Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Wątek: Serwis nie uznał mojej reklamacji wady "różowego ekranu"!

  1. #1

    OFF-LINE
    Awatar Agntx

    Dołączył
    19.08.2014
    Posty
    21
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    FW
    W10M RS2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    1

    Serwis nie uznał mojej reklamacji wady "różowego ekranu"!

    Reklama:
    Witam forumowiczów. Zakładam tu konto bo ilekroć mam nowy telefon to zmieniam miejscówkę.

    W połowie lipca zakupiłem Lumię 930 w Komputroniku tuż po premierze w Europie wiedząc jednakże iż w niektórych egzemplarzach istnieje wada panelu AMOLED. Zresztą sam Microsoft się do niej przyznał i obiecał wspierać niezwłocznie wszystkich userów tego flagowego, najlepszego i właściwie najdroższego modelu w ofercie Nokii. Feler objawia się tym, że ekran w miejscu czarnym (którego jest w systemie WP mnóstwo) zamiast się nie świecić (zgodnie ze specyfikacją technologii ekranu) to oddaje różową poświatę, która widoczna jest ewidentnie przy ustawieniu maksymalnej jasności w półmroku. Ale widać to nawet w dzień a skoro moja dziewczyna to zauważyła to już coś Rzekomo to wada programowa (wpiszcie w Google "Luimia 930 screen problem") ale nie wyszedł patch a ręczna kalibracja ekranu poprzez profil i suwaki oficjalnie dostępne w sofcie telefonu, zgdonie z sugestią forumowiczów z zachodu, nic u mnie nie dała. No dobra, dzwonię do Nokia Care w Warszawie i Rzeszowie a tam nikt nic nie wie o tej wadzie. Co więcej pani poprosiła o reset telefonu (?) czy wgranie nowszego oprogramowania (?). Podziękowałem. Oddałem go na drugi dzień na zwrot do serwisu z zaznaczeniem, że i tak kupię ten sam model ponownie. Czekałem dokładnie 21 dni na odpowiedź - serwis wady NIE STWIERDZIŁ. Na nic nie dały się tłumaczenia czy chęć pokazania oświadczenia Microsoftu - pan najpierw stwierdził, że firma z Redmond nie ma nic wspólnego z Nokią a po uświadomieniu go o fuzji powiedział iż i tak nie wierzy w to, co jest w internecie napisane. Żądał wręcz pieczątki i podpisu pod takim tekstem bezpośrednio od Nokii. Zacząłem się śmiać, że niby Nadella ma przyjść i mu o tym powiedzieć? A on na to iż MS może to opublikował ale Nokia nie musi się zgadzać... Telefon kazałem zostawić na sklepie a teraz sam poszukam pomocy na własną rękę. Pomijając już fakt, że nie cierpię, gdy jakiekolwiek moje urządzenie, szczególnie tak drogie, przechodzi przez milion rąk. Zaznaczyłem w opisie usterki (format A4, czcionka 12 na ponad pół strony), że nie chcę naprawy bo to oznacza rozgrzewanie obudowy (unibody + poliwęglan + aluminium) a polski serwisant, czyli Regeneresis, świadczy usługi (delikatnie mówiąc) grubo poniżej wszelkiej krytyki (o czym się sam przekonałem, ale o tym niżej). Zresztą nie wierzę, że w naszym kraju nagle znajdzie się panel AMOLED bez wady a sama obudowa nie straci na wartości choćby przez porysowanie - zarówno plecków jak i tym bardziej szkła.

    I teraz krótko o historii Regeneresis w moim przypadku oraz o moich poprzednich telefonach. Zanim dorwałem się do smartfonów, trochę czasu minęło, ale nawet z Nokią 3110c miałem problem bo przez ponad rok nie zdawałem sobie sprawy, że mam uszkodzony wyświetlacz - otóż ekran migał jak w starym CRT @60Hz. Gdy w końcu zupełnie przypadkowo gość z Ery to zauważył to dałem na serwis. Komórka wróciła po 3 tygodniach ale z rozwalonym klawiszem głośności, który był przytrzaśnięty obudową: jeszcze w tej samej godzinie oddałem znów do serwisu. Gdy już skończyłem liceum i było mnie stać na lepsze rzeczy (odejmując sobie wątpliwe przyjemności jak samochód czy... piwo) to kupiłem Nokię 5800 z salonu. W zimie ujawniła się wada ekranu bowiem nie mogłem nic odczytać na mrozie. Dostałem telefon z kompletnie innym wyświetlaczem, mniej szczegółowym i prawie bez kontarstu ale co zrobię? Dopiero po gwarancji go otworzyłem a tam... zamiennik. Potem kupiłem Lumię 800 a tam walnięty czujnik zbliżeniowy który nie wzbudzał po rozmowie ekranu - no nic, przeżyję, ale do serwisu już nie dam. Rok temu kupiłem Lumię 920 a tu walnięty... tak, wyświetlacz :P W pełnym słońcu wyraźnie mrugał jakby miał problemy z odświeżaniem. Ale w większości warunków było ok, więc nie serwisowałem pamiętając o tych wszystkich narzekaniach na Regeneresis (byłem modem na forum o Nokiach więc raczej nie wymyślam nic).

    Dziękuję za doczytanie do tego miejsca. Czy poradzi mi ktoś odnośnie takiego problemu? Co mogę zrobić, żeby telefon nie był naprawiany a wymieniony? Chciałem jak człowiek na urlopie korzystać z LTE, map, aparatu (rzekomo najlepszy na rynku) i aplikacji cross-platformowych z PC a tu do rozwiązania problemu dalej niż bliżej. Sam serwis ma zresztą 28 dni roboczych (!) na załatwienie sprawy i to od stwierdzenia wady. Pisałem już na fanpage'u Nokii ale tam cały czas odpisuje mi automat...

    Pozdrawiam Was

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.08.2013
    Posty
    214
    Telefon
    Nokia L930
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    22(19)
    Przejścia ze swoimi telefonami miałeś niezle hehehe. Co do twojej lumii i niektórych modeli. Te niektóre modele to raczej wszystkie, poprostu część userow chyba nie przykłada wagi do tego. Albo te amoledy są lewe, albo clear Black im szkodzi albo to soft jest skopany. Jest to ewidentnie najgorszy oled jaki widziałem, daleko mu nawet do starusieńkiej motki razr. Chociaż i tak zostawia w tyle zwykle lcd. Pogódź się z tym albo staraj się o zwrot gotówki. Nie wierze, że poprawią cokolwiek w kwestii swiecenia, może trochę zamaskują softowo.

  • #3
    rakers
    Gość
    Agntx. Zobacz ostatni mój wpis. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?

    Sent from my Nexus 7

  • #4

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    A ja od siebie polecam skorzystanie z ustawy jeśli serwis się wymiguje. W ten sposób udało mi się odzyskać kasę za sprzęt, którego serwis nie mógł/chciał naprawić.
    Samsung Galaxy S7

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Przy odrobinie (nie)szczescia telefon trafi do ekspertyzy do Regenersis, ktory to stwierdzi brak wady.

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.10.2013
    Posty
    16
    Telefon
    1520,930
    FW
    cyan
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Najlepsza historia z Regenersis jaką miałem to naprawa nokii c-5.
    Naprawa 1:
    Wymiana wyświetlacza. Naprawa ok, gwarancyjna, ale poprzez złe złożenie telefonu do kupy problem z przyciskami.
    Natychmiastowy zwrot do serwisu i reklamacja naprawy.
    Naprawa 2:
    Cofnięta gwarancja z uwagi na nieautoryzowaną naprawę i użycie nieoryginalnych części.
    Miałem niezły ubaw.


    Dzisiaj już "tylko" odsyłają bez naprawy albo aktualizują soft przy uszkodzonym głośniku.
    Oczywiście głośnik nadal nie działa.
    A obsługa na infolinii to już zbliża się do poziomu ZUSu. Uprzejmością i kompetencją.

    Naprawdę nie wiem jak ten serwis jeszcze funkcjonuje.

  • #7
    rakers
    Gość
    Ale to w PL takie rzeczy. W UK i SK to jest niedopomyslenia aby serwis coś zrobił na niekorzyść klienta a tym bardziej coś udowadniał. Jest potrzeba realnej oceny usługi i MS powinien mieć wpływ na usługi.

    Sent from my Nexus 5
    Ostatnio edytowane przez rakers ; 19-08-2014 o 21:07

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.10.2013
    Posty
    16
    Telefon
    1520,930
    FW
    cyan
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Niestety.
    Na setki różnych telefonów wysyłanych do serwisów, tylko po naprawie Apple dostaję ankietę od producenta, nie serwisu.
    Ostatnio edytowane przez Wiatrak99 ; 19-08-2014 o 23:50

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Regenersis potrafi też i właścicieli iP doprowadzić do białej gorączki. Standardem jest nagłe pojawianie się zalania itp. A nawet jak uznają reklamację, to na wymianę trzeba czekać tygodniami. Całe szczęście, że od kilku miesięcy telefonami od operatorów zajmuje się także iMad oraz Cortland.
    Nawiasem mówiąc to podejście mi się podoba - jest usterka, to wymieniają, a nie naprawiają wszystko wgraniem nowego softu.

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,903
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,897(11,122)
    mimo że nie ma biuletynu ani alertów źle postąpiono z tobą, to że producent wie o problemie i nie nakazuje ingerować poprzez zmianę wyświetlacza wiedząc o problemach sw

  • Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 25
      Ostatni post / autor: 20-02-2015, 16:03
    2. Nokia Lumia 625 - "migotanie" ekranu
      Przez SolidSnake w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-02-2014, 13:20
    3. [Lumia 925] "Faluje" podświetlenie ekranu
      Przez ala w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 06-10-2013, 19:24
    4. Znaki specjalne "<" i ">"
      Przez Prosty w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-09-2013, 20:15
    5. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 06-08-2013, 19:11

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas