Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: [Wymiana w ramach gwarancji] Nowy telefon wibruje i trzeszczy (L930)

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.02.2015
    Posty
    57
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    1

    [Wymiana w ramach gwarancji] Nowy telefon wibruje i trzeszczy (L930)

    Reklama:
    Witam
    W ramach gwarancji wymieniono moją wiecznie nawalającą lumie 925 na 930. Już w pierwszy dzień pojawił się znany już problem z wygaszaniem ekranu po wybraniu numeru telefonu. Natomiast bardziej denerwuje mnie trzeszczenie telefonu jak wibruje, jakby się miał zaraz rozlecieć. Też tak macie?

    Zauważyłem właśnie że ewidentnie coś w środku goni jak się potrzęsie telefonem, jakby coś było nie przykręcone.



    Problem z wygaszaniem ekranu chyba rozwiązany. Okazuję się że problemem było naklejone szkło ochronne, które jednocześnie powodowało, że telefon nie wybudzał się dwukrotnym uderzeniem w ekran. Szkło usunięte - problem się na razie nie powtórzył.
    Jednak telefon i tak muszę wysłać do serwisu w związku z ekranem i stukiem wewnątrz.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 29-10-2015 o 13:42 Powód: Usunięcie informacji o połączeniu postów

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    W wyniku wymiany dostałeś nową 930 czy tzw.składaka? Jakie dokumenty dostałeś do "nowego" telefonu?

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.02.2015
    Posty
    57
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    1
    Z informacji jaką uzyskałem z Microsoftu oraz z Regenersis, telefon został wymieniony na nowy. Do telefonu nie otrzymałem jakiś dodatkowych papierów, w gwarancji wbito jedynie wymianę na nowy model. Wcześniej zostałem poinformowany że wymianie podlega sam telefon bez pudełka i wszystkich akcesoriów. Natomiast dość długo czekałem, ponieważ serwis czekał na dostawę tel od producenta - przynajmniej tak było napisane. Lumia byłą zabezpieczona jak nowa folią na wyświetlaczu oraz pomocną nalepką w szufladce na kartę sim.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    a czego dotyczy ten temat właściwie?

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Zgodnie z treścią art. 581. § 1.Kodeksu cywilnego, termin gwarancji rozpoczął się na nowo:

    "Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej."

    Moim zdaniem, masz prawo w przypadku wymiany wadliwego telefonu, żądać od gwaranta telefonu wolnego od wad. Ja, na Twoim miejscu zażądałabym, korzystając z gwarancji, telefonu bez wad, a w żadnym wypadku nie zgadzałabym się na naprawę tego wymienionego. Sprawa nie byłaby łatwa, bo serwis by się bronił ale, moim zdaniem, warto spróbować.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez djtonka Zobacz posta
    a czego dotyczy ten temat właściwie?
    Ano tego, jak sadzę:
    Cytat Zamieszczone przez ppawel239 Zobacz posta
    W ramach gwarancji wymieniono
    Cytat Zamieszczone przez ppawel239 Zobacz posta
    lumie 925 na 930
    Cytat Zamieszczone przez ppawel239 Zobacz posta
    Jednak telefon i tak muszę wysłać do serwisu w związku z ekranem i stukiem wewnątrz
    Moim zdaniem, mogło tu dojść do naruszenia przez gwaranta obowiązku wynikającego z ustawowej ochrony gwarancyjnej.

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.02.2015
    Posty
    57
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    1
    telefon wrócił z serwisu, wymienili ramkę i ekran, teraz wszystko ok - natomiast trapi mnie ta wibracja, czy mieliście jakieś problemy z silniczkiem wibracji, niby działa ale tak jakby był niedokręcony albo źle przymocowany i przez to dziwnie dzwoni, poza tym to obracające się wahadełko (nie wiem czy dobrze nazwałem) jak lekko potrząsnę telefonem to goni (stąd słyszałem dziwne dźwięki jakby coś w telefonie goniło) - czy też tak macie?
    w wolnej chwili spróbuje gdzieś w sklepie przyglądnąć się innej 930 i porównam

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Na mojej 930 nie mam żadnych problemów z wibracją ani nic w niej "nie lata" i "nie goni" . Korzystam z niej codziennie przy chodzeniu na kijach i bieganiu w lesie, gdzie narażana jest siłą rzeczy na wstrząsy. Nie wiem też o jakim obracającym wahadełku piszesz, kiedy się ono pojawia?
    Telefon oddawałeś do naprawy osobiście, czy przez kuriera?
    Myślę, że powinieneś go ponownie oddać do serwisu z dokładnym opisem wady/wad. Najlepiej, jakbyś dołączył swoją karteczkę z tym opisem do reklamowanego telefonu. Zamiast tego, możesz przygotować pismo z opisem zgłaszanych usterek przy pierwszej naprawie ze wskazaniem tego, czego nie naprawiono i dołączyć do reklamacji z tytułu gwarancji.

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.02.2015
    Posty
    57
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    1
    jeszcze sprawdziłem poprzez ncs vibra test i co się okazuje, ustawiając natężenie wibracji na jakimś określonym poziomie np 50, włączając wyłączając start raz wibruje mocniej raz słabiej - coś ewidentnie jest nie tak
    i jeszcze jedno teraz jak ktoś do mnie dzwoni to zawibruje tylko raz, a powinno cały czas
    Ostatnio edytowane przez ppawel239 ; 07-11-2015 o 12:16

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ppawel239 Zobacz posta
    i jeszcze jedno teraz jak ktoś do mnie dzwoni to zawibruje tylko raz, a powinno cały czas
    Sprawdziłam u siebie; przy wyłączonym dźwięku telefon wibruje dwukrotnie i po krótkiej pauzie powtarza tylko dwukrotne wibracje. Przy włączonym dźwięku, telefon wibrował tylko czterokrotnie, po czym jest tylko sam dźwięk.

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    2. Brak gwarancji a prawie nowy telefon
      Przez tycior w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 08-05-2015, 20:55
    3. Gdzie oddać w ramach gwarancji
      Przez makap w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 22:45
    4. Reklamacja w ramach gwarancji a Preview for Developers
      Przez 19Grzegorz96 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 16-09-2014, 10:20
    5. Lumia 920 - wymiana szybki ekranu czy nowy telefon?
      Przez Kacper Filipowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 22-06-2014, 15:44

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas