Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu wygiętej obudowy telefonu

  1. #31

    OFF-LINE

    Dołączył
    28.05.2015
    Posty
    11
    Telefon
    lumia 640
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    0(0)
    Reklama:
    Paweł72 i dobrze Ci w sklepie powiedzial sprzedawca...nie ma czegoś takiego jak rękojmia, jest za to niezgodność towaru z umową ale to chyba nie rola sprzedawcy by Ci robić wykład .

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Problem w tym, że dla towarów zakupionych po 25 grudnia 2014 roku jest wyłącznie rękojmia.

  • #33

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.12.2013
    Posty
    139
    Telefon
    Nokia lumia 620
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    8(7)
    To chyba nie chodzi o nazewnictwo a o to że sprzedawcy nie uznają nic poza gwarancją producenta, a przecież to kupujący ma prawo wyboru

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Oczywiście, że chodzi też o nazewnictwo, bo jeśli podasz nieistniejącą podstawę prawną roszczenia, to będzie problem.

  • #35

    OFF-LINE

    Dołączył
    28.05.2015
    Posty
    11
    Telefon
    lumia 640
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    0(0)
    Macie rację, niedokształciłem się, gdyż ostatnią reklamację składałem przed 2014... Jednocześnie "widzimisię" sprzedawcy nie może być nad obowiązującymi przepisami, więc jeśli jako Klient poprawnie sformulowalbys swoje roszczenie to sklep musi się do niego odnieść. Chyba, że sprzedawca Ci zasugerował, że tego typu roszczenia traktowane są zawsze odmownie...wtedy to faktycznie lepiej omijać taki sklep szerokim łukiem

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez pula0869 Zobacz posta
    Dzisiaj złożyłam dokumentację do rzecznika i czekam
    Minęły dwa tygodnie od Twojej wizyty u Rzecznika, przypomnij mu się proszę. Skoro nie dostałaś żadnej kopii pisma Rzecznika, oznacza to, że jeszcze nic w sprawie nie zrobił.

  • #37

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Witam serdecznie

    Nie pisałam bo sprawa nadal jest w toku Rzecznik wystosował pismo do sklepu ,producenta oraz centrum serwisowego Argumentował ,ze jedyna usterka telefonu podczas przyjmowania go do reklamacji to włączanie i wyłączanie się .Z powyższego stanu wynika,że do uszkodzenia doszło już po przyjęciu reklamacji i dlatego nie mogą mnie obciążać jako konsumenta.Otrzymałam pismo i czekam na odzew.
    Jak tylko coś się zmieni zaraz napiszę.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2 następujących użytkowników podziękowało pula0869 za ten post:

    ali_cja (11-09-2015),Chayenne (11-09-2015)

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Mogłabyś wrzucić skan pisma od Rzecznika / oczywiście z ukryciem danych identyfikacyjnych/?

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Na prośbę @pula0869 wrzucam kopie pism:

    1. Odpowiedź z Cyfrowego Centrum Serwisowego na zapytanie Miejskiego Rzecznika Konsumentów w sprawie



    2. Odpowiedź Media Markt na zapytanie Miejskiego Rzecznika Konsumentów w sprawie



    3. Odpowiedź Miejskiego Rzecznika Konsumentów na pismo Media Markt


  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Darpi (25-09-2015)

  • #40

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Witam serdecznie

    Dawno nie odwiedzałam forum ponieważ sprawa dosyć długo się ciągnęła.Zakończyła się niestety fiaskiem Rzecznik mimo kilku pism zarówno do sklepu ,jak i do serwisu nie osiągnął niczego Zaproponował mi sprawę w sądzie i pomoc przy wypełnieniu dokumentacji .To dowód na wszechobecne w Polsce bezprawie i bezsilność takich urzędników ja Rzecznik Praw Konsumenta

    --- Post Połączono 13:35 --- Poprzedni Post napisano 13:23 ---

    Nie tylko w pismach,które mieliście okazję przeczytać,ale także w rozmowie telefonicznej jaką przeprowadziłam zarówno z pracownikiem serwisu,jak też przedstawicielem huawei w samych superlatywach wypowiadano się o profesjonalizmie i nieomylności pracowników serwisu.Przypomnę ,że serwis stwierdził ,że w wyniku wygięcia telefonu został uszkodzony dysk ,a swoja naprawę wycenił na kwotę przewyższającą w chwili obecnej cenę telefonu.

    PRZYPADKOWO SPOTKANY UCZEŃ TECHNIKUM PO WYSŁUCHANIU MOJEJ HISTORII NAPRAWIŁ MI APARAT TELEFONICZNY W CIĄGU DWÓCH MINUT RESETUJĄC GO ODPOWIEDNIMI PRZYCISKAMI.
    Podsumowując -kilka miesięcy szarpania się z serwisem ,huawei,kilka pism rzecznika ,niemożność używania telefonu,zaangażowanie wielu ludzi Wszystko tylko dla tego ,że w serwisie pracują ludzie niedouczeni .Ja oczywiście zamierzam wysłać do obu instytucji stosowne pisma.Na odpowiedź raczej nie liczę.Cóż mogę powiedzieć-polska paranoja,żenada itp.
    Bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie
    Kasia

  • Jeden użytkownik podziękował pula0869 za ten post:

    ali_cja (23-10-2015)

    Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 46
      Ostatni post / autor: 28-08-2015, 12:18
    2. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-08-2015, 01:06
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    5. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas