Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 138

Wątek: Wypalony piksel a gwarancja

  1. #61

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,546
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Najpierw wrzuć tutaj pismo o odmowie uznania reklamacji oraz chciałabym zobaczyć Twoje pismo, które w ostateczności złożyłeś. Wymaż dane osobiste i identyfikacyjne telefonu.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #62

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.01.2016
    Posty
    153
    Telefon
    Lumia 640XL
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    4(4)
    Reklamacja została pozytywnie rozpatrzona w kierunku nieodpłatnej naprawy. Złożyłem pismo z wnioskiem o wymianę urządzenia lub zwrot gotówki, tego wcześniej nie napisałem

  • #63

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,546
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie mogę Ci udzielić informacji na podstawie szczątkowych wypowiedzi:
    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    otrzymałem pismo w sprawie mojej rękojmi, że wymiana lub zwrot gotówki jest negatywnie rozpatrzona ponieważ tu cytuję z uwagi na nadmierność kosztów w stosunku do kosztów jego naprawy.
    Muszę znać Twoje żądanie, jak je uzasadniłeś, czy prawidłowo wybrałeś procedurę reklamacyjną. Muszę również znać uzasadnienie powołania się przez Sprzedawcę na nadmierność kosztów przy odmowie wymiany.

    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    Reklamacja została pozytywnie rozpatrzona w kierunku nieodpłatnej naprawy
    Nie wiem tego, czy godziłeś się na nieodpłatną naprawę, czy nie? Dlatego wcześniej prosiłam o treść Twojej reklamacji.


    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    Jeżeli w przypadku kiedy będę odbierał telefon a jego stan nie będzie dla mnie satysfakcjonujący to już w przypadku drugiej naprawy z tytułu rękojmi mam 100% prawo zwrotu gotówki za urządzenie
    Prawo masz, ale w żadnym przypadku do "zwrotu gotówki". Nie ma, w przepisach o rękojmi, takiego pojęcia jak "zwrot gotówki". W przypadku drugiej rękojmi, jeżeli wada telefonu dalej występuje ( niektóre źródła mówią, że to musi być taka sama wada), to Sprzedawca nie może sam decydować o sposobie wykonania żądania reklamującego. A reklamujący może żądać: wymiany na wolny od wad, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpić od umowy sprzedaży.
    Tzw. "zwrot gotówki" jest pojęciem potocznym, a nie pojęciem prawnym. Przy odstąpieniu od umowy sprzedaży nie żąda się zwrotu gotówki, tylko żąda się zwrotu kwoty, która została zapłacona za reklamowany towar w chwili jego zakupu i kosztów, które zostały poniesione w związku z zawarciem tej umowy sprzedaży.

  • #64

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.01.2016
    Posty
    153
    Telefon
    Lumia 640XL
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    4(4)
    Telefon na pewno został zgłoszony na reklamację z tytułu rękojmi. Później powrzucam kopie dokumentów, które otrzymałem.

  • #65

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.01.2016
    Posty
    153
    Telefon
    Lumia 640XL
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    4(4)
    pismo.jpgDSC02087.JPGDSC02088.JPG


    Martwi mnie i zastanawia jedynie to że decyzja przyszła ze sklepu Saturn i podpisana jest ta sama osoba, która przyjmowała moja reklamację, a według mnie powinna przyjść oficjalna decyzja z Centrum Serwisowego Nokii/SBE bo tam Saturn wysyła na ekspertyzę telefony reklamowane z tytułu rękojmi.

    skren.jpg

    Zrzut stanu reklamacji z sbe-online.
    Ostatnio edytowane przez kamilo88 ; 27-06-2016 o 20:21

  • #66

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,546
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Czego, Twoim zdaniem, żądałeś w pkt.7 Oświadczenia Kupującego?

    Reklamujący nie musi być informowany, na tym etapie postępowania reklamacyjnego, kto przeprowadzał ekspertyzę. To jest odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi i tylko on odpowiada za podjętą decyzję.
    Bardzo natomiast nie podoba mi się to, że Sprzedawca nie uzasadnił nadmierności kosztów wymiany. Przy ocenie nadmierności kosztów trzeba jednocześnie brać pod uwagę wiele okoliczności i badać ich wzajemny wpływ na siebie. A tego Sprzedawca nie wykazał. Można się o to czepiać i zażądać od Sprzedawcy wytłumaczenia się z podjętej decyzji. Kiedy dostałeś to pismo od Saturna?

  • #67

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.01.2016
    Posty
    153
    Telefon
    Lumia 640XL
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    4(4)
    Pismo otrzymałem w sobote 25.06, a jak widać ze screna w serwisie był od 21.06.

    W pkt.7 są zaznaczone dwa pola: wymiana na nowy wolny od wad lub odstąpienie od umowy sprzedaży i tych żądań dotyczyło pismo z Saturna.
    Ostatnio edytowane przez kamilo88 ; 27-06-2016 o 22:31

  • #68

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,546
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    W pkt.7 są zaznaczone dwa pola: wymiana na nowy wolny od wad lub odstąpienie od umowy sprzedaży i tych żądań dotyczyło pismo z Saturna.
    Właśnie Rozumiem, że żądałeś wymiany na nowy. Ale odstąpienia nie mogłeś żądać, mogłeś jedynie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Te dwa prawa/uprawnienia nie służą jednocześnie.

    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    Martwi mnie i zastanawia jedynie to że decyzja przyszła ze sklepu Saturn i podpisana jest ta sama osoba, która przyjmowała moja reklamację,
    A mnie zastanawia, dlaczego telefon przyjął i o podjętej decyzji poinformował Ciebie pracownik serwisu. Chyba, że pracownik serwisu jest pracownikiem Sprzedawcy?
    Ciekawa jestem, jakie pismo przygotują razem z naprawionym telefonem. Powiadom mnie, gdy dostaniesz SMS z wiadomością o odbiorze.
    W wolnej chwili przeczytaj proszę ten temat Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?
    W nim również jest wątek o podjęciu decyzji naprawy przez serwis.

  • #69

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.01.2016
    Posty
    153
    Telefon
    Lumia 640XL
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    4(4)
    To jest pracownik serwisu/działu reklamacji sklepu Saturn. Mnie też to zastanawia być może właśnie sklep takimi pismami broni się przed odstąpieniem od umowy sprzedaży. Jak dostanę smsa o odbiorze to go będę chciał odesłać jeszcze raz bo chcę odstąpić od umowy sprzedaży. Powiem tylko szczerze że mając już styczność z działem reklamacyjnym Euro/RTV to tam rzeczywiście się nie bawią w gwarancję tylko leci od razu rękojmia i przy drugiej naprawie jest pozytywna opinia na odstąpienie od umowy sprzedaży.

  • #70

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,546
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    To jest pracownik serwisu/działu reklamacji sklepu Saturn. Mnie też to zastanawia być może właśnie sklep takimi pismami broni się przed odstąpieniem od umowy sprzedaży
    Wiem, że w Media Markt są serwisanci, ale z tego co mi jest wiadomo, nie są oni pracownikami sprzedawcy. Być może, to jednak ja się mylę.
    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    Powiem tylko szczerze że mając już styczność z działem reklamacyjnym Euro/RTV to tam rzeczywiście się nie bawią w gwarancję tylko leci od razu rękojmia
    Tu również mam odmienne zdanie, z doświadczenia (nawet osobistego) są bardzo niechętni rękojmi i próbuję przyjmować na gwarancję. Chyba, że reklamujący wyraźnie żąda rozpatrzenia reklamacji w reżimie rękojmi.

    Cytat Zamieszczone przez kamilo88 Zobacz posta
    Jak dostanę smsa o odbiorze to go będę chciał odesłać jeszcze raz bo chcę odstąpić od umowy sprzedaży
    Najpierw musisz sprawdzić, czy wada nie została usunięta poprzez naprawę.

  • Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567891011 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Bad piksel w Lumia 640XL
      Przez Qba23 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 15-09-2015, 07:59
    2. Martwy piksel, pasek na dole ekranu i kropki z lewej strony
      Przez dzangyl w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 14:22
    3. LG G3 BCM Gwarancja od 1 zł
      Przez Blest w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-02-2015, 15:13

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas