Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62

Wątek: Lumia 930 - ciągłe problemy, proszę o pomoc

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.11.2014
    Posty
    284
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    82
    Podziękowano
    19(15)
    Reklama:
    W Chełmnie (kujawsko-pomorskie)
    Blisko Torunia

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,087
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    657
    Podziękowano
    1,373(850)
    Wpisów na blogu
    36
    Szkoda, myślałam, że udasz się bezpośrednio do serwisu. A tak, trzeba przygotować do nich pismo.
    Odbierz teraz telefon i odmowę nieodpłatnej naprawy i przygotuj projekt pisma. Dobrze?
    Tu masz linki do przykładowych projektów pism do serwisu Przykłady pism do serwisu/gwaranta w związku z nieskuteczną naprawą

  • #23

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.11.2014
    Posty
    284
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    82
    Podziękowano
    19(15)
    Ok, tylko pytanie do jakiego serwisu teraz pisać? Na Węgry? Chyba raczej to nie ma sensu bo bardzo wątpię że oni w ogóle cokolwiek tam czytają - w tym zleceniu naprawy które teraz szło z Playa wyraźnie było napisane że chodzi o naprawę wibracji a oni prawdopodobnie zobaczyli obicie i reszty już nawet nie sprawdzali/czytali

    Poza tym zastanawiam się czy właśnie nie powinienem odmówić odbioru telefonu ponieważ usterka z którą go wysyłałem i którą obejmuje nadal gwarancja została nienaprawiona. Może niech salon z nimi pogada/wyśl;e telefon ponownie... Sam już nie wiem...

    Zastanawiam się też nad pismem bezpośrednio do Microsoftu (listem poleconym - nie emailem). Może tam wreszcie ktoś poczyta co się z tym telefonem i naprawami dzieje...

  • #24

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,087
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    657
    Podziękowano
    1,373(850)
    Wpisów na blogu
    36
    Musimy mieć najpierw na piśmie odmowę nieodpłatnej naprawy.
    Odmówił Ci gwarant, nie Sprzedawca. Sprzedawca jest tu tylko pośrednikiem. Nie bardzo widzę powód, żeby nie odbierać telefonu. Sytuacja wyglądałaby trochę inaczej, gdybyś miał odebrać go z serwisu.
    Pomysł z pismem do Microsoft nie jest zły. Możemy spróbować.

  • #25

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.11.2014
    Posty
    284
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    82
    Podziękowano
    19(15)
    Z tego co rozumiem to telefon nadal jest w serwisie - tzn na Węgrzech

    Kolejna sprawa to że ta odmowa nieodpłatnej naprawy będzie dotyczyła tego wyświetlacza/ramki (wiem o tym i zgadzam się z tym że nie chcą tego naprawić) a tak naprawdę to nie naprawili tego z czym telefon był do nich wysłany (wibracja).
    Czy chodzi o to aby mieć po prostu odmowę dla odmowy?

    Jeśli chcesz to podaj maila i wyśle Ci to pisemko (opis całej historii napraw) które teraz dołączyłem do tej ostatniej naprawy.

    Co radzisz zawrzeć w tym piśmie do Microsoftu?

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez czorcia7 ; 27-06-2016 o 21:09

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,087
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    657
    Podziękowano
    1,373(850)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez czorcia7 Zobacz posta
    Jeśli chcesz to podaj maila i wyśle Ci to pisemko (opis całej historii napraw) które teraz dołączyłem do tej ostatniej naprawy.
    Wrzuć wszystko na forum, informacje nie mogą być rozproszone w różnych miejscach. Często wielokrotnie czytam niezakończony temat i szukam jakiejś "zaczepki", muszę więc mieć wszystko razem.

    Cytat Zamieszczone przez czorcia7 Zobacz posta
    Co radzisz zawrzeć w tym piśmie do Microsoftu?
    Po pierwsze, musimy poczekać na zakończenie naprawy, a wzorce Ci już podałam.

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.11.2014
    Posty
    284
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    82
    Podziękowano
    19(15)
    ok, takie pismo ostatnio dołączyłem oddając telefon:


    Szanowni Państwo,

    Nazywam się .............. i jestem właścicielem telefon Nokia Lumia 930, który został zakupiony w salonie Play w Czersku dnia 27.02.2015 roku.

    Niestety pomimo sporej dbałości o telefon (cały czas był noszony w etui z naklejona folią ochronną na ekran) od początku użytkowania sprawia on bardzo dużo kłopotów i do dnia dzisiejszego był już pięć razy naprawiany w ramach napraw gwarancyjnych a ponieważ ostatnia naprawa gwarancyjna (bucząca wibracja) została nieskutecznie wykonana (telefon jest nadal niesprawny) powinien zostać wysłany do naprawy po raz kolejny (szósty raz).


    Historia napraw:
    - 21.07.2015r telefon został przekazany do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu „Telkat” w Toruniu, który wykonał nieskuteczną naprawę gwarancyjną (problemy z czujnikiem zbliżeniowym)

    - 25.07.2015r telefon ponownie został przekazany to punktu „Telkat” w Toruniu. Tym razem telefon został wysłany do centrum serwisowego „Regenersis” gdzie naprawiono usterkę (niedziałający czujnik zbliżeniowy)

    - 27.08.2015r telefon kolejny raz został przekazany do naprawy – tym razem nie działały mikrofony (brak możliwości używania telefonu w trybie głośnomówiącym, brak dźwięków w nagrywanych filmach). Serwis Telkat kolejny raz przekazał aparat do naprawy firmie Regenersis

    - 11.05.2016r telefon został wysłany przez punkt „Telkat” na naprawę gwarancyjną do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu Bimit-Bis w Gdańsku ul. Grunwaldzka 28/1 z powodu bardzo głośno buczącej wibracji. Naprawa ta nie została odnotowana w karcie gwarancyjnej (nie wiem dlaczego) natomiast otrzymałem raport z naprawy w serwisie (dołączyłem go do przesłanej dokumentacji).

    - 26.05.2016r telefon został wysłany do iQor na Węgrzech (ponownie za pośrednictwem firmy Telkat a następnie Regenersis) w związku z znowu nieprawidłowo działającym czujnikiem zbliżeniowym. Niestety tym razem serwis stwierdził, iż czujnik nie działa z mojej winy (lekkie obdrapanie na ramce) i odmówił naprawy gwarancyjnej.

    - Na chwile obecną w telefonie ponownie nie działa poprawnie wibracja (bardzo głośno buczy), więc telefon kolejny raz kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej
    Jestem bardzo podirytowany i zmęczony ciągłymi naprawami gwarancyjnymi i powtarzającymi się problemami, które pojawiają się podczas korzystania z tego flagowego produktu Państwa firmy.

    W związku z licznymi naprawami poniosłem już spore koszta związane z dowozem i odbiorem telefonu z autoryzowanego punktu serwisowego, kolejny problem to ciągła konieczność używania i konfigurowania telefonu zastępczego. Co więcej uważam, iż liczne naprawy przez różne serwisy (i serwisantów) oraz związana z nimi konieczność transportowania telefonu po terenie całego kraju i za granicę mogły znacząco w negatywny sposób przyczynić się do jego obecnego stanu technicznego.

    Przypuszczam, iż telefon ma ukrytą wadę fabryczną, której nie można naprawić w związku, z czym bardzo proszę o wymianę aparatu telefonicznego na inny sprawny model.


    W załączeniu przesyłam Państwu telefon wraz z baterią, raporty z napraw telefonu, kartę gwarancyjną, dowód zakupu (paragon).

    Mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

    Pozdrawiam

  • Jeden użytkownik podziękował czorcia7 za ten post:

    ali_cja (28-06-2016)

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,087
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    657
    Podziękowano
    1,373(850)
    Wpisów na blogu
    36
    Bardzo dobrze napisałeś. Może na końcu dodać zdanie o odpowiedzialności gwaranta?

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.11.2014
    Posty
    284
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    82
    Podziękowano
    19(15)
    Ok, gdzie je znajdę?


    O to chodzi?
    "Biorąc całokształt okoliczności związanych z naprawą przedmiotowego telefonu żądam wypełnienia przez gwaranta umownego obowiązku nieodpłatnej naprawy i wydanie mi telefonu bez wad."
    Ostatnio edytowane przez czorcia7 ; 28-06-2016 o 11:46

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,087
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    657
    Podziękowano
    1,373(850)
    Wpisów na blogu
    36
    No właśnie, coś takiego. Trzeba przypominać gwarantowi o jego obowiązkach.

  • Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Lumia 535,735 czy 640 proszę o pomoc
      Przez maestro89k w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 28-03-2015, 13:03
    2. [HTC 8S] problem z wyświetlaczem proszę o pomoc
      Przez baro12328 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:28
    3. [Lumia 520] Nokia Lumia 520 - proszę o pomoc z usunięciem brandu
      Przez czorcia7 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 14-11-2014, 13:49
    4. Lumia 920 - proszę o pomoc
      Przez Wojtek Maksymczuk w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 09-02-2014, 08:45
    5. Proszę o pomoc z ekranem
      Przez Artur Sokołowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 15-12-2013, 21:58

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas