Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Przedłużająca się naprawa gwarancyjna L930

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.08.2015
    Posty
    12
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)

    Przedłużająca się naprawa gwarancyjna L930

    Reklama:
    Mam problem ze swoją lumia 930, którą w piątek odebrałem z serwisu gdzie była już po raz piąty z tą samą usterką. Sytuacja zaczęła się we wrześniu gdzie zaczęło szwankować wifi, gdy najpierw korzystałem z transferu to później przy próbie włączenia wifi się "zawieszało" i jedynym sposobem było ponowne uruchomienie telefonu. Po pierwszej wizycie w serwisie jedyne co zostało zrobione to instalacja nowego oprogramowania co nic nie pomogło. Drugim razem technik z miejscowego serwisu stwierdził ze może to być wina karty sim, więc kartę poszedłem wymienić u operatora co także nie pomogło. Za trzecim razem telefon został wysłany do serwisu w Łodzi (Pulsar), gdzie jedyne co zrobili to też była instalacja windowsa od nowa. Przy czwartym zgłoszeniu telefon także został wysłany do Łodzi ale został odesłany bez naprawy gdyż nie stwierdzono żadnej usterki. Gdy po raz piąty poszedłem zgłosić telefon w serwisie dodałem że od ostatniej wizyty w telefonie "podniósł" się wyświetlacz, w prawym dolnym rogu odstaje delikatnie od ramki. Telefon został znowu wysłany do tego samego serwisu w Łodzi, po czym zadzwonił pracownik tego serwisu i po dłuższej rozmowie gdzie chciał się dowiedzieć dokładniejszych informacji o usterce stwierdził że nie znają przyczyny i jedyną rzeczą jaką mogą zrobić w tej sytuacji to wymienić płytę główną i muszą wysłać telefon do Warszawy do serwisu Regenersis. Po kilku dniach, wszedłem na stronę serwisu Regenersis aby sprawdzić postęp prac ale jedynie co ujrzałem to informacja że naprawa wyświetlacza nie podlega gwarancji i wysłany został kosztorys naprawy. Po 3 dniach czekania na jakąkolwiek informacje o kosztorysie na stronie serwisu pojawiła się informacja z prośbą o pilny kontakt. Udałem się do serwisu gdzie oddałem telefon aby dowiedzieć się coś na ten temat ale nie dostali żadnej informacji o kosztorysie. Pani z serwisu jedynie próbowała się dodzwonić do serwisu Pulsar gdzie odesłali telefon lecz bezskutecznie. Poinformowała mnie tylko że naprawa wyświetlacza będzie kosztować około 600 zł i czy jeśli już się dodzwoni do serwisu w Łodzi to czy ma zatwierdzić kosztorys czy odrzucić. Nie zdecydowałem się na taki koszt naprawy i czekałem na dalsze informacje. W piątek miałem telefon do odebrania i zdziwiłem się bardzo że w telefonie nie zostało zrobione nic, byłem przekonany że jeżeli serwis w Łodzi orzekł że wymieniona będzie płyta główna to będzie tak zrobione szczególnie że to już czwarta wizyta w serwisie. Otrzymałem informację że wada mechaniczna uniemożliwia wymianę płyty i najpierw trzeba naprawić wyświetlacz. Co w tej sytuacji powinienem zrobić? Cała sytuacja jest już dość komiczna bo pierwszy raz telefon był w serwisie na początku września a mamy już ostatni dzień listopada i ten telefon więcej przebywał w serwisach niż mogłem z niego korzystać.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Piąty raz z tą samą usterką...oj Alicja tu musi wkroczyć

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    To nie przedłużająca się naprawa, a odmowa ochrony gwarancyjnej przez autoryzowany serwis producenta.
    Kiedy i od kogo kupiłeś ten telefon?
    Czy telefon kupiłeś jako osoba fizyczna, czy na firmę?

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.08.2015
    Posty
    12
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)
    Niestety, telefon kupiłem używany, mam do niego paragon.

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie odpowiedziałeś na moje pytania. To, że kupiłeś używany o niczym jeszcze ostatecznie nie przesądza.

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.08.2015
    Posty
    12
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)
    Na osobę fizyczną

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    I tak będziesz "cykał" mi te odpowiedzi?
    Zostało jeszcze jedno pytanie. Jeżeli nie chcesz podawać na forum nazwy sprzedawcy, to wyślij mi na priv ( a najlepiej, scan paragonu). Data zakupu tego telefonu nie jest chyba tajemnicą?

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Sam paragon jest dość dziwny
    Paragon nie jest "dziwny", sprzedawcą z paragonu jest Autoryzowany Partner Play. Na podstawie tego paragonu przysługuje/przysługiwała Ci pełna ochrona gwarancyjna. Do tego, masz prawidło wypełnioną Kartę Gwarancyjną. Pierwotny zakup 14 kwietnia 2015. Znasz dane ostatniego sprzedawcy, od którego Ty kupiłeś telefon?

    Naprawy;11.09, 12.10,20.10. 2015 r.

    Cytat Zamieszczone przez F1S2O5P Zobacz posta
    Mam problem ze swoją lumia 930, którą w piątek odebrałem z serwisu gdzie była już po raz piąty z tą samą usterką.
    Dlaczego w Karcie Gwarancyjnej masz tylko 3 naprawy?

    Masz jeszcze Protokoł ostatniego przyjęcia telefonu do naprawy?

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.08.2015
    Posty
    12
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)
    W karcie gwarancyjnej są tylko 3 wpisy ponieważ za drugim razem zostałem odesłany do operatora w celu wymiany karty sim a ostatnia wizyta ta gdzie telefon został odesłany do Regenersis i wrócił bez naprawy nie jest w ogóle wpisana.




    ali_cja: Wstawiłam nowy plik z ukrytym nr IMEI telefonu
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 30-11-2015 o 17:05

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Znasz dane ostatniego sprzedawcy, od którego Ty kupiłeś telefon?
    I znów nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Odpowiedź jest mi niezbędna, dla ewentualnego ustalenia statusu konsumenta.

    Cytat Zamieszczone przez F1S2O5P Zobacz posta
    za drugim razem zostałem odesłany do operatora w celu wymiany karty sim
    Nie przyjęto telefonu do naprawy, kto Ciebie odesłał?

    Cytat Zamieszczone przez F1S2O5P Zobacz posta
    a ostatnia wizyta ta gdzie telefon został odesłany do Regenersis i wrócił bez naprawy nie jest w ogóle wpisana.


    Czy chodzi o tę naprawę:

    Cytat Zamieszczone przez F1S2O5P Zobacz posta
    Przy czwartym zgłoszeniu telefon także został wysłany do Łodzi ale został odesłany bez naprawy gdyż nie stwierdzono żadnej usterki.
    Ten skan, który wkleiłeś, to jest z której naprawy (Raport z naprawy 4-25 listopada), ostatniej?



    Cytat Zamieszczone przez F1S2O5P Zobacz posta
    Otrzymałem informację że wada mechaniczna uniemożliwia wymianę płyty i najpierw trzeba naprawić wyświetlacz
    To była informacja telefoniczna? Skąd masz Raport z naprawy (4-25 listopada), kiedy go odebrałeś? Nie ma w nim żadnej informacji o stwierdzonej wadzie mechanicznej i że ta wada uniemożliwia wymianę płyty głównej.

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 16:30
    2. Naprawa gwarancyjna lumia 535 problem
      Przez lumia630 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-05-2015, 01:38
    3. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16
    4. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57
    5. Usterki i naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna
      Przez karpop13 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 04-12-2013, 21:20

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas