Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Okres gwarancyjny

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2015
    Posty
    7
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    nju
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    0(0)

    Okres gwarancyjny

    Reklama:
    Witam
    Sprawa wygląda tak: miałem Lumie 925 z gwarancja do listopada 2016, telefon się zepsul, oddalem go do salonu Orange, po miesiącu dostałem nowa Lumie 950 która teraz chce sprzedać.
    Czy przy wymianie telefonu gwarancja leci od nowa czyli 2 lata od daty wymiany czy obowiazuje stara gwarancja z Lumii 925?
    Dodam ze na karcie gwarancyjnej z Lumii 925 mam wpis swiadczacy o wymianie plyty glownej a otrzymałem nowy telefon.
    Jak to wygląda prawnie?

    pozdrawiam

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Telefon kupiłeś na osobę fizyczną czy na firmę?

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2015
    Posty
    7
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    nju
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    0(0)
    uu, telefon lumia 925 kupiłem używany ale z gwarancja wiec dokładnie niewiem, ale wydaje mi się ze było brane prywatnie bo na dowodzie zakupu jest samo imie i nazwisko klienta i gwarancja była 2 lata, a na firme jest chyba rok? czy się myle?

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Gwarancja na Lumie wynosi 2 lata, bez względu na to, czy telefon był zakupiony na firmę czy osobę fizyczną.

    Natomiast, jeżeli chodzi o tzw. odnowioną gwarancję, to ważna jest data zakupu i jeżeli zakup był dokonany przed 25 grudnia 2014 na osobę fizyczną, to odnowiona gwarancja nie ma zastosowania.
    Skoro ten telefon był kupiony w listopadzie 2014 roku, to nie mają do tej sprzedaży zastosowania przepisy dotyczące gwarancji z Kodeksu cywilnego, tylko z ustawy konsumenckiej z 2002 roku (z późn. zm.). Ustawa konsumencka nic nie mówi o tzw. odnowionej gwarancji i zakazuje stosowania w sprawach konsumenckich przepisów Kodeksu cywilnego ( o rękojmi i gwarancji ), czyli obowiązuje tzw. Ograniczona gwarancja producenta.
    Według jej warunków, żadna naprawa lub wymiana nie odnowi ani nie przedłuży okresu gwarancji, czyli, albo pozostała część oryginalnego okresu gwarancyjnego, albo przez 60 dni od daty naprawy lub wymiany, w zależności od tego, który okres będzie dłuższy.
    Z Twojego opisu wynika, że na Twoją nową Lumię będzie obowiązywała gwarancja do listopada 2016 roku.

    Czy wystarczająco Ci wyjaśniłam?

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2015
    Posty
    7
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    nju
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    0(0)
    Ok wszystko rozumiem, zaciekawilo mnie to bo pani w Orange powiedziała ze gwarancja się odnawia ale dziwne mi było ze nie otrzymałem nowej karty gwarancyjnej z numerem imei nowego telefonu, tylko widnieje wpis na karcie z Lumii 925

    dziekuje i pozdrawiam

    --- Post Połączono 21:51 --- Poprzedni Post napisano 21:45 ---

    Cytat Zamieszczone przez atm3d Zobacz posta
    Ok wszystko rozumiem, zaciekawilo mnie to bo pani w Orange powiedziała ze gwarancja się odnawia ale dziwne mi było ze nie otrzymałem nowej karty gwarancyjnej z numerem imei nowego telefonu, tylko widnieje wpis na karcie z Lumii 925

    dziekuje i pozdrawiam
    Jeszcze jedno, teraz sprawdzam papiery i mam Formularz naprawczy iQor i w rubryce jest wpis "KARTA GWARANCYJNA OTRZYMA - TAK"

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie dostałeś żadnego pisma z serwisu o propozycji wymiany na L950 i warunkach gwarancji, przed wyrażeniem zgody na wymianę?

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2015
    Posty
    7
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    nju
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    0(0)
    Nic, dostałem tylko smsa z salonu orange ze telefon czeka do odbioru.
    Okazalo się ze zamiast lumii 925 z wpisem w karcie o wymianie plyty glownej dostałem nowke L950

    --- Post Połączono 22:06 --- Poprzedni Post napisano 22:05 ---

    Nic, dostałem tylko smsa z salonu orange ze telefon czeka do odbioru.
    Okazalo się ze zamiast lumii 925 z wpisem w karcie o wymianie plyty glownej dostałem nowke L950

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Czy 950 dostałeś w pudełku z pełnym wyposażeniem ( kwity, ładowarka, dodatkowy kabel)?

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    19.08.2015
    Posty
    7
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    nju
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    0(0)
    Dostalem telefon z folia na wyświetlaczu, nowe pudelko, ladowarke, kabel usb i dokumenty które wymieniłem wyzej

    --- Post Połączono 22:32 --- Poprzedni Post napisano 22:30 ---

    Cytat Zamieszczone przez atm3d Zobacz posta
    Dostalem telefon z folia na wyświetlaczu, nowe pudelko, ladowarke, kabel usb i dokumenty które wymieniłem wyzej
    Dodam jeszcze ze pani w orange powiedziała ze karty gwarancyjnej nie ma bo w serwisie jest adnotacja o tym ze w ramach naprawy telefon został wymieniony

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Możliwe również jest i to, że telefon został zakupiony przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą, albo zmieniła się polityka gwarancyjna firmy. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby zadanie pytania do Microsoft, np. tu : https://www.microsoft.com/pl-pl/mobi...takt/email-us/

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Który serwis gwarancyjny w Warszawie polecacie?
      Przez THRaKeD w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 18
      Ostatni post / autor: 20-01-2015, 19:57
    2. Lumia 920- serwis gwarancyjny
      Przez Maikerus w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-03-2014, 17:00
    3. Długi okres wybudzania telefonu.
      Przez Jasiulumia w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 27-11-2013, 19:21

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas