Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: problem z szalejącym "DOTYKIEM" /L925/

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)

    problem z szalejącym "DOTYKIEM" /L925/

    Reklama:
    Witam!!!
    Jakieś czas temu stałem się posiadaczem lumii 925. Telefon zakupiłem z allegro. Po pierwszym włączeniu było wszystko ok. Lecz już wieczorem zauważyłem że na ciemnym tle podczas wyświetlania GLANCE SCREEN widać ciemne plamy. Następnego dnia wyświetlacz zaczął wariować !(zaczęły się uruchamiać aplikacje , przycisk wstecz na zmianę z szukaj itp) Pomagał jedynie reset vol down+Power. Resetować musiałem z 3 razy dziennie.
    Postanowiłem oddać Tel na gwarancje. W salonie podałem te dwie usterki. Po tygodniu Tel wrócił z regenersis. Zostały wymienione elementy mechaniczne ( care metal deco Silver and display oraz 4BG Connector assy Care). Tego samego dnia dostrzegłem że wyświetlacz nadal"wariuje" i cały czas są te plany na ciemnym tle. Znowu zaniosłem go do salonu. Facet zdziwiony ze ledwo co odebrałem sprzęt z naprawy a ja znowu chce go zareklamować. No ale nic, przyjął go. Tym razem Tel spędził w serwisie 3 tygodnie. W końcu dostałem sms ze mogę go odebrać. Lecz nic nie zostało wymienione !!! Tylko notka " szanowny kliencie, podczas pobytu urządzenia w serwisie nie stwierdzono występowania zgłaszanej niedogodności". Obecnie Tel cały czas wariuje. I nie wiem jak mogę zgłosić Tel żeby naprawili mi go w końcu. Poproszę o rady!!! Z góry bardzo dziękuję!!!
    Ostatnio edytowane przez boniu87 ; 11-02-2015 o 22:06

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,903
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,897(11,122)
    problem ustaje po podłączeniu kabla/ładowarki?

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    Niestety nie. Używam oryginalnej ładowarki z zestawu. Przebudziłem się w nocy bo dostałem SMS a ekran wogole nie reaguje na dotyk. Juz nawet reset nic nie daje. Także popołudniu po pracy zaniose go do salonu niech wyślą go do naprawy po raz trzeci :-| . Tylko nie chce żeby mi złośliwie anulowali gwarancje. Napiszą ze tel był zalany czy coś w tym stylu (trochę się naczytałem o Regenersis)
    Jeszcze mam jedno pytanie. Będąc drugim posiadaczem telefonu mogę domagać się wymiany telefonu na nowy?
    Ostatnio edytowane przez boniu87 ; 12-02-2015 o 04:49

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,903
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,897(11,122)
    z racji nieusuwalnej usterki tak ale o tym w dziale serwis.

  • #5

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,787(608)
    Przenoszę do działu serwis. Oddawałeś telefon na gwarancji czy z tytułu niezgodności?
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    Oddawałem tel 2 razy na gwarancje.. Dziś mam zamiar oddać go 3 raz. To mam zgłosić z tytułu niezgodności?

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Jakiej sieci jest to salon i kiedy telefon kupił pierwszy właściciel? Niestety, nie wiem jak zareaguje operator ale ja bym spróbowała zawalczyć. Ty nie masz nic do stracenia a my poznamy procedurę postępowania operatora w takiej sytuacji. Jeżeli będziesz nas szczegółowo informował, postaramy się dalej Cię poprowadzić.

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.01.2015
    Posty
    18
    Telefon
    NOKIA Lumia 925
    Operator
    play
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    2(2)
    Pierwszy właściciel kupił telefon w listopadzie 2014 w salonie Orange. Właśnie jadę do salonu i zobaczymy co da się zrobić...


    Już jestem po wizycie. Gościu powiedział ze mam podjechać do serwisu NOKIA CARE i tam pokazać im co się dzieje z telefonem. Oczywiście mówił ze możemy próbować zgłaszać niezgodność towaru ale lepiej odwiedzić autoryzowany salon i tam walczyć o nowy tel
    Ostatnio edytowane przez boniu87 ; 12-02-2015 o 16:01

  • #9

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,787(608)
    Na podstawie gwarancji to serwis decyduje czy naprawia i ewentualnie co naprawia. A wymienia jedynie, gdy naprawa jest niemożliwa. Przy niezgodności to Ty decydujesz, czy żądasz naprawy czy wymiany. To taka podstawowa różnica
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez boniu87 Zobacz posta
    Oczywiście mówił ze możemy próbować zgłaszać niezgodność towaru ale lepiej odwiedzić autoryzowany salon i tam walczyć o nowy tel
    Zaskoczyła mnie postawa pracownika salonu; zobacz stanowisko Orange w sprawie reklamacji konsumenckiej http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...ge-polska-113/
    Tak, jak napisał @Sigma, przy korzystaniu z reklamacji konsumenckiej, Ty wybierasz; naprawa albo wymiana na nowy bez wad. Przy żądaniu wymiany, po otrzymaniu nowego egzemplarza nazywasz prawo do 24 miesięcznej gwarancji producenta. Przy skorzystaniu z gwarancji, serwisy nie chcą udzielać tzw. nowej gwarancji.

  • Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [PROBLEM] Aktualizacja do Denim wciąż zatrzymuje się na "trybikach"
      Przez michajak20 w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 28-02-2015, 18:05
    2. [Lumia 1320] Brak opcji "Nigdy" w "Ekranie blokady -> wyłączanie się ekranu".
      Przez Haziaj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 28-02-2015, 18:03
    3. [Lumia 530] "Czujnik pamięci" nie widzi karty SD, a "Pliki" widzą?
      Przez TomPL w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 22
      Ostatni post / autor: 12-01-2015, 16:02
    4. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 30-11-2013, 17:50
    5. Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 15-05-2013, 17:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas