Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: Status naprawy

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Niestety nie mam żadnych dokumentów od tego telefonu poza potwierdzeniem nadania gdzie jest wpisana Lumia 930.
    Dokumenty o wymianie aparatu dołączyłem w pudełku wraz z telefonem.
    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Rzeczywiście jest chyba jak piszesz gdyż po pierwszej nieudanej naprawie znalazłem w pudełku właśnie jakąś fakturę do mojego telefonu.
    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Po nieudolnej naprawie (podklejeniu) wyświetlacza dostałem do domu telefon wraz z jakąś fakturą, nie pamiętam co w niej było zawarte gdyż od razu odesłałem telefon do sklepu w którym kupiłem telefon
    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Tej faktury wcześniej nie dostałem, nie widziałem o jej istnieniu. Może być tak, że komis trzyma oryginalną kartę u siebie wraz z dowodem zakupu, a mi przesłał nowy paragon wraz ze swoją gwarancją? Nie wiem jakie są procedury i zwyczaje tej branży.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  2. 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    PatrykRR (28-09-2016),robert.nawrocki (14-03-2017)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    46
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    5(5)
    Od chłopaka który się zamienił dostałem zwykły paragon podpięty pod książeczkę gwarancyjną sklepu Artikom.
    Nie był w żaden sposób imienny. Był do dostawca Pizzy i z racji braku Google Maps chciał pozbyć się telefonu który podobno był nietrafionym prezentem.
    Chwilowo nie będę uderzał do rzecznika praw konsumenta, nie mam na to kompletnie czasu.
    Zobaczymy jak będzie wyglądał stosunek sprzedawcy telefonu do sprawy.
    Informacje o Użytkowniku mobile4u-gsm - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. liczę, że jego opinie na allegro dobrze o nim świadczą i honorowo podejdzie do sprawy.
    Obiecał się tym zająć i z tego co mówił będzie się kontaktował z serwisem w sprawie tego, że w punkcie przyjęcia telefonu nikt nie stwierdził uszkodzenia, a dopiero się ujawniło w Regenersis.

    Ma mi do piątku dać znać jak się poczuwa Regenersis do zaistniałej sprawy.

    Może niepotrzebnie się zamartwiamy, jednak okazało się, że gwarancja jest to i może to pójdzie bezproblemowo

    Nie mam ciśnienia na ten telefon więc nawet z tego powodu zły nie chodzę :-)

    Jeśli do 9 września, czyli 30 dni od regulaminowego czasu pisemnej gwarancji sklepu Regenersis nie będzie konkretów wtedy idę do Rzecznika.
    Na razie mieszczą się w terminach :-)
    Ostatnio edytowane przez PatrykRR ; 28-09-2016 o 16:22

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Skoro Ty nie masz ciśnienia, to ja tym bardziej Zatem, czekamy na bieg wydarzeń.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    PatrykRR (28-09-2016)

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    46
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    5(5)
    Dzwonił dziś do mnie Artikom, kontaktował się z Regenersis telefonicznie, tu znowu konsultant twierdzi, że ramka jest obita.
    Zadzwoniłem jeszcze raz do Regenersis babka powiedziała o tym, że jest pęknięty wyświetlacz.
    Zadzwoniłem drugi raz, ktoś powiedział, że nie wie co jest uszkodzone bo na zdjęciu nic nie widać.
    Poprosiłem o dodatkowe zdjęcia.

    Nie zgodziłem się na płatną naprawę.

    Coś czuję, że będzie tu długa batalia...

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Zanim umówisz się na spotkanie z rzecznikiem, spróbuj uzyskać od sprzedawcy na piśmie/ może być e-mail/ potwierdzenie, że telefon dotarł do niego bez zewnętrznych oznak uszkodzenia, w szczególności ekranu.

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,560
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Sprawa z telefonem Patryka była/jest kontynuowana w wątku Wysyłka do serwisu przez B2X

  • Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 535 Dual SIM] Status kart SIM
      Przez andypl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 12:49
    2. Gdzie sprawdzić status naprawy?
      Przez buladag w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 15-10-2014, 09:40
    3. Status baterii nie odświeża kafelka
      Przez espedwa w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 28
      Ostatni post / autor: 28-12-2013, 13:39
    4. Status gwarancji na stronie Nokia
      Przez papikk133 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 05-10-2013, 17:56

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas