Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Wątek: Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu uszkodzenia związanego z ingerencją wilgoci

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.03.2015
    Posty
    21
    Telefon
    Nokia Lumia 735
    FW
    8.10.14219.341
    Operator
    Play
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    2(2)
    Reklama:
    Kolego "djtonka" czy dostanę jakąś informację od koleżanki Alicji? Czy potrzebny będzie jakiś numer naprawy czy numer klienta? Telefon jest obecnie w firmie Regenersis Sp. z o.o. z/s w Raszynie przy ul. Falenckiej 1B.
    Ostatnio edytowane przez martinox1 ; 01-04-2015 o 20:44

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Już jestem.
    -Gdzie i kiedy kupiłeś telefon,
    -kiedy oddałeś telefon do naprawy,
    -oddałeś osobiście czy za pośrednictwem operatora,
    -jakie wady opisałeś w Protokole Przyjęcia sprzętu do naprawy,
    -czy zawiadomiono Cię oficjalnie o przewidywanych kosztach naprawy,
    Może tyle na początek.

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.03.2015
    Posty
    21
    Telefon
    Nokia Lumia 735
    FW
    8.10.14219.341
    Operator
    Play
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    2(2)
    Witam Alicjo!
    - Telefon kupiłem w ramach przedłużenia umowy w dniu 20.01.2015 r. (teraz właśnie wziąłem paragon do ręki). Telefon przywiózł mi do domu kurier bezpośrednio z P4 Sp. z o.o. z/s w Warszawie,
    - Telefon oddałem do naprawy w piątek, tj. 27.03.2015 r.,
    - Telefon oddałem za pośrednictwem Salonu PLAY w Mławie przy ul. Żeromskiego 6,
    - W protokole Pani napisała dokładnie "Brak dźwięku wychodzącego - mikrofon. Nie działa mikrofon, słychać szum",
    - Dzisiaj zadzwonił do mnie pracownik Salonu PLAY w Mławie i oświadczył, że otrzymał maila z firmy Regenersis z Raszyna, która miała naprawić mój telefon. Dalej powiedział mi, że uznano moją winę i muszę zapłacić im około 400 zł za naprawę telefonu. Ja na to powiedziałem, żeby przesłał mi tego maila na moją skrzynkę. Teraz muszę odpisać firmie Regenersis czy zgadzam się na naprawę telefonu na swój koszt czy mają mi odesłać sprzęt nienaprawiony. Mam na to 5 dni. Jestem bardzo zły, ponieważ wiem, że wina nie leży po mojej stronie. Z telefonem obchodziłem się wręcz pedantycznie. Pani na dowodzie oddania sprzętu do naprawy napisała w uwagach o stanie sprzętu "b. dobry". Moim zdaniem to ktoś z serwisu zrobił te uszkodzenia widoczne na załączony przez mnie wcześniej zdjęciu. Bardzo proszę o pomoc, szczególnie, że czytałem dzisiaj w sieci dużo niepochlebnych opinii na temat tej firmy Regenersis. Nawet jest specjalny profil na Facebooku.

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie wyrażałabym zgody na odpłatną naprawę; niech oddadzą telefon z opisem w protokole, dlaczego nie dokonali naprawy w ramach gwarancji. I będziemy tą decyzję skarżyli, tylko jeszcze nie wiem jaką wybrać ścieżkę; czy korzystając z drogi wskazanej przez Regenersis Reklamacje >> Regenersis, czy bezpośrednio do Microsoftu.
    Być może decyzję podejmiemy dopiero po poznaniu treści protokołu odmowy bezpłatnej naprawy.

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.03.2015
    Posty
    21
    Telefon
    Nokia Lumia 735
    FW
    8.10.14219.341
    Operator
    Play
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    2(2)
    Dobrze, dzisiaj jeszcze napiszę, że nie wyrażam zgody na płatną naprawę. Dziękuję!

  • Jeden użytkownik podziękował martinox1 za ten post:

    ali_cja (02-04-2015)

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Czekamy zatem na dalsze informacje. Przy odbiorze telefonu zwróć uwagę na szczegółowość opisu odmowy naprawy w ramach gwarancji. Nie wystarczy informacja, że np. usterka powstała z winy klienta. Jeżeli uznasz, że jest bardzo niejasne, skrótowe bądź nieprawdziwe; zażądaj uzupełnienia przez serwis. Również bardzo dokładnie obejrzyj telefon; zauważone zmiany zgłoś w salonie do protokołu.

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.03.2015
    Posty
    21
    Telefon
    Nokia Lumia 735
    FW
    8.10.14219.341
    Operator
    Play
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    2(2)
    Witam! Dzisiaj otrzymałem maila od firmy Regenersis o treści:

    Dzień Dobry,
    Dziękuję za kontakt z firmą Regenersis.

    W odpowiedzi na reklamację usług serwisowych Regenersis Warsaw Sp. z o.o. informuję, że technik stwierdził uszkodzenie związane z ingerencją wilgoci na płycie głównej.

    Powyższe uszkodzenie mogło nastąpić na skutek eksploatacji niezgodnej z warunkami określonymi przez Producenta w instrukcji obsługi oraz karcie gwarancyjnej tj.:

    6. Niniejsza Ograniczona Gwarancja nie będzie wykonalna, jeśli Produkt narażony był na działanie wilgoci, ekstremalnych warunków termicznych lub środowiskowych bądź gwałtownych zmian tych warunków, korozję, utlenianie, zanieczyszczenie płynami lub produktami żywnościowymi, lub wpływ produktów chemicznych.

    Dlatego, w oparciu o zapisy w karcie gwarancyjnej, odmówiliśmy naprawy urządzenia w ramach gwarancji.

    Naprawy tego typu nie są objęte gwarancją, ponieważ powstanie zmian wynikających z ingerencji wilgoci/cieczy jest związane ze sposobem korzystania z urządzenia i wynika z niewłaściwego zabezpieczenia go przez Użytkownika przed działaniem szkodliwych czynników, a nie z wad po stronie produktu. Ponadto, zmiany wynikające z ingerencji wilgoci/cieczy mają charakter postępujący i stopniowo mogą prowadzić do pogorszenia się stanu urządzenia, a nawet jego całkowitego zepsucia.

    W związku z powyższym podtrzymuję decyzję o odmowie naprawy gwarancyjnej.

    W przypadku wątpliwości proszę o kontakt z Producentem.

    W załączniku przesyłam zdjęcia uszkodzenia.

    Z poważaniem,

    Magdalena Borowska

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Dział Obsługi Klienta

    Regenersis (WARSAW)

    Infolinia dla Klientów: +48 22 703 41 00 (8:30 - 18:00, poniedziałek - piątek) Pomoc – Facebook: https://www.facebook.com/Regenersis.Polska

    Informacje: Strona główna >> Regenersis


    Telefon 1.jpgTelefon 2.jpg

    Myślę, że jestem na straconej pozycji. Jestem pewny na 100%, że nie zalałem swojego telefonu. Gdyby tak było to nie robiłbym z siebie idioty w tym śmiesznym serwisie i tutaj na forum. Ciekawy jestem czy to jest moja płyta na tych zdjęciach. Aparat cały czas noszony w silikonowym etui. Poza tym obudowa Lumii 735 jest taka, że ciężko byłoby coś do niej wlać, szczególnie z jednym miejscu. Telefon wrzucony do wody raczej cały jest w środku zalany. Idąc dalej, każdy telefon przesłany do serwisu można tak załatwić i odmówić naprawy, a właściciel jest na straconej pozycji.
    Ostatnio edytowane przez martinox1 ; 02-04-2015 o 20:47

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Niestety, kupując telefon już jesteśmy na straconej pozycji; nie wiemy jaki jest stan faktyczny urządzenia, a szczególnie jego wnętrze. Z zaufaniem podchodzimy do producenta i wierzymy, że w przypadku awarii, producent usunie usterkę. Coś mi tu nie gra, przecież nie możemy być bezbronni. Nie odbieraj przed świętami tego telefonu; muszę mieć trochę czasu, żeby przemyśleć ścieżkę dalszego postępowania. Dla mnie, uzasadnienie odmowy naprawy w ramach gwarancji przedstawione przez serwis, nie jest żadnym uzasadnieniem. Jest to tylko przytoczenie pkt.6 warunków gwarancji a nie wskazanie przyczyny i wykazanie na czym polegało zawinienia klienta. I tego będziemy się trzymać.

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.03.2015
    Posty
    21
    Telefon
    Nokia Lumia 735
    FW
    8.10.14219.341
    Operator
    Play
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    2(2)
    Na początku napisali, że technik stwierdził uszkodzenie związane z ingerencją wilgoci na płycie głównej i że uszkodzenie mogło nastąpić na skutek eksploatacji niezgodnej z warunkami określonymi przez Producenta w instrukcji obsługi oraz karcie gwarancyjnej. Nie napisali wprawdzie, że uszkodzenie nastąpiło na pewno z mojej winy, ale gwarancji nie uznali. Ja jestem pewny, że nie przyczyniłem się do tego uszkodzenia. Zawsze dbałem o telefony i tak też było z tą Nokią. Ogólnie to fajny telefon i system również, ale jestem zniesmaczony całą tą sytuacją. Mam jeszcze kosztorys przesłany przez serwis, ale jest on w pdf-ie i nie mogę zamieścić go na forum. Telefonu na pewno nie odbiorę z salonu Play przed świętami.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Jak nie jest bardzo długi ten kosztorys, to wypisz pozycje w poście.

  • Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    2. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    3. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55
    4. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 30-01-2013, 17:39

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas