Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Telefon dla Vodafone IT a gwarancja w RP[ L635]

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez Marcin85 Zobacz posta
    Co robić i komu wierzyć?
    Komu wierzyć? Sobie.

    Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, co do rzetelności/wiarygodności sprzedawcy, zrezygnuj z zakupu u niego. Możesz się tylko spodziewać w przyszłości kłopotów, związanych z tą transakcją. Teraz już wiesz, że sprzedawca wystawiając taką fakturę, wprowadził Ciebie w błąd. Sprzedawcy, m.in. na popularnym serwisie internetowym, są świadomi, że kupujący nie wykazują zainteresowania w przypadku wystawiania faktury VAT MARŻA, dlatego wymyślili nowy sposób.
    Nie sugeruj się tylko pozytywnymi komentarzami w sieci, są one najczęściej wystawiane tuż po zakupie i nie można ich już później zmienić. Być może, mamy tu do czynienia z tzw. karuzelą VAT. Stąd nasze wątpliwości, co do rzetelności Twojej faktury. Podobno, jedynym ratunkiem, na rzetelność wystawianych faktur byłaby centralna baza faktur. Na dzień dzisiejszy, takowej nie ma.
    To tyle, tytułem wprowadzenia
    Przechodząc do Twojego dylematu; zanim podejmiesz decyzję o zwrocie, proponuję, przed odesłaniem telefonu w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży, ustalenie/sprawdzenie w jaki sposób Twój sprzedawca wywiązuje się ze swoich obowiązków w przypadku odstąpienia. Np. jakie informacje w tym temacie są na jego stronie internetowej, jakie uregulowania dot. umów zawieranych na odległość są zawarte w regulaminie sklepu, czy dostałeś od sprzedawcy pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, czy otrzymałeś wraz z telefonem formularz odstąpienia, czy jest ogólnie dostępna procedura zwrotu itp.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    29.11.2015
    Posty
    14
    Telefon
    Lumia 635
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    1
    Napisałem do innego sprzedawcy które oferuje sprzedaż Lumii 635. Poprosiłem o kontakt z serwisem w którym otrzymałem informację o braku gwarancji, ponieważ chcę nabyć Lumie 635 i chciałem potwierdzić, czy będę objęty gwarancją producenta. Sprzedawca jest z tego samego miasta co poprzedni i otrzymałem w zasadzie taką samą odpowiedź:

    Witam serdecznie
    Kontaktowałem się z serwisem Pulsar i konsultant stwierdził, że naprawy gwarancyjne realizowane są na podstawie faktury z kraju pochodzenia. Jest to dziwny wymóg ponieważ serwis Regenersis, który jest również autoryzowanym serwisem telefonów Nokia/Microsoft nie wymaga takiego dokumentu. Naprawa jest realizowana na podstawie dowodu wystawionego przez sprzedawcę.
    Nawet w pytaniach i odpowiedziach mają tą kwestię poruszoną:
    Podstawą do ewentualnej obsługi są zapisy w kartach gwarancyjnych Producentów.


    MICROSOFT

    Telefony Microsoft pochodzące z rynku EU, są obsługiwane bezpłatnie na podstawie dowodu zakupu z nr IMEI przez 24 miesiące od daty zakupu.
    Link: Pytania i odpowiedzi (FAQ) >> Regenersis (Warsaw)

    Generalnie my już od dłuższego czasu sprzedajemy i serwisujemy telefony Nokia z rynku EU i nigdy Regenersis nie robiło problemów z naprawą.

    Pozdrawiam

    Wielkich niewiadomych ciąg dalszy. Gdyby Lumia 635 z 1 GB ram była dostępna w "normalnym" sklepie byłoby naprawdę dobrze, jednak w sklepach nie ma tego modelu i zaczynam się zastanawiać nad odesłaniem tege telefonu i nabycia czegoś na androidzie w zwykłym sklepie ;/

    --- Post Połączono 19:33 --- Poprzedni Post napisano 19:31 ---

    Czy jest możliwe, że dwa różne autoryzowane serwisy mają inną politykę dotyczącą napraw gwarancyjnych ?

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Marcin85 Zobacz posta
    MICROSOFT

    Telefony Microsoft pochodzące z rynku EU, są obsługiwane bezpłatnie na podstawie dowodu zakupu z nr IMEI przez 24 miesiące od daty zakupu.
    Link: Pytania i odpowiedzi (FAQ) >> Regenersis (Warsaw)
    Moim zdaniem, przytoczony fragment, nie budzi wątpliwości. Telefon podlegałby pełnej ochronie gwarancyjnej, jeżeli zostałby zakupiony w innym kraju UE i miałbyś dowód zakupu z tego kraju. W Twojej sytuacji, takiego dokumentu nie posiadasz. Być może, tego jednak nie wiemy, dokument taki posiada Twój sprzedawca. Wówczas to on, miałby prawo ubiegać się o bezpłatną naprawę w ramach gwarancji. Faktura, którą otrzymałeś od swojego sprzedawcy ( a w zasadzie jej treść), moim zdaniem, stoi w sprzeczności z informacją o kraju przeznaczenia telefonu. Stąd żądanie autoryzowanego serwisu o fakturę zakupu z rynku, na który został on wprowadzony, a następnie zakupiony.

    Sprzedawca, w zasadzie, może pisać najróżniejsze rzeczy, byleby tylko zachęcić klienta do zakupu. Istotne dla Ciebie jest to, co sam ustaliłeś w autoryzowanym serwisie.


    Producent wyraźnie wskazał w "Ograniczonej gwarancji producenta" Microsoft; Ograniczona gwarancja producenta., że gwarantuje ochronę gwarancyjną pierwszemu użytkownikowi końcowemu , a Ty nim, niestety nie jesteś:
    "Od dnia sprzedaży Produktu pierwszemu użytkownikowi końcowemu, czego dowód stanowi oryginalny dowód zakupu oraz karta gwarancyjna, Producent gwarantuje, że Produkt jest wolny od wad materiałowych i wykonawczych (dalej „Wada”) i obejmuje go następującą gwarancją"

    Przeczytaj sobie również ten temat: Reklamacja telefonu z dystrybucji europejskiej,zakupionego w Polsce

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    29.11.2015
    Posty
    14
    Telefon
    Lumia 635
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    1
    Udało mi się rozwiązać problem i dowiedzieć kto miał rację. Temat można zamknąć, ale przesyłam odpowiedź jaką uzyskałem:

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na pismo, dotyczące telefonu Nokia Lumia 635 o numerze IMEI: XXXXXXXXXXXXX, uprzejmie informujemy, że z przesłanych do nas dokumentów wynika, iż 24-miesięczna Ograniczona Gwarancja Producenta dla w/w telefonu rozpoczęła bieg z dniem 26/11/2015 roku.

    W związku z powyższym, uprzejmie informujemy, że na podstawie przesłanego do nas dokumentu oraz kopii niniejszego pisma może Pan przekazać aparat do naprawy w ramach gwarancji do wybranego Autoryzowanego Punktu Serwisowego Microsoft.

    Autoryzowany Punkt Serwisowy "PULSAR Spółdzielnia Pracy" w Łodzi został przez nas poinformowany o przyjęciu urządzenia do naprawy gwarancyjnej.

    Z poważaniem,

    Beata Solarz

    Microsoft Mobile Devices Poland"

    Dziękuję za pomoc na forum i mam nadzieję że przez mój problem inni będą bardziej świadomi swoich praw w auoryzowanych serwisach

  • Jeden użytkownik podziękował Marcin85 za ten post:

    ali_cja (03-12-2015)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Marcinie jesteś WIELKI, że o nas nie zapomniałeś i podzieliłeś się informacją od Microsoft Mobile Devices Poland

  • Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Gwarancja na telefon
      Przez hudy w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 16-07-2015, 02:37
    2. L535 po L635, warto?
      Przez Haczeturian w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 03-05-2015, 18:47
    3. Telefon z komisu a gwarancja ( L1520)
      Przez Paciol w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 04-01-2015, 11:57
    4. Czy warto brać L635?
      Przez Arhkoe w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 91
      Ostatni post / autor: 06-09-2014, 23:21
    5. [Lumia 820] Telefon nie uruchamia się, gwarancja?
      Przez kamil2127 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 04-12-2013, 06:28

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas