Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji

  1. #1

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36

    Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji

    Reklama:
    Jeżeli po oddaniu do naprawy telefonu nie zostały naprawione usterki, które zostały zgłoszone w Protokole przyjęcia sprzętu do naprawy, i w dalszym ciągu nie nadaje się on do użytkowania zgodnie z celem w którym go wyprodukowano i sprzedano, powinniśmy rozważyć złożenie pisma/skargi na niewywiązanie się gwaranta z obowiązków do których się zobowiązał w Karcie Gwarancyjnej oddając sprzęt konsumentowi w "użytkowanie".
    W opisywanej sytuacji należałoby niezwłocznie rozpocząć procedurę dochodzenia gwarantowanych praw właściciela zakupionego sprzętu, jeżeli wada/ usterka wystąpiła w okresie obowiązywania ochrony gwarancyjnej.
    A zatem, jeśli odebraliśmy z naprawy, dokonywanej w ramach gwarancji, telefon który, Waszym zdaniem, nie został naprawiony albo naprawa dotyczyła np. tylko części zgłaszanych usterek, możecie wybrać jedną z trzech procedur:
    1. oddanie telefonu do ponownej naprawy,
    2. tzw. reklamacja nieskutecznej naprawy,
    3. złożenie pisma/skargi na niewywiązanie się gwaranta z obowiązku gwarancyjnego i żądanie skutecznej naprawy.

    O ile oddanie sprzętu do ponownej naprawy nie wymaga wyjaśnień o tyle, reklamacja nieskutecznej naprawy czy złożenie skargi wymaga szerszego omówienia;

    Skargę na nieskuteczną naprawę można realizować poprzez np. specjalny formularz dostępny na stronie serwisu / np.. Regenersis Reklamacje >> Regenersis / , ale ta forma nazywana jest przez Regenersis "Reklamacją nieskutecznej naprawy" a nie skargą, bądź poprzez wysłanie pisma reklamacyjnego na adres konkretnego serwisu.

    Ad.2 Wg. Regenersis / Reklamacje >> Regenersis / ;
    "… Reklamacja powinna zawierać:
    • imię i nazwisko,
    • dane kontaktowe,
    • numer IMEI (15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na naklejce znamionowej w telefonie lub dostępny po wybraniu kodu: *#06#), numer seryjny SN (serial numer, umieszczony na naklejce na spodzie laptopa) lub numer naprawy,
    • opis powodu reklamacji
    Reklamacja nieskutecznej naprawy
    Reklamacje można składać za pośrednictwem punktu obsługi Twojego operatora, sklepu, lub bezpośrednio w Regenersis.
    Rozpatrzenie reklamacji nieskutecznej naprawy z reguły wymaga ponownego dostarczenia urządzenia do serwisu
    Reklamacje kierowane bezpośrednio do Regenersis można złożyć:
    • Przez formularz kontaktowy (prosimy o wybranie w polu temat opisu dotyczącego reklamacji).
    • Bezpośrednio w Punkcie Przyjęć od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:30 - 18:30.
    Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
    Janki, ul. Falencka 1B
    05-090 Raszyn
    Pocztą;
    a.Pisma reklamacyjne (bez urządzenia):
    Dział Reklamacji
    Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
    Janki, Al. Krakowska 38
    05-090 Raszyn
    b.Pisma reklamacyjne wraz z urządzeniem:
    Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
    ul. Falencka 1B
    05-090 Janki

    Procedura reklamacyjna
    Na reklamacje staramy się odpowiadać w ciągu 5 dni roboczych. Jednak w niektórych przypadkach (np. jeśli konieczna jest konsultacja z producentem), czas oczekiwania może się wydłużyć.
    Od odpowiedzi na reklamację przysługuje prawo odwołania do producenta, innego autoryzowanego serwisu oraz instytucji określonych w prawie konsumenckim. Rekomendujemy jednak wcześniejsze skorzystanie z możliwości reklamacji usługi w Regenersis
    Jeśli masz pytania, dotyczące obsługi Twojej reklamacji, zapraszamy do kontaktu przez naszą infolinię♥ +48 22 703 41 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 18:00) lub za pośrednictwem profilu Regenersis na Facebooku…. "




    Ad.3 Pismo/skarga na niewywiązanie się gwaranta z obowiązku gwarancyjnego i żądanie skutecznej naprawy.


    a. Dostarczenie pisma/skargi osobiście w punkcie serwisowym, z pokwitowaniem odbioru przez pracownika serwisu na kopii,
    b. Wysłanie pisma/skargi listem poleconym, za zwrotnym poświadczeniem odbioru

    Przykładowy wzór skargi przedstawiłam tu: http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...ez-serwis-139/
    Określiłam w nim 7- dniowy termin do podjęcia skutecznych działań przez serwis zajmujący się naszym urządzeniem i powiadomieniem was, przed upływem tego terminu, o swojej decyzji.
    Procedurę skargową powinniśmy rozpocząć od najniższego szczebla, czyli tam, gdzie zajmowano się bezpośrednio naszym telefonem i gdzie realizowano nałożony przez gwaranta obowiązek ochrony gwarancyjnej.
    W w/w skardze kierownik serwisu został również poinformowany, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, będziemy skutecznie kontynuowali dochodzenie swoich praw. Tym samym, daliśmy do zrozumienia, że nie tylko znamy swoje prawa ale również i to, że będziemy konsekwentnie dążyli do ich egzekwowania.

    Po bezskutecznym upływie wyznaczonego przez was terminu / może to być 7 jak i 14 dni, czy dowolnie inny termin ale możliwy do realizacji przez tego, przeciwko komu kierujemy skargę/ - a jest to najczęściej milczenie adresata skargi bądź zbywanie nas- powinniśmy rozważyć złożenie skargi do podmiotu zlecającego realizację obsługi gwarancyjnej.
    Zatem, następnym krokiem, będzie złożenie skargi i to już nie tylko na działanie serwisu w zakresie naprawy powierzonego sprzętu ale również na sposób rozpatrzenia naszej pierwszej skargi.

    O terminie otrzymania skargi przez serwis, tym samym rozpoczęcia biegu np.7-dniowego terminu, dowiemy się z otrzymania tzw. zwrotki, czyli zwrotnego poświadczenia odbioru pisma.

    Do pisma należy dołączyć kopie / w formie załącznika, / m.in. dowodu zakupu, karty gwarancyjnej, protokołu/ protokołów nieskutecznej naprawy, ewentualnej ekspertyzy bądź innych dokumentów.

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Potok666 (11-06-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-08-2015, 01:06
  2. Gdzie oddać w ramach gwarancji
    Przez makap w dziale Gwarancja
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-04-2015, 22:45
  3. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
    Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
  4. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
    Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16
  5. Reklamacja w ramach gwarancji a Preview for Developers
    Przez 19Grzegorz96 w dziale Gwarancja
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 10:20

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Kontakt
administracja[at]windowsmania.pl

Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
Dołącz do nas