Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Naprawa gwarancyjna/wymiana opasek MS Band/MS Band 2

  1. #1

    OFF-LINE
    Awatar lynx79

    Dołączył
    29.10.2013
    Posty
    462
    Telefon
    Lumia 950 XL / SGS8+
    FW
    RS1
    Operator
    Play
    Dziękuję
    58
    Podziękowano
    51(48)

    Naprawa gwarancyjna/wymiana opasek MS Band/MS Band 2

    Reklama:
    Jeśli ktoś posiada opaskę MS Band w wersji pierwszej lub drugiej i zdarzy się, że się zepsuje, to niech się nie załamuje, że posiada sprzęt kupiony np. w UK lub USA.
    Można bez problemu wysłać ją do serwisu celem naprawy/wymiany.

    1. Rejestrujemy opaskę na stronie https://support.microsoft.com/pl-pl/...&wa=wsignin1.0
    2. Pojawi się opcja zgłoszenia do naprawy (oczywiście musi być ważna gwarancja)
    3. Wypełniamy formularz, podajemy dane, opisujemy problem
    4. Otrzymujemy maila z potwierdzeniem
    5. Drukujemy etykietę do wysyłki (link w zgłoszeniu lub mailu) UPS i szukamy najbliższego punktu odbioru przesyłek
    6. Zanosimy - wysyłka gratis (towar jedzie do Bydgoszczy do centrum zwrotów MS)
    7. Po ok. 7 dniach mamy paczkę z nową opaską (większość opcji uszkodzeń ma tylko opcję wymiany na nową opaskę)

    Uwaga - wysyłamy tylko opaskę, bez akcesoriów czy pudełka. Co ciekawe i tak dostaniemy fabrycznie zapakowaną nową opaskę z kompletem akcesoriów, więc w gratisie macie drugą ładowarkę

  2. 2 następujących użytkowników podziękowało lynx79 za ten post:

    ali_cja (12-11-2016),djtonka (12-11-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,703
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    722
    Podziękowano
    1,832(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Jacku, ależ mnie uradowałeś tym wpisem Bardzo Ci za niego dziękuję, a w szczególności za link https://support.microsoft.com/pl-pl/...&wa=wsignin1.0

    Edit: wielka szkoda, że dotyczy to tylko Xbox i Band. Krótko, a nawet bardzo krótko, miałam nadzieję, że będzie można zgłaszać naprawę każdego urządzenia od Microsoft.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 12-11-2016 o 03:16

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar lynx79

    Dołączył
    29.10.2013
    Posty
    462
    Telefon
    Lumia 950 XL / SGS8+
    FW
    RS1
    Operator
    Play
    Dziękuję
    58
    Podziękowano
    51(48)
    Z tego co ja zauważyłem to można zarejestrować opaski, xboxy, tablety Surface. Platforma się zmienia. Jeszcze tydzień temu wyglądała inaczej. Było nieco bardziej skomplikowane. 2 miesiące temu nie można było dodać opaski z regionu Polska. Podejrzewam, że może niedługo będą dodane telefony.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,703
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    722
    Podziękowano
    1,832(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez lynx79 Zobacz posta
    Pojawi się opcja zgłoszenia do naprawy (oczywiście musi być ważna gwarancja)
    Należałoby tu chyba dodać, że reklamowane urządzenie weryfikowane jest po numerze seryjnym i mam wrażenie, że bieg terminu ochrony gwarancyjnej, wg. gwaranta, rozpoczyna się w innym terminie niż wynikałoby to z dokumentu zakupu. Niepokoi mnie to, że nie napisałeś nic o dołączeniu kopii dowodu sprzedaży do wysyłanego sprzętu.

    Cytat Zamieszczone przez lynx79 Zobacz posta
    Podejrzewam, że może niedługo będą dodane telefony.
    Chyba już nie mam złudzeń. Mcrosoft, opiekę serwisową telefonów i smartfonów Lumia powierzył niemieckiej korporacji B2X .

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar lynx79

    Dołączył
    29.10.2013
    Posty
    462
    Telefon
    Lumia 950 XL / SGS8+
    FW
    RS1
    Operator
    Play
    Dziękuję
    58
    Podziękowano
    51(48)
    Nie napisałem o dowodzie zakupu, bo nie był wymagany.
    Z datą gwarancji też jest dziwnie, bo u mnie wyskoczył rok gwarancji do lutego 2017 (opaska kupiona w USA), a u znajomej 2 lata od zeszłego tygodnia do 2018. Obie opaski kupione razem i w tym samym czasie uruchomione. Jak swoją rejestrowałem to był tylko region USA dla opasek, teraz znajomej dodawałem jako Polska. Trochę też inaczej wyglądał formularz. Widać zmiany...
    Do pudełka nie kazali niczego wkładać poza opaską. Ja od siebie dorzuciłem opis usterki i adres zwrotny (kazali napisać tylko na pudełku). Na etykiecie UPS był numer zgłoszenia i pewnie tak identyfikują sprzęt i sprawę. Widać mają spore zapasy w magazynie skoro lekką ręką rozdają nowe opaski.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,703
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    722
    Podziękowano
    1,832(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez lynx79 Zobacz posta
    Z datą gwarancji też jest dziwnie
    Czy ten rok gwarancji dotyczył pierwszej opaski, tej kupionej w USA? Możesz sprawdzić, jaki jest okres gwarancji opaski wymienionej?

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar lynx79

    Dołączył
    29.10.2013
    Posty
    462
    Telefon
    Lumia 950 XL / SGS8+
    FW
    RS1
    Operator
    Play
    Dziękuję
    58
    Podziękowano
    51(48)
    Podstawowa 1 rok do 7 stycznia 2017
    Po naprawie do 12 lutego 2017

    Obie były kupione w USA w tym samym czasie i sklepie. Ja swoją zarejestrowałem, znajoma nie. Zrobiła to dopiero teraz.
    Ostatnio edytowane przez lynx79 ; 12-11-2016 o 12:10

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,703
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    722
    Podziękowano
    1,832(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez lynx79 Zobacz posta
    Co ciekawe i tak dostaniemy fabrycznie zapakowaną nową opaskę z kompletem akcesoriów, więc w gratisie macie drugą ładowarkę
    Skoro dostałeś nową fabrycznie opaskę, to dlaczego napisałeś w #7 " po naprawie"? 12 lutego 2017, to okres zakończenia gwarancji według nowego numeru seryjnego?
    Dostałeś jakiś dokument potwierdzający fakt wymiany?

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar lynx79

    Dołączył
    29.10.2013
    Posty
    462
    Telefon
    Lumia 950 XL / SGS8+
    FW
    RS1
    Operator
    Play
    Dziękuję
    58
    Podziękowano
    51(48)
    Nie wiem dokładnie czy nie chodzi o to, że opaska stara była taktowana jakby miała gwarancję amerykańską, a tam jest rok. Żadnego druku nie dostałem, poza mailami ze statusem sprawy. Nie znam spraw gwarancyjnych w USA. Opaska była tam kupiona w punkcie MS store.
    Nie wiem jak do sprawy podchodzi MS, ale zdaje się, że normalnie nie uznają gwarancji sprzętu kupionego w USA i wywiezionego np do UE. Tak przynajmniej było ze sprzętem astro. Jak coś się zepsuło, to trzeba było wysyłać za ocean do naprawy lub bulić za naprawę lokalnemu dystrybutorowi.
    Ostatnio edytowane przez lynx79 ; 12-11-2016 o 13:05

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,703
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    722
    Podziękowano
    1,832(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Znalazłam ciekawy artykuł Dawida Nawrockiego /z 2013 roku/ na StacjaKultura.pl - Sprzęt z USA, a gwarancja w Europie? Zapomnij! . Jest on powielany na wielu serwisach / przeważnie, bez wskazania źródła/, w którym przedstawił rozmowę z Marcinem Gutkiewiczem / Category Lead Microsoft Hardware & Office for Mac/ na temat gwarancji Microsoft.

    Poniżej przytaczam, moim zdaniem, najtrafniejsze fragmenty:

    "...- Ile wynosi gwarancja dla produktów MS?
    W przypadku Microsoft jest ona długa, ponieważ w zależności od produktu wynosi 24 lub 36 miesięcy.

    - Jeśli kupię produkt MS Hardware w USA i zepsuje mi się on w innym kraju – np. w PL – czy mam możliwość reklamacji na miejscu?
    Oczywiście, taka możliwość istnieje. Jeżeli numer produktu jest wspólny dla rynku w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych, reklamacja zostanie rozpatrzona na miejscu. Jeżeli jednak mamy do czynienia z modelem, który na polskim rynku nie jest dostępny, wówczas każdą sprawę rozwiązujemy indywidualnie.

    - Jak to wygląda z innymi krajami?
    Polityka handlowa Microsoft jest bardzo spójna w temacie gwarancji. O ile odgórne założenia prawne krajów czy stref, np. Unii Europejskiej, nie stanowią inaczej, naszych klientów obowiązują podobne zasady dotyczące gwarancji. ..."

    Ciekawy jest tam również fragment dotyczący gwarancji door-to-door . Być może i to Ciebie zainteresuje

  • Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [STORE] Bind Mi Band PRO
      Przez Live Pac w dziale Programy
      Odpowiedzi: 37
      Ostatni post / autor: 26-12-2016, 15:32
    2. L640XL + band 2 + bh111
      Przez aro.em w dziale Akcesoria
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 06-09-2016, 09:40
    3. Sprzedam Microsoft Band L ,300 zl
      Przez savio23 w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 20-03-2016, 16:12
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 24-07-2015, 03:28
    5. Smart Band - Kompatybilność
      Przez warminek w dziale Akcesoria uniwersalne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 01-05-2015, 22:38

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas