Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Odmowa naprawy w ramach gwarancji z powodu wgniecenia obudowy

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.05.2015
    Posty
    3
    Telefon
    Lumia 625
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    Odmowa naprawy w ramach gwarancji z powodu wgniecenia obudowy

    Reklama:
    Witam.

    Oddałem do naprawy Lumię 535 gdyż na wyświetlaczu pojawiły się kolorowe wzdłużne paski uniemożliwiające korzystanie. Mam kwit, który mówi, że przyjęto telefon na naprawę gwarancyjną i jako usterka zapisane jest "Paski na wyświetlaczu". Stało się tak przy wpisywaniu capchta aero2. Serwis dzwoni po kilku godzinach i mówi, że jednak nie naprawa gwarancyjna bo telefon zgnieciony jest i kasę zapłacić należy. Wydaje mi się, że wała ze mnie robią. To wcześniej zgniecony nie był? Ani z przodu ani z tyłu telefon nie ma śladów zgniecenia - tym mniej rozumiem serwis. Co można zrobić w tej sprawie?
    Ostatnio edytowane przez poliocertes ; 07-05-2015 o 18:32 Powód: Dopisek

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,952
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,033(11,126)
    Zdjęć nie dali bo jeszcze w tedy nie zgnietli. Skąd miałeś telefon?

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.05.2015
    Posty
    3
    Telefon
    Lumia 625
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    4 miesiące temu kupiony w Saturnie.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,952
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,033(11,126)
    poczekajmy na Alicję, dla koleżanki to chleb powszedni. Subskrybuj sobie wątek dostaniesz email albo zajrzyj do innych tematów zanim się pojawi

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,413(869)
    Wpisów na blogu
    36
    1. Odpowiedz proszę, dlaczego nie reklamowałeś u sprzedawcy z tytułu rękojmi?
    2. Jaki jest opis stanu telefonu w protokole przyjęcia do naprawy/ na tym Twoim kwicie/?

    Cytat Zamieszczone przez poliocertes Zobacz posta
    Serwis dzwoni po kilku godzinach i mówi, że jednak nie naprawa gwarancyjna bo telefon zgnieciony jest i kasę zapłacić należy
    3. Ku jakiej decyzji się bardziej skłaniasz; chcesz zapłacić czy odmówisz kategorycznie zapłaty i planujesz skarżyć odmowę naprawy w ramach gwarancji?

    Cytat Zamieszczone przez poliocertes Zobacz posta
    Wydaje mi się, że wała ze mnie robią.
    3. Wydaje Ci się czy też jesteś pewny, że telefon nie był zgnieciony? Jeżeli jesteś pewien, że "robią z Ciebie wała", to spróbujemy "zmusić" serwis do uzasadnienia żądania zapłaty za naprawę i dopiero wówczas będziemy mogli podjąć dalsze kroki.
    Jeżeli oczywiście taka będzie Twoją wola.

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.05.2015
    Posty
    3
    Telefon
    Lumia 625
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Ad.1 Zawsze jak coś mi się działo z telefonem oddawałem do serwisu. Nigdy nie było z tym problemu. Miałem nadzieję, że tak będzie i tym razem.
    Ad.2 W kwicie przyjęcia do naprawy jest, że telefon nosi śladu użytkowania. Ja tam żadnych nie widzę, choć rzeczywiście był używany przez ostatnie 4 miesiące.
    Ad.3 Oczywiście, że nie chcę zapłacić 250 PLN. Jakiś czas temu telefon kosztował 499 PLN a chyba nie po to jest objęty gwarancją, aby naprawy kosztowały. Gdybym był gotów na płacenie to nie traciłbym czasu na wpisy na forum. Jestem dość zajętym człowiekiem.
    Ad.4 Jestem pewny, że telefon nie był zgnieciony. Wpisywanie kodu capchta do aero2 i mignięcie ekranu a potem wspomniane paski. Kod był wpisywany normalnie palcem a nie nogą czy młotkiem.
    Co więcej pan przyjmujący telefon stwierdził usterkę wyświetlacza i przyjął telefon na naprawę gwarancyjną - tej wstępnej diagnozy nie ma na piśmie. Jako usterka w dokumencie jest wpisane:"paski na wyświetlaczu". Gość telefon oglądał i nie stwierdził nic innego. Rzekomo dopiero technik po rozebraniu widział zgniecenie...

    Po kilku godzinach jak dzwonili z tym zgnieceniem to na moją sugestię, że w chwili przekazywania telefon zgnieciony nie był odpowiedziano, że było dużo ludzi (aż jedna osoba...) i pan nie mógł telefonowi się dobrze przyjrzeć... Po co on tam siedzi... Jakoś Panu, który stał pierwszy umiał powiedzieć o usterkach mechanicznych i odmówił naprawy gwarancyjnej.

    Co ciekawe na zewnątrz śladów żadnych nie ma wg serwisu. Ślady zgniecenia są tylko wewnątrz. Jako alternatywę zaproponowano oddanie do innego serwisu od razu zaznaczając, że diagnoza będzie taka sama... Jaka miałaby teraz być skoro coś się stało temu telefonowi.

    Przez telefon proponowali promocję, że niby pójdą na rękę i wymienią coś więcej nawet a cena pomimo tego będzie niższa, bo "tylko " 200 PLN. Ten zgnieciony element miał kosztować a coś dodatkowo miało zostać wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej. Przecież ja nic oprócz pasków nie zgłaszałem....

    Chodzi o serwis na Okrzei w Warszawie.
    Ostatnio edytowane przez poliocertes ; 08-05-2015 o 06:31

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,413(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Jeżeli dobrze zrozumiałam, nie odebrałeś jeszcze telefonu. Wobec tego, przygotuj sobie krótkie pisemko /adresatem ma być ten konkretny serwis/ z żądaniem pisemnego uzasadnienia odmowy naprawy w ramach gwarancji. Nie daj się zbyć krótkim wpisem w Karcie Gwarancyjnej. Oczywiście, z potwierdzeniem przyjęcia pisma na 2 egzemplarzu.

    Co do odbioru samego telefonu; jeżeli nie otrzymałeś informacji o płatnym przechowywaniu po naprawie, możesz powstrzymać się z jego odbiorem do czasu otrzymania pisemnego uzasadnienia. Taką informację też powinieneś umieścić w piśmie.
    W przypadku opłaty za przechowywanie, proponuję telefon odebrać.

    Pisemne uzasadnienie odmowy, bądź jakiekolwiek inne pismo od serwisu /np. odmowa pisemnego uzasadnienia/ ułatwi nam dalsze działanie a ponadto, może stanowić dowód w ewentualnym postępowaniu procesowym.

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,413(869)
    Wpisów na blogu
    36
    @poliocertes od 15 maja nie logował się na forum i nic nie wskazuje na to, że opisze nam zakończenie historii z serwisem.

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 46
      Ostatni post / autor: 28-08-2015, 12:18
    2. Gdzie oddać w ramach gwarancji
      Przez makap w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 22:45
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas