Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: Wymiana gwarancyjna wadliwego telefonu na telefon z wadami [L930]

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Skąd ta pewność na 80%, że "zgłoszenie reklamacyjne" nie doszło?
    Nie odpowiedziałeś na to pytanie.

    Cytat Zamieszczone przez xeon69 Zobacz posta
    Ekran świeci normalnie :
    Zrób diagnostykę telefonu; narzędzie znajdziesz w Windows Phone 8.1 ->Narzędzia do obsługi
    Gdyby wystąpiły problemy, napisz o nich we właściwym dziale. Tu, informujesz tylko o tym, czy zostały wykryte i jakie są to wady. OK?

    Cytat Zamieszczone przez xeon69 Zobacz posta
    zacząłem mieć wahania czy pisać tę skargę
    I słusznie. Musimy mieć pewność, że telefon ma wady. Co wcale nie oznacza, że nie przyda Ci się trochę wprawy w pisaniu tego rodzaju pism. Wada ekranu, o której pisałeś wcześniej, może się znów ujawnić bądź wystąpią inne nieprawidłowości w działaniu telefonu. Ponadto, pozostał problem źle założonej tylnej klapki. Chyba, że to Ci na tyle nie przeszkadza, że i problemu nie ma.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:


  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22
    xeon69
    Gość
    Witam, przepraszam za dość długą nieobecność. Strasznie dużo pracy mam ostatnimi dniami ze względu na dłuższy urlop w styczniu. Ale do rzeczy:

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Skąd ta pewność na 80%, że "zgłoszenie reklamacyjne" nie doszło?
    Mianowicie nie dostałem żadnej informacji zwrotnej ze strony Microsoft.

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Zrób diagnostykę telefonu; narzędzie znajdziesz w Windows Phone 8.1 ->Narzędzia do obsługi
    Gdyby wystąpiły problemy, napisz o nich we właściwym dziale. Tu, informujesz tylko o tym, czy zostały wykryte i jakie są to wady. OK?
    Jeżeli chodzi o test to wykonałem go programem Lumia Phone Test Application i wszystko na zielono.

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Wada ekranu, o której pisałeś wcześniej, może się znów ujawnić bądź wystąpią inne nieprawidłowości w działaniu telefonu. Ponadto, pozostał problem źle założonej tylnej klapki. Chyba, że to Ci na tyle nie przeszkadza, że i problemu nie ma.
    Więc może jeszcze spróbować napisać jedno zgłoszenie reklamacyjne wg formularzu na stronie Microsoft i poczekać? Klapka nie przeszkadza mi zbytnio więc jakoś specjalnie mi się nie śpieszy.

  • Jeden użytkownik podziękował xeon69 za ten post:

    ali_cja (22-12-2015)

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Gdy napiszesz zgłoszenie reklamacyjne, to będą chcieli wziąć telefon do naprawy. Ale skoro piszesz, że ekran teraz jest OK i, z wyjątkiem źle zamontowanej tylnej klapki, nie stwierdziłeś innych wad, to jak opiszesz nieprawidłowości? Chyba, że utrwaliłeś wcześniej w jakikolwiek sposób wadę ekranu ( zdjęcia, film ). Jeżeli nie chcesz dochodzić teraz tzw."odnowionej gwarancji", to może powstrzymaj się ze zgłoszeniem ale dokładnie obserwuj ekran i spróbuj utrwalić wadę/wady.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:


  • #24
    xeon69
    Gość
    No niestety nie mam żadnego zdjęcia jak ten ekran wyglądał. Pozatym ciężkoby było tak zrobić fotkę, żeby to ująć.
    Nie, innych wad nie stwierdziłem.

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Trochę mnie gnębi ta źle założona klapka. Takie niedbalstwo, ze strony autoryzowanego serwisu nie powinno mieć miejsca. Napisz jednak zgłoszenie na tę klapkę, niech zostanie ślad zgłoszenia. Pisałeś wcześniej, że widać prześwit, może uda się utrwalić to na zdjęciu. Mam obawy, żeby serwis w przyszłości nie zarzucił Ci np. próby nieuprawnionej ingerencji. W tym zgłoszeniu mógłbyś wspomnieć o objawach na ekranie, które chwilowo ustąpiły. Treść tego zgłoszenia i fakt jego przyjęcia, utrwal np. zrzutami ekranu. Dobrze?

  • #26
    xeon69
    Gość
    Dobrze, postaram się w wolnej chwili coś wykrzesać

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Żebyś tylko nie odwlekał za długo, bo Ci temat zamknę. W Twoim , nie moim, interesie jest znalezienie chwili wolnego czasu. Przed wysłaniem zgłoszenia, możesz mi projekt przesłać na priv. Może to Ciebie zmobilizuje

  • #28
    xeon69
    Gość
    Ja rozumiem, spokojnie :-)

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    To dobrze wróży na przyszłość, że się rozumiemy.
    Dla mnie jest dużym utrudnieniem to, że sprawa / z naszej przyczyny/ rozciąga się w czasie. Muszę z każdym nowym postem, od początku czytać temat, żeby sobie przypomnieć, co zostało zrobione i co trzeba/można ewentualnie jeszcze zrobić.

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Z uwagi na bierność, od kilku miesięcy, użytkownika xeon69, temat zamykam.

  • Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przedłużająca się naprawa gwarancyjna L930
      Przez F1S2O5P w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 12
      Ostatni post / autor: 08-04-2016, 02:00
    2. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 15:12
    3. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 24-07-2015, 03:28
    4. [Lumia 520] Wymiana gwarancyjna na nowy egzemplarz
      Przez JIFFNET w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 01-06-2015, 22:14
    5. [Lumia 930] Wymiana serwisowa na L930?
      Przez boliv4r w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 04-09-2014, 23:04

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas