Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Wątek: Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu wygiętej obudowy telefonu

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Za zgodą @Pula0869, poniżej wstawiłam zdjęcia przedmiotowego telefonu, przesłane drogą e-mail 31.07.2015 r. przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
    05-500 Piaseczno, Puławska 40 A





    Edit; czy po obejrzeniu tych zdjęć, ktoś ma jakieś sugestie,wątpliwości?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-08-2015 o 17:33

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.01.2015
    Lokalizacja
    Katowice
    Posty
    1,083
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    FW
    Windows 10 Mobile
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    42
    Podziękowano
    192(164)
    Delikatnie wygięty ten telefon jest, więc może bateria gdzieś nie styka dokładnie i się wyłącza?

    Zastanawiam się tylko czy jest jakiś zapis, który mówi, że wygięte telefony nie naprawiają?

  • Jeden użytkownik podziękował Wojtex16 za ten post:

    ali_cja (08-08-2015)

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Wojtex16 Zobacz posta
    Zastanawiam się tylko czy jest jakiś zapis, który mówi, że wygięte telefony nie naprawiają?
    No właśnie. Przeczytałam jeszcze raz warunki gwarancji ( https://www.microsoft.com/pl-pl/mobi...ja-producenta/ ) i znalazłam taki kwiatek, który wcześniej umknął mojej uwadze:
    "Jeśli Gwarancja nie obejmuje Produktu lub problemu, który wymaga usunięcia, Producent ma prawo do naliczenia opłaty za naprawę lub wymianę Produktu oraz opłaty manipulacyjnej."
    A w "warunkach" nie jest wymieniony żaden problem. Czyli co, według "widzi mi się" serwisu?
    "3. OBSZARY NIEOBJĘTE GWARANCJĄ
    ....
    5.błędy lub uszkodzenia wynikające z: (i) nieprawidłowego używania Produktu lub używania go w sposób niezgodny z podręcznikiem użytkownika, na przykład narażania na działanie cieczy, wilgoci lub skrajnych temperatur albo warunków środowiskowych bądź ich szybkich zmian, na korozję, utlenianie, zabrudzenie żywnością lub napojami albo działanie substancji chemicznych, (ii) używania Produktu z innymi produktami, akcesoriami, programami lub usługami niewyprodukowanymi lub nieoferowanymi przez Producenta bądź podłączania Produktu do takich produktów, akcesoriów, programów lub usług, (iii) połączenia Produktu z dowolnym innym produktem wykonanym przez podmiot zewnętrzny, (iv) uszkodzeń lub błędów spowodowanych przez naruszanie wbudowanych zabezpieczeń produktu (tzw. hacking i cracking), wirusy lub inne szkodliwe oprogramowanie bądź nieautoryzowany dostęp do usług, innych kont, systemów komputerowych lub sieci, lub (v) innych działań pozostających poza zakresem kontroli ze strony Producenta..."

    Mnie, zastanawia jeszcze jedna rzecz; na tych zdjęciach nie ma żadnej identyfikacji telefonu, nie ma daty i godziny wykonania zdjęć a także, brak np. porównania łuku/kąta wygięcia do prostej. Wygląda na to, że stwierdzono to wygięcie "na oko".

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Witam

    Ja szczerze mówiąc nie widzę gołym okiem tego wygięcia Gdybym kupowała ten telefon i byłby wygięty w taki sposób jak sugerują na pewno bym tego nie zauważyła Nie zastanawiałam się nad tym ,ale na zdjęciach faktycznie nie ma żadnej identyfikacji telefonu ani daty ich wykonania.

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Zaplanowałaś już wizytę u Rzecznika Konsumentów?
    Skupimy chyba swoją uwagę na serwisie a sprzedawcę powinniśmy sobie odpuścić.
    Myślę, że powinnaś wydrukować sobie te zdjęcia i pokazać je w jakimś serwisie. Być może, przydałaby się nawet opinia tego serwisu. Mnie, kiedyś kierownik serwisu sporządził opinię za free.
    Dlaczego o to proszę, napiszę Ci na priv.
    Wydrukuj również warunki gwarancji ze strony: https://www.microsoft.com/pl-pl/mobi...centa/warunki- przygotuję Ci kilka pytań do Rzecznika, OK?
    Przydałoby się też kilka pytań do serwisu, ale to jeszcze uzgodnimy.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez pula0869 Zobacz posta
    Po kilkunastu dniach otrzymałam informację z serwisu ,że telefon wygięłam
    Możesz to dokładniej opisać; kiedy, w jakiej formie otrzymałaś taką informację i czy przedstawiono Ci koszt naprawy oraz czy odmówiłaś / w jakiej formie i kiedy/ opłaty za naprawę?

  • #17
    AMi

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar AMi

    Dołączył
    13.08.2013
    Lokalizacja
    PL
    Posty
    2,272
    Telefon
    L640, L650
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    264
    Podziękowano
    549(418)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    nie ma daty i godziny wykonania zdjęć
    Jest data i godzina.

    DateTime - 2015:07:22 17:40:35

    Zdjęcia zrobione małpką Nikona - COOLPIX L29

  • Jeden użytkownik podziękował AMi za ten post:

    ali_cja (09-08-2015)

  • #18
    Moderator Globalny Awatar Jarosław Skrzymowski

    Dołączył
    23.09.2013
    Lokalizacja
    Przemyśl
    Posty
    1,244
    Telefon
    Lumia 950 + MS-HD10
    FW
    01078000531623635014
    Operator
    Play PL
    Dziękuję
    173
    Podziękowano
    362(217)
    Dlaczego nie oddać ponownie na naprawdę gwaranta z wyraźnym zaznaczeniem, że telefon w momencie przekazania do pierwszej naprawy nie posiadał żadnych wad mechanicznych, a w szczególności wygięcia obudowy, co zostało potwierdzone przez osobę przyjmującą, więc wada powstała na drodze sprzedawca - gwarant. Niech spróbują to zaprzeczyć!

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)
    Telefon odebrałam 3o lipca Minęło już trochę czasu więc sama zadzwoniłam do MediaMarkt z pytaniem ,co z moją reklamacją Wtedy dowiedziałam się,że odmówiono naprawy w serwisie ponieważ telefon jest wygięty Nie muszę Ci mówić ,że byłam w szoku ,po prostu ta decyzja bardzo mnie zaskoczyła Pani z MediaMarkt powiedziała mi też ,że sklep prosił serwis o przesłanie zdjęć,ale ich nie otrzymał Zwróciłam się z prośbą o kontakt do serwisu i to ja do nich zadzwoniłam. Pani niezbyt chętnie ze mną rozmawiała ,nie potrafiła mi powiedzieć nic konkretnego Poprosiłam o przesłanie całej dokumentacji telefonu na maila i ją otrzymałam W tym samym dniu dostałam smsa od MediaMarkt,że mogę odebrać telefon więc to zrobiłam Byłam pełna emocji Alu i rozmawiając z Panią z serwisu powiedziałam ,że mój telefon nie był wygięty gdy go oddawałam do reklamacji ( nie ma takiej notatki w protokole reklamacyjnym) i równie dobrze mógł go wygiąć ktoś podczas naprawy Ona stwierdziła ,że to jest niemożliwe Moja odpowiedź była taka,że owszem statystycznie możliwe i nie wierzę w to ,by przez kilka lat pracy serwisu żaden technik nie popełnił błędu Tak to właśnie wyglądało Pewnie rozumiesz moje emocje Gdybym zrzuciła, usiadła na nim ,albo cokolwiek innego zrobiła było by mi łatwiej zaakceptować ich decyzję. Alicjo zastanawia mnie jeszcze jedno,że oni tak na prawdę nie napisali co właściwie się zepsuło Być może wygięcie istniało już podczas zakupu ,a zepsuło się coś zupełnie innego Nie zostałam poinformowana o tym.Mam nadzieję ,że wyjaśniam Ci cała sytuację
    Pozdrawiam
    Kasia

  • Jeden użytkownik podziękował pula0869 za ten post:

    ali_cja (09-08-2015)

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez AMi Zobacz posta
    Jest data i godzina.

    DateTime - 2015:07:22 17:40:35

    Zdjęcia zrobione małpką Nikona - COOLPIX L29
    Mirku, proszę, oświeć mnie: jak to ustaliłeś?

  • Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 46
      Ostatni post / autor: 28-08-2015, 12:18
    2. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-08-2015, 01:06
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    5. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas