Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 2345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 95

Wątek: Naprawa wadliwego wyświetlacza (purpurowa poświata) w Nokia Lumia 930

  1. #51

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Nie, nie masz napisać tylko o przedłużeniu gwarancji. W #45 napisałam:
    Wylicz dokładnie w dniach kiedy, z uwagi na naprawy, nie mogłeś korzystać z telefonu.
    Napiszesz ponownie do Microsoft'u z opisem takim, jaki wysłałeś z telefonem do naprawy i uzupełnieniem o ostatnią naprawę. Zadamy również pytanie o przedłużoną gwarancję z tytułu wielokrotności nieskutecznych napraw. Dobrze?
    Czyli, na jutro przygotuj projekt pisma do Microsoft i wrzuć go tutaj. Zastanowimy się wspólnie, jaką nadać mu ostateczną treść. OK?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #52

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Ok, ogarnę to i wrzucę, z telefonu nie mogłem korzystać 31 dni.

    Nie wiem czy o takie coś chodziło, ale dzisiaj nie za bardzo mam głowę do tego:

    Witam.
    Piszę w sprawie telefonu Nokia Lumia 930 numer Imei:… , który był zakupiony w dniu: 15.04.2015. Telefon ten był już 3 razy w serwisie, teraz muszę go odesłać czwarty raz, ponieważ wymieniony wyświetlacz dalej posiada wadę w postaci purpurowych przebarwień. Poniżej zamieszczam cały przebieg akcji serwisowych z dokładnymi datami, zgłaszanymi usterkami, użytymi elementami.



    Numer klienta iQor: APL0501

    Dotyczy: Naprawy gwarancyjnej telefonu marki Nokia Lumia 930 numer Imei:, zakupionego 15 kwietnia 2016 roku.

    Przedmiotowy telefon pierwszy raz zgłoszony był do naprawy w ramach gwarancji 15 lutego 2016 roku z następującymi wadami:

    - problem z wibracją (zbyt głośna),
    - problem z trybem głośnomówiącym ( nie słychać rozmówcy),
    - problem z wyświetlaczem ( purpurowa poświata)

    Załącznik nr 1 (Kopia pierwszego zgłoszenia)


    W wyniku przeprowadzonej nieodpłatnej naprawy nie odniesiono się do całości zgłaszanych przeze mnie wad, a jedynie usunięto jedną z trzech zgłaszanych usterek, tj. problem z trybem głośnomówiącym.
    Załącznik nr 2. Raport usługi

    Nadmieniam, że nie znane mi są powody, dlaczego naprawę ograniczono jedynie do mikrofonu, pomijając zupełnie dwie pozostałe wady telefonu.

    Ponieważ nie przeprowadzono naprawy związanej z wadą wyświetlacza i wibracją, 26 lutego 2016r. ponownie złożyłem reklamację z tytułu gwarancji.

    W protokole zgłoszenia naprawy zgłosiłem następujące usterki:
    - problem z wibracją (zbyt głośna, trzeszczenie),
    - problem z wyświetlaczem ( purpurowa poświata zamiast czarnego tła i na obrazie podglądu przed zrobieniem zdjęć)

    Załącznik nr 3. Kopia zgłoszenia

    W trakcie drugiej naprawy, dokonano czynności mechanicznych i użyto następujących części: element mechaniczny VIBRA, śrubki 10 szt.
    Tu również nadmieniam, że nieznany mi jest powód odstąpienia od naprawy wyświetlacza.

    Załącznik nr 4. Formularz naprawczy iQor

    Po otrzymaniu telefonu po drugiej naprawie gwarancyjnej, w dalszym ciągu w telefonie jest problem z wyświetlaczem, tzn. przy automatycznym/niskim poziomie podświetlania w miejscach z małą ilością światła, elementy takie jak: pasek głośności, skróty (szybkie akcje) w centrum powiadomień, pasek menu: udostępnij, utwórz nową wiadomość, szukaj, wybierz, itd. są koloru purpurowego zamiast czarnego. Purpurowy kolor jest również widoczny, chwilę przed zgaśnięciem wyświetlacza, gdy jest wyświetlany dialer. Wyświetlacz jest nierównomiernie podświetlany, w prawym dolnym rogu obraz jest jaśniejszy. Również aparat dziwnie się zachowuje w pomieszczeniach bez światła, co jest widoczne na załączonym filmie: załącznik nr 6.
    W Załączniku nr 5. są zdjęcia omawianych miejsc.
    W Załączniku nr 6. Dziwna praca aparatu.




    O fragmentarycznie przeprowadzanych naprawach, w trakcie których nie mogłem korzystać z reklamowanego telefonu, oraz o nie odniesieniu się przez serwis do zgłaszanych usterek kompleksowo, a także o ignorowaniu zgłaszanych wad telefonu i w efekcie nienaprawienie wady wyświetlacza poinformowałem gwaranta. W wyniku tego zgłoszenia otrzymałem odpowiedź drogą elektroniczną od producenta Microsoft o następującej treści:

    W odpowiedzi na złożoną przez Pana reklamację, dotyczącą telefonu Nokia Lumia 930 o numerze IMEI:, uprzejmie prosimy o ponowne dostarczenie telefonu do Centrum Logistycznego „Regenersis” wraz z kopią niniejszego pisma.Centrum „Regenersis” zostało przez nas poinformowane o przekazaniu urządzenia do Europejskiego Centrum Serwisowego iQor w celu weryfikacji zgłaszanych usterek. Telefon do serwisu może Pan przekazać za pośrednictwem punktu sprzedaży lub wezwać kuriera pod numerem dedykowanej dla „Regenersis” infolinii przewoźnika DPD: 22/5715252. Jeśli wybierze Pan to rozwiązanie, prosimy o dołączenie karty gwarancyjnej z dowodem zakupu."


    Załącznik nr 7. Wydruk komputerowej wiadomości e-mail z dnia 14 marca 2016


    Biorąc całokształt okoliczności związanych z naprawą przedmiotowego telefonu żądam wypełnienia przez gwaranta umownego obowiązku nieodpłatnej naprawy i wydanie mi telefonu bez wad.
    Ponadto, proszę o wypełnienie Karty Gwarancyjnej zgodnie z harmonogramem przeprowadzonych napraw, ze szczegółowym wymienieniem części, które wymieniono/użyto podczas poszczególnych napraw.

    Dla ułatwienia zrozumienia mojego niezadowolenia, poniżej przedstawiam, w skrócie, stan faktyczny postępowania reklamacyjnego, dotyczący przedmiotowego telefonu:

    Pierwsze zgłoszenie: Data zgłoszenia do naprawy: 15 luty 2016
    Zgłaszane przeze mnie usterki: problem z wibracją (zbyt głośna), problem z trybem głośnomówiącym ( nie słychać rozmówcy), problem z wyświetlaczem (purpurowa poświata)

    Pierwsza naprawa: naprawa w Regenersis 17-22 luty 2016
    Zgłaszana usterki: Mikrofon w ogóle nie działa, użyte części-element lutowany: MIC SMD.
    Załącznik 2 (Kopia zgłoszenia, oraz przebiegu naprawy)

    Drugie zgłoszenie: Data zgłoszenia do naprawy: 26 luty 2016
    Zgłaszane usterki: problem z wibracją (zbyt głośna, trzeszczenie), problem z wyświetlaczem ( purpurowa poświata zamiast czarnego tła i na obrazie podglądu przed zrobieniem zdjęć)

    Druga naprawa: Formularz naprawczy iQor 7-8 marzec 2016 : kod symptomu usterki klienta- Dźwięk-słuchawka w ogóle nie działa
    Naprawa: mechaniczna

    Raport usługi Regenersis: rozpoczęcie usługi- 1 marca, zakończenie usługi-10 marca 2016
    Użyte części: element mechaniczny VIBRA, śrubki 10 szt.
    Załącznik 3,4 (Kopia zgłoszenia, oraz przebiegu naprawy)"


    Trzecia naprawa: Data zgłoszenia do naprawy: 16 marca 2016
    Zgłaszane usterki: Problem z wyświetlaczem: przy niskim/automatycznym poziomie jasności w ciemnych pomieszczeniach, elementy taki jak: pasek głośności, pasek z elementami szukaj, wybierz, udostępnij itd. Są koloru purpurowego. Purpurowy kolor jest również widoczny chwilę przed zgaśnięciem wyświetlacza, gdy jest wyświetlany dialer. Ekran jest nierównomiernie podświetlany: w prawym dolnym rogu obraz jest jaśniejszy. Dziwne zachowanie aparatu w pomieszczeniach bez światła

    Trzecia naprawa: Formularz naprawczy iQor 22-26 marzec 2016: kod symptomu usterki klienta 4420- Dźwięk: słuchawka w ogóle nie działa.
    Naprawa: mechaniczna


    Raport usługi Regenersis: rozpoczęcie usługi- 18 marca, zakończenie usługi- 30 marca 2016
    Użyte części:
    Element mechaniczny [2ND Camera Window Gasket] 1 sztuka
    Element mechaniczny [4DG HSJ FLEX ASSY] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Back Cover Gasket] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Care Jumper Flex Conductive Adhesive] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Care Mimo Coax Flex Conductive Adhesive] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Care Ui Assembly Silver] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Daughter PWB Gasket] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Earp 32R 8x12x2 Petra] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Msm Heat Spreader Row] 1 sztuka
    Element mechaniczny [Screw M1 Torx Plus 4IP] 2 sztuki

    Prosiłbym o przedłużenie gwarancji na mój telefon z tytułu wielokrotności nieskutecznych napraw. Z telefonu nie mogłem korzystać 31 dni z uwagi na naprawy.
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 03-04-2016 o 10:42

  • #53

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Przeczytaj dokładnie, czy wszystko gra oraz uzupełnij wykropkowane miejsca w tekście. Gdybyś miał uwagi/zastrzeżenia, pisz.
    Ja strzeliłam gafę z datą zakupu i Ty to puściłeś, a przecież prosiłam, żebyś przeczytał dokładnie!
    Nie wiedziałam, że edytowałeś #52 i dorzuciłeś projekt pisma. Muszę je trochę "przetrawić". Nie wiem, czy przed poniedziałkiem się wyrobię. W każdym bądź razie, trochę to potrwa, zanim zgłosisz naprawę do serwisu.
    Najpierw musimy napisać do Microsoft'u i poczekać na odpowiedź. Nie wyślemy przecież " w ciemno" telefonu na kolejną naprawę.




    Edit; widziałeś "rozkładówkę" swojej L930? Co zostało wymienione w serwisie ?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 03-04-2016 o 02:24

  • #54

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Sorry to ja popełniłem gafę, bo do serwisu trafił dokument z dobrą datą zakupu, a tu wstawiłem starszą wersję z nie zmienioną datą. Oglądałem ten temat i patrzyłem dokładnie co wymienili w mojej 930.
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 03-04-2016 o 10:46

  • #55

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Oglądałem ten temat i patrzyłem dokładnie co wymienili w mojej 930.
    I do jakiego doszedłeś wniosku?

  • #56

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Praktycznie większość co wymienili, to jakieś bzdety. Ogólnie dziwna sytuacja, że nie piszą nic o wyświetlaczu, a jest nowy.

  • #57

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    badsansta (11-04-2016),KewinPol (04-04-2016),mrowathelegend (29-04-2016)

  • #58

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Tak, pismo zostanie wysłane do MS mailem. Telefon był brany raczej na osobę prywatną.

  • #59

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Telefon był brany raczej na osobę prywatną.
    Musimy mieć pewność. Jeżeli jest to tylko możliwe, proszę ustal to. Być może, byłaby szansa na zainteresowanie Twoją sprawą rzecznika konsumentów. Oczywiście, jeżeli producent dalej będzie lekceważył problem.
    Jaki masz dokument zakupu tego telefonu?

  • #60

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Dowód zakupu, który dostałem to paragon.

  • Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 2345678910 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 29
      Ostatni post / autor: 20-05-2016, 12:55
    2. [Lumia 930] Standardowo: purpurowa szarość, czyli znany problem - jak usunąć???
      Przez Oskar Barcz w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 11-03-2016, 13:47
    3. Nokia Lumia 710 - wymiana/naprawa głośnika
      Przez otniel w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 06-05-2014, 11:24
    4. Naprawa pogwarancyjna telefonów Nokia
      Przez sztormik w dziale Naprawy pogwarancyjne
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 30-04-2014, 21:03
    5. Naprawa boot bootloader Nokia Lumia 610 710 800 900 HTC SAMSUNG 40zł !
      Przez DrMobile w dziale Naprawy pogwarancyjne
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 29-05-2013, 09:12

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas