Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Wątek: Lark Ultimate 8i WIN - brak informacji o stanie naprawy

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Najpierw potwierdzenie otrzymania pisma, od następnego dnia po jego otrzymaniu odliczamy wyznaczony termin. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu umawiasz się na spotkanie z Rzecznikiem.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    18 kwietnia 2016 roku napisałeś:
    Cytat Zamieszczone przez michau89 Zobacz posta
    Pismo wysłane Czekać teraz na odpowiedź z ich strony i dopiero wtedy ewentualnie udać się do Rzecznika, czy zrobić to wcześniej?
    Otrzymałeś potwierdzenie odbioru pisma, a może jakąś odpowiedź? Byłeś u Rzecznika Konsumentów?

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Kolega michau89 nie ma najmniejszej ochoty na dalszą współpracę, temat zamykam.

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Na prośbę autora tematu, wątek otwieram

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    michau89 (11-06-2016)

  • #35

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    Witam po dłuższym okresie nieobecności.

    Update odnośnie sytuacji:

    Wezwanie do wydania rzeczy, które pomogła mi napisać Alicja, wysłałem 18.04 (wspomniane kilka postów wcześniej).
    Potwierdzenie sms dostałem 20.04, ale przez dłuższy czas nie otrzymałem potwierdzenia pocztą (chodzi o druk "potwierdzenie odbioru" na żółtej kartce). Wybrałem się wtedy na pocztę i Pani wysłała duplikat, który dotarł do mnie w tym tygodniu (wyjąłem go ze skrzynki dokładnie 08.06 - a sprawdzałem dość regularnie).

    W międzyczasie udałem się też do Rzecznika Konsumentów, właśnie z tym wnioskiem o wydanie rzeczy oraz potwierdzeniem doręczenia ze strony internetowej Poczty Polskiej (to samo co w sms) - zrobiłem to dokładnie 13.05 czyli zdecydowanie po czasie 14 dni od doręczenia pisma do Larka. Niestety nie miałem okazji porozmawiać z samym Rzecznikiem, przyjęto jedynie to pismo i pozostałe załączniki, ponieważ nie było akurat w pracy osoby, która zajmowała się moją sprawą.

    I teraz najważniejsze - razem z potwierdzeniem wyjąłem ze skrzynki list od Rzecznika, datowany na 18.05 (pieczątka na liście 20.05).
    Generalnie Rzecznik wstawił się w mojej sprawie i wezwał gwaranta do zajęcia stanowiska w terminie 14 dni od dnia doręczenia pisma.

    Na chwilę obecną nie dostałem żadnej innej informacji, ani od Larka ani od Rzecznika, aczkolwiek nie wiem w jakim terminie list ten dotarł do Larka, w związku z tym zadzwonię albo udam się osobiście w poniedziałek do Rzecznika i dowiem się, co dalej.

  • Jeden użytkownik podziękował michau89 za ten post:

    ali_cja (11-06-2016)

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Poproszę jeszcze o link do pisma Rzecznika, albo screeny. Chciałabym, żeby inni użytkownicy też poznali treść

  • #37

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    Dzwoniłem dzisiaj do biura Rzecznika Konsumentów. Dowiedziałem się, że nie ma jeszcze odpowiedzi od gwaranta, aczkolwiek pismo od Rzecznika dotarło 24.05, w związku z czym termin 14 dni jeszcze nie minął. Osoba zajmująca się moją sprawą jest na zwolnieniu do końca tygodnia, w związku z czym w przyszły poniedziałek będę miał aktualne informacje.

    Załączam zdjęcia pisma Rzecznika:
    WP_20160611_11_54_48_Pro-2.jpgWP_20160611_11_54_56_Pro-2.jpg

  • Jeden użytkownik podziękował michau89 za ten post:

    ali_cja (13-06-2016)

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Michale, jakże termin nie minął, jak minął. Bieg terminu rozpoczął się następnego dnia po otrzymaniu pisma od Rzecznika ( 25 maja), i nie ma znaczenia, że w wyznaczonym terminie przypadały dni ustawowo wolne od pracy. Taki dzień ma znaczenie, jeżeli on wypada w ostatnim dniu upływu terminu. Moim zdaniem, termin upłynął z końcem dnia 7 czerwca (wtorek).

    Źródło:
    art. 111 Kodeksu cywilnego:
    § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
    § 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
    art. 115 Kodeksu cywilnego:
    Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego.

  • #39

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    To mnie zaskoczyłaś, bo myślałem, że chodzi o 14 dni roboczych. W każdym razie i tak zapewne będę musiał poczekać do przyszłego poniedziałku, aż wróci Pani zajmująca się moją sprawą.

  • #40

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Oczywiście, że należy poczekać. Ja się tylko przestraszyłam, że w biurze Rzecznika powiedzieli Ci o tym terminie.

  • Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Lark Ultimate 8i win- Partycja recovery
      Przez grzes4000 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 02-06-2016, 18:54
    2. lark Ultimate 8i WIN - Instalacja systemu
      Przez Yxa_ w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 23-05-2016, 14:00
    3. Lark 7i Ultimate Win - naprawa aktualnego systemu w8.1.
      Przez Howilion w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-10-2015, 18:31
    4. Lark Ultimate 8i
      Przez Take_Care w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 09-07-2015, 02:29
    5. Lark Ultimate 8i win - długi czas wymiany gwarancyjnej
      Przez marcin19883 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 38
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 11:38

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas