Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 48

Wątek: [serwis] Jak postępować w przypadku nienaprawienia telefonu przez serwis (L830)

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar uncledonken

    Dołączył
    18.04.2014
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    50
    Telefon
    L830, L640
    FW
    DENIM
    Operator
    nju
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    5(5)
    Reklama:
    Telefon najprawdopodobniej pojedzie z Warszawy do Poznania a potem do serwisu do Zielonej Góry, gdzie go odbiorę. Tak było za pierwszym razem.
    Przy odbiorze sprawdzę wszystko dokładnie przy pracowniku.
    "Polecam kotlet szefa kuchni"

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Przygotuj sobie ściągę z informacją:
    - kiedy oddałeś pierwszy raz do naprawy oraz dokładnie jakie wady zgłaszałeś,
    - kiedy odbierałeś telefon po naprawie i dokładnie których wad nie naprawiono,
    - kiedy oddawałeś do ponownej naprawy i jakie wady zgłaszałeś do protokołu oraz datę oraz godzinę zgłoszenia usterek telefonicznie (jakich usterek, nr tel. Regenersis oraz nazwisko rozmówcy z Regenersis).

    Możesz również przygotować oficjalne pismo ( z treścią jak wyżej, tylko bardziej rozbudowaną) i jeżeli stwierdzisz w serwisie, że zgłaszane usterki nadal występują - zażądać dołączenia 1 egzemplarza do "Zgłoszenia Reklamacji", czy jak to tam zwał, a na drugim potwierdzenie otrzymania 1 egzemplarza i niezwłocznie reklamować kolejno z tytułu gwarancji.
    Możesz mi przysłać na priv projekt takiego pisma ( bez danych identyfikacyjnych), wzbogacę je trochę o treści prawne o odpowiedzialności gwaranta. Co Ty na to?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 18-11-2015 o 12:53

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar uncledonken

    Dołączył
    18.04.2014
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    50
    Telefon
    L830, L640
    FW
    DENIM
    Operator
    nju
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    5(5)
    Nazwiska osoby, z którą rozmawiałem nie mam (mój błąd).
    Ale zgłaszałem też usterki mailowo poprzez formularz ze strony serwisu (załączyłem im zdjęcie raportu od pośrednika tj. serwisu z Poznania, gdzie są wypisane wszystkie zgłaszane usterki).
    Dzisiaj dostałem maila z informacją, że opis usterek został przekazany do działu technicznego.
    W chwili obecnej telefon posiada status "trwa obsługa serwisowa..."

    Poczekam, jaki status ukaże się na stronie www po naprawie i wtedy najprawdopodobniej zgłoszę się do Ciebie w celu przygotowania pisma .
    Chyba, że wymienią mi telefon ale nie liczyłbym na to
    "Polecam kotlet szefa kuchni"

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez uncledonken Zobacz posta
    Nazwiska osoby, z którą rozmawiałem nie mam (mój błąd).
    Chyba spodziewałam się takiej odpowiedzi
    Znam postępowanie dowodowe i przewiduję, które fakty mogą mieć znaczenie prawne. Dlatego, zwracam uwagę na wszelkie okoliczności, które mogłabym wykorzystać w ewentualnym dochodzeniu praw. A Ty, myślę, że zapamiętasz ma przyszłość: że w ważnych sprawach i taki szczegół może mieć znaczenie:-)

    Cytat Zamieszczone przez uncledonken Zobacz posta
    Poczekam, jaki status ukaże się na stronie www po naprawie i wtedy najprawdopodobniej zgłoszę się do Ciebie w celu przygotowania pisma .
    Chyba, że wymienią mi telefon ale nie liczyłbym na to
    Słusznie, poczekajmy na zakończenie procedury reklamacyjnej. Gdy będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości i zechcesz skorzystać, służę pomocą.

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar uncledonken

    Dołączył
    18.04.2014
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    50
    Telefon
    L830, L640
    FW
    DENIM
    Operator
    nju
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    5(5)
    Jest progres. Serwis zamówił "dodatkowe części"! Może coś naprawią
    "Polecam kotlet szefa kuchni"

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,954
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,054(11,127)
    dodatkowe ...pewnie wkrętak

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar uncledonken

    Dołączył
    18.04.2014
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    50
    Telefon
    L830, L640
    FW
    DENIM
    Operator
    nju
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    5(5)
    haha, niech będzie i wkrętak, byle naprawili .

    Przez te "części" naprawa wydłuży się prawie o tydzień, wg opisu ze strony.
    "Polecam kotlet szefa kuchni"

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    No, to się ładny "składak" szykuje. Dobrze, że się chociaż zabrali do roboty

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar uncledonken

    Dołączył
    18.04.2014
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    50
    Telefon
    L830, L640
    FW
    DENIM
    Operator
    nju
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    5(5)
    Być może. I tak po naprawie telefon wyląduje na aukcji. Oczywiście z pełnym opisem wykonanej naprawy.
    "Polecam kotlet szefa kuchni"

  • #40

    OFF-LINE
    Awatar uncledonken

    Dołączył
    18.04.2014
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    50
    Telefon
    L830, L640
    FW
    DENIM
    Operator
    nju
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    5(5)
    Takiego ładnego sms dostałem wczoraj:

    "Autoryzowane Centrum Serwisowe informuje, iż z powodu opóźniającej się dostawy części zamiennych naprawa urządzenia uległa przedłużeniu. Przewidywany czas otrzymania części to 30.11.2015. Naprawę urządzenia wznowimy po otrzymaniu wszystkich zamówionych części zamiennych... W imieniu własnym oraz producenta chcielibyśmy przeprosić za zaistniałą sytuację i niedogodności oraz zapewniamy, iż podejmujemy wszystkie możliwe czynności w celu zakończenia naprawy! Serwis Nokia"

    Telefon oddałem 10.11.

    ali_cja, co o tym sądzisz?
    "Polecam kotlet szefa kuchni"

  • Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Problem z szybką i klapką - L830 - Co na to serwis? Poradźcie!
      Przez THOOOR w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 01-11-2015, 16:42
    2. Opłacalność wymiany telefonu przez serwis
      Przez nienie w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 37
      Ostatni post / autor: 24-05-2015, 22:02
    3. Serwis sbe-polska - uszkodzenie telefonu
      Przez voli w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 29-10-2013, 17:27
    4. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 23-08-2013, 17:24

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas