Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Walka z serwisem Regnersis - 2 krotna zła naprawa, uszkodzenie telefonu. Co robić?

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.09.2014
    Posty
    7
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    Walka z serwisem Regnersis - 2 krotna zła naprawa, uszkodzenie telefonu. Co robić?

    Reklama:
    Witam,
    posiadam Nokie Lumię 920 zakupioną dnia 14.12.2014r. Jednak z czasem zaczęła się sypać, więc zgłosiłem do serwisu. Kamerka przednia była zakurzona całkowicie w środku, i jak pamiętam miałem problem z przyciskami fizycznymi.
    dnia 10.09.2013 roku dostałem Nokię po serwisie, wszystko ładnie, pięknie, wymienili mi parę części





    niby wszystko ładnie ale... po jakimś czasie ekran zaczął szwankować, zaczął migotać uciążliwie, zaczął się nagrzewać do bardzo wysokich temperatur, nieustanne lagowanie w pisaniu smsów i problemy z wysłaniem ich, bateria zaczęła trzymać pare godzin... Sformatowałem Nokię, lagowanie po formacie już nie występowało, jednak Wi-Fi i Bluetooth przestało działać.

    Postanowiłem to zgłosić do Nokia care, ponieważ nie chciałem walczyć ponownie z tym serwisem (miałem już przygody niemiłe z nim, a sam serwis ma same praktycznie negatywne opinie w internecie) i myślałem, że Nokia to załatwi jakoś inaczej. Ci jednak wysłali mnie ponownie do serwisu. Postanowiłem zrobić tak, jak kazali, i w dodatku napisali, że usługa naprawy będzie natychmiastowa zrobiona.
    Dodam, że przyjęli telefon dnia 28.08.2014, a wykonali usługe naprawy 01.09.2014 i tego samego dnia wysłali..
    Zgłoszenie wyglądało tak:


    Cytat
    Witam,
    jakiś czas temu wysłałem Nokię Lumię 920 do Was. Niestety, po naprawie moja Nokia zaczęła "ukazywać" szereg innych wad, które wcześniej nie występowały.
    Po rozejrzeniu się w internecie na temat napraw nokii, uważam, że naprawa została wykonana nie zgodnie z Service Manual Nokia Care dla Nokia Lumia 920. Nie wymieniono m. in. szeregu śrub, które po każdorazowym rozkręceniu telefonu powinny wylądować w koszu. Kilku drobnych elementów też nie wymieniono, np. elementu I0020 CAMERA CONNECTOR SUPPORT, który winien być każdorazowo wymieniony po zdemontowaniu kamery, a tą zapewne demontowano, skoro wymieniano płytę główną.
    Jedną z wad jaką wykryłem to często migotający ekran. Rozumiem, że nową, wymienioną płytę główna lutowano podczas ostatniej naprawy . Lutowany moduł jest elementem związanym z LCD – to jest wg mnie odpowiedzią, dlaczego ekran migocze, a więc nie poprawnie została wykonana usługa naprawcza.
    Kolejną usterką jest niezmiernie szybkie nagrzewanie się telefonu. Podczas korzystania w szczególności z internetu, po 5 minutach czasem jest ciężko utrzymać telefon w ręce ze względu na bardzo wysoką temperaturę telefonu.
    Następnie karta microSIM potrafi nie stykać się z modułami w telefonie, przez co nagle potrafi mi wyskoczyć błąd karty SIM, a nie zawsze mam "szpilkę" od Nokii przy sobie żebym mógł wyjąć ją, przeczyścić i włożyć ponownie. Na innych urządzeniach nie mam problemu z tą kartą SIM.
    Następną wadą jest utrata żywotności baterii, a wręcz drastyczna utrata jej możliwości . Nie potrafi wytrzymać paru godzin przy używaniu internetu, a podczas normalnego użytkowania (co jakiś czas internet, smsowanie i telefonowanie sporadyczne) moja Lumia nie jest w stanie wytrzymać nawet 20h. Dodam, że w każdym urządzeniu elektrycznym zasilanym przenośnymi źródłami energii, jakimi są baterie min. litowo-jonowe, staram się o nie dbać wg zasad działania baterii z punktu widzenia elektrycznego i czysto naukowego.
    Telefon został zrestartowany, gdyż notoryczne zawieszanie się chociażby podczas pisania smsow stało się uciążliwe, jednak po przywróceniu danych początkowych w telefonie przestał działać bluetooth jak i WiFi.
    Ostatnia wada jest sporadyczne zawieszenie się obrazu podczas filmowania podczas gdy dźwięk jest płynnie rejestrowany. Właśnie przez to film z wakacji jest bezużyteczny.
    Na koniec dodam, że zgłoszona usterka zakurzenia przedniej kamerki, która została rzekomo naprawiona, znowuż się pojawiła w ten sam sposób, jak przed naprawą i dalej nie mogę prowadzić wideo konwersacji.
    Chce zaznaczyć, że przed wysłąniem napisałem na forum windowsa phone w polsce o pomoc. Ci zaoferowali mi wgranie najnowszego oprogramowania, zrobiłem tak, jednak to nic nie pomogło. Telefon przyszedł po naprawie i co ? I NIC NIE ZROBILI, ba pogorszyli, ponieważ wsuwka, w któa wkłądamy kartę SIM nie jest możliwa do wyciągniecia igiełką specjalnie dostosowanej dla Nokii, wpada cała igła i nie wypycha szufladki. Jaka była odpowiedź serwisu Regenersis?





    Zdenerwowałem się, to są jakieś kpiny. Ponownie napisałem do Nokia care:

    CytatWitam,
    pisałem maila do Was jako kontynuacja rozmowy, lecz nie uzyskuje odpowiedzi. Nie wiem, czy sprawa została zamknięta ponieważ na swój sposób została "wyjaśniona", więc skontaktuje się ponownie.
    Sprawa dotyczy reklamacji 1-15380927696 telefonu Nokia Lumia 920 o numerze IMEI .
    piszę dalej w tej sprawie, co wcześniej. Zgłosiłem 7 wad, a zapomniałem dodać dwóch. Podam zgłoszenie, jakie zostało napisane do Regenersis, ponieważ poprosiliście o szczegółowe opisanie usterek. Podsyłam film ukazyjącu wady telefonu, jednak jak narazie jest on niepubliczny .

    [TREŚĆ REKLAMACJI WYŻEJ]

    Moja reklamacja, została zgłoszona do Regenersis 26.08.2014r, a została wszczęta 28.08.2014 teoretycznie. Wy zapewnialiście mnie, że moja sprawa zostanie rozstrzygnięta priorytetowo, natychmiastowo. Jak wynika z załącznika zdj_nr1, data wykonania usługi to 01.09.2014r. Czy to jest ta natychmiastowa i szybka naprawa? W dodatku proszę o przeczytanie jak usługa została wykonana.

    "Podczas pobytu urządzenia w serwisie dokonano naprawy sprzętu poprzez wgranie nowego oprogramowania, poprawiając tym samym stabilności pracy systemu operacyjnego.
    Dodatkowo zestrojono parametry radiowe telefonu.
    Po naprawie urządzenie przeszło testy zgodne ze specyfikacją producenta."

    A teraz przytoczę treść Waszego maila:

    Autoryzowane Centrum Serwisowe Nokia Care „Regenersis” w Warszawie zostało przez nas poinformowane, aby naprawa Pana telefonu przeprowadzona została w pierwszej kolejności oraz ze szczególną uwagą.

    Niestety, ale niemile mówiąc uważam to za robienie sobie z klienta żartów. Pisałem wcześniej Wam:

    Nie jestem zadowolony z nieprofesjonalnego serwisu Regenersis już drugi raz (wcześniej z innym urządzeniem) i mam nadzieję, że sprawa nie zostanie załatwiona przez tą firmę bo wątpię, że to zakończy się pozytywnie.

    I w żaden sposób sie nie pomyliłem, lecz gdy zostałem przez Was odesłany dalej do Regenersis to pomyślałem, iż Wasza interwencja zmobilizuje serwis. Niestety, jest jeszcze gorzej niż było.
    W uwagach serwisanta jest napisane, że zostało wgrane nowe oprogramowanie usuwając tym samym usterki. Przed wysłaniem wgrałem sam najnowszego Cyana do Nokii, aby sprawdzić czy będzie wszystko może działać, jednak nic to nie pomogło. Serwisant uważa, że wgrał jeszcze nowsze oprogramowanie którego po prostu nie ma a testy nie wiem jak zostały przeprowadzone, skoro dalej nie działają usługi bluetooth jak i wi-fi.

    W dodatku, gdy telefon dzisiaj został przeze mnie odebrany okazało się, że nie da się otworzyć slotu na kartę microsim oryginalną igiełką Nokii. W żaden sposób nie jest to możliwe, co zresztą widać na filmie.

    Zgłaszałem, że telefon jest moją prawą ręką w pracy i na codzień, i bez niego nie mogę się obejść. Przez to, iż telefonu na weekend nie dostałem, zostałem zmuszony do kupna tańszą Nokie Lumie 625 jako do codziennego użytku, bo nie będę wydawał kolejnych 2600zł na nową Nokię która jeśli ma się uszkodzić, nie będzie mogła być naprawiona przez "profesjonalny" serwis Nokii.

    Powiem szczerze, że jestem zniesmaczony sytuacją i po raz kolejny Regenersis zawodzi, a ja nie mam sił i czasu na dzwonienie po kuriera, pilnowania czy ktoś jest w domu, żeby odebrał paczkę do Regnersis bo jeszcze będę musiał zapłacić za kuriera na własny koszt, czy czekać na telefon aż zostanie naprawiony. Nie mam sił na kłotnie z serwisem jak i udowadnianie racji, które są prawdziwe i niezaprzeczalne - serwis nie jest wykwalifikowany w pełni, by móc naprawić telefon, za który klient zapłacił około 2500zł.

    Niniejszym chciałbym zaoferować Nokii rozwiązanie sprawy między klientem, mną a Nokią bezpośrednio i wymianie telefonu Nokia Lumia 920 na nowy, o równej wartości wtedy zakupionej Lumii 920 za 2679zł, kiedy to lumia920 była high-endem Nokii.
    Jednak Nokia nie wzięła tego na poważnie i odpisała:

    Cytat
    W odpowiedzi na Pana pismo, dotyczące telefonu Nokia Lumia 920 o numerze IMEI: , uprzejmie informujemy, że jeżeli nadal stwierdza Pan nieprawidłowości w działaniu telefonu, prosimy o ponowne dostarczenie go do Autoryzowanego Centrum Serwisowego Nokia Care „Regenersis” w Warszawie, wraz z kopią niniejszego pisma, w celu wykonania kolejnej monitorowanej przez Dział Reklamacji naprawy Pana telefonu.

    Telefon do serwisu może Pan przekazać za pośrednictwem punktu sprzedaży lub wezwać kuriera pod numerem dedykowanej dla „Regenersis” infolinii przewoźnika DPD: 22/5715252. Jeśli wybierze Pan to rozwiązanie prosimy o dołączenie karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.

    W/w Centrum Serwisowe zostało przez nas poinformowane, aby naprawa Pana telefonu przeprowadzona została ponownie w pierwszej kolejności oraz ze szczególną uwagą.
    Ja powiem wprost, nie mam sił na zabawę w Kotka i myszkę z Regenersis i Nokią. Telefon jest dla mnie niezbędny, nie obędzie się bez niego.. Kupiłem już jakąś Nokie zapasową, jednak wydawanie specjalnie kasy przez ich ułomność jest irytujące..

    Gorąco proszę o pomoc, o napisanie co i ja powinienem zrobić (czy już za późno), jakie mam prawa i o co mogę walczyć - jednym słowem - co mi wolno.

    Będę niezmiernie wdzięczny za chęci i pomoc.

    Pozdrawiam.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar pankracy1991

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Posty
    386
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    FW
    8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    42(39)
    Człowieku tyle wymienione w tym płyta głowna tylko się cieszyć ;D Może poszukaj winy w swoich działaniach jak ustawienia czy aplikacje. Moze tam cos nie gra. A jak nie to odsyłaj jeszcze raz do regenersis az przyniesie to skutek, nic innego nie poradzisz

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.09.2014
    Posty
    7
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Nie rozumiesz, że coś z płytą główną jest nie tak ? WiFi nie działa, Bluetooth również, a i ekran migocze..

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar pankracy1991

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Posty
    386
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    FW
    8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    42(39)
    To odsyłaj do serwisu jeszcze raz bo sam nic na to nie poradzisz

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.09.2014
    Posty
    7
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Nie chce podejmować pochopnych kroków.. Wiele osób pisało mi, że powinienem domagać się wymiany telefonu ze względu na drugą, nieudolną naprawę + uszkodzenie telefonu. Dlatego prosżę o pomoc, może niektózy mają doświadczenie z Regenersis i Nokią.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar pankracy1991

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Posty
    386
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    FW
    8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    42(39)
    druga, trzecia czy dziesiąta naprawa nie oznacza że wymienią Ci telefon. Skoro Ci go odesłali to okazał się zdolny do pracy. MI w regenersis sprawe załatwili za druga naprawą. Musisz wystosować poważne pismo, prawie że oficjalne a gdy telefon dojdzie do regenersis zadzwonic na infolinię i przedstawic problem konsultantce, zwrócić uwage na to co ma byc zrobione a ona napisze wlasne pismo ktore zostane dołaczone do twojej przesylki i naprawią tak jak trzeba. Musisz się zainteresować i ich trochę pomeczyć telefonami. Ja tak zrobiłem i sprawe załatwili raz dwa mimo że jak drugi raz oddałem to telefon u nich leżał ok 2 tygodni

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.09.2014
    Posty
    7
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Tak, ale Nokia i Regenersis nie są słowne w tym co mówią i robią. Przeczytałeś cały mój post? Mam na YT nagrany filmik jak telefon działa.. a raczej nie działa. Jak wgranie oprogrmoawania moze wplynac hociazby na kurz w kamerce?

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar pankracy1991

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Posty
    386
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    FW
    8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    42(39)
    Tak czytałem. A co do Regenersis to nie możesz rzucac takich oskarżeń bo w wiekszości przypadków oni pomagają. Albo miałeś pecha albo sam coś namieszałeś. Teraz nic nie zrobisz sam więc lepiej oddaj do serwisu póki masz gwarancje, oszczędzisz sobie nerwów

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie mam doświadczenia z Regenersis i Nokią, ale mam na innym polu. Moim zdaniem, moglibyśmy spróbować zakończyć postępowanie gwarancyjne i rozważyć rozpoczęcie procedury reklamacji konsumenckiej.
    Pytanie 1, zasadnicze: kupowałeś telefon na firmę, czy jako osoba fizyczna?

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.09.2014
    Posty
    7
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Pankracy.. Poczytaj opinie na necie :P

    Ali_cja. Prywatnie , paragon

  • Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 520] Naprawa telefonu po upadku
      Przez Konrad Lumia 520 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 14-07-2014, 21:44
    2. Zwiecha na amen co robić L720
      Przez Gary05 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-04-2014, 14:48
    3. Serwis sbe-polska - uszkodzenie telefonu
      Przez voli w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 29-10-2013, 17:27
    4. Bardzo długa a♥♥♥♥lizacja, co robić?
      Przez aagnes1 w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 13-05-2013, 17:38
    5. Phoenix - ekspertyza i naprawa Twojego telefonu
      Przez djtonka w dziale Symbian
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-03-2013, 21:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas