Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 44

Wątek: Lark Ultimate 8i WIN - brak informacji o stanie naprawy

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,761
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    622
    Podziękowano
    1,247(785)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    No to zabieramy się za wniosek o interwencję. Wyślesz go elektronicznie, czy udasz się na spotkanie z Rzecznikiem?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    Ze względu na godziny przyjmowania wniosków, raczej skorzystam z możliwości wysłania drogą elektroniczną. Chyba, że osobiste spotkanie z Rzecznikiem wychodzi korzystniej, wtedy być może uda mi się wygospodarować trochę czasu.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,761
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    622
    Podziękowano
    1,247(785)
    Wpisów na blogu
    36
    Ja preferuję osobiste spotkanie z Rzecznikiem i jeżeli to jest tylko możliwe, to wybrałabym ten sposób na złożenie wniosku. Mam wrażenie, że wtedy sprawa jest traktowana bardziej osobowo.
    Kończ wypełniać wniosek i do przodu..

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,761
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    622
    Podziękowano
    1,247(785)
    Wpisów na blogu
    36
    Dlaczego nie wpisałeś we wniosku producenta sprzętu ( gwaranta): Lark Europe S.A. ul. Osikowa 16, 05-092 Łomianki (biuro spółki Lark Europe)
    Źródło: Lark - Nawigacja GPS, Tablety, E- booki, Odtwarzacze MP3 i MP4, DVD, TV

    To producent odpowiada z tytułu umownej gwarancji, on też ponosi odpowiedzialność za naprawę przez autoryzowany serwis. Jeżeli powierzony sprzęt do naprawy z tytułu gwarancji zaginął, to odpowiedzialność ponosi również gwarant ( producent).

    Źródło:
    § 3. art.580 Kodeksu cywilnego: " Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy w czasie od wydania jej gwarantowi do jej odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi gwarant."

    A więc roszczenie klienta winno brzmieć: wydanie naprawionego, powierzonego do naprawy w ramach gwarancji, tabletu marki Lark...., nr seryjny......, zakupionego w dniu......, bądź wydanie nowego tabletu bez wad. Gdyby to okazało się niemożliwe do wykonania, to zwrot równowartości zakupionego urządzenia.

    Pozostała treść jest OK. Zastanawiałam się jedynie, co do opisu wady. Myślę jednak, że to w przypadku "zagubienia" tabletu, nie ma większego znaczenia.

    Dasz radę umówić się na osobiste spotkanie z MRK?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    michau89 (24-03-2016)

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Dlaczego nie wpisałeś we wniosku producenta sprzętu ( gwaranta): Lark Europe S.A. ul. Osikowa 16, 05-092 Łomianki (biuro spółki Lark Europe)
    Źródło: Lark - Nawigacja GPS, Tablety, E- booki, Odtwarzacze MP3 i MP4, DVD, TV
    Mój błąd, dzięki za informacje.

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Dasz radę umówić się na osobiste spotkanie z MRK?
    Chętnie bym się wybrał do Rzecznika osobiście, niestety Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest otwarte w pon do 17.00, wt-pt do 15.30.
    W związku z powyższym w tym tygodniu już mi się nie uda, najbliższy poniedziałek wypada, a chciałbym załatwić to jak najszybciej.

    Czy uważasz, że wniosek wysłany drogą elektroniczną będzie miał mniejsze szanse powodzenia?

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,761
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    622
    Podziękowano
    1,247(785)
    Wpisów na blogu
    36
    Może zrobimy tak; teraz złóż wniosek o interwencję elektronicznie, a w najbliższym, możliwym dla Ciebie terminie, umów się na osobiste spotkanie. Chyba, że otrzymasz informację, że o stanie sprawy najwcześniej możesz zapytać np. po upływie miesiąca.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    michau89 (24-03-2016)

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    Wniosek wysłany

    Jak mi się uda, to w przyszłym tygodniu udam się do Rzecznika.
    Ostatnio edytowane przez michau89 ; 24-03-2016 o 17:38

  • Jeden użytkownik podziękował michau89 za ten post:

    ali_cja (25-03-2016)

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,761
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    622
    Podziękowano
    1,247(785)
    Wpisów na blogu
    36
    Minął już tydzień od złożenia wniosku, nie masz żadnego odzewu od Rzecznika?

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.03.2016
    Posty
    21
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Play
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    6(6)
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 15-04-2016 o 19:38 Powód: Treść niejawna na prośbę uzytkownika

  • Jeden użytkownik podziękował michau89 za ten post:

    szybki10 (15-04-2016)

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,761
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    622
    Podziękowano
    1,247(785)
    Wpisów na blogu
    36
    Jezu, jakie poplątane to pismo. Nie mogę uwierzyć, że napisał to Rzecznik Konsumentów. To najpewniej napisał jakiś pracownik biurowy, nie mający pojęcia o procedurach reklamacyjnych.
    Musisz osobiście udać się do Rzecznika i tak mu wytłumaczyć swoją sytuację, żeby go przekonać do interwencji wobec gwaranta.
    Ponadto, wyjaśnisz, kto udzielał Ci odpowiedzi na wniosek o interwencję i wcześniejsze zapytanie.

    Zbierz wszystkie kwity w teczkę i tak długo go męcz, żeby zrozumiał stan faktyczny.

    Przed wizytą u Rzecznika, przygotuj ściągę z chronologicznym opisem w punktach i wrzuć tutaj, ja spróbuję go dopracować, jeżeli będzie taka potrzeba.

    Rzecznik jest od tego, żeby pomagał konsumentom - to jest jego ustawowy obowiązek. I Ty powinieneś to od niego wyegzekwować!

  • Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Lark Ultimate 8i win- Partycja recovery
      Przez grzes4000 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 02-06-2016, 17:54
    2. lark Ultimate 8i WIN - Instalacja systemu
      Przez Yxa_ w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 23-05-2016, 13:00
    3. Lark 7i Ultimate Win - naprawa aktualnego systemu w8.1.
      Przez Howilion w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-10-2015, 17:31
    4. Lark Ultimate 8i
      Przez Take_Care w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 09-07-2015, 01:29
    5. Lark Ultimate 8i win - długi czas wymiany gwarancyjnej
      Przez marcin19883 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 38
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 10:38

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas