Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: samsung s7 edge - odrzucona reklamacja (nieautoryzowana ingerencja)

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.10.2018
    Posty
    23
    Telefon
    samsung
    FW
    android
    Operator
    play
    Dziękuję
    21
    Podziękowano
    0(0)

    samsung s7 edge - odrzucona reklamacja (nieautoryzowana ingerencja)

    Reklama:
    Witam wszystkich użytkowników i proszę o udzielenie mi porady.
    Telefon zakupiłem 22-12-2016 w Media Markt (faktura vat na działalność gospodarczą). 06-10-2018r podczas rozmowy zniekształcał głos wiec postanowiłem go zrestartować. Po uruchomieniu na ekranie pojawił się około 2 cm pasek poprzeczny więc znowu restart, ale już się nie uruchomił tylko zawisł na logo producenta. Pomyślałem nie ma problemu - nigdy nie był naprawiany jest na gwarancji więc jadę do sklepu zareklamować.
    Miła pani poinformowała mnie iż mogę reklamować u nich w sklepie lub zawieźć do serwisu (będzie szybciej). Telefon zawieziony do serwisu , przyjęty i czekam. 08-10-2018 sms z serwisu - można odebrać telefon. Po przybyciu do autoryzowanego serwisu przekazują mi informację że w związku ze stwierdzeniem nieautoryzowanej ingerencji - nieoryginalna część (wyświetlacz) serwis odmawia naprawy gwarancyjnej. Pokazują mi minimalne odklejenie wyświetlacza. Nerwy i złość ponieważ nie był nigdy w naprawie i kupiony nowy (jeżeli ja nie wymieniałem to kto?) . Wracam do Media Markt i składam u nich reklamację (08-10-2018), pokazuję dokumenty przyjęcia i odrzucenia-wydania z serwisu. Obsługa sklepu śmieje się z pracowników serwisu ponieważ podobno nie ma nawet takich wyświetlaczy na rynku, a wymienione wady urządzenia raczej są spowodowane właśnie odklejonym ekranem. W dniu 23-10-2018 pytam w sklepie o reklamację i dowiaduję się że jest wysłana do centrum serwisowego i dlatego to tak długo trwa. 25-10-2018 telefon ze sklepu że centrum potwierdziło nieautoryzowaną ingerencję ale nie mają jeszcze odpowiedzi na piśmie.
    Moje pytanie - czy mogę teraz składać reklamację z tytułu rękojmi ze względu na nieoryginalny wyświetlacz i czy mam odbierać od nich telefon?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,542
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,718(1,025)
    Wpisów na blogu
    36
    Mógłbyś złożyć reklamację zgodnie ze swoim zamiarem, tylko co to nam da? W jaki sposób wykażesz, że sprzedano Ci telefon z wymienionym wyświetlaczem? Podejrzewam, że nie jest to wykluczone. Tylko jak to ugryźć?
    Nie mamy zbyt dużo czasu, a złożenie reklamacji pozbawi Ciebie telefonu na ok. 2 tygodnie. Jest nam on potrzebny do zlecenia przeprowadzenia ewentualnej ekspertyzy, jeżeli znajdziemy właściwego eksperta i byłby on w stanie ustalić np. datę pierwszego uruchomienia telefonu, historię użytkowania przed Twoim nabyciem bądź jakiś dowód na przeprowadzenie nieautoryzowanej naprawy ( tzw. naprawa przedsprzedażowa ) jeszcze przed sprzedażą Tobie tego telefonu. Moim zdaniem, jest to jedyna droga do wykazania niezgodności z umową sprzedaży. W przeciwnym razie sprzedawca „pójdzie w zaparte” i odmówi uznania reklamacji.

    Cytat Zamieszczone przez greeegx Zobacz posta
    Obsługa sklepu śmieje się z pracowników serwisu ponieważ podobno nie ma nawet takich wyświetlaczy na rynku, a wymienione wady urządzenia raczej są spowodowane właśnie odklejonym ekranem.
    Ciekawe, skąd oni o tym wiedzą?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    greeegx (30-10-2018)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.10.2018
    Posty
    23
    Telefon
    samsung
    FW
    android
    Operator
    play
    Dziękuję
    21
    Podziękowano
    0(0)
    Dostałem dzisiaj SMS z info iż telefon jest do odbioru i reklamacja jest zakończona. Pojechałem do sklepu i oczywiście odmowa naprawy z CCS ze wz1ględu na (stwierdzono ślady ingerencji w urzadzenie wymiana szybki wyświetlacza urządzenia). Nie wiem na jakiej podstawie to stwierdzono ale to już inna sprawa. Kierownik serwisu w sklepie zasugerował abym złożył reklamację jeszcze raz do nich w sklepie z tytułu rękojmi oraz że jest z CCS cały czas w kontakcie ponieważ też mu się nie podoba wyjaśnienie odmowy oraz brak konkretnej informacji (na podstawie czego stwierdzili wymianę). Ponoć pomoże to mu w skutecznym wyjaśnieniu z serwisem Samsung całej reklamacji.
    I teraz nie wiem czy składać reklamację z tytułu rękojmi ( na jakiej zasadzie), czy wstrzymać się do czasu ekspertyzy
    Jeszcze jedno - jaki czas ma sprzedawca na odpowiedz na reklamację. Info od nich dostałem po 17 dniach kalendarzowych.
    Ostatnio edytowane przez greeegx ; 30-10-2018 o 21:32

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,542
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,718(1,025)
    Wpisów na blogu
    36
    No dobra, mamy jeszcze prawie dwa miesiące. Złóż reklamację z tytułu rękojmi ( wzór znajdziesz w przyklejonym temacie tego działu ). Sprzedawca, w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi, powinien do 14 dni od dnia złożenia reklamacji, ustosunkować się do żądania/żądań konsumenta. W Twoim przypadku jednak nie ma to zastosowania, ponieważ nie kupiłeś tego telefonu jako konsument.
    Wykorzystaj czas reklamacji na ustalenie eksperta, któremu mógłbyś zlecić przeprowadzenie ekspertyzy. Lista ekspertów jest prowadzona przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, właściwy według miejsca Twojego zamieszkania. Gdy ustalisz w sieci właściwy inspektorat, to najlepiej udać się do nich osobiście albo zatelefonować i poprosić o pomoc we wskazaniu eksperta. Gdyby takiego eksperta nie było w Twojej najbliższej okolicy, poproś o wskazanie w Polsce.
    Gdy takowego Ci wskażą, umówisz się z nim telefonicznie na wstępną rozmowę w celu ustalenia tego, co ma obejmować ekspertyza i jaki byłby przewidywany jej koszt. Z moich informacji wynika, że powinna się mieścić w kwocie ok. 100 zł. Gdy już będziesz miał nagranego eksperta, to powinniśmy spokojnie poczekać na decyzję Twojego sprzedawcy. OK?

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [S8Plus] Euro RTV AGD odrzucona reklamacja
      Przez Marcin_LV w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 37
      Ostatni post / autor: 25-03-2018, 01:23
    2. Odrzucona reklamacja z powodu nadmierności kosztów - przykład odwołania
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 04-07-2017, 01:30
    3. Nieudana reklamacja telefonu marki Samsung
      Przez LGik w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 12
      Ostatni post / autor: 04-07-2017, 00:37
    4. Reklamacja LG G3 odrzucona
      Przez Zuroski w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 25
      Ostatni post / autor: 29-09-2016, 13:15
    5. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas