Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Wątek: Plamka na wyświetlaczu Lumii 930

  1. #41

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.06.2014
    Posty
    161
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    13(11)
    Reklama:
    Dzisiaj oddałem swoją Lumię 930 na reklamację w salonie Plusa w Gdańsku-Wrzeszczu. Wizyta nie należała do najprzyjemniejszych. Nie dostałem telefonu zastępczego, gdyż nie mają. Pani powiedziała, że jeżeli potrzebuję telefonu, to mogę sobie wziąć i użyć swojego starego. Problem tylko, że starsze telefony nie obsługują kart nano sim. No, ale zapewne ta pani tego nie wiedziała, skoro pytała się, czy ze swojej Lumii 930 wyciągnąłem kartę pamięci. Pomijam fakt, że na żadne zadane pytanie pani nie potrafiła mi odpowiedzieć inaczej, aniżeli - nie wiem. Ogólnie jestem rozczarowany postawą operatora, jak i obsługą w salonie. Jestem ciekawy, czy będę mógł ubiegać się o obniżenie kwoty abonamentu za czas, w którym nie korzystałem z telefonu, bo był na reklamacji?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE
    Awatar Carnage

    Dołączył
    14.03.2013
    Posty
    707
    Telefon
    Lumia 930
    FW
    WP8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    113
    Podziękowano
    143(118)
    A po co oddawałeś do salonu? Czemu w ogóle serwis a nie rękojmia? Ali_cja by Ci pomogła a tak masz złe samopoczucie z powodu obsługi i brak telefonu zastępczego.

  • Jeden użytkownik podziękował Carnage za ten post:

    ali_cja (27-08-2015)

  • #43

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Bloo Zobacz posta
    Ogólnie jestem rozczarowany postawą operatora, jak i obsługą w salonie. Jestem ciekawy, czy będę mógł ubiegać się o obniżenie kwoty abonamentu za czas, w którym nie korzystałem z telefonu, bo był na reklamacji?
    No to mnie zaskoczyłeś swoim rozczarowaniem. Rzeczywiście, jak piszesz, obsługa na żenującym poziomie.
    Jaką reklamację w końcu składałeś, z tytułu gwarancji?
    Sprawdź w Regulaminie, czy jest informacja odnośnie zawieszenia/zmniejszenia abonamentu z tytułu naprawy telefonu. Nie sądzę, żebyś coś ugrał; przecież oni świadczenia usług nie zawiesili.

  • #44

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.06.2014
    Posty
    161
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    13(11)
    Cytat Zamieszczone przez Carnage Zobacz posta
    A po co oddawałeś do salonu? Czemu w ogóle serwis a nie rękojmia? Ali_cja by Ci pomogła a tak masz złe samopoczucie z powodu obsługi i brak telefonu zastępczego.
    Ponieważ w salonie go nabyłem podczas przedłużania umowy. Nie mogłem z tytułu rękojmi, gdyż telefon nabyłem w 19 października 2014. @ali_cja, oni standardowo wypisują Formularz naprawy, nie pytając o nic.
    Ostatnio edytowane przez Bloo ; 27-08-2015 o 22:32

  • #45

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Mogłeś skorzystać z niezgodności towaru z umową. Nie mniej utrudniona sytuacja, bo 6 miesięcy od zakupu minęło. Abonamentu Ci nie obniżą, bo z jakiej paki? Usługi nie są zawieszone.
    Ostatnio edytowane przez Jash ; 27-08-2015 o 22:38

  • #46

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.06.2014
    Posty
    161
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    13(11)
    Ale telefon jest na reklamacji, a zastępczego na ten czas nie byli mi w stanie zapewnić i to takiego, który obsługiwałby kartę nano-sim.

  • #47

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Cytat Zamieszczone przez Bloo Zobacz posta
    Ale telefon jest na reklamacji, a zastępczego na ten czas nie byli mi w stanie zapewnić i to takiego, który obsługiwałby kartę nano-sim.
    Nie mają takiego obowiązku. To akt dobrej woli operatora.
    Ostatnio edytowane przez Jash ; 27-08-2015 o 22:40

  • #48

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Bloo Zobacz posta
    @ali_cja, oni standardowo wypisują Formularz naprawy, nie pytając o nic.
    To nie oni decydują o tym, z jakiej procedury masz skorzystać. To Ty masz prawo wyboru i Ty decydujesz. Teraz cierpliwie poczekamy na naprawę. Domniemanie z art.4 ustawy z 27 lipca 2002 r. z późn. zm. już nie działa, ale sprzedawca został poinformowany prawidłowo o wadzie. Możemy po naprawie, jeżeli serwis stwierdzi wady, spróbować reklamacji z tytułu niezgodności z umową. Jeżeli oczywiście będziesz tego chciał.

  • #49

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.06.2014
    Posty
    161
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    13(11)
    @ali_cja, tylko dziwne, że jak przyszedłem złożyć reklamację i powiedziałem co dokładnie dzieje się z telefonem, to pani wypisała formularz naprawy od razu. Myślałem, że wypełnia się formularz reklamacyjnym, w którym to klient decyduje o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot gotówki). A nic takiego nie miało miejsca. Mam tylko nadzieje (z forum dowiedziałem się, że wymienią cały moduł), to telefon dobrze poskładają i będzie dobrze działał.
    Ostatnio edytowane przez Bloo ; 27-08-2015 o 23:21

  • #50

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Od teraz będziesz już wiedział, że do sprzedawcy idzie się z własnym pismem reklamacyjnym. Tu masz wzór: Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka
    Mam świadomość tego, że operatorzy są bardzo oporni i nie chcą odbiegać od narzuconych odgórnie procedur. Sama tego doświadczyłam, kilka lat temu - właśnie w Plusie. Zakończyło się to procesem przeciwko Polkomtelowi.

  • Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Jaśniejsza plamka na ekranie.
      Przez galamega w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 02-04-2015, 21:55
    2. [Lumia 820] Coś dziwnego na wyświetlaczu.
      Przez Jan Jurczak w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 04-09-2014, 21:11
    3. [HTC 8S] Kropki na wyświetlaczu
      Przez SlasheR. w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 16-04-2014, 16:34
    4. [Lumia 620] Plamka na ekranie
      Przez bodi w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 17-12-2013, 16:46
    5. Żółta plamka w trybie Makro
      Przez herako w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 06-02-2013, 08:28

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas