Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 123456789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 95

Wątek: Naprawa wadliwego wyświetlacza (purpurowa poświata) w Nokia Lumia 930

  1. #41

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Reklama:
    No może. Telefon dzisiaj do mnie wrócił, więc zmieścili się w czasie. Wszystkie dokumenty, które były w przesyłce wróciły do mnie. Karta gwarancyjna nie została uzupełniona, ani tą naprawą, ani wcześniejszymi (w ogóle jej nie ruszali). Wyświetlacz wraz z ramką został wymieniony, oraz jeszcze kilka części wymienili, później podrzucę skan. Ogólnie dziwnie działa serwis, za pierwszym i drugi razem, musieli wymienić wyświetlacz, mikrofon oraz silniczek wibracji, a prawie nic nie wymienili, a teraz pół telefonu wymienili za jednym razem.
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 31-03-2016 o 15:46

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Ogólnie dziwnie działa serwis, za pierwszym i drugi razem, musieli wymienić wyświetlacz, mikrofon oraz silniczek wibracji, a prawie nic nie wymienili, a teraz pół telefonu wymienili za jednym razem.
    W głównej mierze jest to zasługa maila od Microsoft'u, ponadto naprawiali Węgrzy, a nie Regenersis. Być może, pomogło w części też rzetelne opisanie usterek/wad telefonu i nieskutecznych napraw.

    Jak teraz sprawuje się telefon? Masz jakieś uwagi, czy wręcz przeciwnie?

  • #43

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Jeszcze nie miałem czasu testować dokładnie telefon, ale po 21 to zrobię.

  • #44

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Tutaj są wszystkie dokumenty, które otrzymałem:
    skanowanie0001.jpgskanowanie0002.jpgskanowanie0003.jpgskanowanie0004.jpg

    Edit. Sprawdziłem przed chwilą największą bolączkę tego modelu jak i mojego egzemplarza (purpurowa poświata) i niestety nowy wyświetlacz ma ten sam problem. Szczerze to ręce opadają
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 31-03-2016 o 22:24

  • #45

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Niestety, nie masz innego wyjścia, jak znów odesłać na gwarancję.
    Wylicz dokładnie w dniach kiedy, z uwagi na naprawy, nie mogłeś korzystać z telefonu.
    Napiszesz ponownie do Microsoft'u z opisem takim, jaki wysłałeś z telefonem do naprawy i uzupełnieniem o ostatnią naprawę. Zadamy również pytanie o przedłużoną gwarancję z tytułu wielokrotności nieskutecznych napraw. Dobrze?
    Możesz, chociaż widzę tu nikłe szanse powodzenia, reklamować u Sprzedawcy z Allegro, a ten niech sobie dochodzi od operatora.

  • #46

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Z sprzedawcą raczej odpada, bo facet z tego co wiem jest często w delegacji, więc On nic nie będzie załatwiał. Telefon zostanie wysłany do serwisu, nie będę go miał kolejne 2 tygodnie i nie wiem czy serwis wymieni wyświetlacz na nowy, a jeśli tak to jakie mam prawdopodobieństwo, że będzie on sprawny? Druga sprawa, to czy MS zgodzi się na przedłużenie gwarancji, z racji nieskuteczności napraw. Pytanie do użytkowników Lumii 930, ilu z was ma sprawne wyświetlacze, bez purpurowej poświaty, bo zastanawiam się ile procent jest uszkodzonych wyświetlaczy?
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 31-03-2016 o 23:29

  • #47

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Z sprzedawcą raczej odpada, bo facet z tego co wiem jest często w delegacji, więc On nic nie będzie załatwiał
    W zasadzie, to Ciebie nie powinno obchodzić, że Sprzedawca nie ma czasu na załatwianie reklamacji. Sprzedał Ci towar i powinien mieć świadomość, że w przypadku wykrycia wady w sprzedanym produkcie może ponosić odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Artykuł 556* Kodeksu cywilnego ma również zastosowanie w sytuacji takiej jak Twoja. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi ciąży zarówno na przedsiębiorcy, jak i na osobie fizycznej.
    Już najwyższy czas zacząć dochodzić tej odpowiedzialności od okazjonalnych Sprzedawców na Allegro. Tacy Sprzedawcy, nie będący przedsiębiorcą, uważają, że mogą sprzedawać każdy "szrot" i nikt ich nie będzie "szarpał". Uważają, że jak "puszczą do ludzi" wadliwy telefon, to sprawa dla nich jest już zamknięta i cieszą się, że udało im się sprzedać trefny egzemplarz. W przypadku uchylania się od odpowiedzialności takiego Sprzedawcy, można mu wytoczyć powództwo cywilne. Przyznaję, że trochę to "kosztuje" nerwów, do tego dochodzą opłaty i koszty sądowe, ale nie są one wysokie i wielokrotnie niższe od kwoty, która Ty zapłaciłeś za ten telefon.
    A Twój Sprzedawca, jak będzie chciał, może dochodzić odpowiedzialności od swego Sprzedawcy. Ale to już jego problem, nie Twój.

    *)
    Art. 556 Kc.:
    "Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)."
    Więcej przeczytasz tu:Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część I

    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Druga sprawa, to czy MS zgodzi się na przedłużenie gwarancji, z racji nieskuteczności napraw.
    Polskie prawo stanowi**), że w przypadku naprawy gwarancyjnej, gdy wymieniono część rzeczy - to termin gwarancji biegnie na nowo dla części wymienionej, a jeżeli nie wymieniono rzeczy wadliwej ani części, to termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, przez który nie mogłeś z rzeczy korzystać.***)


    **)
    Art. 581 Kodeksu cywilnego ma zastosowanie do zakupów przez osoby fizyczne, dokonanych po 24 grudnia 2014 roku.

    ***)
    Art. 581 Kodeksu cywilnego:
    "§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
    § 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać."


    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Pytanie do użytkowników Lumii 930, ilu z was ma sprawne wyświetlacze, bez purpurowej poświaty, bo zastanawiam się ile procent jest uszkodzonych wyświetlaczy?
    Myślę, że takie pytanie powinieneś zadać w dziale L930. Tutaj, ja Ci mogę odpowiedzieć, że w mojej L930 nie odkryłam dotychczas żadnych wad.

  • #48

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Powiem szczerze, że nie na rękę jest mi wysyłać telefon 4 raz do serwisu, a jestem pewien, że nie wymienią wyświetlacza, albo wymienią na kolejny wadliwy, ale co zrobić. Według mnie batalia z osobą, od której kupiłem telefon nie ma najmniejszego sensu. Czyli co mam teraz zrobić? Napisać w pierwszej kolejności do MS, że wymieniony wyświetlacz dalej jest wadliwy i proszę o przedłużenie gwarancji o tyle dni, a potem odesłanie do serwisu, czy jak?
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 01-04-2016 o 21:13

  • #49

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez KewinPol Zobacz posta
    Czyli co mam teraz zrobić?
    Nie wiem, czy to jest pytanie do mnie, bo ja wskazałam już Ci ścieżkę postępowania w #45. Chyba, że moja podpowiedź Ciebie nie zadowala i oczekujesz wskazówek od innych użytkowników?
    Ja również chętnie poznam inne rozwiązania, a zatem będę cierpliwie oczekiwała razem z Tobą.

    Dla podtrzymania Twojej wytrwałości w reklamowaniu do skutku, zachęcam do przeczytania tematu:
    [Zakup na firmę]Wymiana telefonu po wielokrotnych naprawach gwarancyjnych

  • #50

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    W taki razie napiszę do MS jutro, czy mogą przedłużyć gwarancję, a w poniedziałek zamówię kuriera do serwisu.

  • Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 123456789 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 29
      Ostatni post / autor: 20-05-2016, 12:55
    2. [Lumia 930] Standardowo: purpurowa szarość, czyli znany problem - jak usunąć???
      Przez Oskar Barcz w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 11-03-2016, 13:47
    3. Nokia Lumia 710 - wymiana/naprawa głośnika
      Przez otniel w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 06-05-2014, 11:24
    4. Naprawa pogwarancyjna telefonów Nokia
      Przez sztormik w dziale Naprawy pogwarancyjne
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 30-04-2014, 21:03
    5. Naprawa boot bootloader Nokia Lumia 610 710 800 900 HTC SAMSUNG 40zł !
      Przez DrMobile w dziale Naprawy pogwarancyjne
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 29-05-2013, 09:12

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas