Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 95

Wątek: Naprawa wadliwego wyświetlacza (purpurowa poświata) w Nokia Lumia 930

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Reklama:
    Telefon został zakupiony 15 kwietnia 2015 roku, zaraz podeślę skany dokumentów.

    Pierwsze zgłoszenie oraz dokumenty od serwisu:
    skanowanie0033.jpgskanowanie0046.jpg

    Dokumenty z drugiej naprawy i zgłoszenie:
    skanowanie0047.jpgskanowanie0048.jpgskanowanie0049.jpgskanowanie0050.jpg

    Nie rozumiem, co oznacza w dokumentach z przebiegu naprawy za drugim razem: Słuchawka w ogóle nie działa?
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 15-03-2016 o 22:46

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Data zakupu: 15.04.2015

    Zał. 1 Data zgłoszenia do naprawy?
    Zgłaszane usterki: problem z wibracją (zbyt głośna), problem z trybem głośnomówiącym ( nie słychać rozmówcy), problem z wyświetlaczem (purpurowa poświata)

    Zał. 2 naprawa w Regenersis 17-22 luty 2016, zgłaszana usterka-mikrofon w ogóle nie działa, użyte części-element lutowany:-)
    Data zawiadomienia o odbiorze telefonu? (Protokoł odbioru sprzętu po naprawie?)

    Zał. 3 Data zgłoszenia do naprawy?
    Zgłaszane usterki: problem z wibracją (zbyt głośna, trzeszczenie), problem z wyświetlaczem ( purpurowa poświata zamiast czarnego tła i na obrazie podglądu przed zrobieniem zdjęć)

    Zał. 4
    Formularz naprawczy iQor 7-8 marzec 2016 : kod symptomu usterki klienta- Dźwięk-słuchawka w ogóle nie działa (?)
    Naprawa: mechaniczna ? No tak, tu już wszystko wiemy :-)

    Zał. 5 Raport usługi Regenersis: rozpoczęcie usługi- 1.03, zakończenie usługi-10.03.206
    Użyte części: element mechaniczny VIBRA, śrubki 10 szt.
    A szczegółowe informacje w zał.4 czy 6 :-)

    Zał.6 Czynności naprawcze: kwit dotyczy, jak rozumiem, 2 naprawy. Od kogo to otrzymałeś?

    Kiedy poinformowano Ciebie o odbiorze telefonu z drugiej naprawy, jest jakiś protokoł odbioru naprawionego telefonu?

    Dodaj tu jeszcze scan Karty Gwarancyjnej, OK?

    Co najmniej taki opis ( z załącznikami) powinieneś dołączyć do trzeciej naprawy, plus pismo z MS i opis nienaprawionej dotychczas wady wyświetlacza.

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    To są wszystkie dokumentu, które otrzymałem od serwisu podczas dwóch napraw.
    A tu KG:
    skanowanie0058.jpg
    Tą kartkę z 6 załącznika jak się nie mylę otrzymałem od serwisu iQor. Wiesz co oznacza to: słuchawka w ogóle nie działa?
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 16-03-2016 o 12:56

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Wpis w KG / naprawa interfejsu ? / dotyczy pierwszej naprawy?
    Odpowiedzi na znaczenie wpisu " słuchawka w ogóle nie działa", jeszcze nie znam. Gdy tylko ją poznam, uzupełnię wpis.
    Przygotuj projekt pisma do serwisu, z uwzględnieniem schematu z #12 oraz swoich zastrzeżeń i wątpliwości, następnie wrzuć go w tym temacie, a ja je ostatecznie dopracuję. Dobrze?

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    OK. Wpis w KG jest za pierwszą naprawę, za drugim razem nic nie wpisali.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    OK, czekam zatem na projekt pisma.

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Pismo:
    "Witam, telefon był już dwa razy w serwisie i poniżej wypisałem poszczególne etapy napraw. Telefon został zakupiony: 15.04.2015. W chwili obecnej w telefonie jest problem z wyświetlaczem, przy automatycznym/niskim poziomie podświetlania w miejscach z małą ilością światła, elementy takie jak: pasek głośności, skróty (szybkie akcje) w centrum powiadomień, pasek menu: udostępnij, utwórz nową wiadomość, szukaj, wybierz, itd. są koloru purpurowego zamiast czarnego. Purpurowy kolor jest również widoczny, chwilę przed zgaśnięciem wyświetlacza, gdy jest wyświetlany dialer. W Załączniku 1 są zdjęcia omawianych miejsc. Wyświetlacz jest nierównomiernie podświetlany (w prawym dolnym rogu) obraz-kolor jest jaśniejszy. Telefon ma również problem z aparatem, a mianowicie jego dziwnym zachowaniu, gdy w pomieszczeniu nie ma światła (załącznik nr.2). Prosiłbym o wymianę wyświetlacza na nowy, wolny od wad. Proszę również o uzupełnienie karty gwarancyjnej z poprzednich napraw (wypisanie wymienionych części)


    Pierwsze zgłoszenie: Data zgłoszenia do naprawy: 15 luty 2016
    Zgłaszane przeze mnie usterki: problem z wibracją (zbyt głośna), problem z trybem głośnomówiącym ( nie słychać rozmówcy), problem z wyświetlaczem (purpurowa poświata)

    Pierwsza naprawa: naprawa w Regenersis 17-22 luty 2016
    Zgłaszana usterki: Mikrofon w ogóle nie działa, użyte części-element lutowany: MIC SMD.
    Załącznik 3 (Kopia zgłoszenia, oraz przebiegu naprawy)


    Drugie zgłoszenie: Data zgłoszenia do naprawy: 26 luty 2016
    Zgłaszane usterki: problem z wibracją (zbyt głośna, trzeszczenie), problem z wyświetlaczem ( purpurowa poświata zamiast czarnego tła i na obrazie podglądu przed zrobieniem zdjęć)

    Druga naprawa: Formularz naprawczy iQor 7-8 marzec 2016 : kod symptomu usterki klienta- Dźwięk-słuchawka w ogóle nie działa
    Naprawa: mechaniczna


    Raport usługi Regenersis: rozpoczęcie usługi- 1 marca, zakończenie usługi-10 marca 2016
    Użyte części: element mechaniczny VIBRA, śrubki 10 szt.
    Załącznik 4 (Kopia zgłoszenia, oraz przebiegu naprawy)"

    Czy tak może być? Nie wiem czy nie wspomnieć również o dziwnym zachowaniu aparatu, które jest widoczne na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=WUvs3Tg_qTo, chyba że jest to normalne zachowanie w L930 w pomieszczeniu bez oświetlenia?
    Ostatnio edytowane przez KewinPol ; 17-03-2016 o 01:02

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Ale jesteś szybki, daj mi trochę czasu na przemyślenia i sen Tak, dopisz wszystko co zdołasz wykryć.

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.12.2012
    Posty
    1,285
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    131
    Podziękowano
    89(54)
    Ok, opiszę wszystko co zauważyłem.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Czy na jakimś dokumencie masz numer klienta/sprawy? Chodzi mi o to, żeby można było połączyć poszczególne naprawy w jedno zdarzenie.

  • Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 29
      Ostatni post / autor: 20-05-2016, 12:55
    2. [Lumia 930] Standardowo: purpurowa szarość, czyli znany problem - jak usunąć???
      Przez Oskar Barcz w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 11-03-2016, 13:47
    3. Nokia Lumia 710 - wymiana/naprawa głośnika
      Przez otniel w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 06-05-2014, 11:24
    4. Naprawa pogwarancyjna telefonów Nokia
      Przez sztormik w dziale Naprawy pogwarancyjne
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 30-04-2014, 21:03
    5. Naprawa boot bootloader Nokia Lumia 610 710 800 900 HTC SAMSUNG 40zł !
      Przez DrMobile w dziale Naprawy pogwarancyjne
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 29-05-2013, 09:12

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas