Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Lumia 1020 z wypalonymi pikselami - moja historia usługi gwarancyjnej

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez Siema_CoTam Zobacz posta
    Dziś, po tygodniu, zadzwoniłem jak się ma sytuacja. Gdzieś wysłali do serwisu zewnętrznego dlatego, że on nie był w stanie stwierdzić tego co zgłosiłem.
    Może wysłali do Regenersis, a później do iQor. Sprawdź w Regenersis stan naprawy: Informacje o naprawie >> Regenersis (Warsaw)

    Gdy tam telefonu nie znajdziesz, to zadzwoń jeszcze raz do swojego serwisu i dokładnie dopytaj, gdzie wysłali telefon.

    Wrzuć scan Protokołu przyjęcia sprzętu do naprawy ( bez Twoich danych identyfikacyjnych i telefonu).

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.03.2016
    Posty
    88
    Telefon
    Nokia Lumia 1020
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    3(3)
    Nie zdążyłem zadzwonić drugi raz - miałem bardzo intensywny tydzień. W piątek o godzinie 17:13 dostałem SMSa, że telefon do obioru. Jako, że dopiero dziś wróciłem do Warszawy dopiero jutro pojadę odebrać. Jestem ciekaw co mi powiedzą. Oczywiście przekaże dalszy ciąg historii.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Siema_CoTam Zobacz posta
    dopiero jutro pojadę odebrać
    Zanim podpiszesz pokwitowanie odbioru, dokładnie obejrzyj i uruchom telefon( pamiętaj o karcie SIM i ładowarce). Dopiero po sprawdzeniu i porównaniu dokumentu z naprawy zdecyduj o podpisaniu. Gdyby chcieli odebrać Ci "Zgłoszenie do naprawy", wcześniej zrób jego skan.
    Gdybyś stwierdził, że wada nadal występuje, nie odbieraj telefonu, tylko składaj odręcznie pisemną reklamację na miejscu (zabierz ze sobą papier i pisak).
    Opisz swoje ewentualne wzburzenie i zażądaj rzetelnej nieodpłatnej naprawy, zgodnie z warunkami gwarancji producenta ( w 2 egzemplarzach, a na jednym z nich zażądaj potwierdzenie otrzymania).

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.03.2016
    Posty
    88
    Telefon
    Nokia Lumia 1020
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    3(3)
    WP_20160504_11_21_33_Pro.jpgWP_20160504_11_21_56_Pro.jpgWP_20160504_11_22_09_Pro.jpgWP_20160504_14_30_07_Pro__highres.jpg

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale wysłali mój telefon do Węgier, aby wgrali tam system (wgrali Cyan, a był W10M .218).

    Pan ogólnie stwierdził, że jestem przewrażliwiony. Muszę się zastanowić co dalej zrobić.

  • Jeden użytkownik podziękował Siema_CoTam za ten post:

    ali_cja (05-05-2016)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Siema_CoTam Zobacz posta
    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale wysłali mój telefon do Węgier, aby wgrali tam system
    Myślę, że nie po to wysłali ale finał znamy. Dlaczego nie napisali, że usterki nie stwierdzono?
    Chcesz napisać do Microsoft?

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Rozumiem, że nie jesteś zainteresowany dalszym kontynuowaniem tematu, a zatem go zamykam.

  • Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Lark Ultimate 8i win - długi czas wymiany gwarancyjnej
      Przez marcin19883 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 38
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 11:38
    2. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    3. Moja Lumia nie włącza się.
      Przez bluewizzard w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 23
      Ostatni post / autor: 10-09-2013, 12:42
    4. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 11-07-2013, 22:04
    5. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas