Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Wątek: Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu wygiętej obudowy telefonu

  1. #21

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Reklama:
    Alicjo, specjalnego oświecenia to tutaj nie trzeba, zapisz zdjęcie i otwórz w jakiejś aplikacji odczytującej dane.

  2. Jeden użytkownik podziękował Darpi za ten post:

    ali_cja (09-08-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22
    AMi

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar AMi

    Dołączył
    13.08.2013
    Lokalizacja
    PL
    Posty
    2,272
    Telefon
    L640, L650
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    264
    Podziękowano
    549(418)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Mirku, proszę, oświeć mnie: jak to ustaliłeś?
    To są dane z EXIF.
    Odczytać można na wiele sposobów. Teraz najłatwiej chyba tak (w Windows na PC):
    Plik skopiować lokalnie na dysk, PPM na pliku z obrazkiem i zakładka Szczegóły.



    Nie wszystkie zdjęcia mają EXIF. Łatwo to usunąć z pliku.
    Podlega też (niestety?) manipulacji, edycji. Przy odrobinie wiedzy/umiejętności można tam wpisać dość dowolne informacje, więc na 100% nie możemy być pewni tego co w EXIF odczytamy.
    Ostatnio edytowane przez AMi ; 09-08-2015 o 13:22

  • Jeden użytkownik podziękował AMi za ten post:

    ali_cja (09-08-2015)

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Jarosław Skrzymowski Zobacz posta
    Dlaczego nie oddać ponownie na naprawdę gwaranta z wyraźnym zaznaczeniem, że telefon w momencie przekazania do pierwszej naprawy nie posiadał żadnych wad mechanicznych, a w szczególności wygięcia obudowy, co zostało potwierdzone przez osobę przyjmującą, więc wada powstała na drodze sprzedawca - gwarant. Niech spróbują to zaprzeczyć!
    Jarku, też tak myślałam, a nawet poszłam w tym kierunku analizując moment przyjęcia sprzętu do reklamacji. Dlatego też, prosiłam o to, żeby Rzecznik ocenił druk i klauzulę sprzedawcy oraz jego odpowiedzialność za powierzone mienie. Sprzedawca się asekuruje tym, że jest tylko pośrednikiem pomiędzy reklamującym a serwisem, jeżeli chodzi oczywiście o gwarancję.
    Taka mnie "pomroczność" ogarnęła, że zaczęłam się czepiać warunków gwarancji Microsoft'u /#13/, zamiast HUAWEI
    / http://f00.esfr.pl/product_warranty_..._Gwarancja.pdf /. Za tę pomyłkę, bardzo przepraszam.
    Autoryzowanym serwisem HUAWEI Polska Sp. z o.o. jest Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., ul. Puławska 40 A, 05-500 Piaseczno. Wg. punktu 20 warunków gwarancji HUAWEI, zdanie pierwsze:
    " Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do Autoryzowanego Serwisu wraz dowodem zakupu i ważną kartą gwarancyjną."
    Czy w świetle tego zapisu, sprzedawca może być tylko pośrednikiem?
    A może jest to wada fabryczna, której nie dostrzegł użytkownik i sprzedawca?

  • #24

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Darpi Zobacz posta
    licjo, specjalnego oświecenia to tutaj nie trzeba
    Cytat Zamieszczone przez AMi Zobacz posta
    To są dane z EXIF.
    Odczytać można na wiele sposobów
    Oj, wiele jeszcze nauki przede mną

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    AMi (09-08-2015)

  • #25
    AMi

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar AMi

    Dołączył
    13.08.2013
    Lokalizacja
    PL
    Posty
    2,272
    Telefon
    L640, L650
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    264
    Podziękowano
    549(418)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Oj, wiele jeszcze nauki przede mną
    Mam taką samą myśl o sobie, jak czytam - Twoje Alicjo - analizy przypadków różnych w tym dziale forum

  • Jeden użytkownik podziękował AMi za ten post:

    ali_cja (09-08-2015)

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Witam

    Dzisiaj złożyłam dokumentację do rzecznika i czekam Powiedział to samo co Wy na forum ,że reklamację najlepiej składać z tytułu rękojmi ,a nie gwarancji producenta To dla mnie nauka na przyszłość Nigdy nie miałam problemu z reklamowanie towarów Jeszcze jeden wniosek -nigdy więcej produktów HUAWEI.Myślę,że producent liczący się z klientem i dbający o swój wizerunek nigdy by w ten sposób nie załatwił sprawy .
    Dziękuję za pomoc Odezwę się jak tylko otrzymam informację od rzecznika
    Pozdrawiam

  • 2 następujących użytkowników podziękowało pula0869 za ten post:

    ali_cja (11-08-2015),Chayenne (11-08-2015)

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.07.2015
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    114
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    16(16)
    Dobrze że poleciłam ci te forum, śledzę jak się sprawa toczy i mam przeczucie że uda ci się to wygrać
    PS jak nigdy więcej Huawei to polecam zainteresować Windows Phonem - moja mama ma Lumie od dawna, teraz ja również się zdecydowałam i nie żałuję

  • Jeden użytkownik podziękował Chayenne za ten post:

    pula0869 (11-08-2015)

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Bardzo dziękuję Chayene

    Zazwyczaj telefony służyły mi do końca tzn zmieniałam bo były na prawdę stare.Mam od kilku lat lenovo kupione na allegro i teraz wróciłam do niego bo ten nowy leży w pudełku i czeka na rozwój sytuacji Nie jestem specjalistą od komórek i być może Huawei ma dobre parametry,ale sposób w jaki traktują klientów ostatecznie przesądza o tym ,że już nigdy nie chcę się celowo narażać na taką sytuację Kosztowała mnie to sporo nerwów,a być może sprawę sadową w rejonie działania firmy Mam nadzieję ,że to nie będą Chiny tylko Warszawa Mimo wszystko będę walczyć do końca choćby po to by oduczyć ich cwaniactwa Pozdrawiam
    Jak tylko będę coś wiedziała napiszę

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.12.2013
    Posty
    139
    Telefon
    Nokia lumia 620
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    8(7)
    Trochę śledzę tego typu wątki i dzisiaj byłem w sklepie neonet w celu zakupu laptopa nie dla siebie mialem pomóc. Do zakupu nie doszło ale z innych powodów niż opiszę. Otóż zapytałem się sprzedawcy o rękojmię. Dostałem odpowiedź że nie ma czegoś takiego jak rękojmia a jedynie gwarancja producenta. Zapytałem się czy prawo polskie nie dotyczy tego sklepu, na co sprzedawca odpowiedział że u nich nie ma rękojmi. Oczywiście zagotowałem się i powiedziałem osobie której mialem doradzać że wychodzę z tego sklepu. Po wyjściu wyjaśniłem że w przypadku awarii ma prawo żądać wymiany na nowy. Podam przykład gwarancji ze strony Garmin. Właśnie mi się zepsuł więc jestem na topie. Gwarancja mija we wrześniu a sprzęt zostanie wymieniony na nowy(to nie jest febrycznie nowy, ale wygląda na taki) następnie i tu uwaga gwarancja zostanie przedłużona o kolejne dwa lata. To się nazywa gwarancja i głupio się pytać o rękojmię ale jeśli sklep sam wprowadza swoje prawa to mi się nóż w kieszeni otwiera.

  • Jeden użytkownik podziękował Paweł72 za ten post:

    ali_cja (15-08-2015)

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Zgadzam się z Tobą, gdybyśmy mieli pewność, że gwarant nie chce nas oszukać a zadowolenie i dobro klienta jest dla niego ważne, nie szukalibyśmy innych dróg dochodzenia swoich praw. Sprzedawcy też, niestety, nie są bez winy. A i my, konsumenci, często nie potrafimy bądź najzwyczajniej nam się nie chce egzekwować rzetelnej obsługi i szacunku dla siebie.

  • Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 46
      Ostatni post / autor: 28-08-2015, 12:18
    2. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-08-2015, 01:06
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    5. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas