Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Problem z naprawą - Lumia 2520

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez pararocker Zobacz posta
    1. Co do MS, to odpisałem im że Regenersis wcale nie twierdzi że klawiatura jest sprawna i że w załączniku wysłałem wcześniej dowód. Na to otrzymałem maila
    Kiedy wysłałeś to pismo i kiedy dostałeś odpowiedź o rozpatrywaniu zażalenia?

    Cytat Zamieszczone przez pararocker Zobacz posta
    2. Zał. 4 to pismo, które dołączyłem do wysyłki, gdy wysyłałem zestaw ponownie do SBE, po tym jak dostałem wadliwą nową klawiaturę. Zakreślenia i kserokopię zrobiłem nie ja, więc pismo nie zostało przez nich przeoczone.
    Czyli, załącznik 4 powinien dotyczyć pkt.6.

    Cytat Zamieszczone przez pararocker Zobacz posta
    3. Mój Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje również w poniedziałki. Jutro się dowiem wszystkiego bezpośrednio od nich i jeszcze w ten sam dzień lub we wtorek złożę wniosek. Dam znać.
    Z niecierpliwością czekam na wieści. Może również być i tak, że Rzecznik uzna składanie wniosku za przedwczesne, przynajmniej do czasu uzyskania odpowiedzi z MS.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    pararocker (27-12-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.07.2013
    Posty
    72
    Telefon
    WP8
    Dziękuję
    40
    Podziękowano
    8(8)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Kiedy wysłałeś to pismo i kiedy dostałeś odpowiedź o rozpatrywaniu zażalenia?
    Komunikuję się z nimi mailowo.
    21.12 wysłałem formularz na stronie MS.
    22.12 dostałem odpowiedź taką samą jak zacytowana w poprzedniej wiadomości
    22.12 napisali "Uprzejmie informujemy, że z informacji uzyskanych w Autoryzowanym Centrum Serwisowym " Regenersis" wynika, że klawiatura wraz z tabletem była serwisowana po raz ostatni w dniach X-Y. Zgłoszona usterka nie została potwierdzona. Urządzenie zostało odesłane."
    22.12 odpisałem im
    23.12 dostałem od nich tą odpowiedź z poprzedniej wiadomości

  • Jeden użytkownik podziękował pararocker za ten post:

    ali_cja (27-12-2015)

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Zdaje się, że odpowiedź na Twoje zażalenie nic nie zmieni, ponieważ gwarant zupełnie nie dostrzega "problemu gwarancji" na wymienione urządzenie. Niemniej jednak, o tej korespondencji należy również Rzecznika poinformować.

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.07.2013
    Posty
    72
    Telefon
    WP8
    Dziękuję
    40
    Podziękowano
    8(8)
    Byłem, powiedziała żeby spróbować załatwić z serwisem, bo ona nie ma jak to przyspieszyć i wg niej to najlepsze dla mnie rozwiązanie jeśli zależy mi na jak najszybszym zakończeniu sprawy. Może wysłać pismo, ale mają 14 dni na odpowiedź.

    Dogadałem się z Regenersis, że jutro przyjdzie kurier i zabierze zestaw. Pewnie znowu będą trzymać miesiąc i wróci z dokumentem dla sprzedawcy. Zwróciłem im w załączonym piśmie uwagę, żeby ew. pismo dla sprzedawcy zawierało niezbędne informacje.
    Regenersis uparcie twierdzi, że klawiatura wymieniona na nową ma gwarancję z poprzedniej klawiatury, ponadto gwarancja nie przedłuża się o czas naprawy. Ale zgadzają się przynajmniej, że skoro nowy zamiennik był od nowości wadliwy, to obejmuje go gwarancja. Nie wiem czy jest sens z nimi się o to użerać teraz, jak się popsuje ponownie za pół roku, to będę się kłócił (może się nie zepsuje ).

    Mam jeszcze takie pytanko, czy jak dostanę powiedzmy nawet poprawną ekspertyzę, opinię, w której napiszą, że klawiatura niesprawna, to sklep przyjmie coś takiego i ma obowiązek ją wymienić/ oddać koszt zestawu?

  • Jeden użytkownik podziękował pararocker za ten post:

    ali_cja (28-12-2015)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Tu już nie chodzi tylko o przyspieszenie sprawy czy jakiekolwiek jej załatwienie, tylko o to, jaki okres gwarancji obowiązuje na Twoją klawiaturę. I to klawiaturę zakupioną razem w tablecie jako zestaw. Skoro zakupu dokonałeś w jednej umowie i otrzymałeś jedną Kartę Gwarancyjną, to czy jedna z części tego zestawu może być objęta innym okresem ochrony? To jest pierwsze zagadnienie.
    Jeżeli Rzecznik uzna, że producent może w umowie o ochronę gwarancyjną (warunki gwarancji) zastosować różne okresy gwarancyjne do poszczególnych części zestawu, to czy w przypadku wymiany części zestawu ( objętego krótszym okresem gwarancji), nie powinna obowiązywać pełna ochrona gwarancyjna na tę część przez okres jaki przysługiwał tej części w chwili jej nabycia ( tzw. "odnowiona gwarancja"określona w art. 581 Kodeksu cywilnego).
    Cytat Zamieszczone przez pararocker Zobacz posta
    Regenersis uparcie twierdzi, że klawiatura wymieniona na nową ma gwarancję z poprzedniej klawiatury, ponadto gwarancja nie przedłuża się o czas naprawy.
    No, to jeszcze raz przypomnę treść art.581 Kc:
    "§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
    § 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać."

    Cytat Zamieszczone przez pararocker Zobacz posta
    Mam jeszcze takie pytanko, czy jak dostanę powiedzmy nawet poprawną ekspertyzę, opinię, w której napiszą, że klawiatura niesprawna, to sklep przyjmie coś takiego i ma obowiązek ją wymienić/ oddać koszt zestawu?
    Jeżeli nie wyjaśnisz/ ustalisz tego teraz ( u Rzecznika), to później może być tylko trudniej.
    W sytuacji którą opisujesz, sklep zrobi wyłącznie tylko to, co określi producent/autoryzowany serwis.
    Zupełnie inaczej wyglądałaby sytuacja, gdybyś reklamował zestaw u Sprzedawcy z tytułu tzw. niezgodności z umową. Ale tego nie uczyniłeś i już nie będziesz mógł uczynić tego skutecznie, ponieważ nie zawiadomiłeś sprzedawcy o wadzie ( zobacz wpis Przed odesłaniem na gwarancję zawiadom sprzedawcę o wadzie telefonu. ).

  • Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 07-08-2015, 22:14
    2. Naprawa gwarancyjna lumia 535 problem
      Przez lumia630 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-05-2015, 01:38
    3. Nokia Lumia 2520 - pierwsze uwagi tuż po kupnie
      Przez JFP w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 60
      Ostatni post / autor: 13-11-2014, 20:26
    4. [Lumia 2520] Instrukcja obsługi PL
      Przez djtonka w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 09-11-2014, 22:33
    5. [Lumia 2520] Filmy instruktażowe
      Przez marass82 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 11-03-2014, 12:45

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas