Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu wygiętej obudowy telefonu

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu wygiętej obudowy telefonu

    Reklama:
    Nie wiem czy dobrze trafiłam ,ale na innej stronie polecono mi to forum Nie bardzo wiem jak się tutaj poruszać
    Oto po krótce moja historia:
    Kupiłam niedawno telefon komórkowy huawei ascend P8 lite black Telefon super,ale działał tylko miesiąc To zbyt krótko jak na zainwestowane w niego 1100 zł Był zabezpieczony na wszelkie możliwe sposoby Jestem kobietą po 40tce i potrafię szanować sprzęt Kupiłam sztywne etui i nakleiłam folię Moje zdziwienie było ogromne gdy po miesiącu użytkowania telefon włączał się i wyłączał nie dając się uruchomić Zaniosłam go do punktu reklamacyjnego w MediaMarkt ,gdzie został zakupiony Po kilkunastu dniach otrzymałam informację z serwisu ,że telefon wygięłam Byłam w szoku Odmówiono mi naprawy Skontaktowałam się z siedzibą Huawei poprzez infolinię Konsultant ,który ze mną rozmawiał był zdziwiony możliwością wyginania aparatu Wysłałem wszelkie dokumenty i byłam pełna optymizmu,że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie Niestety dzisiaj dostałam odpowiedź na maila,że Huawei podtrzymuje opinię serwisu Jestem w szoku Mi pozostaje Rzecznik Praw Konsumenta,ale innych ostrzegam przed zakupem telefonów tej marki,przedłużaniem gwarancji na 5 lat itp ponieważ jest to wyciąganie pieniędzy od klienta Ja po miesiącu mogę telefon wyrzucić do śmieci bo nie działa

    Jeżeli ktoś zechce obejrzeć zdjęcia zrobione w serwisie udostępnię Nadmieniam ,że w karcie gwarancyjnej podczas przyjmowania telefonu do serwisu nikt zakrzywień nie zauważył ani nie opisał ja również takowych nie widziałam

    Pozdrawiam
    Kasia

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Jeżeli na przyjęciu sprzętu do reklamacji nie ma słowa o stanie rzeczy tj. wygięciu proponuję udać się do Rzecznika, albo od razu do Sądu.

  • Jeden użytkownik podziękował Jash za ten post:

    pula0869 (06-08-2015)

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez pula0869 Zobacz posta
    Zaniosłam go do punktu reklamacyjnego w MediaMark
    - z jakiego tytułu składałaś reklamację; gwarancji czy rękojmi?
    - czy czegoś żądałaś przy składaniu reklamacji, np. żeby naprawiono albo, żeby Ci wymieniono na nowy telefon bez wad?
    - czy przyjmujący reklamację, poinformował Ciebie, co się dalej będzie z telefonem?
    - jeżeli możesz wrzuć skan protokołu przyjęcia telefonu?
    - którego, dokładnie, dnia reklamowałaś telefon?
    - dokładnie, którego dnia otrzymałaś informację z serwisu o "wygięciu" i w jaki sposób została Ci przekazana ta informacja?
    - co to znaczy "odmówiono mi naprawy"; skąd masz taką wiedzę, czy kontaktował się z Tobą, oprócz serwisu, ktoś z MM?
    Cytat Zamieszczone przez pula0869 Zobacz posta
    Niestety dzisiaj dostałam odpowiedź na maila,
    - co dokładnie jest w treści tego maila?
    Proszę o udostępnienie zdjęć, tu, w tym temacie.
    Kasiu, skontaktowanie się z Rzecznikiem Konsumentów jest bardzo dobrym pomysłem, ale i tak będziesz musiała skompletować całą dokumentację i znać definitywną odpowiedź sprzedawcy, czyli prawdopodobnie otrzymasz pismo z Media Markt Polska Sp. z o.o./w nazwie z miastem gdzie dokonałaś zakupu i formą organizacyjną- Spółka komandytowa / o odmowie uznania reklamacji i uzasadnienie tej decyzji. Spokojnie zatem przygotowujemy się do poproszenia Rzecznika o interwencję, OK?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    pula0869 (06-08-2015)

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Dzię

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    - z jakiego tytułu składałaś reklamację; gwarancji czy rękojmi?
    - czy czegoś żądałaś przy składaniu reklamacji, np. żeby naprawiono albo, żeby Ci wymieniono na nowy telefon bez wad?
    - czy przyjmujący reklamację, poinformował Ciebie, co się dalej będzie z telefonem?
    - jeżeli możesz wrzuć skan protokołu przyjęcia telefonu?
    - którego, dokładnie, dnia reklamowałaś telefon?
    - dokładnie, którego dnia otrzymałaś informację z serwisu o "wygięciu" i w jaki sposób została Ci przekazana ta informacja?
    - co to znaczy "odmówiono mi naprawy"; skąd masz taką wiedzę, czy kontaktował się z Tobą, oprócz serwisu, ktoś z MM?

    - co dokładnie jest w treści tego maila?
    Proszę o udostępnienie zdjęć, tu, w tym temacie.
    Kasiu, skontaktowanie się z Rzecznikiem Konsumentów jest bardzo dobrym pomysłem, ale i tak będziesz musiała skompletować całą dokumentację i znać definitywną odpowiedź sprzedawcy, czyli prawdopodobnie otrzymasz pismo z Media Markt Polska Sp. z o.o./w nazwie z miastem gdzie dokonałaś zakupu i formą organizacyjną- Spółka komandytowa / o odmowie uznania reklamacji i uzasadnienie tej decyzji. Spokojnie zatem przygotowujemy się do poproszenia Rzecznika o interwencję, OK?
    Dziękuję za odpowiedź Proszę o podanie maila ,na którego mogłabym wysłać wszystkie dokumenty Nie bardzo potrafię poruszać się na tym forum
    Dziekuje
    Pozdrawiam
    Kasia

    nie ma żadnej wzmianki Ja oddałam go bo włączał się i wyłączał non stop i to jest wpisane na protokole Nie widziałam żadnego wygięci,Pani przyjmująca reklamacje również


    Szanowny Kliencie,

    Dziękujemy za kontakt z biurem Obslugi Klienta Huawei.

    Chcielibyśmy poinformować, iż po zapoznaniu się z Pańskim zgłoszeniem i reklamacją dotyczącą telefonu marki Huawei, numer IMEI, firma Huawei postanowiła podtrzymać decyzję serwisu, iż naprawa gwarancyjna jest niemożliwa do zrealizowania, ze względu na uszkodzenia mechaniczne. W związku z powyższym możliwa jest tylko naprawa odpłatna.
    Serdecznie pozdrawiamy,
    Biuro Obsługi Klienta Huawei
    ali_cja: Usunęłam nr IMEI z treści oraz prywatny adres e-mail


    Z chęcią wyślę całą dokumentację tylko nie bardzo potrafię zrobić to na forum Jestem pierwszy raz na takim forum dlatego z góry przepraszam za błedy jakie mogę popełniać i wszystkim serdecznie dziękuję

    Dlatego wolałabym wysłać na maila bo tutaj się gubię
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 06-08-2015 o 19:52

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Wysłałam Ci już wiadomość z forumowej poczty
    Cytat Zamieszczone przez pula0869 Zobacz posta
    nie ma żadnej wzmianki Ja oddałam go bo włączał się i wyłączał non stop i to jest wpisane na protokole
    OK, podam swój e-mail, ponieważ chcę dokładnie obejrzeć wszystkie wpisy i zaznaczenia w Protokole przyjęcia sprzętu w MM.
    Ponadto, postaraj się odpowiedzieć na pytania, które Ci zadałam;
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    - z jakiego tytułu składałaś reklamację; gwarancji czy rękojmi? Jeżeli nie wiesz, to proszę napisz to.
    - czy czegoś żądałaś przy składaniu reklamacji, np. żeby naprawiono albo, żeby Ci wymieniono na nowy telefon bez wad? Jeżeli niczego nie żądałaś, to też to napisz.
    - czy przyjmujący reklamację, poinformował Ciebie, co się dalej będzie z telefonem? Jeżeli nic nie powiedział, napisz to.
    - którego, dokładnie, dnia reklamowałaś telefon?
    - dokładnie, którego dnia otrzymałaś informację z serwisu o "wygięciu" i w jaki sposób została Ci przekazana ta informacja?
    - co to znaczy "odmówiono mi naprawy"; skąd masz taką wiedzę, czy kontaktował się z Tobą, oprócz serwisu, ktoś z MM?

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar Hezar

    Dołączył
    07.06.2015
    Lokalizacja
    Oberschlesien
    Posty
    467
    Telefon
    L930 / L640
    FW
    Aktualne
    Operator
    nju / Plus
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    52(45)
    @pula0869
    Przed Tobą długa i męcząca droga, ale nie poddawaj się i walcz wszystkimi, możliwymi sposobami.
    Niestety Media Markt / Saturn to spółka wstrętnych krętaczy, którzy będą robić wszystko, co wygodne i korzystne tylko dla nich, nie dla klienta.
    Powodzenia i trzymam kciuki!
    Ostatnio edytowane przez Hezar ; 07-08-2015 o 05:57
    ..:: Sapientia Uti ::..


  • Jeden użytkownik podziękował Hezar za ten post:

    ali_cja (07-08-2015)

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    I taka postawa mnie się podoba Powinniśmy siebie wspierać, a nie zniechęcać.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    milaczq (07-08-2015)

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    MediaMarkt

    Już tego doświadczyłam Zamieściłam negatywną opinię dotyczącą telefonu jak również reklamacji Do tej pory się nie ukazała Na moje pytanie dlaczego odpowiedziano mi ,że mają tak dużo opinii do moderacji ,że czas oczekiwania się wydłuża Zakupuję towary przez net i allegro i nigdy nie zdarzyło mi się czekać dłużej niż kilka minut

    --- Post Połączono 12:25 --- Poprzedni Post napisano 11:24 ---

    Postaram się jeszcze raz opisać dokładnie sprawę,żeby trochę rozjaśnić W czerwcu kupiłam telefon huawei ascend P8 lite (dokładnie 8 czerwca) Zaczęłam użytkować go dopiero po kilku dniach gdy kupiłam odpowiednio usztywnione etui i folię .Etui jest z tworzywa Praktycznie nie było takiej możliwości bym w jakikolwiek sposób uszkodziła telefon .Nie noszę go w kieszeni tylko w torebce Po miesiącu użytkowania rano gdy chciałam go włączyć zaczął włączać się i wyłączać non stop Nie mogłam w żaden sposób go uruchomić ,ani wejść na jakąkolwiek opcję Tego samego dnia (20 lipca) zaniosłam go do MediaMarkt Wyjmowałam go z pokrowca przy pani przyjmującej reklamację ,która go dokładnie obejrzała i opisała (stan sprzętu: ślady użytkowania,folia na ekranie)Opis usterki wg klienta:Włącza się i wyłącza bez przerwy To wszystko ,co było w zgłoszeniu reklamacyjnym Ani ona ani ja nie dostrzegłyśmy żadnego wygięcia.31 lipca dostałam smsa z Mediamarkt ,że mogę odebrać telefon Na potwierdzeniu załatwienia reklamacji odczytałam : sposób załatwienia -odmowa naprawy gwarancyjnej.Zadzwoniłam do serwisu i poprosiłam o wysłanie na maila protokołu Otrzymałam go wraz ze zdjęciami na których widać niewielkie wykrzywienie .To wszystko

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Przejrzałam dokumenty, które mi wysłałaś. Wg. mnie, najważniejszym na dzień dzisiejszym dokumentem, jest "Zgłoszenie reklamacyjne" z 20 lipca.
    W zgłoszeniu tym, podpisanym przez klienta jest informacja: "Reklamacja zgłoszona na zasadach gwarancji" i poniżej "warunki, które są częścią zlecenia". W warunkach tych, w punkcie 1, jest zapis, który musi zmienić nasz, mój punkt widzenia.
    " Zasady postępowania reklamacyjnego z tytułu gwarancji uregulowane są w szczególności w art.557-588 Kodeksu cywilnego oraz w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji sklep wyłącznie pośredniczy w przekazaniu sprzętu objętego reklamacją między klientem i autoryzowanym punktem serwisowym Gwaranta i nie ponosi odpowiedzialności za sposób i skutki realizacji reklamacji gwarancyjnej."

    W związku z tym zapisem, mam prośbę, żebyś się skontaktowała ze swoim Rzecznikiem Konsumentów /przyjmuje tylko w poniedziałki i wtorki Baza adresowa | Stowarzyszenie Konsumentów Polskich / oraz Federacją Konsumentów / przyjmują codziennie Federacja Konsumentów / i wyjaśniła znaczenie tego zapisu. W szczególności, chodzi mi o to, czy ten zapis nie ma na celu wprowadzenia w błąd reklamującego i czy mają jakieś zastrzeżenia bądź uwagi, np. dot. odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w mieniu powierzonym, przy składaniu takiej reklamacji.
    Ponadto, jeżeli do podjęcia sprawy przez Rzecznika należy złożyć wniosek o interwencje, to proszę taki wniosek złóż /łącznie z udzieleniem pełnomocnictwa/.

    I jeszcze jedno pytanie, być może się powtarzam; czy wiedziałaś, że oddajesz sprzęt do naprawy w ramach gwarancji producenta i na to się godziłaś / pomijając na razie to, że dokument ten podpisałaś/?

    * Dokonałam podkreśleń i pogrubień w tekście, w celu zaakcentowania istotnej treści.

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.08.2015
    Posty
    10
    Telefon
    huawei
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    6(4)

    Myslę

    że MediaMarkt ma jeden druk dotyczący protokołu gwarancyjnego Nie wnikałam w jego treść jak to robi przeciętny klient Nie przypuszczałam ,że mogę być tak potraktowana Wiedziałam jedynie,że na telefon jest dwa lata gwarancji od producenta
    Kasia

  • Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 46
      Ostatni post / autor: 28-08-2015, 12:18
    2. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-08-2015, 01:06
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    5. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas