Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Lark Ultimate 8i win - długi czas wymiany gwarancyjnej

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.09.2014
    Lokalizacja
    Północ
    Posty
    1,163
    Telefon
    L735 L520
    FW
    8.1 GDR2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    55
    Podziękowano
    103(78)

    Angry Lark Ultimate 8i win - długi czas wymiany gwarancyjnej

    Reklama:
    Witam. Pod koniec lutego oddałem urządzenie do naprawy gwarancyjnej. Miałem obawy co do serwisu, lecz okazało się, że się wyrobili w normie (2 tyg). Ucieszyłem się jak głupi jak napisali mi, że producent da mi nową sztukę, bo nie da się naprawić. Czas oczekiwania nie przekroczy 14dni. Bezpośrednio Lark Polska mieli wysłać. 17.03.2015 uszkodzony tablet dociera do siedziby, mam dowód z serwisu. Czyli od tego dnia licze 14 dni robocze, bo nie pisali jakie. Problem w tym, że urządzenia nie mam do dziś a mamy 23 kwietnia już. Czy robocze, czy ogólne to i tak termin przekroczony. Pod koniec terminu 14 dni, zaczełem pisać emaile z zapytaniem co z tabletem i tak kilka razy już. Zero odzewu...Infolinie zajęte a nie chce czekać pół godziny, aż raczy ktoś odebrać w końcu mamy XXI wiek i email to normalka i powinni odpisać, każdy odpisuje i mam jakby co dowód itp. Nie wierze, że nikt nie raczy zajżeć do skrzynki pocztowej. Przecież pracuje tam masa ludzi w końcu to Lark Europe S.A. cokolwiek to znaczy. Ignorują mnie jak mogą. Nie wiem o co chodzi i co dalej robić. Przekroczyli wszelkie normy. Proszę o pomoc. Od czego mam zacząć. Już mi nie zależy na tablecie tylko kasie. Chce ją odzyskać. W sumie 399zł(paragon) nie chodzi piechotą. Nie jestem tak bogaty, żeby to darować.
    Ostatnio edytowane przez marcin19883 ; 23-04-2015 o 22:51

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Może zacznijmy od tego;
    - Czy zgłoszenie reklamacji dokonywałeś poprzez "Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego RMA" na stronie http://eurorma.pl/rma/lark/ i czy pamiętasz na jaki adres został wysłany Twój tablet?
    - czy wiedziałeś, że od dnia 01.03.2014r uległa zmianie siedziba serwisu firmy Lark / Lark Europe S.A.
    Matuszewska 14 budynek D2 (kompleks City Point),03-876 Warszawa/,
    - podaj mi na priv nr dokładną datę i nr serwisowy z protokołu przyjęcia do naprawy / bądź numer klienta/,
    - prześlij również kopię dowodu z serwisu z 17 marca 2015,
    - w jaki sposób dowiedziałeś się, że tablet nie zostanie naprawiony a Ty otrzymasz nowy sprzęt?

    Edit; na jaki adres mailowy wysyłałeś do nich zapytania o stan sprawy?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 23-04-2015 o 23:26

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.09.2014
    Lokalizacja
    Północ
    Posty
    1,163
    Telefon
    L735 L520
    FW
    8.1 GDR2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    55
    Podziękowano
    103(78)
    Naprawa gwarancyjna euro rma na stronie lark. Serwis gwarancyjny wzorowo przyjął sprzęt i odesłał do siedziby lark samodzielnie. W statusie zgłoszenia nie ma dat. Ratuje mnie email od serwisu z zapytaniem, dlaczego lark polska nie odsyła tabletu. Dali mi list przewozowy kurierski jak wysyłali. Ok wysyłam na priv. Emaile wysyłałem na adres z stronki kontakt [email protected]. Pierwszym razem do [email protected] i oni mi odpisali dając nr listu przewozowego, więc [email protected] też powinno być prawidłowe.
    Ostatnio edytowane przez marcin19883 ; 24-04-2015 o 00:01

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Jakie są informacje w statusie zgłoszenia i jaki masz teraz status na stronie EURO RMA - zgłoszenia reklamacyjne LARK

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.09.2014
    Lokalizacja
    Północ
    Posty
    1,163
    Telefon
    L735 L520
    FW
    8.1 GDR2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    55
    Podziękowano
    103(78)
    wysłałem ci na email Serwis wydał i rozliczył. Wina leży teraz po stronie Lark Polska

    "wydane, rozliczone" - to, że dali do lark Polska.
    Ostatnio edytowane przez marcin19883 ; 24-04-2015 o 00:16

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, widziałam ten wpis "wydane i rozliczone". Od kiedy jest ten status?

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.09.2014
    Lokalizacja
    Północ
    Posty
    1,163
    Telefon
    L735 L520
    FW
    8.1 GDR2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    55
    Podziękowano
    103(78)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Tak, widziałam ten wpis "wydane i rozliczone". Od kiedy jest ten status?
    Każdego dnia sprawdzałem, pamiętam dokładnie 13go marca w piątek, w poniedziałek wysłali do lark Polska i 17tego doszło.

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Taki status "wydane i rozliczone" Lark wpisał już 17 marca? Tego samego dnia, jak tylko go dostali?

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.09.2014
    Lokalizacja
    Północ
    Posty
    1,163
    Telefon
    L735 L520
    FW
    8.1 GDR2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    55
    Podziękowano
    103(78)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Taki status "wydane i rozliczone" Lark wpisał już 17 marca? Tego samego dnia, jak tylko go dostali?

    Serwis wpisał jak wysyłał w ten piątek 13 marca

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Wysłałam maila do, prawdopodobnie, rzecznika prasowego Lark Europe S.A. Marcina Przybylskiego na adres [email protected], podany na stronie Lark - Nawigacja GPS, Tablety, E- booki, Odtwarzacze MP3 i MP4, DVD, TV, z żądaniem wyjaśnienia naruszenia procedury gwarancyjnej i ustawowych praw konsumenta. Treść tego maila wyślę Ci na priv.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    marcin19883 (24-04-2015)

    Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Lark Ultimate 8i
      Przez Take_Care w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 09-07-2015, 02:29
    2. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 06-01-2015, 15:01
    3. Problem z odbiorem telefonu z naprawy gwarancyjnej.
      Przez Laguta w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 01-11-2014, 16:03
    4. [Mozart] Czas trwania naprawy gwarancyjnej
      Przez jaceks1 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:55
    5. [Xbox] Ultimate Fighting Championship
      Przez djtonka w dziale Gry
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 16-09-2012, 16:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas