Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Wątek: Oddanie telefonu do serwisu, procedura gwarancyjna

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2013
    Posty
    67
    Telefon
    LUMIA 920
    FW
    always the newest
    Dziękuję
    44
    Podziękowano
    2(2)
    Reklama:
    Kod stwierdzonej usterki: 110,SW - aktualizacja oprogramowania z powodu nieprawidlowego dzialania.
    o co chodzi?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar Maksymilian777

    Dołączył
    26.08.2013
    Posty
    675
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    45(36)
    Witam

    Dziś ponownie oddałem do serwisu moją L920 ,ponieważ nie została naprawiona za pierwszym razem(spadki baterii po restarcie,dziś jeszcze doszło straszne nagrzewanie się).Kiedy dawałem go na gwarancję gość mi dopisał w UWAGACH: zakurzony ekran,głośnik- gdzie mu tłumaczyłem,że to nie moja wina tylko,że telefon wrócił z serwisu normalnie w piasku.Część głośnika miała paprochy,na co on wpisał że to moja wina i użytkowanie telefonu.Jestem sfrustrowany obsługą oraz samym serwisem. Nie wiem jak oni tam pracują,ale z tego co widać to jest tam straszny bałagan. Do tego chyba wyślę pisemną skargę,bo tak to nie powinno działać.Jak oni te telefony sprawdzają,skoro dostaję telefon z taką samą wadą z jaką wysyłałem,co więcej działa jeszcze gorzej...

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar michau

    Dołączył
    20.08.2013
    Posty
    72
    Telefon
    Lumia 920
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    39
    Podziękowano
    5(4)
    Cytat Zamieszczone przez Maksymilian777 Zobacz posta
    Witam

    Dziś ponownie oddałem do serwisu moją L920 ,ponieważ nie została naprawiona za pierwszym razem(spadki baterii po restarcie,dziś jeszcze doszło straszne nagrzewanie się).Kiedy dawałem go na gwarancję gość mi dopisał w UWAGACH: zakurzony ekran,głośnik- gdzie mu tłumaczyłem,że to nie moja wina tylko,że telefon wrócił z serwisu normalnie w piasku.Część głośnika miała paprochy,na co on wpisał że to moja wina i użytkowanie telefonu.Jestem sfrustrowany obsługą oraz samym serwisem. Nie wiem jak oni tam pracują,ale z tego co widać to jest tam straszny bałagan. Do tego chyba wyślę pisemną skargę,bo tak to nie powinno działać.Jak oni te telefony sprawdzają,skoro dostaję telefon z taką samą wadą z jaką wysyłałem,co więcej działa jeszcze gorzej...
    Nie jesteś pierwszy. Czytałem opinie o serwisach Nokia Care i powiem tak, te pozytywy co tam są (aż kilka) to chyba oni sobie sami napisali. No a negatywów, lista długa jak droga Francja-Chiny.

  • #14

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Yziek

    Dołączył
    31.12.2012
    Lokalizacja
    Kraków
    Posty
    5,351
    Telefon
    Lumia 920
    FW
    W10
    Operator
    Play
    Dziękuję
    217
    Podziękowano
    1,211(536)
    Zależy na jakiego serwisanta trafisz, ale w sumie nie wiem co ma zakurzony głośnik do tego by telefonu nie naprawić.
    Ja akurat trafiłem na kogoś "dobrodusznego", bo wymienili mi nawet ramkę obudowy, dekoracyjną klapkę kamery, bo były porysowane (uszkodzenie mechaniczne).
    Skargę jak najbardziej możesz napisać, ale konwersacja będzie bardzo długa, będziesz musiał poświęcić na to strasznie dużo czasu i nie wiem czy coś osiągniesz.
    Psychologiquement sous-évalué



    Yziekk

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar Maksymilian777

    Dołączył
    26.08.2013
    Posty
    675
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    45(36)
    Yziek,źle mnie zrozumiałeś..,Mój telefon wrócił z serwisu i był brudny od piasku.Serwis mi nie naprawił telefonu,tylko ubrudził.Wysłałem go ponownie,przy czym zostałem oskarżony o nieszanowanie telefonu,gdyż w głośniku był piach.Póki co czekam.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar zax880

    Dołączył
    04.12.2012
    Posty
    453
    Telefon
    920, 735, 950 DS, XT1580
    Operator
    Play
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    57(51)
    Widzę, że nie tylko mi opadają ręce na polskie serwisy Nokii.
    Ja już czekam prawie 3 tydzień i z tego co widzę po statusach naprawy to telefon zwiedził już kawał polski i tak sobie jeździ od serwisu do serwisu i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co było zrobione i kiedy go dostanę.
    A najlepszy numer jest taki, że na początku tygodnia telefon trafił już z Centralnego Serwisu w Warszawie do innego "autoryzowanego" serwisu w Toruniu, który to miał już wysłać telefon do punktu w którym go reklamowałem, czyli do salonu Plusa w Płocku. Status nie zmieniał się przez jakieś 3 dni, ciągle widniało, że telefon został wysłany do Torunia, więc postanowiłem zadzwonić do nich i zapytać się czy telefon dalej jest u nich w Toruniu czy odesłali już do mnie, do Płocka. I jaką otrzymałem odpowiedź? Telefon ponownie odesłaliśmy do warszawy, bo miał paproszki w kamerze...ja pier*****...autoryzowany, certyfikowany "serwis" z Torunia nie mógł po prostu otworzyć telefonu i go oczyścić, co zajęłoby im pewnie godzinę i odesłać już do mnie, tylko cofają telefon do warszawy i opóźniają o kolejny tydzień całą naprawę...nóż się w kieszeni sam otwiera :/ Nie wiem na jakiej zasadzie Nokia przyznaje te certyfikaty i statusy salonu Nokia Care, skoro i tak potem wszystko leci do warszawy a oni nawet do najmniejszej rzeczy się nie dotykają :/

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar lupus

    Dołączył
    15.10.2012
    Posty
    549
    Telefon
    BlackBerry
    Dziękuję
    76
    Podziękowano
    61(51)
    Ja wczoraj swoją oddałem. .. trzecia sztuka w w trzeciej problem. ..

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar Maksymilian777

    Dołączył
    26.08.2013
    Posty
    675
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    45(36)
    Cytat Zamieszczone przez lupus Zobacz posta
    Ja wczoraj swoją oddałem. .. trzecia sztuka w w trzeciej problem. ..
    Nie rozumiem,trzecia sztuka? Miałeś już trzy różne L920?

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar Maksymilian777

    Dołączył
    26.08.2013
    Posty
    675
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    45(36)
    Witam,mam pytanie odnośnie gwarancji.Czy serwis nokii ma 14 dni ROBOCZYCH na naprawę?Mój telefon jest już 10 dni w Regenersis. Zaczynam się niepokoić,ponieważ wciąż widnieje napis W TRAKCIE OBSŁUGI SERWISOWEJ. Dzwoniłem do nich i powiedziałem że ten telefon jest ponownie przyjęty z tej samej przyczyny i że chcę cokolwiek wiedzieć co się z nim dzieje,jednak nie chcą mi udzielić żadnych informacji. Coraz bardziej się przekonuję,że faktycznie nie znają przyczyny i nie wiedzą jak go naprawić.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar zax880

    Dołączył
    04.12.2012
    Posty
    453
    Telefon
    920, 735, 950 DS, XT1580
    Operator
    Play
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    57(51)
    Cytat Zamieszczone przez Maksymilian777 Zobacz posta
    Witam,mam pytanie odnośnie gwarancji.Czy serwis nokii ma 14 dni ROBOCZYCH na naprawę?Mój telefon jest już 10 dni w Regenersis. Zaczynam się niepokoić,ponieważ wciąż widnieje napis W TRAKCIE OBSŁUGI SERWISOWEJ. Dzwoniłem do nich i powiedziałem że ten telefon jest ponownie przyjęty z tej samej przyczyny i że chcę cokolwiek wiedzieć co się z nim dzieje,jednak nie chcą mi udzielić żadnych informacji. Coraz bardziej się przekonuję,że faktycznie nie znają przyczyny i nie wiedzą jak go naprawić.
    Hm z tego co kojarzę to powinno być 14 dni roboczych liczonych jako pobyt w serwisie (bez czasu podróży), ale kiedyś szukałem informacji na ten temat jak oddawałem poprzednio telefon do serwisu i znalazłem w necie kilka wypowiedzi jakiś prawników, którzy pisali, że gwarancje są tak skonstruowane, że tak naprawdę nie wiesz ile to zajmie, bo np wpiszą, że czekają na części i wtedy jakby ich te 14 dni nie obowiązuję, czy jakoś tak :/
    Nie wiem czy to dalej tak jest, ponieważ już jakiś czas temu to czytałem, a że mój też już 11 dzień tkwi w Regenersis to nie mam karty gwarancyjnej żeby zobaczyć, czy jest coś wspomniane o 14 dniach roboczych.
    A swoją drogą to ciekawostka, oddawałem telefon i wpisałem kilka usterek, m.in. wadliwa praca baterii, zła jakość zdjęć i praca autocokusa, wieszanie się (to dopisałem tylko ze względu na wymianę płyty głównej, ponieważ mam starą ) i jeszcze jakieś tam pierdoły typu kurz w kamerze itd. Wczoraj dzwoniłem do serwisu i doznałem lekkiego szoku, ponieważ wgrali tylko nowe oprogramowanie i zestroili - to ma być lekarstwo na wszystkie bolączki L920 :/
    I 11 dni bez telefonu, a jeszcze status jest, że w trakcie obsługi.

    EDIT:
    O ile się nie mylę to dokładnie taki zapis widnieje na karcie gwarancyjnej:
    http://www.nokia.com/pl-pl/pomoc/ogr...ja-producenta/

    Pierwsze zdanie już to wyjaśnia:
    "Nokia gwarantuje, iż w okresie gwarancji Nokia bądź firma serwisowa działająca z upoważnienia Nokia, w stosownym czasie bezpłatnie usunie wady materiałowe, konstrukcyjne i wykonawcze, w drodze naprawy lub, jeżeli według własnego uznania Nokia stwierdzi taką konieczność, wymiany Produktu, zgodnie z warunkami niniejszej Ograniczonej Gwarancji (o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej)."

    A więc możemy czekać do usranej śmierci.
    Ostatnio edytowane przez zax880 ; 08-10-2013 o 21:12

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Procedura gwarancyjna
      Przez iamnothouse w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 15
      Ostatni post / autor: 25-04-2015, 23:09
    2. Zachowanie serwisu a wymiana telefonu
      Przez Darpi w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 21-04-2015, 14:17
    3. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16
    4. Problem z włączaniem się telefonu oraz zaskakująca reakcja serwisu.
      Przez CarrighanN w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 04-11-2014, 01:09
    5. [Lumia 820] Oddanie telefonu do serwisu
      Przez irekjj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 02-03-2014, 15:37

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas