Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: problem z szalejącym "DOTYKIEM" /L925/

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Podrzuć mi, w miarę ukończony, szkic na priv, OK?


    Edit; napisz, gdy otrzymasz "zwrotkę" wysłanego pisma i jakiego dnia serwis potwierdził jego odbór, OK?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 05-03-2015 o 17:48

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    Ok. Narazie czekam. Jeszcze żadnego potwierdzenia odbioru nie otrzymałem. Jutro już minie tydzień od nadania skargi.

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, ale 7-dniowy termin liczymy od dnia w którym pismo dotarło do adresata, czyli, kiedy zapoznał się albo mógł zapoznać z jego treścią. Dlatego ważna dla nas jest ta zwrotka.

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    Czy to normalne że po tygodniu od wysłania listu nie otrzymałem jeszcze potwierdzenia odbioru?! List był wysłany priorytetem w piątek. Także pewnie w poniedziałek był już na miejscu....

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, to jest możliwe. Dlatego, prosiłam o wysłanie skargi listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, żebyśmy dokładnie wiedzieli kiedy pismo dotarło do adresata. Dopiero od tej daty liczymy wyznaczony przez nas termin i po jego bezskutecznym terminie, możemy podejmować dalsze kroki. Długi czas oczekiwania na "zwrotkę" zwiazany jest z procedurą dostarczania przesyłek za tzw. pokwitowaniem odbioru. Jeżeli doręczyciel przesyłki nie zastanie osoby uprawnionej do odbioru, pozostawia avizo / czyli zawiadomienie o pozostawieniu przesyłki w określonym urzędzie pocztowym i terminie w którym należy przesyłkę odebrać/. Nie wspominam tu o ponownym avizowaniu, ponieważ mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Ale, gdyby nawet adresat odebrał przesyłkę, to zwrotka wraca do nadawcy, też zgodnie z określoną procedurą; czyli wraca do urzędu pocztowego, tam podlega normalnemu procesowi w sortowni / czy jak to tam sie nazywa/ i musi zostać wydana doręczycielowi z maszego miejsca zamieszkania. Niestety, to trwa. Może się tak zdarzyć, że adresat przesyłki szybciej zareaguje niz dotrze do nas zwrotka. Zatem , cierpliwie czekamy.OK?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    boniu87 (06-03-2015)

  • #36

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    W poniedziałek dostałem list od regenersis. Pisali ze po rozpatrzeniu mojego pisma proszą o ponowne przesłanie urządzenia do serwisu. Dodatkowo w poniedziałek pisałem do Microsoft Polska i przedstawiłem moją przypadłość z telefonem. Poprosili żeby wysłać go do regenersis i że ten serwis zostanie poinformowany o tym żeby mój tel został obsłużony w pierwszej kolejności i ze szczególną uwagą. Dziś został dostarczony . Nie wiem czy dobrze zrobiłem, może lepiej bym wyszedł na tym jak bym wysłał te skargi do MS i UOKiK. Tylko to by pewnie długo trwało a telefon leży i nie nadaje się do niczego. A bardzo zależy mi na tym żeby był sprawny :-) kupiłem go jakos na początku stycznia i większość z tego leży albo w szafie albo u serwisie. Juz doprowadza mnie to do szału...

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Dobrze, że się w końcu serwis odezwał; lepiej późno niż wcale. Teraz tylko nie wiemy, czy to skarga podziałała, czy Twoje działanie z MS? Właściwie, to na tym nam zależało; żeby się uczciwie zabrali do roboty i naprawili w końcu telefon, albo wymienili na nowy bez wad.
    Oddanie telefonu do serwisu nie wyklucza złożenia skargi za naruszenie warunków zobowiązania gwarancyjnego i bezczynności autoryzowanego serwisu; a tego dotyczyła druga skarga i powiadomienie UOKiK o treści tej skargi.
    Oczywiście, zrobisz jak zechcesz i być może będziesz zadowolony z naprawy bądź wymiany. Twoja sprawa będzie załatwiona.
    Ale problem globalny zostanie!
    Jeżeli pytasz mnie o radę, to jest ona tylko jedna; telefon oddałeś i czekaj spokojnie na efekt końcowy, ale jednocześnie, skoro skarga jest już gotowa, to wyślij ją, a kopię do UOKiK'u .

  • #38

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    W poniedziałek odebrałem telefon z naprawy. Został wymieniony wyświetlacz (juz nie mam żadnych plam na ciemnym tle) a także bateria(co mnie bardzo dziwi). Wszystko działało pięknie ale po jakimś czasie zorientowałem się ze w telefonie nie ma wibracji. Postanowiłem napisać do Microsoft ze żądam wymiany na nowy telefon. Następnego dnia otrzymałem odpowiedź ze po przeanalizowaniu wszystkich napraw telefonu chcą wymienić mi go na nowy. Z tym że będzie to nowa płyta główna , stara zostanie tylko obudowa. Telefon będzie miał nowy nr imei. I tutaj mam pytanko. gwarancja będzie się liczyła od dnia otrzymania nowego telefonu czy bedzie obowiązywała data z faktury starego tel?

  • Jeden użytkownik podziękował boniu87 za ten post:

    ali_cja (05-04-2015)

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Warunki Gwarancji Microsoft na stronie; Pomoc - warunki ograniczonej gwarancji producenta - Microsoft - Polska
    "....W zakresie, na jaki zezwalają obowiązujące przepisy prawa, żadna naprawa lub wymiana nie odnowi ani nie przedłuży okresu gwarancji. Części oryginalne lub zamienne albo Produkty zamienne będą objęte Gwarancją przez pozostałą część oryginalnego okresu gwarancji lub przez okres 60 (sześćdziesięciu) dni od daty naprawy lub wymiany, w zależności od tego, który z nich będzie dłuższy.
    Produkt lub wszystkie elementy Produktu, które zostały wymienione przez Producenta, stają się własnością Producenta....."

    Natomiast, w świetle polskiego prawa, sprawa wygląda zgoła odmiennie;
    zgodnie z treścią art. 581. § 1. Kodeksu cywilnego
    " Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
    i § 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać...."
    Źródło: Internetowy System Aktów Prawnych

    Jak sam widzisz, odpowiedź nie może być jednoznaczna. Poczekajmy na odbiór telefonu i na warunki gwarancyjne dołączone do niego.
    Odsyłam również do moich blogowych wpisów, dotyczących tej materii:
    http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...ce-prawem-136/
    http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...gwarancja-133/

  • #40

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    @boniu87; bardzo proszę o krótkie podsumowanie tematu- odebrałeś telefon, co z gwarancją?

  • Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [PROBLEM] Aktualizacja do Denim wciąż zatrzymuje się na "trybikach"
      Przez michajak20 w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 28-02-2015, 18:05
    2. [Lumia 1320] Brak opcji "Nigdy" w "Ekranie blokady -> wyłączanie się ekranu".
      Przez Haziaj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 28-02-2015, 18:03
    3. [Lumia 530] "Czujnik pamięci" nie widzi karty SD, a "Pliki" widzą?
      Przez TomPL w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 22
      Ostatni post / autor: 12-01-2015, 16:02
    4. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 30-11-2013, 17:50
    5. Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 15-05-2013, 17:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas