Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: Wymiana gwarancyjna wadliwego telefonu na telefon z wadami [L930]

  1. #1
    xeon69
    Gość

    Exclamation Wymiana gwarancyjna wadliwego telefonu na telefon z wadami [L930]

    Reklama:
    Witam.

    Tydzień temu odebrałem swoją 930'stkę z serwisu. Była to wymiana telefonu na „nowy egzemplarz” (6 raz na serwisie i dopiero po mojej interwencji do Microsoft łaskawie wymienili telefon).
    Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to jakby krzywo założona tylnia klapka (szczelina na spodzie ramki przez którą widać jakieś wycięcia czy zatrzaski). Ale na to przymknąłem oko - wiadomo w pewnym stopniu "zafascynowany" byłem faktem posiadania lumii spowrotem.
    Po powrocie do domu zauważyłem, że ekran na górze jest jakby bardziej niebieski niż na dole (albo na dole bardziej żółty). Jest to widoczne szczególnie na białym tle gdzie na dole do połowy super a od połowy w górę „przechodzi” w delikatnie niebieski.
    Telefon to produkcja "Made In Vietnam" więc chyba ta nowsza seria. Napisałem już reklamację do Microsoftu tak jak to miało miejsce w przypadku poprzedniego zgłoszenia i czekam na odpowiedź.
    Pytanie do Was drodzy forumowicze: czy faktycznie taka wada ekranu występowała w tym telefonie?

    Pozdrawiam

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Kiedy kupiłeś pierwszą L930 i czy kupiłeś ją jako osoba fizyczna, czy na firmę?

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,954
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,054(11,127)
    jak pytasz o wady to nie ten dział, łaskwie przejrzyj tematy 930tki

  • #4
    xeon69
    Gość
    Lumię kupiłem 02.01.2015r jako osoba fizyczna.

    @djtonka przejrzałem tematy i nie znalazłem odpowiedzi. Chcąc uniknąć tworzenia wielu tematów postanowiłem zadać jedno pytanie podpinając się pod gwarancje. Już naprawdę nie popadajmy w skrajności. Rozumiem że na forum powinien być porządek i szanuję Twoją pracę ale czasami trzeba troszkę przymknąć oko 😊

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Kubo, @xeon69 napisał wcześniej w swoim dziale ale temat poleciał do Kosza
    To ja poprosiłam, żeby założył wątek tutaj. Będziemy drążyli temat "wymiany" na egzemplarz bez wad przez gwaranta.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    djtonka (15-12-2015)

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez xeon69 Zobacz posta
    Lumię kupiłem 02.01.2015r jako osoba fizyczna.
    Zapomniałam dopytać, kupiłeś od firmy czy od osoby fizycznej oraz czy telefon, który kupiłeś był nowy?

    Dopytuję dlatego, żeby dokładnie ustalić, czy będziesz mógł korzystać z pomocy właściwego miejscowo Rzecznika Konsumentów.

    Z uwagi na datę zakupu telefonu, w Twoim przypadku mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące gwarancji zmienione ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta / Dz. U. poz. 827/.
    W chwili wolnego czasu, przeczytaj proszę ten temat: Gwarancja przy sprzedaży
    ze szczególnym zwróceniem uwagi na § 3 art. 577, § 2 art. 577 ze znaczkiem 3 oraz cały art. 581 Kodeksu cywilnego.
    Tekst całego Kodeksu cywilnego, aktualnie obowiązującego, możesz sobie ściągnąć za free z adresu, który podałam tu: http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...y-za-free-160/

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    145
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    5(5)
    Przecież powinien otrzymać telefon wolny od wad. A czy kolor wyświetlacza będzie w pomarańczowe kropki to jest nie istotne. Otrzymal telefon z wadą i to się liczy w tym przypadku, chyba ze kolega podpisal papier z serwisem że wie o wadzie i ja akceptuje. Ja bym zrobil zwrot do serwisu i do miejskiego rzecznika praw konsumenta zlozyl skargę oraz napisal do MS bo jak czytam to koledze pomogli - na odwal się dostal inny telefon ale tez z wadami

  • #8
    xeon69
    Gość
    @ali_cja kupiłem nowy telefon w salonie Nokia Care 😁

    Co do serwisu to nie tak szybko. Wytykałem w mailu wady tego całego SBE i nie oddam teraz telefonu bez konkretnej wiadomości od MS.
    Ostatnio edytowane przez xeon69 ; 15-12-2015 o 08:32

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez xeon69 Zobacz posta
    Co do serwisu to nie tak szybko. Wytykałem w mailu wady tego całego SBE i nie oddam teraz telefonu bez konkretnej wiadomości od MS.
    Czy w treści tego maila składałeś skargę na serwis czy reklamację dotyczącą tej konkretnej wymiany? Mógłbyś wstawić tutaj jego treść albo wysłać mi na priv?
    Długo czekałeś poprzednio na odpowiedź Microsoft?
    Do serwisu oczywiście, że nie ma sensu teraz oddawać. Ale właściwego Rzecznika Konsumentów już możesz ustalić i sprawdzić w jaki sposób przyjmuje konsumentów ( np. osobista wizyta, korespondencyjnie) oraz dni i godziny jego urzędowania.

  • #10
    xeon69
    Gość
    Treść prześlę w prywatnej wiadomości. Odzew był natychmiastowy wręcz i od razu byliśmy przy punkcie wyjścia. Na początku chcieli wymieniać płytę główną ale zaproponowałem wymianę na nowy egzemplarz i MS przychyliło się do mojej prośby.

    --- Post Połączono 10:49 --- Poprzedni Post napisano 10:21 ---

    Wklejam część wiadomości o którą prosiła @ali_cja

    Informujemy, że wymiana telefonu na nowy, polega na dostarczeniu nowego telefonu wydanego przez Producenta. Prosimy mieć na uwadze fakt, że wymianie podlega sam telefon, a nie cały pakiet sprzedażny. Telefon będzie dostarczony w pudełku serwisowym, bez instrukcji obsługi (którą można znaleźć na naszej stronie internetowej) oraz bez dodatkowych akcesoriów. Nowy telefon, nie jest to nowy Sales Pack.

    Dodatkowo informujemy, że wymiana telefonu na nowy jest wpisywana w kartę gwarancyjną. Do wymienionego telefonu nie jest dołączana nowa karta gwarancyjna.

    Zgodnie z Ograniczoną Gwarancją Producenta: "W zakresie dozwolonym przez prawo krajowe, Okres Gwarancji nie zostanie przedłużony lub odnowiony bądź też w inny sposób zmieniony z powodu późniejszej odsprzedaży, naprawy lub wymiany Produktu. Naprawiona część (części) oraz wymieniony Produkt będzie jednakże objęty gwarancją na pozostałą część oryginalnego okresu Gwarancji lub na okres 60 (sześćdziesięciu) dni od daty naprawy lub wymiany, w zależności od tego, który z nich będzie dłuższy".
    We wcześniejszym mailu chcieli wymienić tylko płytę główną z nowym numerem IMEI na co się nie zgodziłem ze względu na dość znaczne jakby to ująć "uszkodzenia" wizualne, które powstawały na serwisie.

  • Jeden użytkownik podziękował xeon69 za ten post:

    ali_cja (15-12-2015)

    Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przedłużająca się naprawa gwarancyjna L930
      Przez F1S2O5P w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 12
      Ostatni post / autor: 08-04-2016, 02:00
    2. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 15:12
    3. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 24-07-2015, 03:28
    4. [Lumia 520] Wymiana gwarancyjna na nowy egzemplarz
      Przez JIFFNET w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 01-06-2015, 22:14
    5. [Lumia 930] Wymiana serwisowa na L930?
      Przez boliv4r w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 04-09-2014, 23:04

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas