Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 51

Wątek: Gubienie zasięgu GPS a gwarancja.

  1. #31

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,893
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,881(11,122)
    Reklama:
    plamy w formie plam przy samym tylko podświetleniu bez zawartości to wynik technologii ekranu, to nie wada. Co do fabrycznej wady nie ma takowych spisanych dla tego modelu

  2. Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    ali_cja (29-09-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Ale podczas pierwszej naprawy wyświetlacz z obudową jednak wymienili, chociaż w Kartę Gwarancyjną tego nie wpisali (scan w #25).

  • #33

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,893
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,881(11,122)
    To już kwestia tego czy diagnostyka wykryła może piksel może serwisant popsuł

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez djtonka Zobacz posta
    Co do fabrycznej wady nie ma takowych spisanych dla tego modelu
    Czy mam to rozumieć, że wadą fabryczną danego modelu może być tylko taka wada, która widnieje w spisie dla danego modelu? Czy jak takiej wady nie ma w spisie, to serwis oddaje niesprawny telefon z adnotacją "Wady nie wykryto" lub "Usterki nie stwierdzono"?

  • #35

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,893
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,881(11,122)
    Tak do fabrycznych są biuletyny ale oczywiście wadą fabryczna to brak uszczelki jeśli serwis odkryje to

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez djtonka Zobacz posta
    oczywiście wadą fabryczna to brak uszczelki jeśli serwis odkryje to
    No, domyślam się. Ale przecież serwis nie wpisze tego do KG, że usunięto wadę fabryczną przy wymianie uszczelki. Wymiana wyświetlacza też wskazuje na wadę w telefonie, a serwis wpisał jakieś bazgroły "Napr itf"(?) albo jakoś tak podobnie. W karcie serwisowej są natomiast wymienione kody, które zwykłemu użytkownikowi nic nie mówią.
    Jak można tak postępować, skoro roszczenia klienta są uzależnione od wykrycia/ ujawnienia wady, a serwis jakby tę informację chciał ukrywać.
    Kubo, oprócz tego wyświetlacza, co oni jeszcze tam wymienili w trakcie tych dwóch napraw ( #27 )?

  • #37

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.03.2014
    Posty
    23
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    0(0)
    dokładnie tak.

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez kakcop Zobacz posta
    dokładnie tak.
    Komu odpowiedziałeś? Co dokładnie tak
    Ty masz mi odpowiedzieć na pytanie z Postu #30 !

  • #39

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.03.2014
    Posty
    23
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    16
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Komu odpowiedziałeś? Co dokładnie tak
    Ty masz mi odpowiedzieć na pytanie z Postu #30 !

    To jest odpowiedź, że jest to umowa na osobę prywatną, po prostu od razu po wróceniu do domu z roboty czytałem i nie zauważyłem z 4 strony.

  • #40

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    W Twojej sytuacji zastosowanie mają przepisy ustawy z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U z 2002 r, Nr 141, poz.1176 z późn. zmianami).
    Ponieważ oddałeś pierwszy raz do naprawy w 9 miesiącu od zakupu, nie możemy wykorzystać instytucji "domniemania prawnego", określonego art.4 ust. 1. cytowanej ustawy. Według tego przepisu, sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

    - Jednakże, zgodnie z art. 10 tejże ustawy, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
    - Nie upłynął rok od stwierdzenia wady, zatem roszczenia z tytułu niezgodności z umową się nie przedawniły (art. 10 ust. 2.).
    - Nie straciłeś uprawnień dochodzenia od sprzedawcy roszczeń z tytułu niezgodności, ponieważ o wadzie zawiadomiłeś Orange poprzez składanie reklamacji z tytułu gwarancji, właśnie poprzez operatora. Zgodnie z art. 9 ust. 1. miałeś dwa miesiące, od dnia stwierdzenia niezgodności z umową, na zawiadomienie sprzedawcy o tej niezgodności (wada telefonu).


    Reasumując:


    - nie działa domniemanie prawne,
    ale
    - nie ma przedawnienia dochodzenia roszczeń od sprzedawcy
    i
    - prawidłowo oraz w terminie zawiadomiłeś sprzedawcę o wadzie,
    - na Tobie / bądź pełnomocniku/ ewentualnie będzie ciążył obowiązek dowodzenia w procesie ( zapewne nie obejdzie się bez biegłego sądowego) , że wada tkwiła w telefonie w chwili jego sprzedaży. Dlatego właśnie, że nie będzie można powołać się na domniemanie prawne.

    Sprawa nie wygląda różowo ale nie beznadziejnie.

    Mogę Ci pomóc w reklamacji z tytułu niezgodności z umową, jednak myślę, że wcześniej powinieneś się skontaktować z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w swoim mieście, bądź powiatowym - jeżeli nie mieszkasz w mieście. W tym temacie znajdziesz link do wyszukania swojego Rzecznika: Organy państwowe i organizacje ochrony konsumentów

    Zbierz wszystkie dokumenty tej sprawy w teczkę /możesz powołać się również na ustalenia na naszym forum/ i umów się na spotkanie, na którym zapytasz Rzecznika, jakie widzi szanse na powodzenie. Powinieneś rozmawiać bezpośrednio z Rzecznikiem, a nie z pracownikiem jego biura.
    Podejrzewam, że operator się "zaprze" i zapewne odmówi uznania reklamacji, wówczas i tak dalej sprawę będzie mógł prowadzić tylko Rzecznik /z racji swoich uprawnień i w ramach udzielonego mu przez Ciebie pełnomocnictwa/. Dlatego, warto znać wcześniej jego zdanie. Dobrze?

  • Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 16:21
    2. [Lumia 820] Gubienie zasięgu
      Przez jaceks1 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 20-02-2015, 11:53
    3. [Lumia 1520] Gubienie daty/godziny przy całkowitym rozładowaniu
      Przez buladag w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-12-2014, 23:16
    4. Gubienie sygnału GPS
      Przez darwyp w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 44
      Ostatni post / autor: 21-10-2014, 07:18
    5. [Lumia 820] Gubienie zasięgu, brak możliwości połączenia
      Przez mxmxmxmxmx w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 25-08-2013, 13:51

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas