Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 42 z 42

Wątek: Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu wygiętej obudowy telefonu

  1. #41

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.07.2015
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    114
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    16(16)
    Reklama:
    Szkoda że nic nie udało się osiągnąć Naprawdę żenada...
    Dobrze że chociaż telefon działa - i oby nic już w nim się nie psuło!

    Również dziękuję Ci za wytrwałość i opowiedzenie nam tej historii, zapamiętam sobie żeby nic od Huawei nie brać - to jednak chińczyki nastawione na kasę.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Moim zdaniem, Rzecznicy, oczywiście nie wszyscy, nie są agresywni w walce o prawa konsumenta. Bywa, że ograniczają swoją pomoc do minimalnego zakresu swoich uprawnień.

    Cytat Zamieszczone przez pula0869 Zobacz posta
    Zaproponował mi sprawę w sądzie i pomoc przy wypełnieniu dokumentacji
    To jest już jakaś pomoc ale rzecznicy konsumentów mają szersze uprawnienia niż tylko pomoc przy wypełnianiu dokumentacji;
    zgodnie z treścią art. 63 z indeksem 3 Kodeksu postepowania cywilnego " W sprawach o ochronę interesów konsumentów powiatowy ( miejski) rzecznik konsumentów może wytaczać powództwa na rzecz obywateli, a także występować, za zgodą powoda, do postępowania w tych sprawach w każdym jego stadium".

    Myślałam, że to on wytoczy powództwo ale skoro rzecznik ograniczyłby się tylko do wypełnienia urzędowego formularza w postępowaniu uproszczonym, to Ty musiałabyś sama wnieść ten pozew, pokryć opłaty i koszty oraz występować w sądzie przeciwko sprzedawcy. "Siła trudnego na jednego" :-)

    Dobrze, że znajomy Ci pomógł i telefon "wrócił do świetności", napisz też o tym Rzecznikowi.
    Powodzenia

  • Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 46
      Ostatni post / autor: 28-08-2015, 12:18
    2. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-08-2015, 01:06
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    5. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas