwono

    irytacja - jak przyszła kolejna rekalkulacja wypracowanych planów

    zawiść - jak inny salon w mieście przekroczył Cię w rankingu

    satysfakcja - jak po raz pierwszy od jakiegoś czasu ktoś Cię pochwalił

    nerwy - jak dziś 24. a plan na 80%

    radość - bo kolega/koleżanka w pracy po raz kolejny rozbawił Cię do łez między jednym Klientem a drugim

    smutek - bo potrzebujesz jakiś sprzęt na już, a Centrala lub przełożony nie jest w stanie Ci tego załatwić (a Klient chce 5 aktywacji i fiołkowo-zielony telefon jako mus)

    porady - jak nie dać się korpo, tylko po raz kolejny być na zielono w tabelce

    Liczę na porady, jak blog ma wyglądać, na sugestie, na wsparcie - czekam na Wasz odzew w komentarzach na blogu, w mailach

    Jak już napisałem - mam masę pomysłów, teraz tylko muszę je zebrać i przelać w posty

    (Oczywiście jak plany będą na odpowiednim poziomie)




    post z 30.08
    "Interesuje mnie tylko Nokia" - tajemnica doboru telefonu
    Każdego dnia przychodzi do nas Klient, który ma konkretnie upatrzony telefon - pytanie: czy ta świadomość wynika ze znajomości rynku słuchawek, czy tylko jest wyznacznikiem tego, co było kiedyś?

    Ileż to razy słyszałem, że Nokia jest najlepsza, bo "sam mam ten model - niech pan popatrzy jaki fajny, bateria trzyma tydzień, spadnie i nic mu nie jest"

    Dobrze, dobrze - Pan wie swoje a ja wiem co mam w szafie - myśle sobie

    Jak już kiedyś pisałem, wybór telefonu tkwi w dużej mierze w tradycji, jak i w przyzwyczajeniach. Klient nie "siedzi" w temacie, raz na dwa lata przychodzi po coś nowego i wymaga Bóg wie czego. To, co rok temu było nowością i hitem, teraz na Allegro chodzi po 200 zł

    Ale Nokia to Nokia proszę Pana

    - To co Pan będzie robił z tym telefonem?
    - Jak to co? Dzwonił będe
    - A internet, SMS?
    - Nieee, nie mam na to czasu
    - A inny producenci wchodzą w grę?
    - Panie, KOLEGA mówił, że to dziadostwo, psują się, upadek i po telefonie...
    - A dotykowy, czy klasyczny?
    - Może być dotykowy bo wszyscy mają
    - Czyli będzie Pan korzystał z internetu?
    - Nieee, po co ?
    - Czyli tylko będzie Pan dzwonił?
    - Czasem wyśle mms-a jak mi będę na wakacjach i pochwale się widokiem z gór
    - Ale Pan wie, że Nokia produkuje praktycznie tylko smartfony?
    - Taaak? To wezme taki tylko niech mi Pan internet zablokuje
    - Ale smartfon bez internetu to nie smartfon
    - To niech Pan pokaże
    (...)
    - Bateria ile trzyma?
    - No max 1,5 dnia
    - Coooo? To moja stara Nokia trzyma tydzień...
    - No, ale nie ma tych funkcji co smartfon i służy tylko do dzwonienia
    - Hmmm...ale ja jestem starym "abonamentem" i po 15 latach w sieci dajecie mi tylko taki telefon, co trzyma dzień i trzeba mu internetu? Kpina!
    - Proszę Pana, takie czasy, rynek wymusza produkcję takich właśnie małych komputerów
    - Ale wiem że inni mi dadzą inny telefon, tylko że lepszy - a wy nic nie dbacie o Klienta!!
    - To może pokaże Panu inny telefon, tylko że Innego producenta? O lepszych parametrach?
    - Jak nie Nokia to nie - dziękuje!
    (krzyk, trzask, złość - i wyjście ze Sklepu)

    Typowa rozmowa handlowa ze "świadomym" Klientem

    Tacy się zdarzają bardzo często - choć Sprzedawca w takiej sytuacji ma tylko pole do własnego popisu

    Na co cisną sieci?
    Jeśli telefon, to smartfon
    Pakiet internetowy to teraz praktycznie coś normalnego, więc sprzedaż takiego to małe ryzyko wysokich kosztów użytkowania

    Oczywiście, jeśli telefon jest "spadkowy" czyli dostanie go córka i ma prepaida to może być mała afera że minus się pojawił na koncie - ale to już inna historia

    Każdy producent ciśnie na sprzedaż swoich sprzętów - bez wymieniania nazw oczywiście
    Przyjeżdżają Przedstawiciele i zachwalają, przy okazji dla zainteresowanych Sprzedawców pokazując często modele jeszcze nie w sprzedaży (sam widziałem takie ok. 1,5 mies przed polską premierą)
    Taka ich praca, jak i nasza
    To normalnosć czy u lekarza, w sklepach, czy w sieciach - mnie to nie dziwi - niewtajemniczonych być może
    Są benefity takiego zachwalania - programy, gdzie zbiera się punkciki za konkretny model i wymienia się na gadżety, czy konkursy sprzedażowe producenta

    Oczywiście wtedy tel. A jest beee a cacy jest tel. B
    i cały sklep ciśnie tylko na B - w każdej rozmowie z każdym klientem
    każdy chce dodatkowo zarobić - niestety
    to się zmienia, więc klient, który w maju był i dostał propozycję A., w czerwcu został przekonany do modelu producenta B - taka mała schizofrenia sprzedawcy

    "Niech mi Pan doradzi, Pan w tym siedzi"
    "Niech Pan powie co się nie psuje"
    "Coś bezawaryjnego bym wziął"

    Sami przyznacie, że zdarzyło się Wam coś takiego powiedzieć - niekoniecznie w wypadku telefonów, ale pralek, drzwi, farb i innych rzeczy codziennego użytku

    SPRZEDAWCA UZNAWANY JEST CZĘSTO ZA WYROCZNIE, za autorytet

    Taka prawda - więc w to nam graj - tu już można Klienta oczarować wiedzą, coś szepnąć, mrugnąć okiem - i sprzedać to co chcemy

    (Osobista uwaga - jak już mrugam to doradzam coś naprawdę lepszego - sumienie jeszcze mam - szczególnie dla stałych klientów, starszych)

    Telefon to towar - stary jest mało atrakcyjny

    Jak coś długo leży w szafie to pasuje to sprzedać. Niech się na niego już nie kurzy - a u Klienta znajdzie lepszego właściciela
    To też wyznacznik - rzadko już brany pod uwagę - mało jest modeli niechodliwych z zasady
    Wtedy też nasza uwaga zbiera sie na tym modelu

    Jak nas uczyli na mądrych szkoleniach:
    Pokazuj trzy, cztery modele - niech Klient sobie wybierze
    Ale od Ciebie zależy, jakie te modele przyniesiesz
    Ostatnio edytowane przez AjanKertis ; 30-08-2014 o 15:36

  2. 4 następujących użytkowników podziękowało AjanKertis za ten post:

    bass194899 (24-08-2014),djtonka (24-08-2014),to_ja (24-08-2014)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2
    rakers
    Gość
    Narazie przeczytałem wszystko...

    Sent from my Nexus 5

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,956
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,066(11,127)
    to się dowiemy dlaczego wciskany jest ten na ten model mam nadzieję?. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ktoś tak mówił, ja też bym miał co wnuczkom opowiadać.

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.08.2014
    Posty
    6
    Telefon
    Nokia
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    5(2)
    O wciskaniu telefonów też będzie

    NA razie prosze o sugestię w którą stronę uderzyć - o czym chcielibyście czytać?

  • #5
    rakers
    Gość
    Jakie jest kryterium że proponowany jest produkt A i B a nie C albo różny od D. Kto o tym decyduje pytając się konsultanta o radę.

  • Jeden użytkownik podziękował rakers za ten post:

    AjanKertis (28-08-2014)

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.08.2014
    Posty
    6
    Telefon
    Nokia
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    5(2)
    ok
    o tym będzie dzis/jutro

    dzieki za sugestie

  • #7
    rakers
    Gość
    Kolejna rzecz jaka mnie interesuje, to przedłużanie umowy. Co konsultant może zrobic dla nas, zanim usłysze że już nic nie mogę. Warunki przedłużenia umowy, czy czekać do końca czy targowac cenę słuchawki.

    Czy można sobie wstać i pójść do kibla?

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,956
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,066(11,127)
    Też mnie to interesuje, czy każdy salon ma swoje widzimisię lub w każdym Samsunga muszą wciskać przykładowo

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.08.2014
    Posty
    6
    Telefon
    Nokia
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    5(2)
    o możliwościach przedłużenia umowy już napisałem na blogu

    Raport sprzedaży Konsultanta: "Konczy mi się umowa" - standardowe i niestandardowe zachowania

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,956
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,066(11,127)
    No tak ale mieliśmy tu pisać, proszę uzupełniać pierwszy post bo klikanie w blog też ma swój ukryty cel nieprawdaż

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Program Word na komórce nie pokazuje równań
      Przez KewinPol w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 25-05-2014, 09:47
    2. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 30-01-2014, 16:11
    3. Wł/wył transmisji komórkowej
      Przez krupi w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 21-05-2013, 12:44

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas