Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47

Wątek: Lumia 520 - Efekt "Backlight bleeding" Od Nowości - reklamować?

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.03.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Lumia %20
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    1

    Lumia 520 - Efekt "Backlight bleeding" Od Nowości - reklamować?

    Reklama:
    Witam niedawno (Dokładnie 4 dni temu) zakupiłem Nokie Lumie 520 z której byłem zadowolony lecz interesowało mnie wyblakłe pole (dokładnie lewa dolna krawędź ekranu) tak zwany "Backlight bleeding" Gwarancje mam podbitą na 2 lata, jest to moja pierwsza lumia 520, i chciałbym żeby w niej wszystko grało. Dodam że to pole jest uciążliwe. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Reklamować go? Co myście zrobili na moim miejscu , proszę o porady.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Potok666

    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    7,402
    Telefon
    Lumia 920|640|625
    FW
    10586.456 | 14375
    Operator
    Play
    Dziękuję
    2,483
    Podziękowano
    2,789(806)
    najlepszym wyjściem jest oddać zwrócić telefon na niezgodność towaru z umową.
    >>Mój kanał na youtube<<|>>Mój fotoblog<<CPU: Intel Core i5 4690K 3500/3900MHzCOOLING: SilentiumPC Fera 2 HE1224GPU: Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme Edition 1393MHz/1800MHz @ 1500MHz/1950MHzMOBO: ASRock Z97M PRO4 RAM:G.Skill TridentX DDR3 2x4GB 2400MHz CL10SSD: Crucial M500 120GBHDD: Western Digital Caviar BlueSND: DAC uNOSTROMO Black PSU: Corsair Builder Series CX 600W 80+ Bronze
    Samsung Galaxy S7 edge

  • Jeden użytkownik podziękował Potok666 za ten post:

    Patryk Gutowski (06-03-2014)

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar bartocham

    Dołączył
    27.02.2014
    Lokalizacja
    Kalety/ Tarnowskie Góry/ Częstochowa
    Posty
    89
    Telefon
    Samsung Ativ S
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    27(11)
    Dokładnie tak jak pisał Potok666. Dodam, że jeżeli kupiłeś go w jakiejś sieci to nie baw się z oddawaniem w punkcie zakupu bo przerzucają ten telefon tygodniami. Zadzwoń na infolinię oficjalnego serwisu i zamów kuriera, a w zgłoszeniu zaznacz opcję "za niezgodność z umową". Z tego co wiem oficjalnym serwisem jest Regenersis. Wchodzisz na ich stronę. Drukujesz druk, wypełniasz i dzwonisz na infolinię DPD dedykowaną dla nich. Po jednym dniu masz kuriera pod domem.
    Tą metodą po dwóch dniach od zgłoszenia telefon jest u oficjalnego serwisanta a przy oddaniu w punkcie może tam trafić po dwóch tygodniach ( miałem tak z HTC One V )

  • 2 następujących użytkowników podziękowało bartocham za ten post:

    Patryk Gutowski (06-03-2014),Potok666 (06-03-2014)

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.03.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Lumia %20
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    1
    Mam jeszcze jedno pytanie, Kto pokrywa koszty wysyłki i czy taka reklamacja trwa długo. W internecie jest dużo złych opinni o Regenersis

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar bartocham

    Dołączył
    27.02.2014
    Lokalizacja
    Kalety/ Tarnowskie Góry/ Częstochowa
    Posty
    89
    Telefon
    Samsung Ativ S
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    27(11)
    Jeżeli jest to uzasadnione wysłanie telefonu czyt. nie rzuciłeś nim o ścianę itd itp tylko jest to wada/ usterka telefonu, to wysyłkę pokrywa Regenersis.
    Wszystko jest zależne od dostępności części, jeżeli nie mają ich na miejscu to muszą sprowadzać i to z reguły najbardziej opóźnia czas realizacji naprawy. Jeżeli mają części na miejscu to w 99% zamykają się w dwóch tygodniach, często nawet i w jednym. Jeżeli trzeba czekać no to... do półtorej miesiąca. Ale Twój telefon jest na tyle popularny, że zapewne mają części na miejscu.

    Może i opinii złych masa bo serwis przeogromny i do nich czy tak czy siak spływają tysiące telefonów z całej Polski a przy takiej ilości zleceń ciężko o same pozytywy. Moje telefony były już tam trzy razy naprawiane i nie dam sobie złego słowa powiedzieć - poza czasem oczekiwania na wyświetlacz do One V, ale to było zaraz na początku jego dystrybucji, więc i zapasów nie było.

    Dodatkowo podejrzewam, że skoro to wada fabryczna - niezgodność z umową to czy tak czy siak niższe punkty serwisowe odeślą telefon do nich jako do głównego serwisu więc szkoda czasu na te odsyłanie.
    Ostatnio edytowane przez bartocham ; 06-03-2014 o 19:47

  • Jeden użytkownik podziękował bartocham za ten post:

    Patryk Gutowski (07-03-2014)

  • #6

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,788(608)
    Rozróżnijcie proszę jedną zasadniczą kwestie:
    Za gwarancje odpowiada producent (i Regenersis).
    Za niezgodność z umową - sprzedawca.
    Korzystając z niezgodności z umową trzeba oddać telefon w miejscu zakupu.

    ABC konsumenta - co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji, wzory pism
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • Jeden użytkownik podziękował Sigma za ten post:

    Patryk Gutowski (07-03-2014)

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.03.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Lumia %20
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    1
    Czyli jak zamówie kuriera przez serwis Regenersis to będe musiał za niego zapłacić?

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.02.2014
    Posty
    34
    Telefon
    Lumia 520
    FW
    Black CV PL
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    Jeżeli zaakcpetują to jako naprawę gwarancyjną, to zapłaci Regenersis Też mam taki problem, ale ociągam się z wysłaniem mojej Lumii do serwisu, bo mam złe doświadczenie z tym serwisem (w moim ZTE Grand X In otwierali tylną klapkę śrubokrętem i porysowali ekran...).

  • Jeden użytkownik podziękował Magnum44pl za ten post:

    Patryk Gutowski (07-03-2014)

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.03.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Lumia %20
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    1
    To ja nie mam pojęcia co zrobić z jednej strony irytuje mnie to że nówka telefon ma jakąś wadę a z drugiej strony boje się go wysłać

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.02.2014
    Posty
    34
    Telefon
    Lumia 520
    FW
    Black CV PL
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    Przyzwyczaisz się :P Teraz ten problem ma 90% wyświetlaczy (zwłaszcza monitorów komputerowych).

  • Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Znaki specjalne "<" i ">"
      Przez Prosty w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-09-2013, 20:15
    2. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 06-08-2013, 19:11
    3. [Lumia 820] Zmiana sposobu wyszukiwania po naciśnięciu "lupy"
      Przez JuranD w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 12
      Ostatni post / autor: 06-07-2013, 00:31
    4. [Lumia 920] Opcja "Czytelność przy świetle słonecznym"
      Przez Potok666 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 30
      Ostatni post / autor: 04-03-2013, 19:30

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas