Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: [Plus;zakup na firmę]Zepsuty aparat w Lumii 735 gdzie oddać na gwarancję

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.10.2016
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 735
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    [Plus;zakup na firmę]Zepsuty aparat w Lumii 735 gdzie oddać na gwarancję

    Reklama:
    Witam, mam Lumię 735, którą dostałem przy przedłużaniu umowy w Plusie w marcu 2015r. Ostatnio nagle przestała działać kamera i latarka, dokładniej te problemy opisałem tutaj: Lumia 735 przestał działać aparat

    I teraz moje pytanie, miał ktoś do czynienia z takim problemem, podlega to gwarancji? I druga sprawa to czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak postępować w tym wypadku? Dobrze byłoby jakby naprawili aparat, a najlepiej jakby wymienili np. na Lumię 950 Najbliżej mam do serwisu mTell w Rzeszowie, oddać im bezpośrednio czy zanieść do Plusa? Plus, a i tak pewnie wyśle do mTell skoro mają go najbliżej, prawda? mTell ma średnie opinie z tego co widzę na internecie, ale telefon, a i tak jest wysyłany do Węgier, tak? Czy może wysłać do jakiegoś innego serwisu w Polsce? I w takim przypadku lepiej korzystać z gwarancji czy reklamacji? Co napisać w formularzu zgłoszenia? Bardzo prosiłbym o pomoc, bo jestem w tym kompletnie zielony Dodam, że telefon był brany w abonamencie na firmę.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez andrzej19872 ; 14-10-2016 o 14:15

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,784
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    973(648)
    Wpisów na blogu
    37
    Po pierwsze, powinieneś jak najszybciej zawiadomić sprzedawcę (Plus) o wadzie telefonu.
    Poczytaj o niezwłoczności zawiadomienia sprzedawcy o wadzie przy zakupie po 14 grudnia 2014 roku (punkt II) : Przed odesłaniem na gwarancję zawiadom sprzedawcę o wadzie telefonu.
    Powinieneś to zrobić i to bez względu na to, czy jest to wada istotna, czy nie, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu rękojmi. I nie ma to również znaczenia, na tę chwilę, z jakiej procedury reklamacyjnej skorzystasz.
    Reklamacja jest pojęciem ogólnym i mieści się w nim zarówno gwarancja, jak i rękojmia. Procedury te się różnią w zasadniczy sposób i inne podmioty ponoszą odpowiedzialność wobec uprawnionego w przypadku wystąpienia wady, ale o tym na razie nie będziemy mówili.
    Przeczytaj temat: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji
    a w nim, szczególnie uważnie #7 i14. Znajdziesz tam również przykład pisma do sprzedawcy. Gdy będziesz miał już gotowy projekt pisma, wrzuć w temacie i rozważymy, co dalej. OK?

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.10.2016
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 735
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Ok, dzięki za pomoc. A jeszcze takie 1 pytanie: Mam do tej Lumii dwie obudowy, oryginalną (w mocno średnim stanie, w kilku miejscach popękana) oraz zamiennik kupiony na allegro (nieoryginalna, prawie jak nowa). I teraz pytanie, w której obudowie oddać Lumię do serwisu? Mam na myśli to, że jak wyślę w oryginalnej to czy mogą nie uznać gwarancji/zwalić winę na mnie ze względu na jej stan? Czy jak wyślę w zamienniku to czy nie anulują gwarancji przez to, że obudowa jest nieoryginalna? W której lepiej?

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,784
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    973(648)
    Wpisów na blogu
    37
    Microsoft dozwala na wymianę obudowy m.in. w tym modelu i nie jest to niedozwolona ingerencja użytkownika. Zatem, nie widzę przeszkód w wysłaniu z nieoryginalną obudową. Myślę jednak, że ja bym wysłała w oryginalnej, niech producent wie jak słaba jest jej jakość w normalnym użytkowaniu
    Jeżeli gwarant stwierdzi, że wadliwe działanie nastąpiło z winy bądź przyczynienia się użytkownika ( np. upadek telefonu), to i tak ładniejsza/nowsza obudowa nie pomoże.

    Edit; gdzie chcesz składać reklamację?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 16-10-2016 o 16:46

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    3. Gdzie oddać w ramach gwarancji
      Przez makap w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 22:45
    4. [Lumia 635] Oddać na gwarancję czy rezygnować z umowy w ciagu 10 dni
      Przez klimi w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 23-08-2014, 20:57
    5. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 16-02-2014, 23:45

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas