Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Wątek: Czy mam gwarancję - czyli paragony, faktury, karty gwarancyjne i inne wymogi serwisu

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    No, skoro jesteś zdecydowany na naprawę- to oddawaj, a my czekamy na wieści.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,915
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,921(11,123)
    jak chcecie więcej info o statusie to IMEI na prv

  • #23

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,787(608)
    Cytat Zamieszczone przez trytytyty
    Posiadam następujące dokumenty:
    -faktura wystawiona przez orange dla tej firmy z allegro co od niej kupiłem telefon (17.11.2014 r.)
    -faktura vat marża wystawiona dla mnie przez ta firmę z allegro (29 grudzień)
    -gwarancja orange z numerem imei, modelem telefonu, data zakupu (17.11.2014 r.)) i numerem identyfikacyjnym (taka jak na przykładzie).
    -czysta gwarancja (taka mała biało-niebieska), która była w zaplombowanym pudełku.
    Imho też wszystko jest czyste - vat marża potwierdza legalną odsprzedaż, oryginalna FVAT+Karta Gwarancyjna to podstawa gwarancji biegnącej od (17.11.2014 r.).


    Cytat Zamieszczone przez Jackill Zobacz posta
    Tylko tyle posiadam, warto próbować Alicja, jak myślisz ?
    Na zdjęciu masz paragon fiskalny spięty z dodatkowym wydrukiem z komputera sprzedawcy. Dane są zgodne, VAT23%, na dodatkowym dokumencie jest IMEI - serwis problemów nie powinien robić żadnych
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • 2 następujących użytkowników podziękowało Sigma za ten post:

    ali_cja (10-01-2015),Jackill (10-01-2015)

  • #24
    p89

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.07.2014
    Posty
    124
    Telefon
    Samsung ATIV S
    FW
    WP 10
    Operator
    Virgin
    Dziękuję
    28
    Podziękowano
    10(9)
    Witam,

    U mnie sytuacja wygląda tak. Telefon zakupiony on-line w Media Markt, otrzymałem od nich taki dokument jak niżej, nie widnieje na nim numer IMEI telefonu który jest za to na pudełku. Czy udając się do serwisu z pudełkiem na którym jest taki sami IMEI jak w telefonie i potwierdzeniem zakupu z VAT23% ale bez numeru IMEI mam jakiekolwiek szanse na naprawę w ramach gwarancji? W pudełku znalazłem też kartę gwarancyjną w postaci małej książeczki bez żadnych wpisów itp, wygląda jak instrukcja gwarancji ale podpisane jak WARRANTY CARD 24. Telefon zakupiony 9 maja 2014 roku także do 9 maja 2016 roku mam gwarancję. Niżej skan dowodu zakupu.

    Skan_20150131.jpg
    Ostatnio edytowane przez p89 ; 31-01-2015 o 14:43

  • #25

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,787(608)
    Masz tam na skanie jeśli dobrze widzę naklejkę - z pieczątką sklepu i jego danymi i instrukcją, żeby ją nakleić na kartę gwarancyjną. Ja bym tak zrobił na KG nakleiłbym w stosownym miejscu naklejkę, wpisał IMEI (albo nakleił, zazwyczaj na pudełku od telefonu masz naklejkę z IMEI do wklejenia w kartę) i całość spiął z paragonem
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • Jeden użytkownik podziękował Sigma za ten post:

    p89 (31-01-2015)

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Ja bym nic nie robiła. Uważam, że wszystko jest w porzadku; przy sprzedaży internetowej /taka informacja widnieje na paragonie/sprzedawca nie mógł inaczej postąpić, tzn. wlepić naklejki do KG i wpisać do niej daty sprzedaży bez naruszenia oryginalnego opakowania. Jakakolwiek ingerencja /wpisy klienta, np. IMEI/w treść KG nieupoważnionej osoby, mogłaby mieć, ewentualne, niekorzystne konsekwencje dla korzystającego z uprawnień gwarancyjnych.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    p89 (31-01-2015)

  • #27

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,787(608)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Jakakolwiek ingerencja /wpisy klienta, np. IMEI/w treść KG nieupoważnionej osoby, mogłaby mieć, ewentualne, niekorzystne konsekwencje dla korzystającego z uprawnień gwarancyjnych.
    Nie przesadzajmy - przy paragonie jest bardzo wyraźnie dołączona naklejka z pieczątka do wklejenia w KG
    A co do IMEI - na niektórych pudełkach jest kod kreskowy z IMEI - naklejka. Służący właśnie do wklejenia w KG (jak na zdjęciu poniżej).
    csm_IMG_1299_08_53601d3fd6.jpg
    Jeśli nie ma, to powiedzmy że wpisywanie można odpuścić
    Ostatnio edytowane przez Sigma ; 31-01-2015 o 17:41
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • 2 następujących użytkowników podziękowało Sigma za ten post:

    ali_cja (31-01-2015),p89 (01-02-2015)

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Sigma Zobacz posta
    Jeśli nie ma, to powiedzmy że wpisywanie można odpuścić
    I właśnie, o to mi głównie chodziło :0

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    p89 (01-02-2015),Sigma (31-01-2015)

  • #29
    p89

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.07.2014
    Posty
    124
    Telefon
    Samsung ATIV S
    FW
    WP 10
    Operator
    Virgin
    Dziękuję
    28
    Podziękowano
    10(9)
    Jutro idę do serwisu z telefonem to zdam relację jak poszło

    /

    nie było najmniejszego problemu z takim zestawem dokumentów

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez p89 ; 02-02-2015 o 12:21

  • Jeden użytkownik podziękował p89 za ten post:

    Sigma (01-02-2015)

  • #30

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    A jak jest, jeśli chodzi o okres gwarancyjny w przypadku telefonu z fakturą na firmę, zdaje się że parę lat do tyłu było to 12 miesięcy. Coś się zmieniło, bo nie mogę znaleźć zapisu który rozgraniczałby długość trwania gwarancji w przypadku klientów indywidualnych i biznesowych?

  • Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Czy mam gwarancję, wg imei? (brak faktury)
      Przez Evolancer w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 10:28
    2. [Lumia 520] Czy można zgłosić to na gwarancję ?
      Przez Tonii w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 10-08-2014, 16:52
    3. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 11-01-2014, 00:30
    4. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 22-09-2013, 11:29
    5. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 16-08-2013, 00:42

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas