Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Wątek: Serwis nie uznał mojej reklamacji wady "różowego ekranu"!

  1. #31

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.07.2014
    Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza
    Posty
    168
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    11(11)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez Agntx Zobacz posta
    Czy ktoś wie coś nowego w tej sprawie? Nadal żaden patch nie wyszedł a na zachodnich serwisach cisza. Owszem, były jakieś aktualizacje dla apki wyświetlacza i kalibratora ale kompletnie nic nie zmieniły. Jeszcze w dzień tego tak nie widać ale w nocy mam ochotę walnąć tym telefonikiem za 2280zł o podłogę bo kompletnie na takie pieniądze nie zasługuje na szacunek.
    Pierwsze slysze o jakichkolwiek aktualizacjach co do apki Display, poza tym to raczej błąd w systemie dot. automatycznej jasności, gdy go wyłączyć, ekran jest w 100% idealny.

    U mnie również nie jest to praktycznie widoczne, owszem wieczorem mam lekko fioletowy np. pasek z funkcjami (owinien być szary) ale nie jest to jakos specjalnie uciazliwe. W dzien efektu w ogole nie ma. Sadze ze dopiero Denim naprawi to.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    @ Agntx; jeżeli pozwolisz, dokonam podsumowania i przedstawię rozwiązanie które ja sama bym zastosowała/oczywiście, po formalnym zakończeniu postepowania gwarancyjnego/;
    biorąc pod uwagę Twój opis zdarzeń /mam kilka pytań, ale o tym ewentualnie później/, jak i to, że dalej chcesz mieć taki telefon / byleby niezawodnie działał/, na Twoim miejscu, rozważyłabym żądanie wymiany telefonu na wolny od wad. Zdaje się, że spełniasz warunki;
    - nie upłynęło 6 miesięcy od daty kupna /art. 4 .1 ustawy konsumenckiej/ Jest to tzw. domniemanie prawne, które mówi o tym, że jeżeli wada wyszła w tym okresie, to znaczy, że tkwiła ona w produkcie w chwili jego wydania kupującemu -tzw. wada fabryczna. Plus dla Ciebie!
    - zawiadomiłeś sprzedawcę przed upływem dwóch miesięcy od wykrycia/ ujawnienia się wady - art.9 ustawy konsumenckiej. Drugi plus dla Ciebie!

    Korzyści z takiego rozwiązania;
    - możesz żądać wymiany na nowy egzemplarz, a nawet ,w określonej sytuacji, żądać obniżenia ceny czy odstąpić od umowy /czyli zwrot kasy/-art. 8 ustawy konsumenckiej,
    -sprzedawca ma ustawowo określony termin ustosunkowania się do Twojego żądania- art. 8.3,
    - na nowo rozpoczyna się dwuletni okres, w którym możesz dochodzić swoich praw konsumenckich - art. 10.1 ustawy konsumenckiej.
    I , być może, będziesz miał nowy problem, ale już z nowym telefonem. Jest telefon, jest zabawa.
    Możliwe, że napotkasz problemy, np. sprzedawca nie uzna reklamacji. Ale wszyscy się uczymy, zatem będziemy szukali dalej rozwiązania. Gdy będziesz bierny, upływ czasu może działać, niestety, na Twoją niekorzyść.

    Luknij; § Poradnik Konsumenta -> PRZECZYTAJ !!! – Forum Prawne

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Darpi (14-09-2014),djtonka (14-09-2014),to_ja (14-09-2014)

  • #33

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2013
    Lokalizacja
    Lublin
    Posty
    14
    Telefon
    Lumia 820 -> 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    17
    Podziękowano
    0(0)
    Mi błędy w 930 chyba uwaliły wyświetlacz. Telefon u dołu mocno się nagrzewa i w tym miejscu wyświetlacz na białym tle jest bardziej purpurowy niż u góry. Wątpię aby zmiana softu coś tu pomogła.

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    No @ jacekdz, chyba też powinieneś rozważyć reklamację konsumencką. Poczytaj link podany wyżej i poinformuj nas o swojej decyzji.

  • #35

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2014
    Posty
    3
    Telefon
    unknown
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez Kostelek Zobacz posta
    Pierwsze slysze o jakichkolwiek aktualizacjach co do apki Display, poza tym to raczej błąd w systemie dot. automatycznej jasności, gdy go wyłączyć, ekran jest w 100% idealny.

    U mnie również nie jest to praktycznie widoczne, owszem wieczorem mam lekko fioletowy np. pasek z funkcjami (owinien być szary) ale nie jest to jakos specjalnie uciazliwe. W dzien efektu w ogole nie ma. Sadze ze dopiero Denim naprawi to.
    powtorze to co napisalem w innym watku, a co znalazlem dzis buszujac w sieci.

    How to fix the Purple tint Display issue on Lumia devices | NPU
    Lumia 530 Tip: Facing issues with Black levels ( Purple tint ) of Display, here is how to fix it | NPU

    jestem ciekaw czy jest to w stanie pomoc przy innych modelach, ale jezeli to ewidentna wina blednej (fabrycznej) kalibracji, to warto sprobowac.

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,888
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,868(11,122)
    od kalibracji parametrów ładowania jest soft, baterii nie można kalibrować ani upiększać poprzez soft

  • #37

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2014
    Posty
    3
    Telefon
    unknown
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    0(0)
    mialem na mysli kalibracje profilu kolorow.

  • #38

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    119
    Telefon
    l800 l630
    Dziękuję
    6
    Podziękowano
    5(5)
    w ogóle nie baw się w serwisowanie, tylko od razu zażądaj zwrotu kasy od sprzedawcy - jako niezgodność z umową. ja tak zrobiłem z innym telefonem i pieniądze komputronik mi oddał.
    podobny problem był już w Nokii kilka lat temu - modele C7 i N8 - żaden soft tego nie załatwi, bo sterowniki zaszyte są w elektronice ekranu - a tam dostępu nie masz.
    Tylko wymiana.

    Swoją drogą - właśnie dlatego Nokia upadła a Apple sprzedaje 10 mln tel w weekend.
    W Apple po prostu bez słowa dostałbyś nowy egzemplarz.
    Ostatnio edytowane przez xp17 ; 23-09-2014 o 03:05

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,888
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,868(11,122)
    Sprawdzacie dostępność aktualizacji? Nowa wersja softu więc i na forum się pojawi a może poprawi to co nawala

  • #40

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    119
    Telefon
    l800 l630
    Dziękuję
    6
    Podziękowano
    5(5)
    Ekranem steruje soft zaszyty w jego sterowniku. Żaden update softu nic nie pomoże, bo system nie ma tutaj nic do rzeczy. Przerabiałem dokładnie taki sam problem w Nokii C7.

  • Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 25
      Ostatni post / autor: 20-02-2015, 16:03
    2. Nokia Lumia 625 - "migotanie" ekranu
      Przez SolidSnake w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-02-2014, 13:20
    3. [Lumia 925] "Faluje" podświetlenie ekranu
      Przez ala w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 06-10-2013, 19:24
    4. Znaki specjalne "<" i ">"
      Przez Prosty w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-09-2013, 20:15
    5. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 06-08-2013, 19:11

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas