Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: Status naprawy

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    38
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    4(4)

    Status naprawy

    Reklama:
    Dzień dobry,
    gdzie można sprawdzić status naprawy telefonu Lumia?
    Telefon oddałem do sklepu w którym został zakupiony.
    Serwis raz mi już telefon wymienił.
    Wpisuję oba nr IMEI na stronie producenta telefonu i do żadnego urządzenia nie jest przypisana naprawa.
    Telefon podobno został wysłany w poniedziałek do serwisu.

    Dzięki za odpowiedzi

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,013(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Aktualnie autoryzowane punkty serwisowa Microsoft nazywają się "Microsoft Authorised Device Care".

    1. W Poznaniu sprawdź czy nie ma tutaj Twojego telefonu: Kontakt - Inter Consult

    2. Możesz również sprawdzić w Regenersis Informacje o naprawie >> CTDI

    3. Na stronie Znajdź serwis >> CTDI wyszukaj autoryzowany punkt serwisowy w Poznaniu i tam spróbuj zapytać.

    Gdy nie znajdziesz na żadnej z podanych stron, zadzwoń do sklepu w którym oddałeś telefon.

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    38
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    4(4)
    Akurat odesłałem do sprzedającego w Krakowie więc pewnie tam należy szukać.
    Ostatnio odsyłał do Regenersis, teraz tam IMEI nie wchodzi.
    W poniedziałek będzie trzeba zadzwonić do sprzedającego.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,013(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Wpisuję oba nr IMEI na stronie producenta telefonu i do żadnego urządzenia nie jest przypisana naprawa.
    Jaka dokładnie jest treść informacji po wpisaniu każdego z numerów IMEI?


    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Akurat odesłałem do sprzedającego w Krakowie więc pewnie tam należy szukać.

    U kogo kupiłeś ten telefon i dlaczego jesteś przekonany, że po naprawie dostałeś nowy egzemplarz?

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    38
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    4(4)
    Jestem przekonany o wymianie gdyż:
    -mam nowy IMEI
    -mam protokół wymiany telefonu z nowym IMEI z Regenersis
    -mogłem sobie wybrać kolor urządzenia bo nie mieli już na stanie zielonych
    -dostałem taką informację od Kornelii Guncheva z Microsoft Mobile Devices Poland, że urządzenie zostało wymienione, gdyż wcześniej niby wymienili ekran na nowy, a tak naprawdę nieudolnie podkleili go klejem, a na raporcie naprawy wpisali wymianę wyświetlacza i złożyłem skargę.

    Sklep w którym była kupiona Lumia to https://artikom.pl/
    Nie mam oryginalnej karty gwarancyjnej, a jedynie ich sklepową.
    Możliwe, że trzymają oryginalną kartę u siebie ;-) Nie za bardzo w to wnikałem bo z naprawami do tej pory nie było problemu.




  • Jeden użytkownik podziękował PatrykRR za ten post:

    ali_cja (10-09-2016)

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,013(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Ten telefon kupiłeś w komisie /faktury VAT marża/, dlatego nie dostałeś gwarancji producenta. Kiedy kupiłeś ten telefon? Sprzedawca ma chyba problem, bo on też nie ma już gwarancji.

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    38
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    4(4)
    Ten telefon był kupiony w kwietniu tamtego roku.
    Na protokole z Regenersis był wpisany początek gwarancji taki jak u mnie na paragonie.
    Telefon jest z rynku Wielkiej Brytani z sieci O2.

    Rzeczywiście jest chyba jak piszesz gdyż po pierwszej nieudanej naprawie znalazłem w pudełku właśnie jakąś fakturę do mojego telefonu.

    Czyli widzę zaczyna być ciekawie

    To ciekawe gdzie go oni teraz odesłali.

    Informacja o tym, że urządzenie już nie jest objęte w tym kraju tyczy się telefonu z nowym IMEI którego aktualnie używałem.
    Ostatnio edytowane przez PatrykRR ; 10-09-2016 o 14:44

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,013(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Ten telefon był kupiony w kwietniu tamtego roku.
    Pamiętaj, że od dnia odbioru telefonu przysługuje Ci również dwuletni okres dochodzenia odpowiedzialności od sprzedawcy z tytułu rękojmi.


    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Na protokole z Regenersis był wpisany początek gwarancji taki jak u mnie na paragonie
    Mógłbyś wrzucić skan tego protokołu? ,W świetle przepisów Kodeksu cywilnego, powinieneś otrzymać nową ochronę gwarancyjną - biegnącą na nowo od dnia wydania wymienionego telefonu ( art. Art. 581. § 1 KC * )

    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Rzeczywiście jest chyba jak piszesz gdyż po pierwszej nieudanej naprawie znalazłem w pudełku właśnie jakąś fakturę do mojego telefonu.
    Wcześniej tej faktury nie dostałeś? Skargę po nieudanej naprawie napisałeś do sprzedawcy czy do serwisu?


    Cytat Zamieszczone przez PatrykRR Zobacz posta
    Telefon oddałem do sklepu w którym został zakupiony.
    Kiedy sprzedawca otrzymał Twój telefon?


    *)
    Kodeks cywilny: Art. 581
    § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
    § 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.10.2015
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    38
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    4(4)
    Niestety nie mam żadnych dokumentów od tego telefonu poza potwierdzeniem nadania gdzie jest wpisana Lumia 930.
    Dokumenty o wymianie aparatu dołączyłem w pudełku wraz z telefonem.

    O rękojmi wiem, pracuję w handlu, jestem przedstawicielem u producenta i dystrybutora także sobie z tym tematem poradzę :-) ale dzięki za przypomnienie.

    Jeśli chodzi o sam protokół z Regenersis to u góry po prawej stronie była wpisana data rozpoczęcia gwarancji jako kwiecień 2015.

    Po nieudolnej naprawie (podklejeniu) wyświetlacza dostałem do domu telefon wraz z jakąś fakturą, nie pamiętam co w niej było zawarte gdyż od razu odesłałem telefon do sklepu w którym kupiłem telefon (ramka została podklejona bo: widziałem klej pomiędzy ramką, a szkłem, wtedy jeszcze paliłem i pod szufladą karty sim był tytoń, a sama ramka w miejscu USB była wyślizgana od wkładania ładowarki).
    Tej faktury wcześniej nie dostałem, nie widziałem o jej istnieniu. Może być tak, że komis trzyma oryginalną kartę u siebie wraz z dowodem zakupu, a mi przesłał nowy paragon wraz ze swoją gwarancją? Nie wiem jakie są procedury i zwyczaje tej branży.
    Skargę napisałem na stronie Microsoftu, telefon był wymieniony około października 2015( nie mam przy sobie żadnych dokumentów więc nie określę dokładniej daty)

    Na mailu gdzieś mam korespondencję od Pani Kornelii niestety tylko maile przychodzące bez wychodzących i tam jest nr sprawy jeśli chodzi o reklamację naprawy.

    Generalnie do sprzedawcy od którego kupiłem telefon nic nie pisałem, trafiał do niego jedynie telefon z opisem na piśmie o tym co telefonowi dolega, a on go odsyłał dalej. Jednak gdy dali mi nowy aparat z simlockiem O2 na swój koszt go ściągnął.

    Sprzedawca otrzymał mój telefon w poprzedni piątek, a w poniedziałek odesłał go dalej.
    Ostatnio edytowane przez PatrykRR ; 10-09-2016 o 20:15

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,970
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,013(675)
    Wpisów na blogu
    37
    Wg. Microsoft https://support.microsoft.com/pl-pl/...mobile-devices aytoryzowanym serwisem w Krakowie jest: Play Music - Microsoft Authorised Device Care
    ul. Rajska 18b, Kraków, 31-155, pn-pt:09:00-19:00, mail: [email protected], nr telefonu 48122921011. Kiedyś chyba mieli stronę: Microsoft, Nokia, Apple, Samsung Serwis, teraz jest martwa.

    Jakaś taka dziwna jest Twoja sprawa; trudno mi uwierzyć, że Regenersis wydałby w ramach wymiany telefon z dystrybucji angielskiej z blokadą SIM. Sprzedawca nie miał wyjścia, albo zakombinował i musiał zdjąć blokadę, albo powinien Ci wydać nowy telefon. Na stronie sprzedawcy https://artikom.pl/pl/i/Naprawa-gwarancyjna-i-zwrot/7 jest informacja, że telefon do naprawy w ramach gwarancji należy wysyłać do niego, nie do serwisu gwaranta. Czyli Ty, od chwili zakupu nie miałeś gwarancji producenta. Ale gwarancję ma sprzedawca i zobaczymy co wymyśli Wg. jego regulaminu, okres reklamacji trwa od 14 do 31 dni!

    Nie dzwoń do niego, tylko pisz emaile. I to napisz tak, żeby wiadomość zawierała skrót historii tego telefonu od dnia zakupu, poprzez pierwszą naprawę, do zapytania o status aktualnej naprawy. OK?

  • Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 535 Dual SIM] Status kart SIM
      Przez andypl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 13:49
    2. Gdzie sprawdzić status naprawy?
      Przez buladag w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 15-10-2014, 10:40
    3. Status baterii nie odświeża kafelka
      Przez espedwa w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 28
      Ostatni post / autor: 28-12-2013, 14:39
    4. Status gwarancji na stronie Nokia
      Przez papikk133 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 05-10-2013, 18:56

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas